Kan me niet voorstellen dat iemand daar ooit spijt van heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:30 schreef Klokov het volgende:
Of bedoelde je het verlaten van Groningen?
Zou wel spijt krijgen als ik naar Amsterdam, Gouda, Flevoland, Limburg, Friesland of Zeeland zou verhuizenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand daar ooit spijt van heeft gekregen.
Groningen > Rotterdam.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand daar ooit spijt van heeft gekregen.
Weet je al waar je naar toe gaat/wil?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou wel spijt krijgen als ik naar Amsterdam, Gouda, Flevoland, Limburg, Friesland of Zeeland zou verhuizen
Je vergeet Purmerend, Zoetermeer en Nieuwegein.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou wel spijt krijgen als ik naar Amsterdam, Gouda, Flevoland, Limburg, Friesland of Zeeland zou verhuizen
En het toepasselijk genaamde Helmond.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je vergeet Purmerend, Zoetermeer en Nieuwegein.
Er is honestly weinig mis met Groningen, behalve dan dat het aantal hippe koffie-en-thee-zaakjes in de binnenstad echt abnormaal is. Maar het ligt gewoon te ver van de bewoonde wereld vandaan, waardoor het een eigen land wordt.quote:
Verlaten van Grunn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:30 schreef Klokov het volgende:
Of bedoelde je het verlaten van Groningen?
Best wel accurate beschrijving van Leeuwardenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is honestly weinig mis met Groningen, behalve dan dat het aantal hippe koffie-en-thee-zaakjes in de binnenstad echt abnormaal is. Maar het ligt gewoon te ver van de bewoonde wereld vandaan, waardoor het een eigen land wordt.
Hangt van de baan af. Waarschijnlijk Utrecht of Gelderland.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Weet je al waar je naar toe gaat/wil?
Gewoon minimumstraffen invoeren. Stelen, als familie steel/schadewaarde x 10 terug laten betalen. Waarde > 10.000, hand eraf. Waarde > 50.000, doodstraf. Verkrachting, pik eraf, jailtime en daarna de strop. Moord, strop.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:08 schreef Beach het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)oring_the_immigrant/
hey faeroer
Si membrum rupsit, talio esto.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon minimumstraffen invoeren. Stelen, als familie steel/schadewaarde x 10 terug laten betalen. Waarde > 10.000, hand eraf. Waarde > 50.000, doodstraf. Verkrachting, pik eraf, jailtime en daarna de strop. Moord, strop.
Invoeren verplicht half uurtje 'Strafjournaal' kijken voor iedereen een jaar lang. Denk dat je na 10 voorbeeldjes wel klaar ben.
Zeg maar de sharia?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon minimumstraffen invoeren. Stelen, als familie steel/schadewaarde x 10 terug laten betalen. Waarde > 10.000, hand eraf. Waarde > 50.000, doodstraf. Verkrachting, pik eraf, jailtime en daarna de strop. Moord, strop.
Invoeren verplicht half uurtje 'Strafjournaal' kijken voor iedereen een jaar lang. Denk dat je na 10 voorbeeldjes wel klaar ben.
Weet jij beter dan ik, Sharia is in mijn optiek onzin.quote:
TR gezet. Laterzquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
ja gwn kapotschieten die kkmogols
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is honestly weinig mis met Groningen, behalve dan dat het aantal hippe koffie-en-thee-zaakjes in de binnenstad echt abnormaal is. Maar het ligt gewoon te ver van de bewoonde wereld vandaan, waardoor het een eigen land wordt.
Si iniuria alteri faxsit, viginti quinque poenae sunt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Weet jij beter dan ik, Sharia is in mijn optiek onzin.
Gewoon harde straffen, niet die softe Europese strafjes van D66 OM en D66 rechters. Heb nog liever een politiestaat dan wat er nu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |