Ik denk dat ze überhaupt niet overtuigd kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:55 schreef yukon het volgende:
Okee, dat bovenstaande gesteld hebbende, kun je dus eigenlijk ook stellen dat de hele valkuil waar we nu in gelopen zijn is dat de intenties van de zg. gutmenschen (in principe constructief en met de beste bedoelingen) op grote schaal misbruikt worden door destructieve mensen.
En diegenen die dus dit misbruik willen tegengaan, dit ook weer vanuit constructieve en goede intenties doen. Maar vervolgens worden die nogal geschoffeerd door de eersten alszijnde xenofoob en rascistsch, omdat de zg. gutmenschen (nog) niet overtuigd zijn van het genoemde misbruik van hun intenties...
Inderdaad die zouden een eventuele verkrachting van hun eigen dochter nog goedpraten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:04 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze überhaupt niet overtuigd kunnen worden.
Ik zat te denken aan Rottumerplaat oppervlakte 7.82 vierkante kilometer. Er woont niemand dus geen last van opstandige bewoners. Hoogstens misschien een beetje last van milieubewegingen die het eiland willen voor de vogels en natuur. Kan met gemak duizenden criminele vluchtelingen vast gezet worden. Ver genoeg van de kust, dus zonder zwemdiploma kom je niet ver tenzij het eb is misschien. Maak daar een soort Robbeneiland van daar hebben we immers al ervaring mee in Zuid Afrika. Zijn ze wat rebels stuur ze een week op dat eiland in een koud tentje en elke opstand is in no time verdwenenquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat voor een eiland had je in gedachte, kijk ik eens of ik het groot genoeg acht?
In ieder geval in de doofpot stoppen en overhalen geen aangifte te doen, zoals de politie schijnbaar ook doet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:12 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Inderdaad die zouden een eventuele verkrachting van hun eigen dochter nog goedpraten.
Wat is jouw voorstel, BD?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 04:38 schreef Braindead2000 het volgende:
En we gaan gewoon door met het importeren van middeleeuwse analfabeten. Degenen die geen onderbuikgevoelens hebben, meestal mensen die helemaal geen gevoelens hebben laten hun landgenoten gewoon creperen. Het is goed hoor. Vanaf nu iedereen voor zichzelf en god voor allen. Als dat wat ze willen, so be it.
Die hebben een bureaula en dan kom je onderop.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:12 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
In ieder geval in de doofpot stoppen en overhalen geen aangifte te doen, zoals de politie schijnbaar ook doet.
Ik heb niet zoveel te verliezen. Mijn zus en nichtjes, degenen die het belangrijkst zijn voor mij, wonen veilig in een ander deel van de wereld. Ik heb zelf nog geen voorzorgsmaatregelen genomen maar deze situatie loopt gegarandeerd fout af. Het enige wat ik kan zeggen is: Wees voorbereid dat de brengers van vrede geen vrede gaan brengen. Wees erop voorbereid dat er een tijd komt dat niemand je kan helpen.quote:
Ieder voor zich en god voor ons allen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te verliezen. Mijn zus en nichtjes, degenen die het belangrijkst zijn voor mij, wonen veilig in een ander deel van de wereld. Ik heb zelf nog geen voorzorgsmaatregelen genomen maar deze situatie loopt gegarandeerd fout af. Het enige wat ik kan zeggen is: Wees voorbereid dat de brengers van vrede geen vrede gaan brengen. Wees erop voorbereid dat er een tijd komt dat niemand je kan helpen.
De politiek en het goedvolk wat het voor het zeggen heeft, heeft zich er al bij neergelegd dat er dit jaar meer dan 150.000 barbaren hier naartoe komen en je kan er vanuit gaan dat er in 2017, 2018, 2019.....nog steeds geen "oplossing" is. Het is over en uit hier. Het is tijd om je daar op voor te bereiden of een vluchtroute te bedenken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 04:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ieder voor zich en god voor ons allen.
Het zijn niet allemaal barbaren en volgens mij is er al groot probleem met 2e en 3e generatie Berbers en Zigeuners.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 05:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De politiek en het goedvolk wat het voor het zeggen heeft, heeft zich er al bij neergelegd dat er volgend jaar meer dan 150.000 barbaren hier naartoe komen en je kan er vanuit gaan dat er in 2017, 2018, 2019.....nog steeds geen "oplossing" is. Het is over en uit hier. Het is tijd om je daar op voor te bereiden of een vluchtroute te bedenken.
Bekijk de cijfers maar eens op Pewresearch van wat hier heenkomt. 90% haat alles wat afwijkt van hun gewoontes. Aangezien onze gewoontes 180 graden afwijken van die van de vluchtelingen halen we een hoop haat binnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal barbaren en volgens mij is er al groot probleem met 2e en 3e generatie Berbers en Zigeuners.
Ik minder of net zoveel. Ook moslims.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te verliezen. Mijn zus en nichtjes, degenen die het belangrijkst zijn voor mij, wonen veilig in een ander deel van de wereld. Ik heb zelf nog geen voorzorgsmaatregelen genomen maar deze situatie loopt gegarandeerd fout af. Het enige wat ik kan zeggen is: Wees voorbereid dat de brengers van vrede geen vrede gaan brengen. Wees erop voorbereid dat er een tijd komt dat niemand je kan helpen.
Riazop is dan ook de enige die er hier zo over denkt. En jij bent 1 van de weinige hier die hem nog serieus neemt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 06:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Riazop is eigenlijk gewoon een soort nazi. Wil de bevolking van Europa vervangen door "vruchtbare" mensen. Soort "ubermenschen" in zijn ogen.
Het is de geest van het groeidenken. Groeinazi's. Geloven dat de bevolking eeuwig moet blijven groeien omdat dat het beste is. En Riazop waarom heb je nu opeens zo'n interesse voor wat er op het platteland in Bulgarije gebeurt? Wat boeit jou dat nou? Wat is er mis mee als mensen naar de stad vertrekken om daar te wonen? Alle voorzieningen dichtbij elkaar.
Groeinazi's hebben een gevaarlijk gedachtegoed. Het is een soort uberkapitalisme, waarbij de groei wordt gebouwd op de lijken van de minder bedeelden. En om die groei voor de rijkeren mogelijk te maken, moeten er meer en meer lijken gestapeld worden.
1. Waarom niet de focus verleggen naar automatisering (zoals Japan)?
2. Wat te doen met de groeiende werkloosheid?
3. Als je al voorstander bent van groei, waarom dan niet proberen dit intern op te lossen door aantrekkelijkere regelingen voor ouders/bijslag?
4. Als je van mening bent dat dit onmogelijk is, waarom mag je dan geen vraagtekens plaatsen bij de import van mensen met een compleet andere cultuur?
Met de ideeën van groeinazi's gaan we richting een samenleving met een hele grote allochtone onderlaag, criminaliteit, verkrachtingen, worden alledaagse zaken. Er zal een steeds grotere segregatie plaatsvinden omdat de middenklasse in veilige wijken wil wonen zonder geconfronteerd te worden met de nieuwe culturen. Het deel van de autochtone bevolking dat het niet kan betalen, zal tussen wal en schip vallen, aangevallen door de allochtone import en in de steek gelaten door de autochtone top. Rellen, hoge werkloosheidscijfers, muren rond woongebieden. Dat idee. Dat is waar je naartoe gaat als je op deze manier probeert een niet-bestaand probleem op te lossen op zeer korte termijn zonder na te denken over de gevolgen.
Lekkere mentaliteit. En die ga je lekker meenemen naar dat veilige andere deel van de wereld zeker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle realisten ook op tijd weg kunnen komen maar ik laat met plezier de goedmensjes, wegkijkers en feministische haatbaardknuffelaars achter. Dan kunnen jullie samen met zoveel moslims als jullie willen vredig in dit kalifaat wonen. Komt vast goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekkere mentaliteit. En die ga je lekker meenemen naar dat veilige andere deel van de wereld zeker.
Overal oorlog, dankzij de laffe, vluchtende Europeanen die hun zaakjes niet kunnen oplossen.
Je maakt je punt niet sterker door nazi, nazi, nazi te roepen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 06:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Riazop is eigenlijk gewoon een soort nazi. Wil de bevolking van Europa vervangen door "vruchtbare" mensen. Soort "ubermenschen" in zijn ogen.
Het is de geest van het groeidenken. Groeinazi's. Geloven dat de bevolking eeuwig moet blijven groeien omdat dat het beste is. En Riazop waarom heb je nu opeens zo'n interesse voor wat er op het platteland in Bulgarije gebeurt? Wat boeit jou dat nou? Wat is er mis mee als mensen naar de stad vertrekken om daar te wonen? Alle voorzieningen dichtbij elkaar.
Groeinazi's hebben een gevaarlijk gedachtegoed. Het is een soort uberkapitalisme, waarbij de groei wordt gebouwd op de lijken van de minder bedeelden. En om die groei voor de rijkeren mogelijk te maken, moeten er meer en meer lijken gestapeld worden.
1. Waarom niet de focus verleggen naar automatisering (zoals Japan)?
2. Wat te doen met de groeiende werkloosheid?
3. Als je al voorstander bent van groei, waarom dan niet proberen dit intern op te lossen door aantrekkelijkere regelingen voor ouders/bijslag?
4. Als je van mening bent dat dit onmogelijk is, waarom mag je dan geen vraagtekens plaatsen bij de import van mensen met een compleet andere cultuur?
Met de ideeën van groeinazi's gaan we richting een samenleving met een hele grote allochtone onderlaag, criminaliteit, verkrachtingen, worden alledaagse zaken. Er zal een steeds grotere segregatie plaatsvinden omdat de middenklasse in veilige wijken wil wonen zonder geconfronteerd te worden met de nieuwe culturen. Het deel van de autochtone bevolking dat het niet kan betalen, zal tussen wal en schip vallen, aangevallen door de allochtone import en in de steek gelaten door de autochtone top. Rellen, hoge werkloosheidscijfers, muren rond woongebieden. Dat idee. Dat is waar je naartoe gaat als je op deze manier probeert een niet-bestaand probleem op te lossen op zeer korte termijn zonder na te denken over de gevolgen.
Ik hoef van jou verder ook geen inhoudelijke statements te verwachten aangezien je geen inhoud hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 08:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Je maakt je punt niet sterker door nazi, nazi, nazi te roepen.
Goed zo, ook nog even op de persoon spelen... Chapeau!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hoef van jou verder ook geen inhoudelijke statements te verwachten aangezien je geen inhoud hebt.
Weer een inhoudsloze post. Ik wacht wel hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Goed zo, ook nog even op de persoon spelen... Chapeau!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |