abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 15:16:29 #126
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_159806915
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:19 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Ik vind lastig wat ik hiervoor kan vragen.
Ik zou in de richting van 900/1000 beginnen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_159828380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik zou in de richting van 900/1000 beginnen.
Bedankt!
pi_159828909
Wat zou ik kunnen vragen voor de eerste retina ipad 64 gb plus 4g? Ipad 3 dus..
  donderdag 11 februari 2016 @ 15:41:33 #129
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_159837090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Volgens mij is het enige gevaar dat Apple denkt dat gebruikers echt oer-dom zijn. :')

Als ik het hele verhaal goed gelezen heb is er een miniem kleine kans dat de pinnetjes van de adapter in het stopcontact achterblijven als je de stekker eruit trekt. Wat is vervolgens het gevaar? Dat mensen (zonder de stroom eraf te halen) die pinnetjes uit het stopcontact proberen te trekken... 8)7
Ik heb mijn stekkers ook maar even gecontroleerd, en bij 1 bleek de boel inderdaad behoorlijk los te zitten. Het zou mij inderdaad niet verbazen als de pinnen er een keer in blijven zitten bij het uittrekken van de stekker. Het gevaar lijkt me vooral dat je niet gelijk merkt dat je halve stekker blijft haken, en dat je vervolgens per ongeluk de uitstekende pinnen aanraakt. Ik vermoed dat je dan een flinke klap krijgt! Ik heb drie stekkers bij de Apple store omgeruild; ik had de serienummers opgeschreven, maar toen ik aankwam zetten met die dingen werden ze gelijk in een grote doos gemikt en kreeg ik zo 3 nieuwe in mijn handen gedrukt. Ze verschillen wel duidelijk trouwens, de nieuwe zijn uit 1 stuk ipv uit losse inelkaar geklikte onderdelen.
pi_159843197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:30 schreef zeer het volgende:

[..]

Bedankt maar ik denk dat ik mijn vraag verkeerd gesteld heb. Als ik bij de app Foto's kijk op m'n iPhone heb ik 788 foto's op m'n 'Filmrol' en 853 foto's op 'Mijn fotostream' ik zit dus nog niet op die 1000 foto's.

Maar als ik nou de foto's van m'n Filmrol verwijder en vervolgens meer dan 1000 foto's op Mijn fotostream heb staan, raak ik dan ook de foto's m'n Macbook kwijt? :?
het is ook best onduidelijk sinds een update een paar maanden terug. Eerst had je op je iphone bij je foto's nog een tabje met 'cloud' oid, nu staat alles door elkaar. Automatisch staat bij photos op je mac aan dat ie moet synchroniseren, als je dan iets van je telefoon verwijdert gaat t ook weg op je mac. Erg onhandig als je t mij vraagt.
Wie dit leest is hek.
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:00:25 #131
438758 zeer
Opritsjniki
pi_159843571
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:49 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

het is ook best onduidelijk sinds een update een paar maanden terug. Eerst had je op je iphone bij je foto's nog een tabje met 'cloud' oid, nu staat alles door elkaar. Automatisch staat bij photos op je mac aan dat ie moet synchroniseren, als je dan iets van je telefoon verwijdert gaat t ook weg op je mac. Erg onhandig als je t mij vraagt.
Maar hoe kan ik dit fixen dan? Alle foto's uit m'n Foto's app op m'n Mac kopiėren naar een andere map en dus niet meer gebruik kunnen maken van de functionaliteit van de Foto's app? :?
pi_159843743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:00 schreef zeer het volgende:

[..]

Maar hoe kan ik dit fixen dan? Alle foto's uit m'n Foto's app op m'n Mac kopiėren naar een andere map en dus niet meer gebruik kunnen maken van de functionaliteit van de Foto's app? :?
ik heb synchroniseren uitgezet bij photos op de mac, en dan handmatig importeren.

vroeger had je op je iphone nog een tab bij je foto's staan met 'cloud' oid, nu staat alles door elkaar waardoor je niet meer weet wat er nou op de cloud en wat er op de telefoon staat. Volgens mij kan ik nu ook geen foto's op mn telefoon verwijderen zonder ze uit de cloud te verwijderen :%
Wie dit leest is hek.
  donderdag 11 februari 2016 @ 21:35:10 #133
438758 zeer
Opritsjniki
pi_159846854
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:05 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ik heb synchroniseren uitgezet bij photos op de mac, en dan handmatig importeren.

vroeger had je op je iphone nog een tab bij je foto's staan met 'cloud' oid, nu staat alles door elkaar waardoor je niet meer weet wat er nou op de cloud en wat er op de telefoon staat. Volgens mij kan ik nu ook geen foto's op mn telefoon verwijderen zonder ze uit de cloud te verwijderen :%
I can't even :') .

Ik heb het toch even geprobeerd een aantal foto's die niet belangrijk waren te verwijderen van m'n telefoon maar ze staan wel nog in m'n foto app op m'n Mac. Weet niet hoe snel dat synchroniseren normaal gaat maar nu lijkt het goed gegaan te zijn. Ben evengoed wel erg huiverig alle foto's in 1x van m'n iPhone te verwijderen :P .
  donderdag 11 februari 2016 @ 21:38:40 #134
438758 zeer
Opritsjniki
pi_159846972
Zie nu dat ik in de foto app op m'n Mac de optie 'Download originelen naar deze Mac' aangevinkt heb staan waarbij als uitleg staat 'Originele foto's en video's bewaren op deze Mac. Kies deze optie als u toegang wilt hebben tot versies met volledige resolutie van alle foto's en video's in uw bibliotheek, zelfs wanneer u offline bent.'

Wellicht is dat wel gunstig in dit geval.

Snap overigens niet waarom dit allemaal zo vaag en cryptisch moet zijn op Mac :') .
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:19:49 #135
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159848477
Ik kan ook gewoon foto's verwijderen op mijn iPhone, terwijl ze dan wel gewoon op de Mac blijven staan. Geen enkel probleem. Alleen foto's in ''mijn photostream'' gaan verloren op de mac als je op je iPhone foto's verwijderd uit photostream. Verder nooit issues mee gehad.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_159849530
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kan ook gewoon foto's verwijderen op mijn iPhone, terwijl ze dan wel gewoon op de Mac blijven staan. Geen enkel probleem. Alleen foto's in ''mijn photostream'' gaan verloren op de mac als je op je iPhone foto's verwijderd uit photostream. Verder nooit issues mee gehad.
maar hoe zie je op je iphone je photostream? vroeger had je daar een tabje voor, nu zie ik alleen foto's, gedeeld en albums.
Wie dit leest is hek.
  Donald Duck held donderdag 11 februari 2016 @ 22:56:14 #137
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_159849647
Vervangende adapter-stukje binnen gekregen om het onveilige exemplaar te vervangen. Met gelijk een retourenvelop erbij om de oude terug te sturen, netjes.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:06:07 #138
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159849874
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:52 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

maar hoe zie je op je iphone je photostream? vroeger had je daar een tabje voor, nu zie ik alleen foto's, gedeeld en albums.
Als ik naar albums ga zie ik ''filmrol'' (foto's opgeslagen op iPhone), ''mijn fotostream'', selfies, parnorama's, etc, dus hier staat het er nog steeds :P Werkt uiteraard alleen als je bij foto's en camera instellingen mijn fotostream aanvinkt. Anders staat hij er niet tussen bij albums.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_159854420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als ik naar albums ga zie ik ''filmrol'' (foto's opgeslagen op iPhone), ''mijn fotostream'', selfies, parnorama's, etc, dus hier staat het er nog steeds :P Werkt uiteraard alleen als je bij foto's en camera instellingen mijn fotostream aanvinkt. Anders staat hij er niet tussen bij albums.
ik heb alleen dit:
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:55:24 #140
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_159854545
Hij zou er dan bij albums gewoon tussen moeten staan...:o
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 18:34:29 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159865530
Stel ik heb itune store tegoed opgewaardeerd en ik wil een in app aankope doen. Ziet die app dan het tegoed staan in de Itunes store of moet je dat appart afrekenen?

In dit geval wil ik voor 20 euro tomtom update voor een jaar en dat gaat via een in app aankope
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159865927
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:34 schreef ook_gek het volgende:
Stel ik heb itune store tegoed opgewaardeerd en ik wil een in app aankope doen. Ziet die app dan het tegoed staan in de Itunes store of moet je dat appart afrekenen?

In dit geval wil ik voor 20 euro tomtom update voor een jaar en dat gaat via een in app aankope
Gaat van dat tegoed af.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 18:59:21 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159866004
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Gaat van dat tegoed af.
Top! Dank je wel :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Redactie Games vrijdag 12 februari 2016 @ 22:33:23 #144
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_159874219
Zo, nieuwe 13" MBP gekregen. En ik zoek eigenlijk nog een mooie zakelijke tas (geen targus of Thule), liefst leerachtig. Eentje waar meer dan een macbook in past, maar ruimte biedt aan business cards en een Moleskine+digitale pen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_159902995
Ik heb bij Ikea een plug met 3 USB aansluitingen gekocht. Kan ik iPhone en iPad hierop aansluiten of moet deze beter met de eigen stekker van Apple aangesloten worden?
  zondag 14 februari 2016 @ 15:55:25 #146
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_159911794
Even een vraag over Apple mail. Ik heb het nieuwste IOS, El Capitan op mijn Mac staan en heb nu een vraag over Apple mail. In de Apple mail app kan je je mails markeren met vlaggetjes. De vlaggen zijn er in verschillende kleuren en je kan ze ook nog een naam geven. Heel handig want je kan je mail markeren en zo makkelijk terugvinden door op het vlaggetje te klikken. In een kolom in overzicht van al je mail verschijnt dan normaal gesproken de vlag die je gekozen hebt als markerring.

Bij mij verschijnt nu niet het vlaggetje zelf maar de naam die ik aan de vlag heb gegeven hetgeen niet handig is omdat het geen snel overzicht geeft. Ik heb geen idee hoe ik dit nu weer zo kan instellen dat ik een vlag in de kolom naast mijn mail krijg. Iemand hier een idee ?
PSN: SneakyDutchDude
pi_159925730
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:22 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb bij Ikea een plug met 3 USB aansluitingen gekocht. Kan ik iPhone en iPad hierop aansluiten of moet deze beter met de eigen stekker van Apple aangesloten worden?
probeer t eens?


Maar kan wel ja
Wie dit leest is hek.
  maandag 15 februari 2016 @ 00:07:39 #148
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_159925821
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:22 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb bij Ikea een plug met 3 USB aansluitingen gekocht. Kan ik iPhone en iPad hierop aansluiten of moet deze beter met de eigen stekker van Apple aangesloten worden?
Ik heb een 4 plug usb stekker, 1 voor mijn iphone, 1 voor mijn ipad mini, 1 voor mijn watch en de laatste gebruik ik heel zelden voor mijn ipad1 of mini usb. Werkt goed, al een half jaar ofzo hangen er elke nacht die 3 devices aan.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 15 februari 2016 @ 09:04:14 #149
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_159929147
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:05 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ik heb synchroniseren uitgezet bij photos op de mac, en dan handmatig importeren.

vroeger had je op je iphone nog een tab bij je foto's staan met 'cloud' oid, nu staat alles door elkaar waardoor je niet meer weet wat er nou op de cloud en wat er op de telefoon staat. Volgens mij kan ik nu ook geen foto's op mn telefoon verwijderen zonder ze uit de cloud te verwijderen :%
Waar heb je het allemaal over? Een tabje cloud is er nooit geweest.

Kap allemaal met moeilijk doen: zet Fotostream uit en iCloud photo library aan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_159935738
Vraagje om advies:

Ik wil graag een Time Capsule kopen om beter wifi te hebben en om een lekker grote backup te hebben. Nu wil ik het ook graag gebruiken om mijn muziek op te zetten, en die dan naar mijn stereo te streamen (danwel draadloos of met draad). Is een time capsule voor dit laatstgenoemde doeleinde geschikt genoeg? Kan ik bijvoorbeeld de Time Capsule gewoon als Time Machine gebruiken, maar tegelijkertijd ook een aparte folder laten hebben waarop al mijn muziek staat die ik dan kan streamen? En zoja, is het dan beter dat draadloos te doen of juist direct met een kabel aan de stereo te connecten? Beheren van de muziek doe ik in principe met mijn laptop+iphone.

Ik heb nu een harde-schijf (met USB) aan mijn laptop zitten maar die is overleden. Daar streamde ik meestal de muziek vanaf en via AirPlay liet ik die dan op mijn stereo.

Alvast bedankt.

edit: aah die beantwoordt mijn vraag wel ongeveer. Nog wat aan toe te voegen?
http://www.apple.com/shop(...)ly/QFU229XPFATFKKDD9
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')