Neuh, rijst met geroerbakt ei, blokjes ham en lente ui (oké dat ruik je niet). Met kipfilet in een marinade van ketjap manis, chilly saus, sambal, ui en knoflook.quote:
Ik denk dat die echte Aziaten zich dood lachen als ze zien wat wij onder Aziatisch verstaan.quote:
Beter!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neuh, rijst met geroerbakt ei, blokjes ham en lente ui (oké dat ruik je niet). Met kipfilet in een marinade van ketjap manis, chilly saus, sambal, ui en knoflook.
Hehehe ja ik heb wel vaker gehoord dat Conimex net zo veel met de oosterse keuken te maken heeft als boerenkool!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat die echte Aziaten zich dood lachen als ze zien wat wij onder Aziatisch verstaan.
Op zijn tijd vind ik het wel lekker, maar ik ben en blijf toch gewoon een echte Hollandsche pot eter.
en wat is het dan ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:44 schreef ToT het volgende:
Nog maar te zwijgen over babi pangang en tjap tjoy wat chinees zou moeten zijn!
Het heeft meer met de Indonesische keuken te maken, maar het schijnt redelijk aangepast te zijn naar de smaak hier in Nederland.quote:
Maakt het uit, als het me smaakt eet ik het.quote:
Klopt en die is lekkerder dan die van de chinees dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Het heeft meer met de Indonesische keuken te maken, maar het schijnt redelijk aangepast te zijn naar de smaak hier in Nederland.
Graag gedaan weer man!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
ToT.... bedankt voor de deuntjes.![]()
Ik ben richting darten.
Get your boots on!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
ToT.... bedankt voor de deuntjes.![]()
Ik ben richting line-dansen.
Die vorige was Arthur Baker & Backbeat disciples & Al Green - Love is the message.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ken dit nummer wel, maar geen idee meer wie dit is...
Ik lees dat ik moet luisteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vorige was Arthur Baker & Backbeat disciples & Al Green - Love is the message.
Dit is Farley Jackmaster Funk
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees dat ik moet luisteren.
Love Can't Turn Around?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |