Als je nu stante pede opgeeft dat je 7 kinderen hebt, dan krijg je voor 7 kinderen toeslag ook, denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
-Die arme weduwen en kinderen!
Waarvan er vele kinderen nooit bestonden!
http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Is het niet logisch dat de bedragen aangepast worden aan de levensstandaard van een land?
Niet als dat betekent dat er meer geld zou moeten naar mensen die zijn geëmigreerd naar een land met een hoger prijspeil.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Is het niet logisch dat de bedragen aangepast worden aan de levensstandaard van een land?
Stel je trouwt op papier met iemand uit Marokko en diegene heeft dan zg al 7 kinderen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je nu stante pede opgeeft dat je 7 kinderen hebt, dan krijg je voor 7 kinderen toeslag ook, denk ik.
Ga dat toch eens proberen, denk ik, en dan terugstorten.
Hij speelt op het moment de zielepiet zeg..quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Pesten... ik ga niet meer luisteren...
Lijkt mij prima. Dat wordt een fop-referendum met 400.000 tegen 4 miljoen stemmenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef ChrisCarter het volgende:
Hier dus weer: er zijn 400.000 Marokkaanse Nederlanders, waarom wordt die niet gevraagd wat ze erover vinden.
Moet er dan voor elke scheet een referendum komen?
Daarom zijn volksverzekeringen zo krom. En kinderbijslag in het bijzonder.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Stel je trouwt op papier met iemand uit Marokko en diegene heeft dan zg al 7 kinderen...
Je spreekt af om de kinderbijslag die je dan zult ontvangen, gaat delen.
Je zou in de regering zitten en dit moeten aanhoren...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij speelt op het moment de zielepiet zeg..
Ja bingo dan, althans aardig bedragje krijg je dan elk kwartaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Stel je trouwt op papier met iemand uit Marokko en diegene heeft dan zg al 7 kinderen...
Je spreekt af om de kinderbijslag die je dan zult ontvangen, gaat delen.
180 ofzo per kind?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja bingo dan, althans aardig bedragje krijg je dan elk kwartaal.
Kinderbijslagquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
180 ofzo per kind?
Valt mee...
x7/2=630quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
180 ofzo per kind?
Valt mee...
Mooi verdienmodel de NLs overheid iig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
529,31 per maand delen door 2.
264,65 per maand extra.
In Marokko is dat meer waard dan hier, wat zou jij nu doen, betaal jij de volle helft aan diegene in Marokko, of toch een deel omdat het geld daar veel meer waard is...
ja, ja!
Prachtig. En die kinderen hoeven niet eens te bestaan, die kun je gewoon uit je duim zuigen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mooi verdienmodel de NLs overheid iig.
Klopt idd, 50 euro toeschuiven aan een ambtenaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Prachtig. En die kinderen hoeven niet eens te bestaan, die kun je gewoon uit je duim zuigen.
Ik zuig liever duim, dan dat ik pijp zeg maar...quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Prachtig. En die kinderen hoeven niet eens te bestaan, die kun je gewoon uit je duim zuigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |