Hoop het wel, heb hem vroeg in de middag weer laten boosten!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:16 schreef Mark het volgende:
Zouden die lopende boosts nog wel de 24 u volmaken?
Vanochtend trouwens mijn eerste upgrade van een kazerne naar lvl 10 gestart, 6 dagen wachten en dan heb ik mijn P.E.K.K.A.![]()
Is ie buggy? Ik heb er al een paar gedaan zonder problemen..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:20 schreef Berkery het volgende:
Die friendly challenge loopt niet helemaal lekker
Ze verdwijnen bij mij uit de clan chat, als ik ff weg ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:13 schreef Perrin het volgende:
Is ie buggy? Ik heb er al een paar gedaan zonder problemen..
Wat een bummerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef Jonmen het volgende:
Je kan enkel een friendly challenge doen (dus jij die je clanleden toelaat om jou basis aan te vallen) zolang je zelf online bent. Zodra je offline gaat verdwijnt de challenge
Ik vind die chat irritant, ook dat je eerst op een knopje moet klikken voor je kan typen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:21 schreef Mark het volgende:
Ik mis de boost nou al
Effe wennen dat de chat ineens van boven naar onder loopt ipv andersom
great minds think a likequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:05 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb direct de DSF aangezet, barracks volgen nog wel in de komende weken.
Springtraps zijn ondertussen allemaal al level 2. Das direct handig tegen valks.
Verder heb ik toch alleen walls en heroes om me druk over te maken voor ik de move naar TH10 ga maken.
Da's de belangrijkste springtrap upgrade iddquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:05 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb direct de DSF aangezet, barracks volgen nog wel in de komende weken.
Springtraps zijn ondertussen allemaal al level 2. Das direct handig tegen valks.
Verder heb ik toch alleen walls en heroes om me druk over te maken voor ik de move naar TH10 ga maken.
Nog 20 minutenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:16 schreef Mark het volgende:
Vanochtend trouwens mijn eerste upgrade van een kazerne naar lvl 10 gestart, 6 dagen wachten en dan heb ik mijn P.E.K.K.A.![]()
Ik zelf gebuikt hem nog niet zo vaak. Ben eigenlijk alleen maar volle gas aan het farmen en upgraden. Vanavond misschien maar even trophies winnen met de Pekkaquote:
Hm, vraag me af voor welke situaties je m dan goed in kunt zetten.. Duistertank farmen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:55 schreef Berkery het volgende:
Ik kom er in de clan war net achter dat die skeleton spell niet het clan castle lokt. Dat hebben ze blijkbaar aangepast voor het uitkwam![]()
Gelukkig wel drie sterren
In een situatie waar al je troepen rondgaan en alleen de town hall in het midden overeind staat. Dat zie ik ook vaak gebeuren bij aanvallen met hogs.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:58 schreef Perrin het volgende:
Hm, vraag me af voor welke situaties je m dan goed in kung zetten.. Duistertank farmen?
Als afleiding voor je killsquad zodat defence zich tijdelijk op de skeletten richt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
In een situatie waar al je troepen rondgaan en alleen de town hall in het midden overeind staat. Dat zie ik ook vaak gebeuren bij aanvallen met hogs.
Anders zou ik het ook niet weten.
Mocht ik mijn kinderen in de steek laten, dan hou ik dat in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:53 schreef Berkery het volgende:
Je mag wel een kijkje nemen bij [Pup]. Clan tag #l8l90P
Bij het joinen even mijn naam laten vallen
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:40 schreef Mark het volgende:
Mocht ik mijn kinderen in de steek laten, dan hou ik dat in mijn achterhoofd.
Maar ik ben nog lang niet zo ver met mijn dorp
Thanks. Zit al bij de clan van perrin maar toch bedanktquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:53 schreef Berkery het volgende:
Je mag wel een kijkje nemen bij [Pup]. Clan tag #l8l90P
Bij het joinen even mijn naam laten vallen
Interessante warbasequote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:33 schreef Berkery het volgende:
Goedkoop clan war leger![]()
[ afbeelding ]
(We hadden al gewonnen, dit was voor de bonus)
Anti drie sterren vermoed ik. Maar ik had m met mijn andere account al plat gelegd.quote:
Als je geen ugrades met elixir meer hoeft te doen heb je al snel een overschot aan elixir.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:28 schreef Mark het volgende:
Vannacht mijn hele dorp omgebouwd, wordt hij met de eerste aanval meteen 100% vernietigd![]()
Snap dat soort mensen niet: aanvallen met 10 draken lvl2, 3 bliksemspreuken lvl4 en 4 varkensruiters lvl 5, en dan aan het eind nog niet eens 10.000 elixir binnenhalen
Feli, hoe meer bouwvakkers hoe beterquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:59 schreef Mark het volgende:
Ik zag dat je muren naar lvl 9 kunt kiezen uit goud of elixir, lijkt me dat je het dan altijd wel kunt gebruiken
4e bouwvakker vanochtend aan het werk gezet
Geen grap, er ligt weer een gembox! 4 dagen later, dus die verhalen dat je er maximaal 1 per week krijgt is bij deze ontkrachtquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:25 schreef Mark het volgende:
Yes! Gembox!![]()
Je zou er hooguit een per week moeten krijgen, maar ik heb het idee dat ik er deze maand al 3 gehad heb![]()
Nog 2 gems en mijn 4e bouwvakker is er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |