Oh wacht ff dus je moet iets zoeken, kopieeren en dan presenteren als je eigen visie plus mening en anders is een eigen opinie verboden hier?quote:
Je kortzichtige mening is helemaal prima (daar genieten we van), maar presenteer het dan niet alsof het feiten zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:30 schreef DUTCHKO het volgende:
wacht ff dus je moet iets zoeken, kopieeren en dan presenteren als je eigen visie plus mening en anders is een eigen opinie verboden hier?
Nou DIT is dus precies wat ik bedoel
Dit is complete bullshit en dat weet je zelf natuurlijk ook. Als jij gelijk zou hebben was de hele wereld. (En ja, de HELE wereld) continue in religieuze oorlog. Geen wet of "globale controle", whatever the fuck that is. die dat tegenhoudt, anders waren er ook geen aanslagen uit religieuze overwegingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Onzin. De meerderheid is religieus en het is alleen aan wetten en dat de globale "controle" zo groot is op dit moment, dat men niet meer elkaar afmaakt.
Religie is een kwaad wat zelfs landen en families bloedig uit elkaar rukt.
twitter:geenstijl twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 17:45:07Duitsland: "We zijn 600.000 asielzoekers kwijt" https://t.co/Vq1rkwGItA reageer retweet
Is dat inclusief of exclusief de 1 miljoen die er al zaten?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:54 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geenstijl twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 17:45:07Duitsland: "We zijn 600.000 asielzoekers kwijt" https://t.co/Vq1rkwGItA reageer retweet
623.351 zijn kwijtquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief de 1 miljoen die er al zaten?
Het is echt een mega goede grap dit. Mits je een credit card hebt om last minute snel op het vliegtuig naar Zuid-Amerika of Japan te stappen... als vluchteling.
Wir Schaffen Das.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
623.351 zijn kwijt
476,649 zielen, waarvan 326.529 mannen en 150.120 vrouwen is bekend waar ze zijn
Dus van die 1,1 miljoen
Ja zo ingewikkeld dat jij precies weet dat ze niet kwijt zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:02 schreef Confetti het volgende:
Deze materie is veel te ingewikkeld. Je kunt niet zomaar roepen dat ze 600k mensen kwijt zijn.
In het artikel staat: German Interior Ministry spokesman Dr Harald Neymanns admitted that delays in the processing of asylum seeker applications would account for some of those missing.
De wachttijden voor de behandeling van aanvragen bedragen nu meer dan 6 maanden dus ja, dan krijg je honderdduizenden die wel zijn geregistreerd maar niet officieel een aanvraag hebben ingediend omdat ze nog in een AZC wachten.
Je weet niet hoe het zit maar je weet zeker dat ze niet kwijt zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:02 schreef Confetti het volgende:
Deze materie is veel te ingewikkeld. Je kunt niet zomaar roepen dat ze 600k mensen kwijt zijn.
In het artikel staat: German Interior Ministry spokesman Dr Harald Neymanns admitted that delays in the processing of asylum seeker applications would account for some of those missing.
De wachttijden voor de behandeling van aanvragen bedragen nu meer dan 6 maanden dus ja, dan krijg je honderdduizenden die wel zijn geregistreerd maar niet officieel een aanvraag hebben ingediend omdat ze nog in een AZC wachten.
Een ondergrondse verzetsbeweging die ze massaal heeft gedeporteerd? Dat zou een grap zijn!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
623.351 zijn kwijt
476,649 zielen, waarvan 326.529 mannen en 150.120 vrouwen is bekend waar ze zijn
Dus van die 1,1 miljoen
quote:Asielzoekers Cadier en Keer opgepakt voor mishandeling
Twee jonge asielzoekers van 12 en 13 jaar zijn donderdag door de politie aangehouden na een mishandeling in Cadier en Keer.
Een van hen had een medewerker van de opvanglocatie minimaal een keer geschopt. De andere jongen werd opgepakt, omdat hij zich met duw- en trekwerk met het incident had bemoeid. De aanleiding voor de ruzie is onduidelijk.
Verhoor
Na verhoor op het politiebureau is het tweetal weer vrijgelaten. De communicatie met de jongens verliep moeizaam, omdat ze nauwelijks Engels spreken. De politie overlegt nog met het Openbaar Ministerie of er proces verbaal wordt opgemaakt. Daarbij wordt ook rekening gehouden met wat de jonge asielzoekers allemaal hebben meegemaakt.
Het COA gaat bekijken hoe de jongens in Cadier en Keer verder worden begeleid.
Sint-Joseph
De jonge asielzoekers zitten op het terrein van jeugdzorginstelling Sint-Joseph. Daar is in totaal plek voor 24 jonge vluchtelingen.
http://www.1limburg.nl/as(...)ng?context=section-1
Binnen gekomen als migranten. Oorspronkelijk dienden ze in de Perzische legers. Op een gegeven moment hebben ze gewoon de macht overgenomen. Een Seljuk heerser was ergens in 1200 ze dom om een gezant van Dzjenghis Kahn te vermoorden. Gevolg dat de mongolen even huis hielden in Perzië.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:08 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens. Het Perzische Rijk is niet beperkt tot de Achaemeniden.
Cyrus II stichtte het Perzische Rijk in 550 voor Christus. Daarna volgden de Seleuciden, de Parthanen en de Seleuciden. Laatstgenoemde werden in 633 na Christus aangevallen door Islamitische troepen. Hieropvolgend werd het Samanidische Rijk het eerste Perzische Rijk onder de vlag van de Islam. De Seljuken waren de eerste Turks-Perzische dynastie en reken ik persoonlijk dan ook niet meer als Perzisch Rijk. Al zijn er genoeg historici die daar anders over denken. Sommigen noemen zelfs de Pahlavi dynastie nog een Perzisch rijk.
En wederom een bijzonder fantasierijke interpretatie van geschiedenis met een nog kortzichtigere conclusie er achteraan. Man man man.........quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:03 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Binnen gekomen als migranten. Oorspronkelijk dienden ze in de Perzische legers. Op een gegeven moment hebben ze gewoon de macht overgenomen. Een Seljuk heerser was ergens in 1200 ze dom om een gezant van Dzjenghis Kahn te vermoorden. Gevolg dat de mongolen even huis hielden in Perzië.
Nu gebeurt eigenlijk hetzelfde maar dan op een wat vreedzamere wijze. Ze beginnen als gastarbeiders en op een gegeven moment domineren ze ons.
Nee Turken hebben op geen enkele wijze ook maar iets positiefs betekent voor deze wereld.
Leg dan maar uit hoe het volgnes jou wel gegaan isquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wederom een bijzonder fantasierijke interpretatie van geschiedenis met een nog kortzichtigere conclusie er achteraan. Man man man.........
Ik ben je geschiedenisleraar niet. Je bent volgens mij intelligent genoeg om zelf een heel wat meer genuanceerd beeld te kunnen vormen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:32 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Leg dan maar uit hoe het volgnes jou wel gegaan is
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ongoing_armed_conflictsquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is complete bullshit en dat weet je zelf natuurlijk ook. Als jij gelijk zou hebben was de hele wereld. (En ja, de HELE wereld) continue in religieuze oorlog. Geen wet of "globale controle", whatever the fuck that is. die dat tegenhoudt, anders waren er ook geen aanslagen uit religieuze overwegingen.
Ach ja.....geschiedenis is niet jouw ding he..??quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Je kortzichtige mening is helemaal prima (daar genieten we van), maar presenteer het dan niet alsof het feiten zijn
twitter:IOM_news twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:53:2436,899 migrants incl.refugees arrived by sea to Europe 113 dead/missing https://t.co/RFhiLzlxOY #MigrationEurope https://t.co/paaEpRZ72e reageer retweet
De sluizen zijn opengezet. For whatever reason. Ik heb geen idee, maar ik verwacht een kutjaar in elk geval en de jaren erop gaan niet beter worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:IOM_news twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:53:2436,899 migrants incl.refugees arrived by sea to Europe 113 dead/missing https://t.co/RFhiLzlxOY #MigrationEurope https://t.co/paaEpRZ72e reageer retweet
Terwijl er vorig jaar ''maar'' 1500 in heel januari Griekenland binnenkwamen.
Zo kom je anders wel over. Roepen dat de ander fout zit en dan niet uitleggen waarom is vrij zwak.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben je geschiedenisleraar niet.
Meer vraagtekens, meer. Genot.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach ja.....geschiedenis is niet jouw ding he..??
Geen grapje, want daadwerkelijk na de jaarwisseling in Keulen geuit door een Duitse politicus (naam is me ontschoten): "Dit is de prijs die je betaald als je een multiculturele samenleving wil zijn."quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:30 schreef rareman1 het volgende:
Ik probeer de andere kant van het verhaal te begrijpen dus hier gaat ie; wat voor argument staat er tegenover als ik zeg dat
deze mensen veel criminaliteit meenemen?
serieuze vraag.
Best wel erg eigenlijk dat er zo makkelijk over gedaan wordt. Ik kijk al een tijdje mee hier en verder als, ze zijn zielig, het valt wel mee of "maar jij zou hetzelfde doen!" Komt het niet. Mischien dat ik wat gemist heb dat kan natuurlijk ook maar ik zou niet weten hoe je dit wilt verdedigen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:51 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Geen grapje, want daadwerkelijk na de jaarwisseling in Keulen geuit door een Duitse politicus (naam is me ontschoten): "Dit is de prijs die je betaald als je een multiculturele samenleving wil zijn."
Anders dan de bovenstaande gevleugelde uitspraak noemt men dit ook weleens transculturele vibraties.
Helemaal ongelijk heeft die politicus niet. Echter alsof ons in het Westen ooit gevraagd is of we een multi-culturele samenleving willen zijn. En dan nemen we ook nog eens van dat soort kansloze volk op.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:51 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Geen grapje, want daadwerkelijk na de jaarwisseling in Keulen geuit door een Duitse politicus (naam is me ontschoten): "Dit is de prijs die je betaald als je een multiculturele samenleving wil zijn."
Anders dan de bovenstaande gevleugelde uitspraak noemt men dit ook weleens transculturele vibraties.
25 keer zoveel dus als vorig jaar, dat belooft wat voor de rest van het jaar... Ik heb het vaker gezegd: Afrika blijft meer mensen leveren zolang wij ze binnenlaten. Wij moeten ze stoppen, anders gaat de groei exponentieel door. Tientallen miljoenen dit jaar, honderden miljoenen volgend jaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:IOM_news twitterde op vrijdag 22-01-2016 om 10:53:2436,899 migrants incl.refugees arrived by sea to Europe 113 dead/missing https://t.co/RFhiLzlxOY #MigrationEurope https://t.co/paaEpRZ72e reageer retweet
Een ware volksverhuizingquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
25 keer zoveel dus als vorig jaar, dat belooft wat voor de rest van het jaar... Ik heb het vaker gezegd: Afrika blijft meer mensen leveren zolang wij ze binnenlaten. Wij moeten ze stoppen, anders gaat de groei exponentieel door. Tientallen miljoenen dit jaar, honderden miljoenen volgend jaar.
Zijn dat alleen van de eerste 23 dagen van januari? En in het koude laagseizoen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Je vergeet dat deze cijfers altijd te laag worden gepubliceerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
25 keer zoveel dus als vorig jaar, dat belooft wat voor de rest van het jaar... Ik heb het vaker gezegd: Afrika blijft meer mensen leveren zolang wij ze binnenlaten. Wij moeten ze stoppen, anders gaat de groei exponentieel door. Tientallen miljoenen dit jaar, honderden miljoenen volgend jaar.
De zombie-apocalypsequote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zijn dat alleen van de eerste 23 dagen van januari? En in het koude laagseizoen?
Mijn god ben ik blij dat ik niet in de grote stad woon, wanneer die in de fik gaan heb ik nog tijd zat het land te ontvluchten.
Lekker naar GB vliegen, dat lukt al die asielzoekers tenminste niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:47 schreef SeLang het volgende:
Gewoon zelf ook ergens immigreren. If you can't beat them, join them!
En de geschiedenis heeft legio voorbeelden wat er gebeurt met de ontvangende partij bij volksverhuizingen. Vraag me af waarom we nu denken dat dat ineens anders zou zijn?quote:
Ik ben ook met een boot gekomen hoor, niet met het vliegtuigquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker naar GB vliegen, dat lukt al die asielzoekers tenminste niet.
Heeft Rutte geen geschiedenis gestudeerd?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En de geschiedenis heeft legio voorbeelden wat er gebeurt met de ontvangende partij bij volksverhuizingen. Vraag me af waarom we nu denken dat dat ineens anders zou zijn?
Hij had het blijkbaar te druk met zuipen om echt iets van de geschiedenis te lerenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heeft Rutte geen geschiedenis gestudeerd?
Vandaar dan ook de vraag: waarom laten onze leiders dit gebeuren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En de geschiedenis heeft legio voorbeelden wat er gebeurt met de ontvangende partij bij volksverhuizingen. Vraag me af waarom we nu denken dat dat ineens anders zou zijn?
Wie vangt de klappen als het straks mis gaat en wie neemt de privejet naar Zuid-Amerika?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaar dan ook de vraag: waarom laten onze leiders dit gebeuren?
De gewone burgers kunnen nergens heen, dus ik vermoed dat die privéjet niet voor ons vliegt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wie vangt de klappen als het straks mis gaat en wie neemt de privejet naar Zuid-Amerika?
De verantwoordelijken zullen de consequenties niet dragen, dat zag je al in de bankencrisis van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De gewone burgers kunnen nergens heen, dus ik vermoed dat die privéjet niet voor ons vliegt.
Ok omdat je dit zo lekker vind.quote:
Door wie?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Volgens de laatste berichten staan er 2 tot 4 miljoen vluchtelingen klaar voor de oversteek.
oostenrijk is enorm woest op Griekenland ondat deze mafketels 500.000 vluchtelingen gewoonweg doorgesluisd hebben zonder enige controle.
Laten we eerlijk zijn naar elkaar: IEDEREEN doet maar wat. Dit laat werkelijk zien wat de EU is op dit moment: een verdeeld zooitje bij elkaar geraapt. Een natte leider droom ZONDER leiders.
En zodirekt het perfekte doelwit om aangevallen te worden......
Heb je een URL naar die laatste berichten van 2 tot 4 miljoen vluchtelingen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Volgens de laatste berichten staan er 2 tot 4 miljoen vluchtelingen klaar voor de oversteek.
oostenrijk is enorm woest op Griekenland ondat deze mafketels 500.000 vluchtelingen gewoonweg doorgesluisd hebben zonder enige controle.
Laten we eerlijk zijn naar elkaar: IEDEREEN doet maar wat. Dit laat werkelijk zien wat de EU is op dit moment: een verdeeld zooitje bij elkaar geraapt. Een natte leider droom ZONDER leiders.
En zodirekt het perfekte doelwit om aangevallen te worden......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |