Sinds 10 uur zit ik in Th9. Ben van Crystal naar Goud gezakt, omdat het aanvallen ineens veel lastiger is. Maar wel erg veel loot (helaas in storage, dus vaak lastig). En nog niet aangevallen, lol.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:18 schreef FRDeventer het volgende:
Gezakt naar goud en het ineens verdomd rustig. Laatste aanval tegen ruim 2 dagen geleden en toen zat ik nog in meester. En loot genoeg te vinden
Wat is de random buit wat je binnen trekt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:03 schreef FRDeventer het volgende:
Op 1 wraakaanval na ben ik nu al 5 dagen niet aangevallen in gouden die wraak was nog een tegenstander uit de meesterdivisie dus ook al ff tijdje terug. Kan zo lekker aandacht geven aan mijn muurtjes om ze allemaal naar 9 te brengen.
Poe, dik!quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:41 schreef biertank het volgende:
Hoppa!
1,4m, 1,4m en 7,7k gepakt in CW![]()
Pfff had vandaag mijn laatste aanval verkloot. Het stond 27-27 en ik moest een th7 aanvallen met draken, dus dat zou 100% 3 sterren moeten zijn. Had ik perongeluk 2 lightning spells en 1 rage spell... Uiteindelijk verloren op percentagequote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:12 schreef Berkery het volgende:
Zo, spannende clan war gehad. 10x10, eindstand 28-28. Gelukkig veel beter percentage.
lavahound is wel insane ja. tankt in eerste instantie behoorlijk wat. extreem tegen bijvoorbeeld wizards en AQ, en die firehounds daarna werken ook wel heel aardig. Het stopt een army behoorlijk vind ikquote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef FRDeventer het volgende:
Wat hebben jullie het liefst als defence in het clankasteel bij de clanwar? Heb momenteel lavahond maar iemand bijzondere combi's of ideeën?
ben je nog koos clanloos trouwens?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef FRDeventer het volgende:
Wat hebben jullie het liefst als defence in het clankasteel bij de clanwar? Heb momenteel lavahond maar iemand bijzondere combi's of ideeën?
Heb momenteel onderdak, ff kijken hoe het daar loopt. Ze hebben nu op 1 verlies na een volledig groen logboekquote:Op zondag 7 februari 2016 21:01 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ben je nog koos clanloos trouwens?
klinkt als een prima clan dan, succes!quote:Op zondag 7 februari 2016 21:28 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Heb momenteel onderdak, ff kijken hoe het daar loopt. Ze hebben nu op 1 verlies na een volledig groen logboek
Lavahond is altijd goed.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:29 schreef FRDeventer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |