SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Even aan Danny vragen of ELF open magquote:
Danny is heel positief dit jaar, zal vast wel mogenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Even aan Danny vragen of ELF open mag
Ok, doe me dan maar 12 (of meer) graden met zonquote:
Krijg je dan zoiets?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Jaja dames en heren, het is mogelijk, het sneeuwt in Leiden. En niet zo'n klein beetje ook
Blijft gelukkig niet liggen, anders kom ik niet thuis
Groeten vanaf de A2quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Krijg je dan zoiets?
Mittelberg:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Krijg je dan zoiets?
Mittelberg:
[ afbeelding ]
Zondag 30cm sneeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:27 schreef Dven het volgende:
laatste run van hier. Er is geen ontkomen meer aan
[ afbeelding ]
Zijn dat dan voor maffe lijntjes?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:27 schreef Dven het volgende:
laatste run van hier. Er is geen ontkomen meer aan
[ afbeelding ]
In de waarschuwing afgegeven door het meteorologische instituut noemen ze voor de stad 60-80 centimeter.quote:
Hartslag van de winter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Zijn dat dan voor maffe lijntjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |