Hehehe ja ik heb de Pro versie gehad en kan er ook wel weer aan komen, maar deze is legaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik heb, kan in ieder geval meer dan jij beschrijft.
Hij onthoud alleen de settings van mijn controller niet, die moet ik steeds opnieuw instellen. Maar volgens mij heb jij die niet...
Kan gedeeld worden.
Maar jij zit weer op Windows toch? Ik draai Linux Mint als OS.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je wat nu zo erg is ik ben overgestapt naar traktor.
maar freeware mixxx is zo slecht nog niet
Fijn, legaal...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja ik heb de Pro versie gehad en kan er ook wel weer aan komen, maar deze is legaal.
Toch denk ik wel dat ik binnenkort een keer verder ga kijken, want dit werkt zo niet.
klopt windows 10.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar jij zit weer op Windows toch? Ik draai Linux Mint als OS.
Ja is soms voor 1 of 2 tientjes in de aanbieding op Steam.quote:
Die komt er hier niet op, alles boven 7 weiger ik privé.quote:
Gelukkig heb je net op tijd geedit...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is soms voor 1 of 2 tientjes in de aanbieding op Steam.
Maar ja, als het kut is, is het nog kut ondanks dat het legaal is natuurlijk!
8 is prima te doen met Classic Shell (en na een update schijnt zelfs dat niet meer nodig te zijn), en als je bij 10 alle spionagemeuk uitschakelt, is er ook prima mee te werken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die komt er hier niet op, alles boven 7 weiger ik privé.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb je net op tijd geedit...
Linux werkt ook prima.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
8 is prima te doen met Classic Shell (en na een update schijnt zelfs dat niet meer nodig te zijn), en als je bij 10 alle spionagemeuk uitschakelt, is er ook prima mee te werken.
QFT.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
8 is prima te doen met Classic Shell (en na een update schijnt zelfs dat niet meer nodig te zijn), en als je bij 10 alle spionagemeuk uitschakelt, is er ook prima mee te werken.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch kut voor Adele dat Bowie kwam te overlijden, nu staat haar 25 niet meer bovenaan.
Dus ging ze in een taxi rappen voor aandacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch kut voor Adele dat Bowie kwam te overlijden, nu staat haar 25 niet meer bovenaan.
ik heb een touchscreen dan is een OS wat enigszins er iets mee kan wel fijn .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die komt er hier niet op, alles boven 7 weiger ik privé.
Ja, ben je jaren met dat album bezig, loopt in eerste instantie prima en dan gaat Bowie dood, da's toch echt vette pech hebben.quote:
beetje meer elektro mag welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef ToT het volgende:
Weer verlengen trouwens?
En zo ja; dit aanhouden, of van genre veranderen?
Touchscreen is kut.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb een touchscreen dan is een OS wat enigszins er iets mee kan wel fijn .
Ik vind het prima zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef ToT het volgende:
Weer verlengen trouwens?
En zo ja; dit aanhouden, of van genre veranderen?
En terecht....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die vliegen nog niet gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Touchscreen is kut.
Niet ergonomisch en als er een vlieg op je scherm loopt kan zelfs die vlieg dingen verwijderen.
Dat wordt lastig... Heb 20 minuten geleden al ingeroosterd.quote:
OW!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig... Heb 20 minuten geleden al ingeroosterd.
Ik wel op het werk, gelukkig ging het naar de prullenbak, maar ik schrok wel.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wel op het werk, gelukkig ging het naar de prullenbak, maar ik schrok wel.
Die rum doe ik niet meer, ging te hard.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Als jij lekker met een jonko en een fles rum in je luie stoel zit?
Ik spring even uit de stijl van deze show met een nummer over die rum!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die rum doe ik niet meer, ging te hard.
Ach ja, dat is altijd als er iemand overlijdt...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En terecht....
Heb vernomen dat er zo'n 6000+ LP's van Blackstar in backorder staan(in alleen al Nederland dus)
Gelukkig heb ik nog een 1e persing weten te bemachtigen... Al heb ik dat altijd onzin gevonden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, dat is altijd als er iemand overlijdt...
Leuk voor de nabestaanden, had ie wel handig geregeld moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, dat is altijd als er iemand overlijdt...
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik spring even uit de stijl van deze show met een nummer over die rum!
Ik denk niet dat ik het album zal aanschaffen, ik hou het wel bij z'n oude werk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een 1e persing weten te bemachtigen... Al heb ik dat altijd onzin gevonden.
Soms zijn er re-issues die beter klinken.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
Schijt, de laatste paar nummers worden gewoon weer mijn stijl hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |