.quote:Clash of Clans is a popular iPad/iPhone/iPod/Android game created by "Supercell". It has been available internationally on the iTunes store for free since its initial v1.7 release on 2 August 2012, and on the Google Play Store since 8 October 2013. Clash of Clans is a strategy game where players can construct and expand one's village, unlock successively more powerful warriors and defenses, raid and pillage resources from other villages, create and join Clans and much, much more.
Een clangenoot (th10) haalde in de clan war vrij eenvoudig twee sterren op een gerushte th 11 met eagle. Zelf begin ik er nog niet aan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:21 schreef Beursaap het volgende:
Heeft iemand al een succesvolle aanval gedaan op een base met adelaar?
Ergens in Kristal denk ik.. Voor SH10 lijkt 't Meester te zijn iig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:27 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is nu de sweet spot voor een th9? In welke league is het goed farmen?
Ik farm nu in zilver en hark aardig wat bij elkaarquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:27 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is nu de sweet spot voor een th9? In welke league is het goed farmen?
Bubbel je dan niet snel naar boven door defensive wins?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik farm nu in zilver en hark aardig wat bij elkaar
Ik moet wel veel verliezen ja, maar ik doe veel collector raids met goblins en dan gaat het vanzelf. Maar in zilver vind je nog veel dead bases en rushersquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:36 schreef Perrin het volgende:
Bubbel je dan niet snel naar boven door defensive wins?
Ja meerdere malen, zelfs met mijn farm troepen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:21 schreef Beursaap het volgende:
Heeft iemand al een succesvolle aanval gedaan op een base met adelaar?
Dat idd.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:48 schreef MutedFaith het volgende:
Nee. Daar doe je op TH7 helemaal niks aan.
Als het alleen tijdens de wars zou zijn zou het nog ok zijn, ik krijg dagelijks dat soort aanvallen op lvl 7quote:Op maandag 18 januari 2016 18:43 schreef Harveo het volgende:
Iemand een oplossing voor draken die mijn base elke war 100% plat leggen? Word er gek van, nu al de 5e keer en verander mijn base bijna elke keer.
Duurt nog even voordat ik op max zit om naar TH8 te gaan.
Goed spreiden idd. Maar zelfs met max sh8 blijf je een drakensnackje.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:35 schreef Harveo het volgende:
Wat ik wel zie is draken lukraak gebouwen pakken. Als ik nou een open base maak met veel gebouwen om de air defense heen dan heeft de ene die over blijft misschien tijd genoeg om 8 draken uit te schakelen... ik probeer het gewoon een keer.
1 air defense gaat geen 8 draken nakken.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:35 schreef Harveo het volgende:
Wat ik wel zie is draken lukraak gebouwen pakken. Als ik nou een open base maak met veel gebouwen om de air defense heen dan heeft de ene die over blijft misschien tijd genoeg om 8 draken uit te schakelen... ik probeer het gewoon een keer.
Thx ga het proberen!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:54 schreef Berkery het volgende:
Het enige wat een beetje helpt tegen draken, is zorgen dat je luchtafweer weggestopt zit achter gebouwen met veel HP, zoals kluizen, tanks en je CK. De draken doen er vrij lang over om die te slopen en in die tijd kan het luchtafweer vrij schieten.
Kapot schieten met blauwe spreuk..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:54 schreef Berkery het volgende:
Het enige wat een beetje helpt tegen draken, is zorgen dat je luchtafweer weggestopt zit achter gebouwen met veel HP, zoals kluizen, tanks en je CK. De draken doen er vrij lang over om die te slopen en in die tijd kan het luchtafweer vrij schieten.
Op de lagere th denk ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:35 schreef Harveo het volgende:
Nou heb voor de eerste keer zelf aangevallen met 8 draken en 3 sterren gehaald. Mijn base is nog niet aangevallen maar zal sowieso weer door draken zijn. Is het niet een beetje overpowered dan?
Wordt wel al een heel stuk lastiger met de extra defenses van sh9quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:16 schreef MutedFaith het volgende:
TH9 moet t (afhankelijk van basedesign) kunnen met lvl 4 draken, als je met Lightning en EQ spells 2 ADs wegzapt.
Die vervloekte aardbevingsspreuken maken wel een hoop kapot....quote:Op maandag 18 januari 2016 19:06 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Deze base heb ik nu + adelaar. Lijkt me prima zo.
twitter:ClashofClans twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 10:43:29Chief, the Treasury UPDATE is going live today! Last chance to boost your collectors for one-gem each! https://t.co/St1MlftKV7 reageer retweet
In Crystal 2 is het bijvoorbeeld 200k. Da's een lekkere extra inkomstenbron. Net iets minder dan de gemiddelde raid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:27 schreef MutedFaith het volgende:
Maximum star bonus verschoven naar Titan 3 (en hoger): 360k/360k/1800
Valt een beetje tegen. Maarja, het is gratis.
Zakken naar Zilver, daar is het lekker rustig en vind je veel dead basesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:49 schreef FRDeventer het volgende:
Vind tot nu toe de update maar keihard zuigen.. Terwijl ik normaal vrij gemakkelijk online loot kon vinden is het nu echt dramatisch geworden. En voor de update werd ik hooguit 1x per dag aangevallen en nu aan de lopende band als ik zonder schild zit
Ik kon echt niks vinden in gold/silver. Nu wel weer dus? Want dan gaat ik weer wat levels omlaag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
Omdat ik in gold/silver gewoon kan HoGiBarchen met max 1 of 2 spells, terwijl ik in Crystal duurdere legers moet maken, die ook nog eens langer duren. Daarbij kom ik in gold/silver binnen 5 keer nexten altijd wel een base tegen waar ik meer dan 300k combined resources kan meepikken.
En als ik een keer tijd heb om op een leger te wachten zet ik een Loonion klaar met rage/haste en next ik een paar keer extra voor een target met 500k combined.
In silver 1 is de starbonus 100k/100k/0, in Gold 3 is 't 120k/120k/200. Die 100k gold/elixir per dag extra verdien ik hier ruimschoots terug.
Ik heb ooit 1,3M binnen gesleept als TH10.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:56 schreef MutedFaith het volgende:
Ik had vanochtend 910k/910k/4071 aan CW bonus
Sinds 10 uur zit ik in Th9. Ben van Crystal naar Goud gezakt, omdat het aanvallen ineens veel lastiger is. Maar wel erg veel loot (helaas in storage, dus vaak lastig). En nog niet aangevallen, lol.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:18 schreef FRDeventer het volgende:
Gezakt naar goud en het ineens verdomd rustig. Laatste aanval tegen ruim 2 dagen geleden en toen zat ik nog in meester. En loot genoeg te vinden
Wat is de random buit wat je binnen trekt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:03 schreef FRDeventer het volgende:
Op 1 wraakaanval na ben ik nu al 5 dagen niet aangevallen in gouden die wraak was nog een tegenstander uit de meesterdivisie dus ook al ff tijdje terug. Kan zo lekker aandacht geven aan mijn muurtjes om ze allemaal naar 9 te brengen.
Poe, dik!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:41 schreef biertank het volgende:
Hoppa!
1,4m, 1,4m en 7,7k gepakt in CW![]()
Pfff had vandaag mijn laatste aanval verkloot. Het stond 27-27 en ik moest een th7 aanvallen met draken, dus dat zou 100% 3 sterren moeten zijn. Had ik perongeluk 2 lightning spells en 1 rage spell... Uiteindelijk verloren op percentagequote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:12 schreef Berkery het volgende:
Zo, spannende clan war gehad. 10x10, eindstand 28-28. Gelukkig veel beter percentage.
lavahound is wel insane ja. tankt in eerste instantie behoorlijk wat. extreem tegen bijvoorbeeld wizards en AQ, en die firehounds daarna werken ook wel heel aardig. Het stopt een army behoorlijk vind ikquote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef FRDeventer het volgende:
Wat hebben jullie het liefst als defence in het clankasteel bij de clanwar? Heb momenteel lavahond maar iemand bijzondere combi's of ideeën?
ben je nog koos clanloos trouwens?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef FRDeventer het volgende:
Wat hebben jullie het liefst als defence in het clankasteel bij de clanwar? Heb momenteel lavahond maar iemand bijzondere combi's of ideeën?
Heb momenteel onderdak, ff kijken hoe het daar loopt. Ze hebben nu op 1 verlies na een volledig groen logboekquote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ben je nog koos clanloos trouwens?
klinkt als een prima clan dan, succes!quote:Op zondag 7 februari 2016 21:28 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Heb momenteel onderdak, ff kijken hoe het daar loopt. Ze hebben nu op 1 verlies na een volledig groen logboek
Lavahond is altijd goed.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef FRDeventer het volgende:
Versus hogs klopt dat wel.. Versus GoWiWi-achtige aanvallen is een hond wel erg nuttig vind ik. Een draak of een valk doen idd meer tegen een hogaanval.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:49 schreef MutedFaith het volgende:
Hound ben ik niet zo kapot van. Als ik een base hog met een CC hound is 't gewoon een kwestie van negeren en je hebt er eigenlijk geen last van.
Dragon + 1 of 2 loons, of op lagere CC levels een valk met wiz en archers zijn bij ons de meest gebruikte combinaties.
PM me.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef FRDeventer het volgende:
4/6 sterren op een th9 was ook hier niet genoeg dus maar weer op zoek.. Ben zelf th9, op mn windmolens en 1 duisterpomp na alle gebouwen max. Nog stuk of 40 muurtjes naar lvl 9 en beide helden lvl 15. Iemand nog een plekje over, liefst clanlevel 5 of hoger
Drie sterren op een th9 is bij ons ook de norm, sinds we gohog en govaho hebben ontdekt. Wat gebruik jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef FRDeventer het volgende:
4/6 sterren op een th9 was ook hier niet genoeg dus maar weer op zoek.. Ben zelf th9, op mn windmolens en 1 duisterpomp na alle gebouwen max. Nog stuk of 40 muurtjes naar lvl 9 en beide helden lvl 15. Iemand nog een plekje over, liefst clanlevel 5 of hoger
Waarom zulke dure troepen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:51 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik nu steeds 2 golems en 19 reuzen voor de aanval in meester 2. Pekka's vind ik gwn erg tegenvallen. Die krengen worden gelijk gegrepen door tesla's en gaan vaak de verkeerde kant op. Reuzen zijn gwn super betrouwbaar. Het enige waar ze wel heel kwetsbaar voor zijn zijn inferno's. Die 500k komt van een farming base btw.
Jouw troepen worden allemaal weggegrilld door inferno's. Verder heb je geen ene flikker aan barbaren en muurbrekers. Laat je lootgeschiedenis maar 'ns zien.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:03 schreef biertank het volgende:
[..]
Waarom zulke dure troepen?
Je bent th11 toch? Dan kan je gewoon normaal farmen in meester2, zit er zelf ook.
Ik gebruik 12 reuzen, 8mb's, 50bb, 50archer, 11 wizz 10minion (al is dit eigenlijk nog van vroeger de koning neerleggen als ie buiten lag)
Die 11 wizz is als ik een tijd niet online ben geweest of alleen om wizz te doneren en dus klaar staat (meeste dus), ben ik meerdere aanvallen achter elkaar aan het doen, gaat het aantal wizz naar beneden en word verdeelt onder bb en archers.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:57 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Jouw troepen worden allemaal weggegrilld door inferno's. Verder heb je geen ene flikker aan barbaren en muurbrekers. Laat je lootgeschiedenis maar 'ns zien.
Jezusquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:57 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Jouw troepen worden allemaal weggegrilld door inferno's. Verder heb je geen ene flikker aan barbaren en muurbrekers. Laat je lootgeschiedenis maar 'ns zien.
serieus?quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:57 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Queen is nu 16, ook maar eens proberen ja. Maar moeilijker om 50% te scoren zeker?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:52 schreef Berkery het volgende:
Da's lekker veel DE. Ik farm DE met AQ + helers, maar dan ben ik al blij met 2,5k
Ben de laatste tijd wel lekker bezig met DE inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:52 schreef Berkery het volgende:
Da's lekker veel DE. Ik farm DE met AQ + helers, maar dan ben ik al blij met 2,5k
50% is niet altijd haalbaar, maar ik kan vaak de town hall wel meepakken, die staat vaak naast de DE tank in het midden. En met level 16 Queen kan het prima, neem wel wat woedespreuken mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:01 schreef Xa1pt het volgende:
Queen is nu 16, ook maar eens proberen ja. Maar moeilijker om 50% te scoren zeker?
Post maar een printcreen zodat ik de bases van je slachtoffers kan zien. Tegen 2 inferno's moet er toch echt weinig overblijven van je troepen...quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:18 schreef biertank het volgende:
[..]
serieus?
aangezien typen minder werk is:
214k 562k 3,9k succesfull 56%
258k 235k 4k succesfull 60%
350k 338k 4,8k succesfull 100%
467k 267k 4,8k failed 49% (net te vroeg op stop geklikt)
379k 256k 3,5k succesfull 58%
230k 267k 4k failed 40%
Verder moet je er wel mee kunnen omgaan natuurlijk.
gozer zit je me nou in de zeik te nemen of wat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Post maar een printcreen zodat ik de bases van je slachtoffers kan zien. Tegen 2 inferno's moet er toch echt weinig overblijven van je troepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |