en de cover van Dingetje niet te vergetenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja die, was ergens tussen maart en juli '81.
Ik weet niet meer of die nagenoeg gelijktijdig waren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en de cover van Dingetje niet te vergeten
Kaplaarzen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en de cover van Dingetje niet te vergeten
Dingetje was altijd redelijk snel met z'n Nederlandse covers...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of die nagenoeg gelijktijdig waren.
Dingetje is over het algemeen redelijk snelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dingetje was altijd redelijk snel met z'n Nederlandse covers...
Dat bedoel ik, die zat er vlak achteraan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dingetje was altijd redelijk snel met z'n Nederlandse covers...
Leen waar ga je heen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Dingetje is over het algemeen redelijk snel
naar bakker natuurlijkquote:
en wordt nog steeds op iedere verjaardag van mijn ex-zwager gedraaidquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaplaarzen was een parodie op De Rode Schoentjes van Booming Support...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Door dit nummer zijn mijn ouders verhuisd...
We woonden in de Bijlmermeer en boven ons kwam een kennelijk halfdoof Surinaams stel wonen met alleen 2 matrassen, een stereo installatie en dit nummer.quote:
Naar Suriname?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We woonden in de Bijlmermeer en boven ons kwam een kennelijk halfdoof Surinaams stel wonen met alleen 2 matrassen, een stereo installatie en dit nummer.
Na 3 maanden non stop kenden mijn ouders het wel en zijn ze vertrokken...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We woonden in de Bijlmermeer en boven ons kwam een kennelijk halfdoof Surinaams stel wonen met alleen 2 matrassen, een stereo installatie en dit nummer.
Na 3 maanden non stop kenden mijn ouders het wel en zijn ze vertrokken...
Check.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]Bloody hell, kan ik me wel iets bij voorstellen dan, ja!
Kan iemand mijn show trouwens ff verlengen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |