Dit is echt vreselijk.
Ik was onlangs in een kroeg met een aantal maten van me, toen er opeens een lekker mokkel verscheen. 8/10, minimaal. Ik maakte een praatje met haar en ze ging naast me aan de bar zitten. Ondertussen aaide ze me steeds over mijn bovenbeen, en ik werd daar aardig hitsig van. Ik heb haar meegevraagd naar mijn huis.
Thuisgekomen ging ze los. Haar kleren rukte ze uit -paar stel goeie tieten trouwens, anti-klacht- en ze ging me direct oraal bevredigen. Toen ze daar mee klaar was, omdat ik bijna klaarkwam wilde ze standje 69. Nou, prima vind ik -al is het soms wel vies, omdat je met je neus bij de ander in de anus zit, als je onderop ligt. Ik was haar aan het beffen en zoog haar schaamlipjes in mijn mond toen ze opeens omhoog veerde en weer neerkwam. Wat er toen gebeurde wil je eigenljik niet weten.
Mijn tong, die ik net in haar kutje wilde drukken was natuurlijk een beetje gespannen, en toen zij neerkwam verschoof ze iets van positie. FLOEP - mijn hele tong in haar anus. Ik roerde een paar keer rond, en toen dacht ik: dit klopt niet. Wat een aparte structuur! Ik voelde kleine stukjes zitten die dezelfde structuur hadden als zompige broodkruimels. Getverdemme! Ook de wanden van de anus voelde apart aan, alsof er niet goed was gestuukt. Ribbelig en ook met kleine stukjes. Ik werd bleek, omdat ik besefte wat er was gebeurd. Ik heb haar van me afgeduwd en mijn tong gaan wassen. Na een halfuur geleden te hebben door grote pijn van kokend water om het schoon te maken was ik het beu. Voor de eerste keer weer deed ik de tong in mijn mond.
Het smaakte naar..
POEP.
NAAR PEOP.
GODFERREDOMME!
Alles wat ik eet smaakt naar poep.
Melk smaakt naar poep
Pindakaas smaakt naar poep
Kutje smaakt naar poep
ALLES SMAAKT NAAR POEP
Klacht: ALLES SMAAKT NAAR POEP
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013