Iemand zit in de politiek en jij denk aan "eerlijk", "werken" en "goed"?quote:Op donderdag 14 januari 2016 05:34 schreef TLC het volgende:
Doet een Marrokaan in Nederland eens goed eerlijk werk is het weer niet goed ! pfffffffff
Blinde haat vanwege iemands afkomstquote:Op donderdag 14 januari 2016 07:22 schreef Unites het volgende:
[..]
Nee, want dit getuigd van asocialiteit in het PVV-kamp. De PVV is niks meer waard, helemaal niks meer. Die zetels zijn waardeloos, zijzelf fatsoenloos. Geen felicitatie kon eraf...
Dit, de PVV is een NEPPARTIJ, een partij zonder leden met maar één man en de rest zijn onderdaden zonder eigen mening.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:22 schreef Unites het volgende:
[..]
Nee, want dit getuigd van asocialiteit in het PVV-kamp. De PVV is niks meer waard, helemaal niks meer. Die zetels zijn waardeloos, zijzelf fatsoenloos. Geen felicitatie kon eraf...
Nee, niet afkomst, maar dubbele staatsburgerschap.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blinde haat vanwege iemands afkomst
Helaas heeft een grote hoeveelheid regeerders in veel topics op nws en pok op fok dit erg kortzichtige gedrag van hun grote blonde leider overgenomen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, vast. Net als Maxima.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, niet afkomst, maar dubbele staatsburgerschap.
Je lult maar een eind weg, waar heb ik het over afkomst gehad, suggestieve uitlatingen doen over users is niet zo netjes als mod zijnde. Schaam je.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je voelt je iig aangesproken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:47 schreef perezoso het volgende:
[..]
Je lult maar een eind weg, waar heb ik het over afkomst gehad, suggestieve uitlatingen doen over users is niet zo netjes als mod zijnde. Schaam je.
Je reageerde op iemand die mij gequote had, of had je het over de pvv? Ik ben overigens helemaal geen pvv stemmer, nooit geweest.quote:
Voorkeursstemmen onder de Turken werven. Dat is ook de enige reden dat die twee malloten in de PvdA zaten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe kan dit in de regering zitten?????
Ik reageerde op het vrij algemene uitkotsen van Arib puur vanwege haar Marokkaanse roots.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:52 schreef perezoso het volgende:
[..]
Je reageerde op iemand die mij gequote had, of had je het over de pvv? Ik ben overigens helemaal geen pvv stemmer, nooit geweest.
Wie doet dat? Kom eens met bewijs.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik reageerde op het vrij algemene uitkotsen van Arib puur vanwege haar Marokkaanse roots.
Lees zelf lekker het topic terug.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:55 schreef perezoso het volgende:
[..]
Wie doet dat? Kom eens met bewijs.
Zwakquote:Op donderdag 14 januari 2016 07:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lees zelf lekker het topic terug.
Lachen op de vroege morgen. Tegej de tijd dat het zover is stemt iedereen toch weer VVD en PvdA, mensen zullen het nooit leren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:56 schreef Twiitch het volgende:
Maar goed, fijn dat een marginaal partijtje als de PvdA nog een dergelijke functie mag leveren. Op naar maart 2017. De migrantencrisis zal in 2016 verergeren, nog wat domme uitspraken van Samsom en die partij is gedecimeerd. Dat ik er ooit op gestemd heb![]()
Ik heb goede hoop op een vernietigende uitslag waardoor de PvdA rond de 10 zetels uitkomt. Alleen jammer dat men in alle lagen van de politiek nog zo ontzettend veel mensen op het pluche heeft zitten, daar ben je niet zomaar vanaf helaas. De VVD zie ik nog wel herstellen inderdaad, die stellen zich gewoon wat harder op in 2016 en dan waaien er wel weer wat zwevende PVV'ers die kant op.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
Lachen op de vroege morgen. Tegej de tijd dat het zover is stemt iedereen toch weer VVD en PvdA, mensen zullen het nooit leren.
Als ze echt ballen heeft zet ze die Koran terug op de tafel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:17 schreef Perrin het volgende:
Als Arib vervolgens een prima voorzitter blijkt te zijn, zal het blinde gehuil over haar afkomst juist tegen de PVV werken.
Helaas zijn alle linkse partijen door die vluchtelingencrisis zeer impopulair geworden. Ik zie het somber in. De xenofobe PVV die samen met afbraakpartij VVD de verkiezingen gaan winnen, bah. Nederland, nepland.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:56 schreef Twiitch het volgende:
Maar goed, fijn dat een marginaal partijtje als de PvdA nog een dergelijke functie mag leveren. Op naar maart 2017. De migrantencrisis zal in 2016 verergeren, nog wat domme uitspraken van Samsom en die partij is gedecimeerd. Dat ik er ooit op gestemd heb![]()
Daar kunnen Marokkanen weinig aan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb liever geen buitenlandse staatsburgers in het Nederlands parlement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |