SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je kan jongeren niet helpen als je niets van de cultuur snapt.quote:
Ach zullen vast wel werkers tussen zitten die wat meer streetwise zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen denken als autochtone Nederlander iets te snappen van die cultuur_!
Ik ben ze nooit tegengekomen. En die jongeren zitten echt niet op ze te wachten, walgelijke lui.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach zullen vast wel werkers tussen zitten die wat meer streetwise zijn
ja ga ik morgen even naar zoeken, kijken of iemand dat doetquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Sociale recherge is wel hard sof.
beetje oplichters met uitkering pakken
Jeugdreclassering was alleen maar semi-rijke blanke Nederlanders die nooit wat meegemaakt hadden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Hele leven doorgebracht in een subcultuur van mensen die geluk hebben gehad in het leven.
ook nuttig werk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ga ik morgen even naar zoeken, kijken of iemand dat doet
Ja, je overstroomtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
www.overstroomik.nl
Zouden jullie overstromen? Ik niet
oh echt uitgaanquote:
nee dan was ik mogelijk wel mee gegaanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt uitgaan
Dacht misschien alleen drankje doen
lkkrquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
2 meter overstroming, maar woon op de 6e
no man kan je niet doen als manquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telefoon heel hard volume zetten
Ik bleef zelfs wakker als mijn broertje in Utrecht aan het stappen wasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telefoon heel hard volume zetten
Hier kan ik niet over mee praten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
Worden jullie vingers ook gevoelloos na een tijdje als je in bed fokt op mobiel?
ik niet, dan kon ik namelijk soms 3 nachten wakker blijvenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bleef zelfs wakker als mijn broertje in Utrecht aan het stappen was
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik niet, dan kon ik namelijk soms 3 nachten wakker blijven
is ie zon nicht type?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja hij is toch gay enzo, weet niet.
Nee dat niet. Maar blijft kwetsbaar als hij met z`n vriend uitgaatquote:
kan toch gewoon normaal met elkaar doen als het gevaarlijk isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar blijft kwetsbaar als hij met z`n vriend uitgaat
neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
Worden jullie vingers ook gevoelloos na een tijdje als je in bed fokt op mobiel?
Tsja, hand in hand lopen levert je soms al opmerkingen op dusjaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan toch gewoon normaal met elkaar doen als het gevaarlijk is
zou dat sowieso niet doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, hand in hand lopen levert je soms al opmerkingen op dusja
nee is niet nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee
ik zou een dokter raadplegen
ben jij die uit jng?quote:
Handen boven je hoofd als je op je rug ligt? Dan is dat wel logisch hequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
Jaquote:
nee zo lig ik nooitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handen boven je hoofd als je op je rug ligt? Dan is dat wel logisch he
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
geef je broertje anders bewapening fokkie
omgquote:
Ik wist bij mn broertje altijd wat dat betreft wel dat het goed zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oh nu heeft het weinig zin meer nu ik zelf ook uit huis ben
ik ook. Worden je armen toch moe vanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een vervelende houding
Ik ga altijd op mijn zij liggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook. Worden je armen toch moe van
Nah. Dat is niet nodigquote:
vriendin van me heeft altijd een mes mee. Maarja, klarendalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
geef je broertje anders bewapening fokkie
Klarendal is ook niet gevaarlijjk ofzo hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
vriendin van me heeft altijd een mes mee. Maarja, klarendal
velperpoort wel altijd enge mensne hoor. En waar zij woont ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klarendal is ook niet gevaarlijjk ofzo hoor.
Nooit iets meegemaakt wat ik niet meemaakte in rdam zuidquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef supersof het volgende:
[..]
velperpoort wel altijd enge mensne hoor. En waar zij woont ook
Naam: Vinniieequote:
Panisch type zeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit behoefte gehad om iets bij mij te dragen qua bescherming.quote:
Katten. Oké goed gekeurd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naam: Vinniiee
Leeftijd: 23
Religie: geen
Burgerlijke staat: getrouwd met katten
Hoogst genoten opleiding: Hoe kun je genieten van een opleiding?
Woonplaats/province: arnhem
Voetbalclub: geen
Favoriete eten: steak
Favoriete drankje: whisky
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre: rock
Lievelingsdier: kat
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur:
Favoriete user: ikzelf
Hm maar zou ik mezelf ook niet mee vertrouwen. Dan is een busje pepperspray wel beter jaquote:
Veiliger dan Drenthe kan het ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit behoefte gehad om iets bij mij te dragen qua bescherming.
Ik doe wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm maar zou ik mezelf ook niet mee vertrouwen. Dan is een busje pepperspray wel beter ja
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veiliger dan Drenthe kan het ook niet
Maat van mij ook, die woont ook in klarendalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Was wel tijdje sprake van een aantal groepsverkrachtingen op het station toch? Kwam best vaak in het nieuws toenwelquote:
Groepsverkrachtingen op een statino ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel tijdje sprake van een aantal groepsverkrachtingen op het station toch? Kwam best vaak in het nieuws toenwel
Ja, serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groepsverkrachtingen op een statino ja?
Oh geen idee. Emmen Station? Ik heb mij daar nooit onveilig gevoeld. Vaak genoeg laat daar op station gelopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel tijdje sprake van een aantal groepsverkrachtingen op het station toch? Kwam best vaak in het nieuws toenwel
Ik enkele keren, vooral in zwakke wijken van London.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me eigenlijk nooit ergens heel onveilig gevoeld behalve door mijn eigen paranoia.
Kan je amper een station noemen daarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Een groepsverkrachting op stations, die vol met cameras staan?
Ik heb één kat. Een poes van anderhalf jaar oud. Kuroi (zwart in het Japans).quote:
Elk station zit vol met cameras. Zelfs diep in de achterhoek.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je amper een station noemen daar
Maar ja, hoe erg helpt een inieminie mesje nou? Als er echt iets gaande is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn ook genoeg mensen die je kwaad willen doen. Kun je beter bescherming bij je hebben
Ienieminie mesje?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:18 schreef Ezell het volgende:
Maar ja, hoe erg helpt een inieminie mesje nou?
arnhemquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naam: Vinniiee
Leeftijd: 23
Religie: geen
Burgerlijke staat: getrouwd met katten
Hoogst genoten opleiding: Hoe kun je genieten van een opleiding?
Woonplaats/province: arnhem
Voetbalclub: geen
Favoriete eten: steak
Favoriete drankje: whisky
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre: rock
Lievelingsdier: kat
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur:
Favoriete user: ikzelf
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben ook niet heel bang aangelegd wat dat betreft.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel vaak een zakmes mee maar daar doe je nog geen vlieg mee kwaad.
als je er niet mee om kan gaan in een gevecht heeft het ook geen zinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
Kan je net zo goed iemand goed mee verwonden toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken genoeg meiden die zich denken te kunnen beschermen met een mesje of schaartje van max. 3 centimeter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik neem aan dat je dan niet met een schilmes loopt?
Ik denk dat ik er te vaak mijn brood mee heb gesmeerd om hem nog erg bruikbaar te laten zijn voor dat soort zaken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je net zo goed iemand goed mee verwonden toch?
Tof! Die van mij zijn ook 1,5 jaar oud. Een rode poes, Bella en de zwarte Juliaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb één kat. Een poes van anderhalf jaar oud. Kuroi (zwart in het Japans).
Oh nee, daar loopt niemand die ik ken mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ken genoeg meiden die zich denken te kunnen beschermen met een mesje of schaartje van max. 3 centimeter.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er te vaak mijn brood mee heb gesmeerd om hem nog erg bruikbaar te laten zijn voor dat soort zaken.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik neem aan dat je dan niet met een schilmes loopt?
Heb het nog nooit ergens anders voor gebruikt dan een beetje puntjes aan stokken slijpen en brood en komkommers mee snijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Als de pindakaasresten er nog aan zitten zullen ze er niet heel erg van schrikken nee
We hebben hier in GRTD nog een Bella poes.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tof! Die van mij zijn ook 1,5 jaar oud. Een rode poes, Bella en de zwarte Julia
Wanneer besluit je bewapend over straat te gaan dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben enkele keren in mijn leven echt bang geweest, en toen was ik zeer blij dat ik bewapend was.
bewapend met watquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben enkele keren in mijn leven echt bang geweest, en toen was ik zeer blij dat ik bewapend was.
en een Bella kater.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben hier in GRTD nog een Bella poes.
Die kent hij ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als daar aanleiding voor is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer besluit je bewapend over straat te gaan dan?
Fuck, ik dacht origineel te zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat weet je van te voren toch n ietquote:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat weet je van te voren toch n iet
Iets om jezelf mee te beschermen.quote:
Maar nooit doordeweeks op dit moment dus ofzo?quote:
Als daar aanleiding voor is ook doordeweeks.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nooit doordeweeks op dit moment dus ofzo?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we er niet dood van.
Maar je weet dat toch niet? Ik bedoelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als daar aanleiding voor is ook doordeweeks.
Als je op een plek komt waar je weet dat het kan gebeuren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je weet dat toch niet? Ik bedoel
ALs jij van huis weggaat weet je niet dat je in een dreigende situatie terecht gaat komen
Dat neem je dan toch alleen mee als je ergens een slecht voorgevoel bij hebt ofzo
Dus met uitgaan neem je het altijd wel mee dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je op een plek komt waar je weet dat het kan gebeuren?
Als je uitgaat op een plek waar je bepaalde mensen tegen kan komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus met uitgaan neem je het altijd wel mee dus
Nou ja, vind het opzich wel begrijpelijk. Als het maar niet te gek wordt qua wapens danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je uitgaat op een plek waar je bepaalde mensen tegen kan komen.
Een wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:29 schreef Ezell het volgende:
Wat vinden jullie van een persoonsalarm?
Begrijpelijk dat het bestaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:29 schreef Ezell het volgende:
Wat vinden jullie van een persoonsalarm?
Je pakt wat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, vind het opzich wel begrijpelijk. Als het maar niet te gek wordt qua wapens dan
Dat is baas. En logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n ding:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60237636/
Hoezo voor oudere mensen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is baas. En logisch inderdaad.
Vooral voor oudere mensen
Bizar dat men dat nodig denkt te hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n ding:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60237636/
Hoe kwam je in die situatie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ooit een keer met een wapen bedreigd.
Dat nooit meer.
Maar niemand komt zomaar in jouw huis. Je bepaalt zelf voor wie je de deur opent.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die voelen zich vaker onveilig in eigen huis?
[ afbeelding ]
Dit is er ook 1 bijv
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar niemand komt zomaar in jouw huis. Je bepaalt zelf voor wie je de deur opent.
En in Keulen waren die vrouwen ook de schuldige.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar niemand komt zomaar in jouw huis. Je bepaalt zelf voor wie je de deur opent.
Dan ben je een dom oudje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja hoor Ezell
Als iemand een leuk praatje afsteekt en zo`n oudje buys it en laat hem binnen.
Ja, jij bent vooral verschrikkelijk ignorant aan het doen nuquote:
Of je slaat een ruit in.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:34 schreef Ezell het volgende:
Tegenwoordig worden ouderen zo vaak gewaarschuwd voor nepverkopers aan de deur.
Deur openen is al voldoende om iemand de mogelijkheid te geven om binnen te dringen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op het moment dat je deur opent kunnen ze binnen zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:35 schreef Ezell het volgende:
Snap best dat je deur opent, maar echt binnen laten? Dat is gewoon vreemd.
Want ouderen onthouden dat natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:35 schreef Ezell het volgende:
Beetje vreemd als je dan alsnog die mensen thuis ontvangt. Snap best dat je deur opent, maar echt binnen laten? Dat is gewoon vreemd.
Daarom kan iedereen beter beveiligd zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met ouderen te maken. Dat kan iedereen overkomen.
Doe nou niet alsof ouderen niks kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Want ouderen onthouden dat natuurlijk altijd.
Wij moeten onze ouderen ten alle tijden beschermen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof ouderen niks kunnen.
Ik probeer Fokkie's 'vooral voor ouderen' te begrijpen. Maar dat lukt tot nu toe niet echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom kan iedereen beter beveiligd zijn.
Ik ben ook beveiligd tegen inbraak
Ach, als je niet snapt dat ouderen een stuk minder weerbaar zijn voor die dinge nben je echt belachelijk domquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof ouderen niks kunnen.
Omdat ouderen zwakker zijn en goedgeloviger.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik probeer Fokkie's 'vooral voor ouderen' te begrijpen. Maar dat lukt tot nu toe niet echt.
Beschermen is iets anders dan doen alsof ze allemaal dement zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij moeten onze ouderen ten alle tijden beschermen.
Elke oudere is zwakkere da een jongeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beschermen is iets anders dan doen alsof ze allemaal dement zijn.
Hoeft niet per se. Een klein meisje kan ook een makkelijk doelwit zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke oudere is zwakkere da een jongeren.
Ja, daarvoor is zo`n horloge ook ideaal inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Een klein meisje kan ook een makkelijk doelwit zijn.
Het lijkt me dan ook evident dat je die beschermd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Een klein meisje kan ook een makkelijk doelwit zijn.
Omdat die vaak de lul zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:39 schreef Ezell het volgende:
Alsnog snap ik niet waarom het vooral handig is voor ouderen in eigen huis.
Omdat onder ouderen vooral zwakkeren zullen zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:39 schreef Ezell het volgende:
Omdat ouderen niet iemand kunnen weren als er aangebeld wordt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:39 schreef Ezell het volgende:
Dat doen maar weinig kinderen nog helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Omdat je als kind je oudere vader/moeder ook vaker in de gaten wilt houden of alles wel goed gaat
Maar toch niet met een persoonsalarm? Lijkt mij niet dat mensen dat ding dag en nacht, zowel thuis en buitenshuis, bij de hand hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Omdat ouderen vaker onwel worden en ze op die manier snel kunnen alarmeren
Omdat je als kind je oudere vader/moeder ook vaker in de gaten wilt houden of alles wel goed gaat
Waar mogelijk zou ik dat wel proberen te doen denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doen maar weinig kinderen nog helaas.
Uiteindelijk vind ik het wel tegenvallen in west-europa.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar mogelijk zou ik dat wel proberen te doen denk ik.
Soms kan het niet anders. Wat als een van je ouders (of beiden) veel zorg nodig heeft en jij die niet kan geven? Zou jij je hele leven daarvoor omgooien? Dat je niet eens normaal meer kan werken?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me echt vreselijk als je ouders in een verzorgingshuis terecht komen.
Tsja, hoe wil je het anders doen? Het is een stuk makkelijker dan een geavanceerde telefoonquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar toch niet met een persoonsalarm? Lijkt mij niet dat mensen dat ding dag en nacht, zowel thuis en buitenshuis, bij de hand hebben.
Mijn pa rookt toch als een ketter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder in huis nemen zou ik wel lastige keuze vinden.
Mijn pa sowieso wel.
Ik denk dat mijn ouders dat ook niet zouden willen hebben ze geloof ik al eens gezegd, m`n moeder sowieso nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder in huis nemen zou ik wel lastige keuze vinden.
Mijn pa sowieso wel.
Tot ze straks echt hulpbehoevend zijn, en in een onpersoonlijk verzorgingshuis komenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders dat ook niet zouden willen hebben ze geloof ik al eens gezegd, m`n moeder sowieso niet
Zitten ze echt liever in een tehuis dan bij kinderen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ouders dat ook niet zouden willen hebben ze geloof ik al eens gezegd, m`n moeder sowieso niet
Dan zal het wel veranderen ja. Weet eigenlijk ook niet eens hoeveel je kwijt bent als je iemand in een goed tehuis wilt plaatsen war je zeker bent dat ze goed terecht komenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot ze straks echt hulpbehoevend zijn, en in een onpersoonlijk verzorgingshuis komen
Heel, heel erg veel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal het wel veranderen ja. Weet eigenlijk ook niet eens hoeveel je kwijt bent als je iemand in een goed tehuis wilt plaatsen war je zeker bent dat ze goed terecht komen
Meer dat ze het teveel ballast vinden. Maar ze zullen het ongetwijfeld liever willen jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zitten ze echt liever in een tehuis dan bij kinderen?
Klinkt als een aparte keuze hoor.
Zou jij dat doen dan? Je baan opgeven als het nodig was?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, hoe wil je het anders doen? Het is een stuk makkelijker dan een geavanceerde telefoon
Ik vind het als kind bijna je plicht om je ouders fatsoenlijk te verzorgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat ze het teveel ballast vinden. Maar ze zullen het ongetwijfeld liever willen ja
Uh, dit gaat nog steeds over persoonsalarm of over ouders in huis nemen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou jij dat doen dan? Je baan opgeven als het nodig was?
Ik zit ook liever in een tehuis hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zitten ze echt liever in een tehuis dan bij kinderen?
Klinkt als een aparte keuze hoor.
Ouders in huis nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh, dit gaat nog steeds over persoonsalarm of over ouders in huis nemen?
Lekker 3 keer in de week douchen. Slecht eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zit ook liever in een tehuis hoor.
Ligt er ook een beetje aan hoe je er zelf voor staat natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou jij dat doen dan? Je baan opgeven als het nodig was?
Geen idee of het nodig zou zijn om te stoppen met werken.quote:
Als ik écht zorg nodig zou hebben, dan zit ik liever in een tehuis. Het leven gaat gewoon door. Heb dan liever dat mijn kinderen zich niet al te veel zorgen hoeven te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker 3 keer in de week douchen. Slecht eten.
Die zorgen hebben ze toch wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik écht zorg nodig zou hebben, dan zit ik liever in een tehuis. Het leven gaat gewoon door. Heb dan liever dat mijn kinderen zich niet al te veel zorgen hoeven te maken.
Is toch anders, want dan zijn zij er niet dagelijks mee bezig. De zorg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zorgen hebben ze toch wel.
Zeker als je in een tehuis zit.
Ik zou mij dagelijks drukker maken als ze door een willekeurige mbo miep worden verzorgd dan door mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is toch anders, want dan zijn zij er niet dagelijks mee bezig. De zorg.
Als je ouders slecht verzorgd worden heb je wel meer aan je hoofd denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is toch anders, want dan zijn zij er niet dagelijks mee bezig. De zorg.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou mij dagelijks drukker maken als ze door een willekeurige mbo miep worden verzorgd dan door mij.
Waarom meteen ervan uitgaan dat de zorg slecht is? Niet dat het perfect is ofzo, maar je hoeft ook niet van het slechtste uit te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ouders slecht verzorgd worden heb je wel meer aan je hoofd denk ik
Als je niet betaald voor privezorg is het slecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Waarom meteen ervan uitgaan dat de zorg slecht is? Niet dat het perfect is ofzo, maar je hoeft ook niet van het slechtste uit te gaan.
In een tehuis zal die zorg nooit perfect zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, het ligt wel aan de mate van zorg die je nodig hebt. Daar heeft Ezell wel gelijk in.
Alles is te koop.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
En je mag geen thuiszorg hebben als je bij je kinderen inwoont toch?
Die zijn er toch niet de hele dag?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
En je mag geen thuiszorg hebben als je bij je kinderen inwoont toch?
Lijkt me niet dat zorginstellingen die al tot de nek toe aan patienten zitten dat willen. Die denken dan eerder: Ja je hebt toch mantelzorgersquote:
Ik zou alles er voor over hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:54 schreef Ezell het volgende:
Overigens heb ik geen idee of ik mijn ouders in huis zou willen nemen. Maar vind dat sowieso iets waar je, als die situatie zich aandient, pas later over hoeft na te denken. Maar echt mantelzorger zijn? Dat lijkt mij echt kut. In ieder geval als ik verhalen van anderen hoor. Ze hebben er geen spijt van, maar het neemt je gewoon helemaal over.
Als je betaald is alles te koop.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat zorginstellingen die al tot de nek toe aan patienten zitten dat willen. Die denken dan eerder: Ja je hebt toch mantelzorgers
Je hebt dan ook niet 24/7 zorg nodig. Of het moet wel zo extreem zijnquote:
Ik zie dan wel hoe en wat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou alles er voor over hebben
Maar dan is het toch een gevalletje 'zie wel'.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen bij ziekte waar ik en mijn toekomstige vrouw echt totaal niets te bieden hebben niet.
Dan valt zien wel onder een kleine uitzonderingquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dan is het toch een gevalletje 'zien wel'.
Mager etenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in m`n leven havermout op.
Zat in een smoothie met aardbeien, yoghurt en chiazaadquote:
ben jij van de superfoods?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat in een smoothie met aardbeien, yoghurt en chiazaad
Ze hebben tegenwoordig (of altijd al) van die smoothies bij de AH, met groenten ook enzo
Had laatst ook spinazie, komkommer en appel.
Maar vind de smaak van havermout wel erg mager inderdaad
Chiazaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat in een smoothie met aardbeien, yoghurt en chiazaad
Ze hebben tegenwoordig (of altijd al) van die smoothies bij de AH, met groenten ook enzo
Had laatst ook spinazie, komkommer en appel.
Maar vind de smaak van havermout wel erg mager inderdaad
Nee totaal niet. Eerste keer ook dat ik die gekke zaden binnen krijgquote:
Jaja..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Eerste keer ook dat ik die gekke zaden binnen krijg
Gezonder dan je volgooien met brood.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaja..Maar ik snap dat smoothiesgebeuren sowieso niet.
Nee serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaja..Maar ik snap dat smoothiesgebeuren sowieso niet.
Maar waarom dan niet gewoon het fruit als fruit?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gezonder dan je volgooien met brood.
Beter geen verzonnen powerfoods ingooienquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee serieusMaar is wel handig voor mij, krijg ik nog m`n groenten binnen
Was dan ook gewoon kant en klare smoothiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter geen verzonnen powerfoods ingooien
Antigenoohooot.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dan ook gewoon kant en klare smoothie
Ach stel je niet zo aanquote:
Beter gewoon zelf smoothies makenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aanIk had geen zin om helemaal apart havermout en shit te kopen om dat 1 keer te proberen
Je begint nu wel erg om een extremistische vega te lijken qua manier van praten hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan hoef je niet te 3e wereld te beroven van hun "powerfoods"
Nee, maar powerfoods is wel zo walgelijks immoreel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint nu wel erg om een extremistische vega te lijken qua manier van praten hoor
Ik eet het ook nooit. Heb dat quinoa ook nog nooit opquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar powerfoods is wel zo walgelijks immoreel.
is volgens mij ook enorm opgeblazen jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat er nu mis is met brood.
Met brood an sich niets. De hoeveelheid wel. Zeker aangezien wij die carbs niet gebruiken in onze levensstijlquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:08 schreef Lokasenna het volgende:
geeft je kankerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:08 schreef Lokasenna het volgende:
Wij gebruiken die carbs niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is volgens mij ook enorm opgeblazen ja
Nee , maar ja. dat is bij wel meer voedsel toch? Zolangje het met mate eet valt het wel mee allemaalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij gebruiken die carbs niet meer.
Hele dag brood is met mate.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
Nee , maar ja. dat is bij wel meer voedsel toch? Zolangje het met mate eet valt het wel mee allemaal
Oh. Ik eet al een paar maanden vooral brood de hele dag. Gaat volgens mij best prima met de stoelgang en gewicht enzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met brood an sich niets. De hoeveelheid wel. Zeker aangezien wij die carbs niet gebruiken in onze levensstijl
Dan moet je het vooral blijven eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Ik eet al een paar maanden vooral brood de hele dag. Gaat volgens mij best prima met de stoelgang en gewicht enzo.
Tsja geen idee wat met mate is.quote:
En verder de rest afgepast?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja geen idee wat met mate is.
Ik zou zeggen dat 4/5 boterhammen per dag niet bijzonder slecht voor je is
?quote:
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral blijven eten.
Nee ik zal niet claimen dat ik de hele week door prima gezond eet neequote:
Dan is veel brood wel degelijk relevant.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zal niet claimen dat ik de hele week door prima gezond eet nee
Dan moet je dat toch ditchen in plaats van het brood om gezond te doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
De gemiddelde persoon jaagt namelijk buiten die 5-6 boterhammen per dag genoeg ongezonds naarb innen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |