ah nee.... en bovendien moet je dan vast de zegels weer teruggevenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
AH heeft toch die tevredenheidsgarantie? Open je er een en breng je de rest terug omdat je er niet tevreden over bent
Daar let de 16 jarige miep achter de infobalie niet op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ah nee.... en bovendien moet je dan vast de zegels weer teruggeven
Ik deed er aan meequote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:24 schreef Erasmo het volgende:
Doet me denken aan die AH actie met de laagste prijs garantie. Kofferbakken vol met gratis spul kwamen er voorbij in de topics
zou het?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:15 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Daar let de 16 jarige miep achter de infobalie niet op.
nou ik ga wel gewoon sparen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Dan is het nog de vraag: als ik de zegels, om wat voor reden dan ook, niet meer heb, heeft AH dan het recht om geen geld terug te geven?
ja nou 10 pakjes jus is 3,90 euro toch? heb je wél 10 zegels extraquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:23 schreef Zelfscanner het volgende:
Alleen dat je alsnog moet bijbetalen![]()
![]()
ow Fantastisch!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef sibella2 het volgende:
Hier 12 zegels, dinsdag komt ah weer, dan kan ik het naar je toesturen als je wil?
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Roos ik stuur je in elk geval vast dm, als ik ze mag hebben héél graag en héél er bedankt!
Ja, natuurlijk mag dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:38 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar lieve FANN, mag ik mij hier ook vragen om zegeltjes?![]()
Ik heb zegmaar een bakprojecthok dat ik (nog) niet verder op fok deel![]()
Ik zoek er dus ook wel wat![]()
Yeah!!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 22:38 schreef utopie het volgende:
Ik heb 8 zegels voor je. Ik geef ze altijd weg want krijg zelf nooit zo'n spaarkaart vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |