Inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Jij komt vanuit Zutphen met Syntus dan neem ik aan?
V 06:40 Breda spoor 5 [+]quote:
Ik kan ook via Deventer reizen, dan ben ik er om 9:45. Die IC kan ik ook via Rotterdam halen, met de ICd die om 6:27 uit Breda vertrekt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw is dat echt de enige kans om op tijd te zijn ja?
Ja, dacht het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Springt iedereen op enig punt in die IC die om 6:53 uit Den Haag Centraal vetrekt en om 9:15 in Enschede is dan? Ja toch?
Voor zuidelijk moet ik zo vroeg mijn bed uitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we volgend jaar weer iets zuidelijks doen anders? Je kunt in Noord-Frankrijk ook leuk rondjes maken. Misschien wat handiger voor de randstedelingen onder ons. Al lopen we dan wel het risico dat Darkwing_Duck ook mee wil en zo![]()
Volgend jaar is er - als het goed is - genoeg leuks: de Benelux via Breda, de stoptrein Arnhem - Düsseldorf rijdt dan wellicht al, en Arriva neemt het stokje over in Limburg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we volgend jaar weer iets zuidelijks doen anders? Je kunt in Noord-Frankrijk ook leuk rondjes maken. Misschien wat handiger voor de randstedelingen onder ons. Al lopen we dan wel het risico dat Darkwing_Duck ook mee wil en zo![]()
Ja leuk, ICd als eerste schakel van de dagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik kan ook via Deventer reizen, dan ben ik er om 9:45. Die IC kan ik ook via Rotterdam halen, met de ICd die om 6:27 uit Breda vertrekt.
Dat zal Mono zijn denk ik?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel.
Peter - Den Haag
Greavy - Gouda
Bork - Utrecht
Bitlord - Utrecht?
ReisT - Amersfoort
Fles - Deventer
Prins Pils - Deventer
Dennis - James zien we wel in Hengelo / Enschede
En ik ben iemand vergeten denk ik. Maar weet zo ff niet wie?
Mono. Zwolle dus Deventerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel.
Peter - Den Haag
Greavy - Gouda
Bork - Utrecht
Bitlord - Utrecht?
ReisT - Amersfoort
Fles - Deventer
Prins Pils - Deventer
Dennis - James zien we wel in Hengelo / Enschede
En ik ben iemand vergeten denk ik. Maar weet zo ff niet wie?
Ja, nu moet ik vroeg m'n bed uit omdat jullie zonodig om 10 uur uit Enschede wilden vertrekken. Suck it upquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Voor zuidelijk moet ik zo vroeg mijn bed uit
Myeah, daar vertrouw ik niet al te hard op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk, ICd als eerste schakel van de dagHee fijne dag he
![]()
Het is een hele betrouwbare treinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk, ICd als eerste schakel van de dagHee fijne dag he
![]()
Kun je iets doen als Breda-Brussel-Luik-Valkenburg-Aachen-Düsseldorf-Arnhem misschienquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgend jaar is er - als het goed is - genoeg leuks: de Benelux via Breda, de stoptrein Arnhem - Düsseldorf rijdt dan wellicht al, en Arriva neemt het stokje over in Limburg.
Ja, of Nijverdalquote:
Ja. je weet in elk geval HEEL ERG ZEKER dat je er geen ene kut aan hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een hele betrouwbare trein
Preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. je weet in elk geval HEEL ERG ZEKER dat je er geen ene kut aan hebt![]()
Duidelijkheid voor de reiziger
Met die snol weet je het toch nooit. Maar hij heeft betaald dus hij ziet maar dat ie er is, en anders maar nietquote:
Breda - Brussel - Luik - Maastricht - Sittard - Heerlen - Aken - Düsseldorf - Arnhem?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kun je iets doen als Breda-Brussel-Luik-Aachen-Düsseldorf-Arnhem misschien
Nee, gewoon via Valkenburgquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Breda - Brussel - Luik - Maastricht - Sittard - Heerlen - Aken - Düsseldorf - Arnhem?
Sittard bejjelekker bijjehoofd johquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Breda - Brussel - Luik - Maastricht - Sittard - Heerlen - Aken - Düsseldorf - Arnhem?
James wil aan zijn kilometers komenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sittard bejjelekker bijjehoofd johValkenburg natuurlijk.
stimmt, maar het is natuurlijk de vraag of de FLIRT er dan al rijdt. Ik kan mij voorstellen dat er nog een overgangsperiode is waarbij er tijdelijk iets van SLT ofzo rijdtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:30 schreef James1988 het volgende:
Ik dacht dat daar de GTW's blijven rijden, terwijl de FLIRTs op de nieuwe lijnen zouden komen?
Luik - Maastricht - Valkenburg - Heerlen - Aken moet één doorgaande trein worden, dus dat zal toch echt met FLIRT3 moeten. Hoewel de Belgen nog niet meewerken geloof ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:30 schreef James1988 het volgende:
Ik dacht dat daar de GTW's blijven rijden, terwijl de FLIRTs op de nieuwe lijnen zouden komen?
SLT? Die kunnen ze vast en zeker alleen voor 10 jaar huren. Willen ze korter dan krijgen ze Plan Vquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stimmt, maar het is natuurlijk de vraag of de FLIRT er dan al rijdt. Ik kan mij voorstellen dat er nog een overgangsperiode is waarbij er tijdelijk iets van SLT ofzo rijdt
Stadler levert wel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stimmt, maar het is natuurlijk de vraag of de FLIRT er dan al rijdt. Ik kan mij voorstellen dat er nog een overgangsperiode is waarbij er tijdelijk iets van SLT ofzo rijdt
Ik reken er niet op dat dat over een jaar al rijdt. Misschien in 2020 een keer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
Luik - Maastricht - Valkenburg - Heerlen - Aken moet één doorgaande trein worden, dus dat zal toch echt met FLIRT3 moeten. Hoewel de Belgen nog niet meewerken geloof ik.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef greavy het volgende:
Zie jij NS al SLT uitlenen aan Arriva. Lamenielagge
Voor de overgangsperiode in de concessie is materieel van na 2000 geëist, dus als de FLIRT er nog niet is dan moet er SLT rijdenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
SLT? Die kunnen ze vast en zeker alleen voor 10 jaar huren. Willen ze korter dan krijgen ze Plan V
Dat kan best leuk zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar gewoon op tijd erheen en dan bijvoorbeeld
Starten in Breda
Antwerpen - Gent - Kortrijk - Lille
Lens / Arras / Douai daar kan je een beetje een rondje op en neer maken
en dan terug zelfde weg.
Ik heb een bankstel en plek op de vloer.quote:Moeten er misschien wel een paar mensen vast vrijdagavond die kant op komen, maar dat is wel te overleven.
Maar als NS dat weigert kunnen ze niet gedwongen worden lijkt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
Voor de overgangsperiode in de concessie is materieel van na 2000 geëist, dus als de FLIRT er nog niet is dan moet er SLT rijden
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb mijn zaadzak mee waar Peter ernstig behoefte aan heeft
Ik ga niet meequote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en ik heb mijn zaadzak mee waar Peter ernstig behoefte aan heeft
kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar als NS dat weigert kunnen ze niet gedwongen worden lijkt me.
misschien mag je over een paar maanden ook lurken aan ons hete vochtquote:
Achterin, Malieveldzijde. In Utrecht draaien we om zodat we in Enschede vooraan uitkomenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:58 schreef greavy het volgende:
Ga jij voorin zitten gezien vanaf Den Haag Peter? Of laat 't morgen maar via Fok!/SMS/belletje weten ofzo.
En nu ga ik echt slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |