Dan zijn ze op gegeven moment geen dikzakken meerquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
alle dikdakkers zeggen ja tegen mdma
Niks mis mee. Had gewild dat ik dat kon. Haha. Maar lastig als iedereen in je omgeving het doet. Heb het wel op eigen kracht zwaar kunnen minderen :pquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen harddrugs nodig om plezier te hebben![]()
![]()
Ze zijn skinny jeans aan het bestellen nu, ik niet want het past toch nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
Die ik blijkbaar zo beschamend slecht neukte dat het topic ervan stierf.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh godverdomme, ik ga een Jungletour maken naar waar Jurassic Park 1 is opgenomen
Waarom godverdomme, beetje bier drinken beetje dinosauriėrs kijken mooi tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Oh godverdomme, ik ga een Jungletour maken naar waar Jurassic Park 1 is opgenomen
Godverdomme omdat het godverdomme tof isquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom godverdomme, beetje bier drinken beetje dinosauriėrs kijken mooi toch
Dacht al, waar is het?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme omdat het godverdomme tof is
Zeg dan op zn minst even waar het opgenomen is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg dan op zn minst even waar het opgenomen is.
quote:
Heb je nog een plekje vrij?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |