Fijn! Graag gedaan!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Lieve Roos, ik heb je zegels ontvangen, dank je wel
Ik heb nog even de tijd! Fantastisch dat jullie mij willen helpenquote:Op zondag 24 januari 2016 22:47 schreef habitue het volgende:
Ik spaar nog rustig voor je door! Zit nu op 7.... Gaat niet zo hard alleen.
verdomd, ik had al eens gekeken voor die snijplank die ik wil hebben, daar heb ik één volquote:Op maandag 25 januari 2016 02:03 schreef Nico987 het volgende:
Zag ze ook op marktplaats staan. Ca 6 euro per boekje.
Ik heb er nu dertien, geloof ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
verdomd, ik had al eens gekeken voor die snijplank die ik wil hebben, daar heb ik één vol
boekje voor nodig en dan 10 euro bijbetalen, maar dan is de lol er wel een beetje af![]()
Maar ik krijg in elk geval zéker 1 boekje vol, mijn zus komt woensdag een bijna vol boekje brengen
en met de zegeltjes die ik nu heb kan ik die volplakken en dan ga ik eerst een 4e setje bestek
haken, want ik had er al drieen dan heb ik nog een paar zegeltjes over en dan ga ik voor
de snijplank sparen![]()
dus ik kan nog héél veel zegeltjes gebruiken
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er nu dertien, geloof ik.
en samen met deze is dat dus een snijplankquote:Op maandag 25 januari 2016 10:59 schreef MCH het volgende:
Ik hoop dat ik nog 36 zegels kan regelen voor einde spaaractie.
Ik wil 3 setjes gebaksvorkjes. Krijg ws 2 boekjes vol. Dan koop ik er desnoods nog 1 bij.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
verdomd, ik had al eens gekeken voor die snijplank die ik wil hebben, daar heb ik één vol
boekje voor nodig en dan 10 euro bijbetalen, maar dan is de lol er wel een beetje af![]()
Maar ik krijg in elk geval zéker 1 boekje vol, mijn zus komt woensdag een bijna vol boekje brengen
en met de zegeltjes die ik nu heb kan ik die volplakken en dan ga ik eerst een 4e setje bestek
haken, want ik had er al drieen dan heb ik nog een paar zegeltjes over en dan ga ik voor
de snijplank sparen![]()
dus ik kan nog héél veel zegeltjes gebruiken
Kan ook hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 11:14 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ik wil 3 setjes gebaksvorkjes. Krijg ws 2 boekjes vol. Dan koop ik er desnoods nog 1 bij.
Jij bent ook aan het sparen maar voor je zelf bedoel je? Ja dat is toch goedquote:Op maandag 25 januari 2016 11:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Voormezelluf, heb nu een kaartje met nog maar 14 stickers.
Ik ga hier niet schooien om zegels, die gun ik jou.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het sparen maar voor je zelf bedoel je? Ja dat is toch goed![]()
Misschien krijg jij ook hulp, maar ik ga nu niet zeggen geef ze maar aan MCH![]()
maar heb je al veel? Of heb je pas 1 kaartje met 14 stickertjes, want dan moet je wel nog
héél veel
Ik schooi gewoon een eind wegquote:Op maandag 25 januari 2016 11:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga hier niet schooien om zegels, die gun ik jou.Heb al drie volle vellen ingeleverd.
Ik kook wel eens samen met m'n wederhelft. Dan willen we niet vechten om het beste mes. Dus vooral de grote messen genomen.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik schooi gewoon een eind weg![]()
ah.. maar oké dan heb je zeker ook bestek genomen of iets anders?
Ik had 3 setjes gekregen van mijn zus, tja...... en toen was ik verkocht
Kijken jullie dan wel uit met vechten in de keuken met die grote messen!quote:Op maandag 25 januari 2016 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kook wel eens samen met m'n wederhelft. Dan willen we niet vechten om het beste mes. Dus vooral de grote messen genomen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:13 schreef utopie het volgende:
Ik heb je zegels zojuist op de post gedaan
Zodra ik je zegeltjes heb en die van Sibella, want ik kreeg van haar ook een berichtje dat er een heleboel zegeltjes onderweg zijn en ik heb nog zegeltjes van Roos en van mijzelf en vandaagquote:Op maandag 25 januari 2016 14:13 schreef utopie het volgende:
Ik heb je zegels zojuist op de post gedaan
Wat een mazzel had je danquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:05 schreef Sarasi het volgende:
Even een TVP'tje. Door stom toeval (54 zegels gevonden op de grond) alle messen & het blok inmiddels al bij elkaar gespaard. In de eerste instantie gaan de zegels die ik over heb naar m'n vriend, maar mocht hij er genoeg hebben, staat dit topic in ieder geval alvast in MAT.
![]()
Dus. Voorlopig heb ik nog even niks voor je, maar mocht ik overhouden, gaan ze naar jou. *:*
(Allemaal mensen hebben ook voor mij gespaard dus ik weet hoe lief dat is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |