Dat ja en het feit dat hij niet ver van ze zieke kindje wil spelen die in Florida woont. Miami was even geintresseerd maar kozen dan toch voor Amare(even slechte keuze btw). China was ook mogelijkheid als die geld wou verdienen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Carlos Boozer is een slachtoffer van de advanced stats revolutie in de NBA.
Ik vond zijn luie jumpertje, met hele hoge boog, altijd wel mooi om te zien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:53 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Dat ja en het feit dat hij niet ver van ze zieke kindje wil spelen die in Florida woont. Miami was even geintresseerd maar kozen dan toch voor Amare(even slechte keuze btw). China was ook mogelijkheid als die geld wou verdienen.
Ah, dat wist ik niet van zijn kindje, begrijpelijk wel. Ik mistte hem al een beetje toen ik de Bulls van de week zag spelen of zijn Jazz tijdperk met Deron die door blessures ook niet meer is wat ie was.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:53 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Dat ja en het feit dat hij niet ver van ze zieke kindje wil spelen die in Florida woont. Miami was even geintresseerd maar kozen dan toch voor Amare(even slechte keuze btw). China was ook mogelijkheid als die geld wou verdienen.
Geniet nog even van Dirk en LaMarcus Aldridge.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet van zijn kindje, begrijpelijk wel. Ik mistte hem al een beetje toen ik de Bulls van de week zag spelen of zijn Jazz tijdperk met Deron die door blessures ook niet meer is wat ie was.
Moet nog wennen aan het feit dat unieke spelers als Kobe, Garnett, Boozer langzaam verdwijnen uit de NBA. Altijd die mooie post fadeaways..
Dirk zeker ja, zo heerlijk met souplesse. Carmelo werd daardoor geïnspireerd volgens mij om zijn postgame te verbeteren en terecht, die van Dirk zijn zowat ungaurdable.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geniet nog even van Dirk en LaMarcus Aldridge.
Jazz was idd een genot om te zien in die tijd. Zowel DWill als Boozer hebben zich in de voet geschoten door zich uit Utah te forceren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet van zijn kindje, begrijpelijk wel. Ik mistte hem al een beetje toen ik de Bulls van de week zag spelen of zijn Jazz tijdperk met Deron die door blessures ook niet meer is wat ie was.
Moet nog wennen aan het feit dat unieke spelers als Kobe, Garnett, Boozer langzaam verdwijnen uit de NBA. Altijd die mooie post fadeaways..
Die vergelijkingen zijn altijd hilarisch achteraf, maar Williams was toen echt een klasse apart vergeleken met de PG's toen, hoewel CP3 ook niet mis was(misschien wel de betere versie dan hij nu is)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:07 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Jazz was idd een genot om te zien in die tijd. Zowel DWill als Boozer hebben zich in de voet geschoten door zich uit Utah te forceren.
Wel hilarisch dat zij toen als de 'opvolgers' van Stockton en Malone werden gezien.
twitter:MagicJohnson twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:40:28ESPN ranked the Top 10 PGs of all time & they have @iamisiahthomas ranked 5th. There's no way Stockton & Curry are better than Isiah. reageer retweet
Magic.twitter:MagicJohnson twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:43:30Let me remind everyone, young and old, I played against @iamisiahthomas when he was hurt & hobbling on one leg... reageer retweet
Toen Williams naar Brooklyn ging was het een serieuze discussie of hij of CP3 de beste point guard in de league was.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die vergelijkingen zijn altijd hilarisch achteraf, maar Williams was toen echt een klasse apart vergeleken met de PG's toen, hoewel CP3 ook niet mis was(misschien wel de betere versie dan hij nu is)
Verder had de Jazz ook AK47, die had Stockton niet
Gelukkig maakte Derrick Rose daar snel een einde aan toen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen Williams naar Brooklyn ging was het een serieuze discussie of hij of CP3 de beste point guard in de league was.
Dat duurde een seizoen..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig maakte Derrick Rose daar snel een einde aan toen.
Nieuwe SPT mod, dus dit is een soort 'ontgroening'.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat duurde een seizoen..![]()
Wat is met dit forum aan de hand? Gaat elke idioot van Fok nu in spt onzin posten?
Idd..epische duels waren dat toen tussen die 2. CP3 toen ook nog bij ze New Orleans Hornets lol, lijkt wel eeuwen geleden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen Williams naar Brooklyn ging was het een serieuze discussie of hij of CP3 de beste point guard in de league was.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nieuwe SPT mod, dus dit is een soort 'ontgroening'.
Dat had ik net ook even dus, de realisering dat de tijd echt vliegt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:29 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Idd..epische duels waren dat toen tussen die 2. CP3 toen ook nog bij ze New Orleans Hornets lol, lijkt wel eeuwen geleden.
Heerlijke 20-10 speler in ze beste jaren voor de blessures.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Het zou kunnen dat Elton Brand straks zijn rentree maakt tegen, hoe mooi, de Bulls.
Als we toch nostalgisch zijn.
Deze loss was SvG's fout. Gaf hij later ook toe, hij liet Jennings te lang staan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 04:19 schreef danusz1986 het volgende:
Uberchoke van de Detroit Pistons. Hele domme fout van Brandon Jennings. Chalmbers!
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dirk zeker ja, zo heerlijk met souplesse. Carmelo werd daardoor geïnspireerd volgens mij om zijn postgame te verbeteren en terecht, die van Dirk zijn zowat ungaurdable.
[ afbeelding ]
Kan hier uren naar kijken en nog steeds van genieten, wat een klasse speler is Kobe toch.
Bizar dat hij niet wordt genoemd in top 10 PG's aller tijden. 4 titels en Finals MVP...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:12 schreef pfaf het volgende:
Toch was TP de man. Zo enorm onderschatte speler..
Zeker, gelukkig hebben ze nu Aldridge als hij besluit te stoppen, niet dat Aldridge kan tippen aan Duncan maar dat verzacht de pijn wel een beetje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:43 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ook wel fijn hoor. Binnenkort 40 jaar oud!![]()
Ik begrijp wat je bedoelt maar Parker kan geen team dragen in z'n eentje. Isiah kon dat, Magic kon dat. Stockton niet eigenlijk, die was maar een schim van zichzelf zonder Malone. De Spurs zijn zo'n solide organisatie (meer dan een team) dat het allemaal team effort is. Nog meer dan bijv. de oude Bulls en Pistons.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bizar dat hij niet wordt genoemd in top 10 PG's aller tijden. 4 titels en Finals MVP...
Nee , hoor ze blijven prutsenquote:Op zondag 17 januari 2016 02:41 schreef popolon het volgende:
We've got a game. 49-65 @ halftime.
Maar dit geven we weg ben ik bang, 't zijn de GSW.
Beste team in de NBA, met de Spurs, als dit lukt ga ik gillen als een trutje.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaan ze een toverdrank naar binnenwerken voor het 4rde kwart ?
Dit is niet meer het beste team , zijn erg kwetsbaar , kunnen wedstrijden nooit echt snel de nek omdraaien.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Beste team in de NBA, met de Spurs, als dit lukt ga ik gillen als een trutje.
Ik ben groot NBA liefhebber, maar ik heb niet echt een team.quote:Op zondag 17 januari 2016 04:11 schreef popolon het volgende:
Heerlijk man. Ik maakte een klein dansje in mijn 'man cave'.
Ik heb wel een team, al die tijd. Kwam in de VS net na die ring. De laatste 5 of 6 jaar waren kut. Gewoon kut.quote:Op zondag 17 januari 2016 04:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben groot NBA liefhebber, maar ik heb niet echt een team.
Dan mis je die ultieme blijdschap wel een beetje na zo'n upset/tribute/statement.
Niet genoten van Josh Smith die driepunter op driepunter brickte?quote:Op zondag 17 januari 2016 04:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb wel een team, al die tijd. Kwam in de VS net na die ring. De laatste 5 of 6 jaar waren kut. Gewoon kut.
Eindelijk wat leven.
Dat is vooral een compliment voor de Spurs.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:43 schreef Cavaliers het volgende:
Al die hype, al dat gemekker over 73-9 en dan maar twee games voor staan op de Spurs.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk, ongeacht wat, dat hij ook bij het OS2016 team zal zijn. Money pays.
quote:Kobe Bryant bergt olympische droom op: "Het is aan de jongeren"
Kobe Bryant, die na 20 jaar bij de LA Lakers straks stopt, zal dat in een Lakers-shirt doen. En niet in een nationaal shirt. Hij dacht er vorige maand nog aan om de Verenigde Staten mee te gaan naar de Olympische Spelen in Rio, maar veegde dat idee nu van de baan.
De 37-jarige Bryant won al olympisch goud in 2008 en 2012. Vorige maand gaf hij op de radio nog mee dat hij erg blij zou zijn om nog eens mee te doen aan de Spelen, maar die woorden slikte hij gisteren in.
"Het is aan de jonge jongens om te spelen en te presteren", vertelde hij voor de uitmatch tegen de Utah Jazz.
"Ik kijk en supporter wel vanop afstand. Als ze willen dat ik ter plaatse ben en de jongens toespreek, zal ik dat doen. Maar daar stopt het."
Op 13 april spelen de LA Lakers thuis tegen Utah Jazz hun laatste wedstrijd van het reguliere seizoen. Dat wordt dan ook het afscheid van Bryant. "Het zal niet leuk zijn om de bühne te verlaten, maar het smaakt zoet dat ik in mijn laatste match een Lakers-shirt zal dragen."
Bulls hadden een record van 41-3 toen. Volgens mij verloren ze nog relatief veel in de laatste wedstrijden. Denk dat je dat moeilijk kan voorkomen ivm rust voor keyspelers etc.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is vooral een compliment voor de Spurs.
Cavs zijn op schema voor 74-8 (wat niet gaat lukken, want zwaar schema en regression to the mean).
Daar was Jordan het niet echt mee eens, trouwens.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bulls hadden een record van 41-3 toen. Volgens mij verloren ze nog relatief veel in de laatste wedstrijden. Denk dat je dat moeilijk kan voorkomen ivm rust voor keyspelers etc.
Het jaar erna hadden ze ook 70 wins moeten hebben. Toen haalden ze slechts 69 wins en werd Malone MVP
Kings lijken soms beter te spelen tegen sterke teams dan tegen 'zwakkere' teams...Rare ploeg en soms zeer frustrerend om naar te kijkenquote:
De post boven je?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:09 schreef Merode32 het volgende:
Ik zie dat ze morgen al om 19:00 uu beginnen, is daar een speciale reden voor?
Anthony is game time decision.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:52 schreef Thunder0x het volgende:
Waarom zijn de Knicks dikke underdogs tegen de sixers
Carmelo doet waarschijnlijk gewoon mee.
Verwacht wel dat hij speelt, deed vorige wedstrijd al mee met de warmup maar toch niet mee laten spelen. Zal vandaag wel anders zijn. Vreemd dat ze dan zwaar onderdog zijn door de nationale bookmakerquote:Op maandag 18 januari 2016 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Anthony is game time decision.
Maar ook zonder Anthony zijn de Knicks thuis toch echt favoriet tegen Philadelphia.
Welke bookie is dat dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:16 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Verwacht wel dat hij speelt, deed vorige wedstrijd al mee met de warmup maar toch niet mee laten spelen. Zal vandaag wel anders zijn. Vreemd dat ze dan zwaar onderdog zijn door de nationale bookmaker
toto.nlquote:Op maandag 18 januari 2016 13:57 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Welke bookie is dat dan?
Meeste grote books hebben die game nog niet....komt pas na de morning shoot around.
Geldt overigens ook voor de heren uit Memphis en de rakettenquote:Op maandag 18 januari 2016 13:57 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Welke bookie is dat dan?
Meeste grote books hebben die game nog niet....komt pas na de morning shoot around.
Fucked up dat je ze niet los mag spelen anders had ik m zwaar gepakt. 8,5 spread ook nog.quote:
Ja lame dat je niks single mag daar.. Geen ervaring mee eerlijk gezegd. Maar is al sinds vanochtend zo, lijkt me dat ze het al lang aangepast zouden hebben in dat geval. Ach proberen waard, kost je niets.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:11 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Fucked up dat je ze niet los mag spelen anders had ik m zwaar gepakt. 8,5 spread ook nog.
Toch even na sigarenboer rennen zo wat in mekaar futselen.
Of gaan zij ook voiden? Enig ervaring mee?
heb ik niet,quote:Op maandag 18 januari 2016 14:45 schreef Thunder0x het volgende:
Grizzlies Pelicans op Ziggo sport mocht je dat hebben
http://global.nba.com/lp/promo/index.html?gr=wwwquote:Op maandag 18 januari 2016 14:43 schreef ehouse het volgende:
zijn er nog goeie HD streams voor vanavond?
Hornets slumpen harder dan een bitch. Utah is just meeehhquote:Op maandag 18 januari 2016 20:13 schreef PippenScottie het volgende:
Utah-Charlotte of Washington-Portland kijken?
No question, go John Wall!
Geen Tyreke...quote:
Haha, ja ik hoorde hem ook. God oh god, mart tochquote:Op maandag 18 januari 2016 21:04 schreef D-Wade het volgende:
'Dwyane Wade van Memphis....' Mart Mart
Agreed. Ik ben geen fan, maar toch. Deze zie je van mijlen ver aankomen en toch raken.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:33 schreef D-Wade het volgende:
Melo overrated fat ass 6-26 fg vs 76ers......
Brett Brownquote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef D-Wade het volgende:
Hey 76ers, weten jullie wel dat je mag doorwisselen in OT >?
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kemba gunning for 50 in Charlotte.
Keffeljees zou Mart zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:47 schreef Max23 het volgende:
Golden State wint even met 132-98 van de Cavaliers
Ja dit gaat helemaal niks worden. Word garantie een first round exit, als we die playoffs uberhaupt halen. Schedule van januari is gewoon een bloedbad met bijna alleen maar road games en een pak b2bs. Er is een realistische kans dat we de ASB met een losing record ingaan.quote:
Ik heb er wel vertrouwen in, ik duim zelfs voor de ECF. Met Whiteside, Wade en Bosh in optima forma, Winslow die een Butler weet af te stoppen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:07 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ja dit gaat helemaal niks worden. Word garantie een first round exit, als we die playoffs uberhaupt halen. Schedule van januari is gewoon een bloedbad met bijna alleen maar road games en een pak b2bs. Er is een realistische kans dat we de ASB met een losing record ingaan.
Grootste probleem is wederom injuries want we spelen zonder PG atm, zowel Dragic als Udrih zijn geblesseerd. En verder betalen we Mcroberts en Birdman 10mil samen om als cheerleaders te fungeren...geld dat we prima konden gebruiken voor een reliable 3pt schutter. Onze spacing is zo gruwelijk slecht met Wade die nooit 3tjez neemt en Dragic die geen catch en shoot PG is. Gerald Green is zo ontzettend wisselvallig 3 en Winslow heeft nog geen 2 schoten op rij gemaakt.
Verder heb ik nooit eerder zo een dominante center gezien als Hassan die toch een negatief effect heeft op onze defense, volgens de advanced stats dan. En tbh ook op het veld want vaker dan wel lijkt ie alleen bezig met stats padden en als dat niet lukt laat ie ze hoofd hangen. Wade en Bosh hebben hem al meerdere malen aanepakt, zowel inside de lockerroom als publiekelijk. Die is zo goed als gone deze zomer of Riley moet m nog traden.
Ik verwacht sowieso wel wat actie van Riles dezer dagen. Dit kan zo niet verder.
Ik hoop het maar in deze staat zie ik het niet gebeuren. Ik heb lang genoeg gehoopt dat het spel zou verbeteren maar nu na helft van het seizoen kan je wel stellen dat er teveel issues zijn met dit roster.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in, ik duim zelfs voor de ECF. Met Whiteside, Wade en Bosh in optima forma, Winslow die een Butler weet af te stoppen.
23 gemiste free throws voor Drummond. Nieuw NBA record.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:31 schreef popolon het volgende:
Houston
5 fouls van McDaniels op Drummond in 5 seconden , start derde kwart. Walgelijk.
Washington gaat ook een play-off plekje opeisen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:04 schreef D-Wade het volgende:
Wade en Whiteside ook nog is geblesseerd......
Ja die worden eindelijk healthy en wij gaan juist omgekeerde weg. Ik begrijp de NBA echt niet. Hoe kun je nou zo een brute schema verzinnen als Miami heeft in januari en deels februari tot aan de ASB.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Washington gaat ook een play-off plekje opeisen.
Wordt spannend in het oosten.
enquote:
THE EAST
Frontcourt
LeBron James, Cavaliers — After James took the Cavaliers to the NBA Finals last season, he has led the Eastern Conference in voting this season. An 11-time All-Star, James is shooting a career low 29-percent from the three-point line, but has also averaged 25.1 ppg, 7.2 rpg and 6 apg for the 29-11 Cavs, who are in first place in the Eastern Conference.
Paul George, Pacers — After suffering a compound fracture of his right leg during a USA Basketball scrimmage in the summer of 2014, George missed most of last season, before returning for the final six games. This season, the two-time All-Star George has played in all 42 of Indiana’s games, averaging a career-high 23.7 ppg, along with 4 apg and 7.4 rpg.
Carmelo Anthony, Knicks — Last season, shortly after appearing in his 10th NBA All-Star Game, Anthony had season-ending knee surgery. This season, Anthony is averaging 21.7 ppg in 40 games, and last night passed Larry Bird for 31st place on the NBA’s all-time scoring list. Anthony has assumed a leadership role for the rebuilding Knicks, who after winning just 17 games a season ago, are currently 22-22 and in contention for a playoff appearance.
Backcourt
Dwayne Wade, Heat — At 34 years old, Wade is a 12-time All-Star. After missing significant chunks of the last few seasons with various injuries, this season Wade has played in 40 of Miami’s 43 games. Wade is averaging 18.1 ppg for the Heat, who are 23-20.
Kyle Lowry — Thank the north. After making his All-Star debut last season and leading the Raptors into the playoffs, Lowry has been even better this season. Through 42 games, the 29-year-old Lowry is averaging a career high 20.9 ppg and 5 rpg, along with 6.5 apg.
PF/C telt niet meer mee zo te zien.quote:THE WEST
Frontcourt
Kobe Bryant, Lakers — For the first time in his career, Bryant was listed among frontcourt players, and he ran away with the vote. A 17-time All-Star, this season has turned into an extended farewell tour for Bryant and the Lakers, who are 9-35 so far this season. Bryant is averaging 16.3 ppg in 36 games this campaign.
Kevin Durant, Thunder — Durant missed most of last season after suffering a foot injury, and underwent several foot surgeries. But this season the 27-year-old Durant has returned to form, averaging 26.5 ppg through 37 games for the Thunder, who are 32-12 under first-year coach Billy Donovan.
Kawhi Leonard, Spurs — The San Antonio Spurs have won five titles during the Gregg Popovich–Tim Duncan era, and while they’ve usually employed an understated form, it’s been hard to overlook them this season, as they’ve racked up a gaudy 36-6 record to start this season. The 24-year-old Leonard has been sensational for the Spurs, averaging a team-high 20.1 ppg as well as playing arguably the best on-ball defense in the NBA.
Backcourt
Stephen Curry, Warriors — Last season’s NBA MVP has been even better this season. A two-time All-Star, Curry has helped the Warriors get off to a 24-0 start while averaging a career-high (and NBA-leading) 29.9 ppg. Remarkably, Curry has done this while playing just 33.9 mpg, while shooting 51 percent from the field, 45 percent behind the three-point line, and 91 percent from the free throw line.
Russell Westbrook, Thunder — Westbrook scored 41 points in last season’s All-Star Game, winning the All-Star Game MVP. This season, the 27-year-old Westbrook has been as dynamic as ever, averaging 24 ppg, 9.8 apg and 7.1 rpg, along with a league-leading 2.5 steals per game.
Tja ach, die front courts.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:34 schreef Doublepain het volgende:
PF/C telt niet meer mee zo te zien.
Geen Anthony Davis, geen Drummond..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja ach, die front courts.. Het is een waardeloos systeem. Gewoon alleen spelers en coaches laten kiezen.
Anthony Davis? Die had het sowieso niet gered hoor. Green en Cousins hebben veel meer recht op die plek. Al hadden zij eigenlijk allebei moeten starten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen Anthony Davis, geen Drummond..
Kobe front court, kom op zeg met zijn 13.1 gemiddeld toch?
Kobe is een legende, maar zet hem dan als wissel als eerbetoon.
Zeker, zo zijn er wel meer maarja het is wat het is, dit lijkt me opzich ook grappig om te zien.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:24 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Anthony Davis? Die had het sowieso niet gered hoor. Green en Cousins hebben veel meer recht op die plek. Al hadden zij eigenlijk allebei moeten starten.
Wat een walgelijke persoon is die LeBron toch.twitter:WojVerticalNBA twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 22:18:51Since last season, LeBron James and his agent Rich Paul have been strong advocates of Lue becoming head coach, league sources tell Yahoo. reageer retweet
twitter:WindhorstESPN twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 23:51:29How surprised were Cavs players today? When team meeting was called, some players speculated Kevin Love had been traded reageer retweet
twitter:WojVerticalNBA twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 16:34:47Clippers are sending cash to Houston with Josh Smith, covering the balance of his salary. Houston only sending draft rights to Clippers. reageer retweet
Wat is er toch met hem gebeurd zeg.. Pffquote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Voor de tweede keer in een jaar betaalt een ploeg geld zodat Josh Smith niet meer voor ze hoeft te spelen:
Smith van Clippers terug naar de Rockets.twitter:WojVerticalNBA twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 16:34:47Clippers are sending cash to Houston with Josh Smith, covering the balance of his salary. Houston only sending draft rights to Clippers. reageer retweet
Gast heeft zeker talent maar maakt keer op keer verkeerde beslissingen. Elk team zou J-Smoove moeten betalen om weg te blijven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er toch met hem gebeurd zeg.. Pff
Salah=Hassan?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
Josh Smith heeft er zin in bij de Rockets.
Ook de eerste keer dat ik de Tunesische reus Salah Mejri zie spelen. Hij vervangt Pachulia bij Dallas.
Dat probleem hadden ze vorig jaar ook, en daarom haalden ze Josh Smith en Lance Stephenson.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:11 schreef D-Wade het volgende:
Lool Clippers bench word verkracht....samen goed voor een -3848484 plus/minus als unit.
Spurs speelde niet op 100 procent, Duncan deed onder andere niet mee. Puur een gevalletje van het psychologische spel. Nu zich laten kennen om in de playoffs wel vol gas te gaan. Spurs laten zich natuurlijk nooit met 30 punten verschil afdrogen. Daarvoor is hun record ook veel te goed dit jaar.quote:
Misschien dat de Cava dat ook doet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:25 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Spurs speelde niet op 100 procent, Duncan deed onder andere niet mee. Puur een gevalletje van het psychologische spel. Nu zich laten kennen om in de playoffs wel vol gas te gaan. Spurs laten zich natuurlijk nooit met 30 punten verschil afdrogen. Daarvoor is hun record ook veel te goed dit jaar.
Tot vannacht had je nog een discussie kunnen hebben of Kawhi Leonard aanspraak kon maken op de MVP titel (veel betere verdediger dan Curry).quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:25 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Spurs speelde niet op 100 procent, Duncan deed onder andere niet mee. Puur een gevalletje van het psychologische spel. Nu zich laten kennen om in de playoffs wel vol gas te gaan. Spurs laten zich natuurlijk nooit met 30 punten verschil afdrogen. Daarvoor is hun record ook veel te goed dit jaar.
Wel een hele sterke psychologische zet om je met 30 punten af te laten slachten, daar hebben de Warriors vast niet van terug.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:25 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je snapt het! Bravo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel een hele sterke psychologische zet om je met 30 punten af te laten slachten, daar hebben de Warriors vast niet van terug.
GSW begon de competitie ook met een gehavend team, en zette gewoon een 24-0 record neer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:25 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zeg ook niet dat de Spurs beter zijn dan GSW, echter zijn de Spurs wel een stuk beter dan ze vannacht hebben laten zien. Ik voorspel nu alvast een 4-2 voor GSW in de conference finals, want ik zie geen enkel team uit het westen hen uit de conference finals houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GSW begon de competitie ook met een gehavend team, en zette gewoon een 24-0 record neer.
Is Lance Stephenson al met een blauw oog gesignaleerd?twitter:ESPNSteinLine twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 08:39:30ESPN sources tell @ramonashelburne and I that Blake Griffin has suffered suspected broken hand in undisclosed team-related incident reageer retweet
Gevochten met iemand van de team's equipment staff.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:59 schreef PippenScottie het volgende:
Clippers. Nooit saai!Is Lance Stephenson al met een blauw oog gesignaleerd?twitter:ESPNSteinLine twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 08:39:30ESPN sources tell @ramonashelburne and I that Blake Griffin has suffered suspected broken hand in undisclosed team-related incident reageer retweet
Good thinking D!quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in, ik duim zelfs voor de ECF. Met Whiteside, Wade en Bosh in optima forma, Winslow die een Butler weet af te stoppen.
Big LOL @ mensen die hem niet als All Star starter hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:34 schreef PippenScottie het volgende:
Nog wel even een![]()
![]()
voor DeMarcus Cousins.
48 en 56 punten in back-to-back matches.
quote:Heck of a month
Cousins is averaging 34.4 points (best in the NBA) and 13.6 rebounds in 12 January games. He has eight games with at least 30 points and 10 rebounds. In the four games in which he didn’t have a 30-10 game, he’s averaging 26 points and 11.8 rebounds.
Was een mooie, Wadequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Good thinking D!![]()
Was wel even nodig deze W. Vanacht hopelijk ook de Nets inmaken, al hebben die net de Thunder uit elkaar gehaald.
Dragic kan wel spelen denk ik. Hassan zouden we ietsje meer nodig hebben tegen de Nets om Brook Lopez te neutraliseren. Njaa zolang er maar weer niet zo een random bench guy 8tjes ploft zoals laatst Ellington in het thuisduel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was een mooie, Wade![]()
Vannacht kijken denk ik, morgen vrij dagje, wel zin in. Hopelijk kan Dragic meedoen.
Gaat gelijk op nu, Bosh schiet hem er ook lekker inquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:05 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Dragic kan wel spelen denk ik. Hassan zouden we ietsje meer nodig hebben tegen de Nets om Brook Lopez te neutraliseren. Njaa zolang er maar weer niet zo een random bench guy 8tjes ploft zoals laatst Ellington in het thuisduel.
Lol Clippers😂😂😂quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:59 schreef PippenScottie het volgende:
Clippers. Nooit saai!Is Lance Stephenson al met een blauw oog gesignaleerd?twitter:ESPNSteinLine twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 08:39:30ESPN sources tell @ramonashelburne and I that Blake Griffin has suffered suspected broken hand in undisclosed team-related incident reageer retweet
Schijnt om equipment manager Matias Testi te gaan, wat volgens de berichten doorgaans een vriend van Griffin schijnt te zijn. Je kan je afvragen hoe Griffin zijn vijanden behandelt als hij dit al met zijn vrienden doet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gevochten met iemand van de team's equipment staff.
Ik zie dat LeBron zowaar nog concurrentie heeft voor douchebag of the month.
In de NBA wordt er doorgaans alleen gevochten om geld en/of vrouwen. Nou ja, net als in de echte wereld eigenlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Schijnt om equipment manager Matias Testi te gaan, wat volgens de berichten doorgaans een vriend van Griffin schijnt te zijn. Je kan je afvragen hoe Griffin zijn vijanden behandelt als hij dit al met zijn vrienden doet.
Mooi dit man, Wade is de reden waarom ik NBA ben gaan volgen..quote:
http://fivethirtyeight.co(...)playoffs-on-its-own/quote:Every other team’s reserves rate as below-average relative to the entire league. The Warriors’ bench, for instance, ranks third with an aggregate BPM of -1.6. But the Spurs’ non-starters have an eye-popping cumulative BPM of +11.5. If we convert that number into its Elo-rating equivalent,2 the Spurs’ bench would come in at 1760 — enough talent to net between 64 and 65 wins over an 82-game season.
In other words, if the Spurs’ bench were to break off and form its own team, it would be either the second-best team in the NBA — trailing only the Spurs’ starters in terms of per-possession production this season — or the third-best, if you take a page from our Elo rating system’s book and give Golden State credit for its longer track record of greatness. Either way, the Spurs have a ridiculous advantage over the rest of the league.
Allemaal leuk en aardig die theorie statistieken, maar gelukkig werkt het in de realiteit toch iets anders, anders zou het wel een heel voorspelbaar spelletje worden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
http://fivethirtyeight.co(...)playoffs-on-its-own/
Het is niet druk op kantoor vandaag.twitter:MrsSOsbourne twitterde op woensdag 27-01-2016 om 21:49:08@SHAQ I dreamt about you last night. It’s true what they say….you never go back! reageer retweet
Dat Shaq maar rustig uitkijkt, Ozzy bijt zo zijn kop eraf.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:30 schreef PippenScottie het volgende:
In de categorie, dafuq?Het is niet druk op kantoor vandaag.twitter:MrsSOsbourne twitterde op woensdag 27-01-2016 om 21:49:08@SHAQ I dreamt about you last night. It’s true what they say….you never go back! reageer retweet
Heeft die oude snuivert nog tanden dan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat Shaq maar rustig uitkijkt, Ozzy bijt zo zijn kop eraf.
Die zal wel weer een jankpostje plaatsen op Instagram.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:23 schreef danusz1986 het volgende:
De grootste snub daarintegen is meneer Lillard.
Ja, paar wedstrijdjes leuk gespeeld dan kantelt het weer naar waardeloos spel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 04:23 schreef PippenScottie het volgende:
En de Kings verliezen van de Pelicans zonder Brow, Tyreke en Eric Gordon.
Career high voor Ryan Anderson.
Myles Turner is Indiana heel blij aan het maken. Hibbert wie?
Hij maakt niet alleen Indiana blij. Mijn Fantasy Team is Myles heel dankbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 04:23 schreef PippenScottie het volgende:
Myles Turner is Indiana heel blij aan het maken.
Welk team ben jij?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij maakt niet alleen Indiana blij. Mijn Fantasy Team is Myles heel dankbaar.
Ik zit niet in de FOK! Subleague. Speel met vrienden op ESPN.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welk team ben jij?
Ik heb bijna North Side ingehaald, nu Middleton, Hayward en Cousins allemaal besloten hebben fatsoenlijk te gaan ballen.
Pffft..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zit niet in de FOK! Subleague. Speel met vrienden op ESPN.
Btje jammer idd, die FG% zit ook erg dicht bij elkaar allemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welk team ben jij?
Ik heb bijna North Side ingehaald, nu Middleton, Hayward en Cousins allemaal besloten hebben fatsoenlijk te gaan ballen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoals Mart al zei na de eerste 3 punter : Dit is voorbij
twitter:SpearsNBAYahoo twitterde op zondag 31-01-2016 om 07:18:13Kings say DeMarcus Cousins suffered a sprained left ankle tonight at Memphis. X-rays were negative and he is day to day moving forward. reageer retweet
Alsof je tegen een betonnen muur aanloopt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:28 schreef popolon het volgende:
Dit vond ik wel zo'n typische powerplay van James gisteren. Mills dacht even een goede fout te maken, wordt gewoon omver gelopen.
Kom op.twitter:IraHeatBeat twitterde op zondag 31-01-2016 om 16:17:26This is fifth time this season Heat have entered on a 3-game winning streak. Have lost next game the previous 4 times. Tonight vs. Hawks? reageer retweet
Het zou me niet verbazen als die getrade wordt komende zomer. Zeker als er iemand met een leuke package komt. Celtics?quote:
Net een Bill Simmons podcast/workout gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:31 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als die getrade wordt komende zomer. Zeker als er iemand met een leuke package komt. Celtics?
Doc en Danny Ainge komen er vast wel uit. Het is echt nu of nooit voor de Clippers/CP3.
Cavs dacht ik ook aan maar dan gewoon Blake straight up voor Love. Zou niet weten wat Cavs hebben aan nog een speler die de bal nodig heeft om effectief te zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Net een Bill Simmons podcast/workout gehad.
Hij opperde Avery Bradley, Jae Crowder en de BKN pick voor Griffin.
Ook Carmelo straight up voor Blake.
En een trade waar als basis McCollum naar Cleveland gaat, Love naar Clips en Blake naar Portland.
Het kan nooit zo episch worden als vorig seizoen. Maar wie weet.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:49 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Cavs dacht ik ook aan maar dan gewoon Blake straight up voor Love. Zou niet weten wat Cavs hebben aan nog een speler die de bal nodig heeft om effectief te zijn.
Ben benieuwd of we nog wat vuurwerk gaan krijgen op de trade deadline.
Nog weinig concreets langs gekomen.
Ja hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 23:12 schreef D-Wade het volgende:
Kom op.twitter:IraHeatBeat twitterde op zondag 31-01-2016 om 16:17:26This is fifth time this season Heat have entered on a 3-game winning streak. Have lost next game the previous 4 times. Tonight vs. Hawks? reageer retweet
Eindelijk!quote:Op maandag 1 februari 2016 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja hoor
Het loopt als een trein
En nu gewoon allstar...wat een ontwikkeling maakt die gast door zeg.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:54 schreef PippenScottie het volgende:
Draymond Green met een triple double, wat eigenlijk geen nieuws is.
Maar hij schiet ook 9/9.
Dat is vrij foutloos basketbal spelen. Niet gek voor een speler die als 35e is gedraft en twee jaar geleden nog 6 puntjes per wedstrijd scoorde vanaf de bank.
Je kan nooit genoeg ball hogging point guards hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:24 schreef D-Wade het volgende:
Jeff Hornacek exit.
Belachelijk natuurlijk als je bedenkt dat de GM en FO het hebben verneukt door alle moves van de laatste jaren.
24.0 ppgtwitter:MiamiHEAT twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:25:59Dwyane Wade has been named the Eastern Conference Player of the Week! Boom!Release: https://t.co/ociHvHW5AQhttps://t.co/Mq0CjNNYdP reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef RipCity het volgende:
http://www.blazersedge.co(...)-cut-jiangsu-dragons![]()
![]()
Misschien kan die nog in Nederland terecht
What should have been.....quote:Oden appeared in 25 games and averaged 13.6 points, 12.6 rebounds, and 2.0 blocks.
Hopelijk blijft het bij geruchten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:48 schreef Hathor het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat de Warriors een poging willen doen om in de zomer Durant als free agent aan te trekken.
Durant is een prima opvolger voor Ginobiliquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:12 schreef peasant het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij geruchten.
Kan het me niet voorstellen. Welke positie moet Durant dan innemen. Green? En het kan zomaar de teamchemistry verneuken.
Het zal blijkbaar ook afhangen van de mate waarin de Thunder een serieuze contender blijven...quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:12 schreef peasant het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij geruchten.
Kan het me niet voorstellen. Welke positie moet Durant dan innemen. Green? En het kan zomaar de teamchemistry verneuken.
Zeker een fantastische speler, maar alleen maar sterren in je team zal ook wrevel gaan geven. Ook al is Durant op het eerste gezicht geen ster die zomaar even ruzie komt maken, ik kan mij niet voorstellen dat dat niet gaat gebeuren. Nu staat er een fantastisch team, met een geweldige bank, waar een Barnes zich al jaren goed ontwikkeld. Je moet zeker alle mogelijkheden bekijken en traden/FA signen als je er beter van wordt. Maar een FA als Durant aantrekken. Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sommige reacties van lezers zijn precies zoals jij reageert overigens, men denkt dat ie eerder in de weg zal lopen en de teamchemistry om zeep zal helpen, en men ziet het al helemaal niet zitten om bv iemand als Barnes er voor op te geven, wat ik heel goed kan begrijpen. Van de andere kant...het is en blijft natuurlijk wel een complete speler, mits ie heel blijft.
Ik zeg niet dat ik Barnes een beter speler vind dan Durant. En ik denk dat elk team blind die deal zou maken, maar gezien de chemistry die er nu is en dat de pikorde van de sterren nu duidelijk lijkt zou ik er in het geval van de warriors harder over nadenken dan elk ander teamquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:13 schreef PippenScottie het volgende:
Serieus?
Als GS de kans krijgen om Harrison Barnes te switchen voor Kevin Durant hoeven ze daar geen microseconde over na te denken.
Ik hoop niet dat Durant naar GS gaat. De Warriors zijn al historisch goed, en dan ook nog Durant toevoegen, dat is alsof je 2K speelt met een cheat mode aan.
twitter:TasMelas twitterde op donderdag 04-02-2016 om 04:34:33Steph Curry now has 232 threes made. The 10th most in a single season. With 33 games to go. reageer retweet
Weinig kans, Durant wil een ring, en de kans dat ie die bij de Lakers snel zal winnen is verwaarloosbaar. Dan kan ie beter bij OKC blijven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk naar de Lakers, Howard ook FA toch? Misschien dat ze samen een team vinden.
Killing in the name van Houston is al meer dan genoeg metal in de NBAquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:21 schreef Hathor het volgende:
Even iets heel anders, hebben ze bij OKC wel eens ooit Thunderstruck als intromuziek gebruikt?
Niet jouw genre bedoel je? Het leek me gewoon best toepasselijk om meteen de crowd in de game te krijgen, vanwege de naam van de song.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Killing in the name van Houston is al meer dan genoeg metal in de NBA
Oh dat wel . Maar dat soort muziek is vanwege de hiphop subcultuur niet echt passend in de nbaquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet jouw genre bedoel je? Het leek me gewoon best toepasselijk om meteen de crowd in de game te krijgen, vanwege de naam van de song.
Eens, maar wat zou je letten om eens van die cultuur af te wijken? De 90's intro van de Bulls had ook niks met hiphop te maken, maar daar krijg ik zelfs nu nog kippenvel van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh dat wel . Maar dat soort muziek is vanwege de hiphop subcultuur niet echt passend in de nba
Hmm van mij mogen ze . Maar ik weet niet hoe het dan zal moeten klinken , Killing in the name of klinkt dan toch wat beter voor een intro (omdat er stops tussen zitten en snellere overgang van zacht naar hard)quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eens, maar wat zou je letten om eens van die cultuur af te wijken? De 90's intro van de Bulls had ook niks met hiphop te maken, maar daar krijg ik zelfs nu nog kippenvel van.
Stel het je gewoon eens voor.....alleen de gitaarsolo met om de paar seconden de hele crowd die THUNDER scandeert...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hmm van mij mogen ze . Maar ik weet niet hoe het dan zal moeten klinken , Killing in the name of klinkt dan toch wat ritmischer voor een intro
Kan werken . Maar dan moeten ze het fanatisme niveau van de scholen hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stel het je gewoon eens voor.....alleen de gitaarsolo met om de paar seconden de hele crowd die THUNDER scandeert...
Ik zat ook maar gewoon wat te daydreamen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan werken . Maar dan moeten ze het fanatisme niveau van de scholen hebben
Dat wel. Misschien als ze ver komen in de plee-offsquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zat ook maar gewoon wat te daydreamen.het lijkt me gewoon een dikke vette intro voor OKC om aan een game te beginnen.
WCF...OKC-GSW, dan moet ie kunnen toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel. Misschien als ze ver komen in de plee-offs
Dat zeker . Maar zoals het er nu naar uitziet moeten ze eerst langs fc ervaring . En dat gaat nog een hele tour voor ze worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
WCF...OKC-GSW, dan moet ie kunnen toch?
Dat is best wel een goed idee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zat ook maar gewoon wat te daydreamen.het lijkt me gewoon een dikke vette intro voor OKC om aan een game te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |