Dat heb ik ook gehad... of dat je volume regelaars helemaal niet werken als je ze harder of zachter zet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:47 schreef ToT het volgende:
Ik krijg werkelijk ZO de schijt van dat Virtual DJ hier lokaal gigantisch met het volume loopt te kutten he!Als het goed is, blijft het op de stream steeds gelijk, maar hier achter mijn PC blaast het het ene moment keihard door de speakers heen, en het andere moment is het fluisterzacht!
er zijn veel Jeff's maar er is maar één Guusquote:
Ik merk er niets van, geen volume verschillen hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:47 schreef ToT het volgende:
Ik krijg werkelijk ZO de schijt van dat Virtual DJ hier lokaal gigantisch met het volume loopt te kutten he!Als het goed is, blijft het op de stream steeds gelijk, maar hier achter mijn PC blaast het het ene moment keihard door de speakers heen, en het andere moment is het fluisterzacht!
Huh?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:47 schreef ToT het volgende:
Godzijdank wel, Guus is ook niet echt het licht...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn veel Jeff's maar er is maar één Guus
wel van de lichtstadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Godzijdank wel, Guus is ook niet echt het licht...
Alles staat gewoon standaard hier, volgens mij staat dat ook gewoon normaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Nooit problemen mee.
Heb je je speakers wel via de Master gekoppeld?
had ook gekund, maar ik bedoelde Guus kedeng kedeng Meeuwisquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
had ook gekund, maar ik bedoelde Guus kedeng kedeng Meeuwis
Maar het geluidniveau over de stream is constant, ik neem aan genormaliseerd in VDJ en dat gooi je er via de Master uit naar geluidskaart en dan naar je versterker, neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles staat gewoon standaard hier, volgens mij staat dat ook gewoon normaal.
soms heb ik ook een vreselijk hekel aan zijn nummersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]Er moet HEEL wat geks gebeuren voor ik DIE ga draaien!
Nou met deze gewone standaard (niet Pro) versie kun je akelig weinig veranderen aan de volume-instellingen of hoe je het naar je speakers wil sturen. Je hebt een paar simpele presets waar je uit kunt kiezen en that's it.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het geluidniveau over de stream is constant, ik neem aan genormaliseerd in VDJ en dat gooi je er via de Master uit naar geluidskaart en dan naar je versterker, neem ik aan.
Dqn kan je toch geen verschillen krijgen over je speakers?
Of je moet om je Master heen gaan, dus zonder normalisatie, maar dat lijkt me stug...
Ik zelden niet!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
soms heb ik ook een vreselijk hekel aan zijn nummers
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou met deze gewone standaard (niet Pro) versie kun je akelig weinig veranderen aan de volume-instellingen of hoe je het naar je speakers wil sturen. Je hebt een paar simpele presets waar je uit kunt kiezen en that's it.
Ik zal eens kijken wat ik heb, kan in ieder geval meer dan jij beschrijft.quote:
weet je wat nu zo erg is ik ben overgestapt naar traktor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:00 schreef Rafeiro het volgende:
En dat mixxx tijdens het streamen mute is nog tot daar aan toe, maar als ik een playlist wil bouwen of wat met de instellingen wil spelen wil ik geen mute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |