Hoop het wel, heb hem vroeg in de middag weer laten boosten!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:16 schreef Mark het volgende:
Zouden die lopende boosts nog wel de 24 u volmaken?
Vanochtend trouwens mijn eerste upgrade van een kazerne naar lvl 10 gestart, 6 dagen wachten en dan heb ik mijn P.E.K.K.A.![]()
Is ie buggy? Ik heb er al een paar gedaan zonder problemen..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:20 schreef Berkery het volgende:
Die friendly challenge loopt niet helemaal lekker
Ze verdwijnen bij mij uit de clan chat, als ik ff weg ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:13 schreef Perrin het volgende:
Is ie buggy? Ik heb er al een paar gedaan zonder problemen..
Wat een bummerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef Jonmen het volgende:
Je kan enkel een friendly challenge doen (dus jij die je clanleden toelaat om jou basis aan te vallen) zolang je zelf online bent. Zodra je offline gaat verdwijnt de challenge
Ik vind die chat irritant, ook dat je eerst op een knopje moet klikken voor je kan typen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:21 schreef Mark het volgende:
Ik mis de boost nou al
Effe wennen dat de chat ineens van boven naar onder loopt ipv andersom
great minds think a likequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:05 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb direct de DSF aangezet, barracks volgen nog wel in de komende weken.
Springtraps zijn ondertussen allemaal al level 2. Das direct handig tegen valks.
Verder heb ik toch alleen walls en heroes om me druk over te maken voor ik de move naar TH10 ga maken.
Da's de belangrijkste springtrap upgrade iddquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:05 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb direct de DSF aangezet, barracks volgen nog wel in de komende weken.
Springtraps zijn ondertussen allemaal al level 2. Das direct handig tegen valks.
Verder heb ik toch alleen walls en heroes om me druk over te maken voor ik de move naar TH10 ga maken.
Nog 20 minutenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:16 schreef Mark het volgende:
Vanochtend trouwens mijn eerste upgrade van een kazerne naar lvl 10 gestart, 6 dagen wachten en dan heb ik mijn P.E.K.K.A.![]()
Ik zelf gebuikt hem nog niet zo vaak. Ben eigenlijk alleen maar volle gas aan het farmen en upgraden. Vanavond misschien maar even trophies winnen met de Pekkaquote:
Hm, vraag me af voor welke situaties je m dan goed in kunt zetten.. Duistertank farmen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:55 schreef Berkery het volgende:
Ik kom er in de clan war net achter dat die skeleton spell niet het clan castle lokt. Dat hebben ze blijkbaar aangepast voor het uitkwam![]()
Gelukkig wel drie sterren
In een situatie waar al je troepen rondgaan en alleen de town hall in het midden overeind staat. Dat zie ik ook vaak gebeuren bij aanvallen met hogs.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:58 schreef Perrin het volgende:
Hm, vraag me af voor welke situaties je m dan goed in kung zetten.. Duistertank farmen?
Als afleiding voor je killsquad zodat defence zich tijdelijk op de skeletten richt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
In een situatie waar al je troepen rondgaan en alleen de town hall in het midden overeind staat. Dat zie ik ook vaak gebeuren bij aanvallen met hogs.
Anders zou ik het ook niet weten.
Mocht ik mijn kinderen in de steek laten, dan hou ik dat in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:53 schreef Berkery het volgende:
Je mag wel een kijkje nemen bij [Pup]. Clan tag #l8l90P
Bij het joinen even mijn naam laten vallen
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:40 schreef Mark het volgende:
Mocht ik mijn kinderen in de steek laten, dan hou ik dat in mijn achterhoofd.
Maar ik ben nog lang niet zo ver met mijn dorp
Thanks. Zit al bij de clan van perrin maar toch bedanktquote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:53 schreef Berkery het volgende:
Je mag wel een kijkje nemen bij [Pup]. Clan tag #l8l90P
Bij het joinen even mijn naam laten vallen
Interessante warbasequote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:33 schreef Berkery het volgende:
Goedkoop clan war leger![]()
[ afbeelding ]
(We hadden al gewonnen, dit was voor de bonus)
Anti drie sterren vermoed ik. Maar ik had m met mijn andere account al plat gelegd.quote:
Als je geen ugrades met elixir meer hoeft te doen heb je al snel een overschot aan elixir.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:28 schreef Mark het volgende:
Vannacht mijn hele dorp omgebouwd, wordt hij met de eerste aanval meteen 100% vernietigd![]()
Snap dat soort mensen niet: aanvallen met 10 draken lvl2, 3 bliksemspreuken lvl4 en 4 varkensruiters lvl 5, en dan aan het eind nog niet eens 10.000 elixir binnenhalen
Feli, hoe meer bouwvakkers hoe beterquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:59 schreef Mark het volgende:
Ik zag dat je muren naar lvl 9 kunt kiezen uit goud of elixir, lijkt me dat je het dan altijd wel kunt gebruiken
4e bouwvakker vanochtend aan het werk gezet
Geen grap, er ligt weer een gembox! 4 dagen later, dus die verhalen dat je er maximaal 1 per week krijgt is bij deze ontkrachtquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:25 schreef Mark het volgende:
Yes! Gembox!![]()
Je zou er hooguit een per week moeten krijgen, maar ik heb het idee dat ik er deze maand al 3 gehad heb![]()
Nog 2 gems en mijn 4e bouwvakker is er
Bug lijkt me..quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:03 schreef Beursaap het volgende:
[ link | afbeelding ]free photo hosting
Goeie warbase of niet?
Denk het wel.. Zou 'm van linksboven over de grond aanvallenquote:
lijkt me ook goed bestand tegen de aardbeving. waar zitten de tesla's, denk je?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk het wel.. Zou 'm van linksboven over de grond aanvallen
Naast artillerie en kasteel?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef Beursaap het volgende:
[..]
lijkt me ook goed bestand tegen de aardbeving. waar zitten de tesla's, denk je?
Haha, dat is wat ik nu precies op dit moment doe; farmen met draken. Elixer alleen nog nodig voor 1x Pekka. Maar zoals gezegd, laboratorium draait overuren en duurt lang.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:36 schreef Berkery het volgende:
Dat probleem heeft iedereen bij town hall 8. Ik ging van ellende maar farmen met draken. Bij 9 kan je het overschot elixer kwijt aan de muren.
Als je het leuk vindt om zo snel mogelijk zoveel mogelijk voortgang te maken moet je in je lab gaan kiezen. Hele base maxen duurt langer dan het lab met 3 bouwers of meer. Ik denk dat iedereen hier inmiddels 3 bouwers heeft?.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:15 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Haha, dat is wat ik nu precies op dit moment doe; farmen met draken. Elixer alleen nog nodig voor 1x Pekka. Maar zoals gezegd, laboratorium draait overuren en duurt lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:14 schreef Berkery het volgende:
Ik had niet eens alles:Dikker dan ik ooit gezien heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik begin op het einde ook in de knoop te komen. Moet alleen mijn Pekka nog upgraden. 3 tesla en een air sweeper. Dan alleen nog 120 muren ofzo. Met dark moet ik nog minion, valk en poison.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:45 schreef Mark het volgende:
Ik ga toch maar eens voor een upgrade naar stadhuis 9. Ik kan momenteel mijn elixer bijna nergens meer aan spenderen: ik kan nog 1 kazerne upgraden van lvl9 naar lvl10, en troepen ugraden in het laboratorium, maar dat duurt zo vreselijk lang (momenteel varkensrijders naar lvl3, dus 10 dagen) dat dat ook niet echt opschiet. En goudmijnen nog upgraden maar dat kost bijna niets.
Zelfde eigenlijk voor duister elixir: barbarenkoning zit aan zijn max voor sh8, dus hier ook alleen maar troepen upgraden, waar ik datzelfde laboratorium voor nodig heb....
Die boost heeft wel veel opgeleverd, zowel in opbrengst van mijn eigen grondstoffen als toename in wat je rooft, dus mijn muren naar lvl8 gaat hard
Ik ben op th9 blijven hangen om volledig te focussen op muren maar was dom idee. Muren zijn niet zo belangrijk en een vriend waarmee ik gelijk liep sloeg ze over en is nu volledig max met betere muren terwijl ik nog struggle met de laatste th11 updates, zeker nu de Archer Towers weer level omhoog krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:09 schreef Harveo het volgende:
[..]
Ik begin op het einde ook in de knoop te komen. Moet alleen mijn Pekka nog upgraden. 3 tesla en een air sweeper. Dan alleen nog 120 muren ofzo. Met dark moet ik nog minion, valk en poison.
Maar de muren gaat echt heel veel tijd in zitten
Yup. Ze kosten alleen een veelvoud van de kosten van verdedigingswerken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:38 schreef Harveo het volgende:
Muren helpen denk ik wel. Zeker als er een Golem vast komt te staan ofzo. Als ze in clanwar EQ gebruiken hebben ze in ieder geval geen andere spreuken meer.
Ik kijk wel hoe ver ik ben als alles max is met mijn muren. ik moet nog 7.5 miljoen goud voor mijn laatste 2 tesla en air sweeper. elixer zit al vol voor Pekka en mijn lab is morgen klaar
Ze helpen een beetje maar ik val bijvoorbeeld met 4 quakes en een jump spell aan, dan merk je niet eens dat ze er zijn. Hoger dan skulls is absoluut niet zo belangrijk. Bovendien kan je ze nog tot in de oneindigheid upgraden als je max th10 of th11 bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:38 schreef Harveo het volgende:
Muren helpen denk ik wel. Zeker als er een Golem vast komt te staan ofzo. Als ze in clanwar EQ gebruiken hebben ze in ieder geval geen andere spreuken meer.
Ik kijk wel hoe ver ik ben als alles max is met mijn muren. ik moet nog 7.5 miljoen goud voor mijn laatste 2 tesla en air sweeper. elixer zit al vol voor Pekka en mijn lab is morgen klaar
Iedereen dumpt zijn elixer dan in muren waardoor er minder buit isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:08 schreef Harveo het volgende:
Net even gekeken en moet nog 64 miljoen goud voor de muren, elixer hoef ik maar 600k voor de Pekka upgrade. Zouden ze niet beter al vanaf lvl 7 muren elixer en goud kunnen doen?
Denk dat veel mensen er tegen aan lopen en het is niet dat ik de laatste paar dagen de muren aan het upgraden ben.
Tesla's duren lang, maar zijn imo de sterkste defenses.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef Harveo het volgende:
Gvd, Denk ik eindelijk mijn tesla max te hebben op lvl 5 is er nog een level 6 wat 10 dagen duurt
Er is nog een lvl7 op th10. 14 dagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef Harveo het volgende:
Gvd, Denk ik eindelijk mijn tesla max te hebben op lvl 5 is er nog een level 6 wat 10 dagen duurt
De lvl 7 is er al bij th9 en duurt maar 12 dagen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Er is nog een lvl7 op th10. 14 dagen.
Klopt! Ik keek mis!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:47 schreef Archie het volgende:
[..]
De lvl 7 is er al bij th9 en duurt maar 12 dagen.
De lvl 8 is pas vanaf th10.....en duurt 14 dagen
haha herkenbaar, daar heb ik ook lang niet meer naar gekeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:15 schreef Berkery het volgende:
User is online!
User has active shield!
User has active shield!
User has active shield!
User has active shield!
Nee, wraak aanvallen doe ik eigenlijk nooitMisschien dat dit sinds de update van vorig jaar anders is maar ik heb er niet meer naar gekeken.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:32 schreef MutedFaith het volgende:
Als je t goed wil doen in wars kun je inderdaad beter je offense voorrang geven boven defense.
xbow is met goud, dus dat bijt niet met je elixer. Ik heb ze vorige week allebei gekocht, tweede is morgen klaar. Queen inmiddels op lvl5, en mijn muren zitten nu voor 60% op lvl8.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:34 schreef Harveo het volgende:
Sinds gisteren ook TH9. Had genoeg elixer om het lab en 2 grondplaatsen te upgraden voor meer troepen. Ik denk dat dat ik eerst die allemaal upgrade + de queen voordat ik de xbow e.d. ga bouwen. Volgens mij telt je base dan zwaarder in wars...
En defensief helemaal niks doen (behalve walls en traps) houdt je warweight lager waardoor je minder sterke tegenstanders aantrekt en dus makkelijker je war kan winnen. Heeft wel meer invloed als je ergens in de top 2 van mensen die deelnemen in de war zit dan in de middenmoot.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Offensief gezien is je lab bezig houden en je clankasteel en legerkampen snel upgraden het maximale wat je kunt doen..
Ik zou er niet voor kiezen, de groei van mijn dorpje vertragen voor een miniem cw-voordeel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 07:30 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
En defensief helemaal niks doen (behalve walls en traps) houdt je warweight lager waardoor je minder sterke tegenstanders aantrekt en dus makkelijker je war kan winnen. Heeft wel meer invloed als je ergens in de top 2 van mensen die deelnemen in de war zit dan in de middenmoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |