Jij vind een belasting op hoofddoekjes goed?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem wel goeie punten hebben ja, wat betreft belastingen bijv
over wie gaat hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het nu weer over hebtquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij vind een belasting op hoofddoekjes goed?___!
Over die van Klaveren van VNLquote:
Hij distantieert zich daar juist van toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:44 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij vind een belasting op hoofddoekjes goed?___!
Sorry las even te snelquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij distantieert zich daar juist van toch?
Antwoord eens op mijn vraag? Ik heb niks gezegd over een kopvoddentax?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denk je dat die groot gaan worden? Ik denk dat veel PVVers daar heen gaan
En nee, dat denk ik niet. Maar ze zullen vast paar zetels halenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denk je dat die groot gaan worden? Ik denk dat veel PVVers daar heen gaan
Nee excuses las even te snelquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Antwoord eens op mijn vraag? Ik heb niks gezegd over een kopvoddentax?
Dat is wel een knalrechts puntquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij distantieert zich daar juist van toch?
Nou ja, het draagt niet echt bij aan nivellering maar ik snap zijn reden erachter welquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel een knalrechts punt
Nivellering is dan ook waanzin.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het draagt niet echt bij aan nivellering maar ik snap zijn reden erachter wel
Hij wil ook helemaal geen nivellering.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het draagt niet echt bij aan nivellering maar ik snap zijn reden erachter wel
Gelijke kansen proberen te garanderen neem ik aan. Maar dat is toch onbereikbaar, hoeveel je ook probeert te nivelleren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heeft de onderklasse eraan om de middenklasse minder rijk te maken
Nivellering draagt weinig tot niets bij aan gelijke kansen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelijke kansen proberen te garanderen neem ik aan. Maar dat is toch onbereikbaar, hoeveel je ook probeert te nivelleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |