Jij bent duidelijk maagdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:44 schreef DikPropje het volgende:
Ik hoop echt vanuit de grond van mijn hart dat dit verhaal waar is. Heb er iig om kunnen lachen. Doet me denken aan de KLB topics van toen ik nog een DikVoyeurtje was en een beetje mee zat te lezen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:19 schreef whatdafuck het volgende:
Heerlijk, als een dame op m'n gezicht zit vergeet ik zeker geen stukje! Alles wordt schoongelikt
Heerlijk, als een dame op m'n gezicht zit vergeet ik zeker geen stukje! Alles wordt schoongelikt
Kkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:19 schreef whatdafuck het volgende:
Danny? Ben jij het?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:19 schreef whatdafuck het volgende:
Ah, we hebben een kenner!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:19 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
Niet zo miepen, rimmen is helemaal hip tegenwoordig.
Kunnen de mannelijke FOK!kers zich bij je aanmelden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:19 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
Niet zo miepen, rimmen is helemaal hip tegenwoordig.
Dat kan wel, maar ik ben heel ouderwets dus ik denk niet dat het iets oplevert.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Kunnen de mannelijke FOK!kers zich bij je aanmelden?
Oud of ouderwets?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:41 schreef Andersoortmeerkat het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik ben heel ouderwets dus ik denk niet dat het iets oplevert.
Idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:19 schreef whatdafuck het volgende:
Mannen die een prettig gevormde derrière niet los kunnen zien van de anus of het aanbidden/likken ervan.quote:Op zondag 17 januari 2016 04:25 schreef Ashqelon het volgende:
'Mannen' met een negatieve houding jegens het likken van aantrekkelijke vrouwelijke konten.
homo gespotquote:Op zondag 17 januari 2016 08:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mannen die een prettig gevormde derrière niet los kunnen zien van de anus of het aanbidden/likken ervan.
Mooie kont en gevormde billen ja dat zie ik graag, maar dat staat totaal los van het likken van de anus, en het nuttigen van het achtergevleven residu.
Daarom terechte klacht.
kk smerig indd. Anus en kont zijn niet hetzelfde orgaan. Ze hebben elkaar niet eens nodig.quote:Op zondag 17 januari 2016 08:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mannen die een prettig gevormde derrière niet los kunnen zien van de anus of het aanbidden/likken ervan.
Mooie kont en gevormde billen ja dat zie ik graag, maar dat staat totaal los van het likken van de anus, en het nuttigen van het achtergevleven residu.
Daarom terechte klacht.
Natuurlijk staan die twee niet los van elkaar maar zijn ze juist letterlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op zondag 17 januari 2016 08:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom terechte klacht.
hoppaaaaaquote:
rimjobs bij vrouwenreten ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:13 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Homo's zijn juist experts in rimjobs.
Want?quote:
Dat komt omdat de primaire functie van een anus het afvoeren van stront is.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Natuurlijk staan die twee niet los van elkaar maar zijn ze juist letterlijk onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Wat ik dan weer vreemd vind is dat er blijkbaar mannen zijn die een vrouwelijke kont en/of anus niet los kunnen zien van 'eventueel achtergebleven residu'.
Helemaal achterop mijn tong.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:08 schreef zovty het volgende:
Ik snap even niet waar jouw smaakpapillen zich bevinden.
Vaak wel, tong gecombineerd met de neus geeft pas echt weer wat je proeft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:11 schreef zovty het volgende:
[..]
En die worden pas actief als ze in je mond zitten?
Ahjah.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:12 schreef Bapple het volgende:
[..]
Vaak wel, tong gecombineerd met de neus geeft pas echt weer wat je proeft.
Ik dacht eerst dat ik gewoon de zure smaak van kut proefde, maar helaas.quote:
Maar ff serieus he...quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik gewoon de zure smaak van kut proefde, maar helaas.
nou dat heb ik gemerkt, het smaakt naar witlof gecombineerd met een zuur-zoute smaak van pekel van vis. gatverdamme.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar ff serieus he...
Poep smaakt toch gweoon naar pate.
Niet zo aanstellen joh,
je moet ook er op toezien dat ze fatsoenlijk eet. Mcdonalds troep bijv is al ranzig als het nog gewoon voor eten doorgaat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
nou dat heb ik gemerkt, het smaakt naar witlof gecombineerd met een zuur-zoute smaak van pekel van vis. gatverdamme.
mm, ik weet het niet hoor, een bigmac verteert/d niet, en dus had ik dat zo wel weer opgegeten straight uit haar ass. Een smoothie met worteltjes daarentegen -> oranje poep -- dan wist ik het nog eens nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:18 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
je moet ook er op toezien dat ze fatsoenlijk eet. Mcdonalds troep bijv is al ranzig als het nog gewoon voor eten doorgaat.
Zij moet vreten wat jij lekker vindt. Of dat nu bigmacs zijn of worteltjes, over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
mm, ik weet het niet hoor, een bigmac verteert/d niet, en dus had ik dat zo wel weer opgegeten straight uit haar ass. Een smoothie met worteltjes daarentegen -> oranje poep -- dan wist ik het nog eens niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |