In een situatie waar al je troepen rondgaan en alleen de town hall in het midden overeind staat. Dat zie ik ook vaak gebeuren bij aanvallen met hogs.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:58 schreef Perrin het volgende:
Hm, vraag me af voor welke situaties je m dan goed in kung zetten.. Duistertank farmen?
Als afleiding voor je killsquad zodat defence zich tijdelijk op de skeletten richt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
In een situatie waar al je troepen rondgaan en alleen de town hall in het midden overeind staat. Dat zie ik ook vaak gebeuren bij aanvallen met hogs.
Anders zou ik het ook niet weten.
Mocht ik mijn kinderen in de steek laten, dan hou ik dat in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:53 schreef Berkery het volgende:
Je mag wel een kijkje nemen bij [Pup]. Clan tag #l8l90P
Bij het joinen even mijn naam laten vallen
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:40 schreef Mark het volgende:
Mocht ik mijn kinderen in de steek laten, dan hou ik dat in mijn achterhoofd.
Maar ik ben nog lang niet zo ver met mijn dorp
Thanks. Zit al bij de clan van perrin maar toch bedanktquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:53 schreef Berkery het volgende:
Je mag wel een kijkje nemen bij [Pup]. Clan tag #l8l90P
Bij het joinen even mijn naam laten vallen
Interessante warbasequote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:33 schreef Berkery het volgende:
Goedkoop clan war leger![]()
[ afbeelding ]
(We hadden al gewonnen, dit was voor de bonus)
Anti drie sterren vermoed ik. Maar ik had m met mijn andere account al plat gelegd.quote:
Als je geen ugrades met elixir meer hoeft te doen heb je al snel een overschot aan elixir.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:28 schreef Mark het volgende:
Vannacht mijn hele dorp omgebouwd, wordt hij met de eerste aanval meteen 100% vernietigd![]()
Snap dat soort mensen niet: aanvallen met 10 draken lvl2, 3 bliksemspreuken lvl4 en 4 varkensruiters lvl 5, en dan aan het eind nog niet eens 10.000 elixir binnenhalen
Feli, hoe meer bouwvakkers hoe beterquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:59 schreef Mark het volgende:
Ik zag dat je muren naar lvl 9 kunt kiezen uit goud of elixir, lijkt me dat je het dan altijd wel kunt gebruiken
4e bouwvakker vanochtend aan het werk gezet
Geen grap, er ligt weer een gembox! 4 dagen later, dus die verhalen dat je er maximaal 1 per week krijgt is bij deze ontkrachtquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:25 schreef Mark het volgende:
Yes! Gembox!![]()
Je zou er hooguit een per week moeten krijgen, maar ik heb het idee dat ik er deze maand al 3 gehad heb![]()
Nog 2 gems en mijn 4e bouwvakker is er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |