Even snel doorgebladerd, om later verder te lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Allen die gekomen zijn: krijgen morgen een tastbaar uitprintsel hiervan. Maar je kan hem vast op je tablet, smartphone of whatever zetten als je dat liever doet![]()
Allen die niet gekomen zijn: Auch proficiat![]()
Dit is hem.
Mijn ouders zweren erbij. En voor broodjes afbakken gaat het echt raketsnelheidquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu 1x gebruikt om lekkerbekjes in bierbeslag in te bakken, dat was best lekker. Van mij hadden ze iets krokanter gemogen, maar dat is natuurlijk een kwestie van uitproberen.
quote:De lijn raakte totaal overwoekerd tot 1999, toen de lijn weer vrij gemaakt werd. Zal de vader van greavy wel gedaan hebben.
Kan ook hequote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef dennistd het volgende:
Ik lees het morgen pas, moet wel een verrassing worden vind ik
Daarom heb ik alleen even gekeken naar het weer, de dienstregeling en het kaartje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef dennistd het volgende:
Ik lees het morgen pas, moet wel een verrassing worden vind ik
Dan slaap ik nogquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef greavy het volgende:
En ik bij mr. Peter in Gouda in de trein stap, om 07:13.
Die van mij om 7.30u denk ikquote:
Dan zitten wij iig in dezelfde treinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef dennistd het volgende:
Wachten jullie tot ik er ben (om 9.27u)
We kopen die toch pas in de trein was het idee?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die van mij om 7.30u denk ik![]()
Ik las trouwens dat tegenwoordig alle namen op NRW-tickets ingevuld moeten worden. Wachten jullie tot ik er ben (om 9.27u) of gokken jullie het op het goed schrijven van mijn naam?
Oh, kan ook. Maar op station Enschede staat dezelfde automaat als in de trein. Maakt op zich niet uit, die in de trein slikt ook gewoon Nederlandse bankpassen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kopen die toch pas in de trein was het idee?
Ik niet, die kan ik niet halen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Springt iedereen op enig punt in die IC die om 6:53 uit Den Haag Centraal vetrekt en om 9:15 in Enschede is dan? Ja toch?
Jij komt vanuit Zutphen met Syntus dan neem ik aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |