abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159086625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ozturk vindt het raar dat Rutte kinderbijslag wil afpakken van mensen in het buitenland.

Kinderbijslag is al een krankzinnig idee (bedacht door de nazi's)

Maar kinderbijslag exporteren is de overtreffende trap van krankzinnig.
En de overtreffende trap van krankzinnig is weer Oztürk, en zo is het cirkeltje rond.

Het heeft inderdaad meer weg van cabaret dan van politiek zo.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_159086669
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Maar niet hier.
Ik quotte alleen jouw "wellicht", lol.
FR1908
pi_159086698
Had je maar in nederland moeten blijven wonen. Simpel. Export van uitkeringen moeten ze sowieso mee stoppen.
pi_159086700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:01 schreef BlackLining het volgende:
Het heeft inderdaad meer weg van cabaret dan van politiek zo.
Sinds Lubbers was het volgens mij al zo in de TK.
FR1908
pi_159086748
Cabaretier Ozturk: Marokko levert Nederland banen _O-

Ja in de zieligheidsindustrie, blijf-van-mijn-lijf-huizen en gevangenispersoneel :r
pi_159086757
700 miljoen maar? Ach dat maar beter handelen met Rusland. Die wel wat hebben bevrijd in de tweede wereld oorlog.
pi_159086777
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef Cattivo het volgende:
700 miljoen maar? Ach dat maar beter handelen met Rusland. Die wel wat hebben bevrijd in de tweede wereld oorlog.
Zeker. We moeten heel snel weer vrienden worden met Rusland en samen met de Russen Europa bevrijden van de invasie van niet-Europese volkeren.
pi_159086820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Cabaretier Ozturk: Marokko levert Nederland banen _O-

Ja in de zieligheidsindustrie, blijf-van-mijn-lijf-huizen en gevangenispersoneel :r
De lange arm van koning Mohammed VI. :').
I´m back.
pi_159086826
Ah we zijn weer kolonisten.
pi_159086837
Kan die Ozturk niet verhuizen..
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159086842
Volgens Ozturk lopen ondernemers weg als Nederland niet met uitkeringen strooit in Marokko :')
pi_159086887
Een samenvatting maken van de verkiezing van Kamervoorzitter en dit debat, Pools+Hongaars+Tsjechisch ondertitelen en uitzenden op televisie in Oost-Europa. Dan hebben ze daar de komende 50 jaar verstandige conservatieve regeringen.
pi_159086917
Lijkt mij sterk dat dit nog over de uitkeringen zelf gaat. Eenzijdig een verdrag opzeggen, terwijl die optie niet is opgenomen in het verdrag zelf, gewoonweg onbeschoft in de diplomatie en dat kan ik mij enigszins goed voorstellen. Al is het gewoon idioot dat er überhaupt een verdrag is gesloten met het exporteren van uitkeringen en toeslagen, maar goed.

Als het goed is geldt een verdrag tot een bepaald datum, en verleng het gewoon daarna niet meer. Probleem opgelost en zie de geëxporteerde uitkeringen als lesgeld voor de toekomst.
FR1908
pi_159087018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
Kan die Ozturk niet verhuizen..
Doe maar Drenthe.
I´m back.
pi_159087041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een samenvatting maken van de verkiezing van Kamervoorzitter en dit debat, Pools+Hongaars+Tsjechisch ondertitelen en uitzenden op televisie in Oost-Europa. Dan hebben ze daar de komende 50 jaar verstandige conservatieve regeringen.
Niet Arabisch ondertitelen?
I´m back.
pi_159087094
quote:
5s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet Arabisch ondertitelen?
Dat zal een enorme aanzuigende werking opleveren.
pi_159087127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Volgens Ozturk lopen ondernemers weg als Nederland niet met uitkeringen strooit in Marokko :')
Die man heeft altijd al zulke sterke argumenten. Ik heb hem nog nooit op sterke inhoudelijke punten kunnen betrappen. Tenenkrommend.
pi_159087131
Kinderen en weduwen. Right.
pi_159087133
Ozturk: 'Het gaat om kinderen en weduwen. Er moet een oplossing gezocht worden voor de kinderen en de weduwen daar.'

Daar is Nederland totaal niet verantwoordelijk voor. Alsof de alle kinderen in de wereld geld kunnen geven.
pi_159087138
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat zal een enorme aanzuigende werking opleveren.
Gaat in de toekomst wel gebeuren, niet per se Kamerdebatten, maar wel in de publieke ruimte meer, denk ik.
I´m back.
pi_159087165
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat in de toekomst wel gebeuren, niet per se Kamerdebatten, maar wel in de publieke ruimte meer, denk ik.
Zeker. Het feit dat er een Marokkaanse voorzitter is in het Nederlandse parlement zal zeker aanleiding zijn voor heel wat hoofddoekjes en Afrikanen om deze kant uit te komen. De grenzen staan open.
pi_159087174
-Die arme weduwen en kinderen!
Waarvan er vele kinderen nooit bestonden!

http://nos.nl/livestream/npo-politiek

Is het niet logisch dat de bedragen aangepast worden aan de levensstandaard van een land?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_159087215
Ah, alleen de onzinposters met typische one-liners zijn hier nog aanwezig.

Niveautje Ozturk.
FR1908
pi_159087240
Hoe kan die clown in godsnaam in de tweede kamer zitten?
pi_159087245
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
-Die arme weduwen en kinderen!
Waarvan er vele kinderen nooit bestonden!

http://nos.nl/livestream/npo-politiek

Is het niet logisch dat de bedragen aangepast worden aan de levensstandaard van een land?
Nee.

Er zijn twee soorten sociale zekerheid: Verzekeringen waarvoor premie wordt betaald door de verzekerde (zoals WW). En verzekeringen waarvoor geen premie wordt betaald (zoals kinderbijslag), de volksverzekeringen.

Werknemersverzekeringen waarvoor premie is betaald mag je wat mij betreft meenemen overal naar toe, zolang de verzekerde aan plichten voldoet (zoals solliciteren of medische keuring). Aanpassen van bedragen is m.i. onzinnig want het bedrag komt voort uit betaalde premie. Dekking veranderen op grond van woonland is verzekeringstechnisch heel merkwaardig.

Volksverzekeringen exporteren is totale waanzin. Dus niet aanpassen aan woonland, maar uitsluitend verstrekken aan Nederlanders. Al mag wat mij betreft flink gesnoeid worden in die volksverzekeringen, metname de kinderbijslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')