Versus hogs klopt dat wel.. Versus GoWiWi-achtige aanvallen is een hond wel erg nuttig vind ik. Een draak of een valk doen idd meer tegen een hogaanval.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:49 schreef MutedFaith het volgende:
Hound ben ik niet zo kapot van. Als ik een base hog met een CC hound is 't gewoon een kwestie van negeren en je hebt er eigenlijk geen last van.
Dragon + 1 of 2 loons, of op lagere CC levels een valk met wiz en archers zijn bij ons de meest gebruikte combinaties.
PM me.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef FRDeventer het volgende:
4/6 sterren op een th9 was ook hier niet genoeg dus maar weer op zoek.. Ben zelf th9, op mn windmolens en 1 duisterpomp na alle gebouwen max. Nog stuk of 40 muurtjes naar lvl 9 en beide helden lvl 15. Iemand nog een plekje over, liefst clanlevel 5 of hoger
Drie sterren op een th9 is bij ons ook de norm, sinds we gohog en govaho hebben ontdekt. Wat gebruik jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef FRDeventer het volgende:
4/6 sterren op een th9 was ook hier niet genoeg dus maar weer op zoek.. Ben zelf th9, op mn windmolens en 1 duisterpomp na alle gebouwen max. Nog stuk of 40 muurtjes naar lvl 9 en beide helden lvl 15. Iemand nog een plekje over, liefst clanlevel 5 of hoger
Waarom zulke dure troepen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:51 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik nu steeds 2 golems en 19 reuzen voor de aanval in meester 2. Pekka's vind ik gwn erg tegenvallen. Die krengen worden gelijk gegrepen door tesla's en gaan vaak de verkeerde kant op. Reuzen zijn gwn super betrouwbaar. Het enige waar ze wel heel kwetsbaar voor zijn zijn inferno's. Die 500k komt van een farming base btw.
Jouw troepen worden allemaal weggegrilld door inferno's. Verder heb je geen ene flikker aan barbaren en muurbrekers. Laat je lootgeschiedenis maar 'ns zien.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:03 schreef biertank het volgende:
[..]
Waarom zulke dure troepen?
Je bent th11 toch? Dan kan je gewoon normaal farmen in meester2, zit er zelf ook.
Ik gebruik 12 reuzen, 8mb's, 50bb, 50archer, 11 wizz 10minion (al is dit eigenlijk nog van vroeger de koning neerleggen als ie buiten lag)
Die 11 wizz is als ik een tijd niet online ben geweest of alleen om wizz te doneren en dus klaar staat (meeste dus), ben ik meerdere aanvallen achter elkaar aan het doen, gaat het aantal wizz naar beneden en word verdeelt onder bb en archers.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:57 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Jouw troepen worden allemaal weggegrilld door inferno's. Verder heb je geen ene flikker aan barbaren en muurbrekers. Laat je lootgeschiedenis maar 'ns zien.
Jezusquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:57 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Jouw troepen worden allemaal weggegrilld door inferno's. Verder heb je geen ene flikker aan barbaren en muurbrekers. Laat je lootgeschiedenis maar 'ns zien.
serieus?quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:57 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Queen is nu 16, ook maar eens proberen ja. Maar moeilijker om 50% te scoren zeker?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:52 schreef Berkery het volgende:
Da's lekker veel DE. Ik farm DE met AQ + helers, maar dan ben ik al blij met 2,5k
Ben de laatste tijd wel lekker bezig met DE inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:52 schreef Berkery het volgende:
Da's lekker veel DE. Ik farm DE met AQ + helers, maar dan ben ik al blij met 2,5k
50% is niet altijd haalbaar, maar ik kan vaak de town hall wel meepakken, die staat vaak naast de DE tank in het midden. En met level 16 Queen kan het prima, neem wel wat woedespreuken mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:01 schreef Xa1pt het volgende:
Queen is nu 16, ook maar eens proberen ja. Maar moeilijker om 50% te scoren zeker?
Post maar een printcreen zodat ik de bases van je slachtoffers kan zien. Tegen 2 inferno's moet er toch echt weinig overblijven van je troepen...quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:18 schreef biertank het volgende:
[..]
serieus?
aangezien typen minder werk is:
214k 562k 3,9k succesfull 56%
258k 235k 4k succesfull 60%
350k 338k 4,8k succesfull 100%
467k 267k 4,8k failed 49% (net te vroeg op stop geklikt)
379k 256k 3,5k succesfull 58%
230k 267k 4k failed 40%
Verder moet je er wel mee kunnen omgaan natuurlijk.
gozer zit je me nou in de zeik te nemen of wat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Post maar een printcreen zodat ik de bases van je slachtoffers kan zien. Tegen 2 inferno's moet er toch echt weinig overblijven van je troepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |