Whehehe neuh ik draai nu gewoon allemaal bekende Top 80 meuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
En hierna die ene, totaal onbekende 80's plaat...
Even laten weten dat ik er nog was...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh ik draai nu gewoon allemaal bekende Top 80 meuk!
Hehehe coolcool!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even laten weten dat ik er nog was...
Ga gerust zo verder, ook wel eens lekker.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:41 schreef Fogel het volgende:
Moet men tegenwoordig laten weten als men meeluistert?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:41 schreef Fogel het volgende:
Moet men tegenwoordig laten weten als men meeluistert?
Nee man, is toch geen zak aan als mensen praten?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja da's wel zo leuk voor zowel de DJ als voor het topic!
Hou je kop dan ook dicht man!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee man, is toch geen zak aan als mensen praten?
Ja sorry hoor, ik ga al.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hou je kop dan ook dicht man!
Hoestie?
Tof!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al gemeld dat ik gevraagd ben om een label te ontwerpen voor een 43 jaar oude whisky die binnenkort op de markt komt...![]()
Als het zover is, dan show ik 'm wel...
is het nog steedsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vond dit vroeger echt een verschrikkelijk kutnummer!
Whehehe blijven luisteren man!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ga al.
* Fogel zet radio uit
Prima hier hoor. Ben inspiratie aan het zoeken voor een speurtocht door Nijmegen en drink tussendoor bier (dit vage spul http://www.ratebeer.com/b(...)-flat-white/364624/), eet chips en luister naar R49.
Bij jou?
Gaaf!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al gemeld dat ik gevraagd ben om een label te ontwerpen voor een 43 jaar oude whisky die binnenkort op de markt komt...![]()
Als het zover is, dan show ik 'm wel...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf!
Maar wat is er dan mis met het label van 43 jaar geleden?
Ik wist dat er een PI bij had gemoetenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe blijven luisteren man!
Cool, wanneer ga je weer die kant op?
En ziet er wel interessant uit, dat bier!Lijkt me duur!
Hier issie prima hoor! Nog steeds flink aan het klussen.
Da's al bijnaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm zelf ook nog niet geproefd.
Maar ik gok op medio februari...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |