SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je kan jongeren niet helpen als je niets van de cultuur snapt.quote:
Ach zullen vast wel werkers tussen zitten die wat meer streetwise zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen denken als autochtone Nederlander iets te snappen van die cultuur_!
Ik ben ze nooit tegengekomen. En die jongeren zitten echt niet op ze te wachten, walgelijke lui.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach zullen vast wel werkers tussen zitten die wat meer streetwise zijn
ja ga ik morgen even naar zoeken, kijken of iemand dat doetquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Sociale recherge is wel hard sof.
beetje oplichters met uitkering pakken
Jeugdreclassering was alleen maar semi-rijke blanke Nederlanders die nooit wat meegemaakt hadden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Hele leven doorgebracht in een subcultuur van mensen die geluk hebben gehad in het leven.
ook nuttig werk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ga ik morgen even naar zoeken, kijken of iemand dat doet
Ja, je overstroomtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
www.overstroomik.nl
Zouden jullie overstromen? Ik niet
oh echt uitgaanquote:
nee dan was ik mogelijk wel mee gegaanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt uitgaan
Dacht misschien alleen drankje doen
lkkrquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
2 meter overstroming, maar woon op de 6e
no man kan je niet doen als manquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telefoon heel hard volume zetten
Ik bleef zelfs wakker als mijn broertje in Utrecht aan het stappen wasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telefoon heel hard volume zetten
Hier kan ik niet over mee praten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
Worden jullie vingers ook gevoelloos na een tijdje als je in bed fokt op mobiel?
ik niet, dan kon ik namelijk soms 3 nachten wakker blijvenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bleef zelfs wakker als mijn broertje in Utrecht aan het stappen was
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik niet, dan kon ik namelijk soms 3 nachten wakker blijven
is ie zon nicht type?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja hij is toch gay enzo, weet niet.
Nee dat niet. Maar blijft kwetsbaar als hij met z`n vriend uitgaatquote:
kan toch gewoon normaal met elkaar doen als het gevaarlijk isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar blijft kwetsbaar als hij met z`n vriend uitgaat
neequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
Worden jullie vingers ook gevoelloos na een tijdje als je in bed fokt op mobiel?
Tsja, hand in hand lopen levert je soms al opmerkingen op dusjaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan toch gewoon normaal met elkaar doen als het gevaarlijk is
zou dat sowieso niet doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, hand in hand lopen levert je soms al opmerkingen op dusja
nee is niet nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee
ik zou een dokter raadplegen
ben jij die uit jng?quote:
Handen boven je hoofd als je op je rug ligt? Dan is dat wel logisch hequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
Jaquote:
nee zo lig ik nooitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handen boven je hoofd als je op je rug ligt? Dan is dat wel logisch he
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
geef je broertje anders bewapening fokkie
omgquote:
Ik wist bij mn broertje altijd wat dat betreft wel dat het goed zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oh nu heeft het weinig zin meer nu ik zelf ook uit huis ben
ik ook. Worden je armen toch moe vanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een vervelende houding
Ik ga altijd op mijn zij liggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook. Worden je armen toch moe van
Nah. Dat is niet nodigquote:
vriendin van me heeft altijd een mes mee. Maarja, klarendalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
geef je broertje anders bewapening fokkie
Klarendal is ook niet gevaarlijjk ofzo hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
vriendin van me heeft altijd een mes mee. Maarja, klarendal
velperpoort wel altijd enge mensne hoor. En waar zij woont ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klarendal is ook niet gevaarlijjk ofzo hoor.
Nooit iets meegemaakt wat ik niet meemaakte in rdam zuidquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef supersof het volgende:
[..]
velperpoort wel altijd enge mensne hoor. En waar zij woont ook
Naam: Vinniieequote:
Panisch type zeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit behoefte gehad om iets bij mij te dragen qua bescherming.quote:
Katten. Oké goed gekeurd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naam: Vinniiee
Leeftijd: 23
Religie: geen
Burgerlijke staat: getrouwd met katten
Hoogst genoten opleiding: Hoe kun je genieten van een opleiding?
Woonplaats/province: arnhem
Voetbalclub: geen
Favoriete eten: steak
Favoriete drankje: whisky
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre: rock
Lievelingsdier: kat
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur:
Favoriete user: ikzelf
Hm maar zou ik mezelf ook niet mee vertrouwen. Dan is een busje pepperspray wel beter jaquote:
Veiliger dan Drenthe kan het ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit behoefte gehad om iets bij mij te dragen qua bescherming.
Ik doe wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm maar zou ik mezelf ook niet mee vertrouwen. Dan is een busje pepperspray wel beter ja
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veiliger dan Drenthe kan het ook niet
Maat van mij ook, die woont ook in klarendalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Was wel tijdje sprake van een aantal groepsverkrachtingen op het station toch? Kwam best vaak in het nieuws toenwelquote:
Groepsverkrachtingen op een statino ja?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel tijdje sprake van een aantal groepsverkrachtingen op het station toch? Kwam best vaak in het nieuws toenwel
Ja, serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groepsverkrachtingen op een statino ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |