Naiefquote:Op zondag 17 januari 2016 16:01 schreef Wolves het volgende:
[..]
Als jij dit "PUA shit" noemt, dan vraag ik me af hoe jij laat zien hoe je interesse hebt in de persoon waarmee je op date bent? In mijn ogen is dit een hele normale voortgang van zaken als je elkaar leuk vindt.
Maargoed, wie ben ik..
Gewoon doen alsof je alles leuk vind wat ze zegt. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:01 schreef Wolves het volgende:
[..]
Als jij dit "PUA shit" noemt, dan vraag ik me af hoe jij laat zien hoe je interesse hebt in de persoon waarmee je op date bent? In mijn ogen is dit een hele normale voortgang van zaken als je elkaar leuk vindt.
Maargoed, wie ben ik..
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen gelukkig naar meer dingen kijken dan alleen lengte.
En over dat ecto zijn, ik heb precies hetzelfde, dat is geen excuus om niet te gaan trainen. Je moet alleen wat meer eten dan anderen.
nogmaals: het zal aan mij liggen, maar het is me vrijwel nooit voor gekomen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:23 schreef Wolves het volgende:
[..]
Uit het niets op iemand afstappen doe ik sowieso eigenlijk niet, denk wel meer vrouwen niet, maar als iemand naast me aan de bar zou staan om wat te bestellen bijvoorbeeld, dan zou ik die weer wel durven aanspreken.
Hmm, als iemand dat met 100% overtuiging kan doen, dan vind ik dat heel knap en is dat ook aantrekkelijk hoor. Ongeacht of die mijn type is of niet. Als het maar 40% overtuiging is, zenuwachtig, niet uit zijn woorden komen, dan kan het wel grappig zijn maar is het eerder schattig.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer doen, voor je het weet is het een tweede natuur.
Als ze er sexy uit ziet, zeg dat ze er sexy uit ziet.
Ga naast haar zitten, niet tegenover haar, raak haar aan als het lekker loopt.
Strak oogcontact.
Geef gerichte complimenten. Iedereen kan zeggen dat ze leuk is, maar wat vind je specifiek zo leuk aan haar?
Succes met je selectiedag morgen!
Vast welquote:Op zondag 17 januari 2016 16:33 schreef dyna18 het volgende:
Is dit topic ook geschikt om je datingprofiel te kunnen voorleggen?
Niet om af te zeiken natuurlijk, maar voor wat constructieve feedback.
quote:Goedenavond Linda,
Ik word getriggerd door je vrolijke uitstraling. Je komt op mij over als iemand die het positieve in het leven ziet.
Zelf ben ik net terug uit Cambodia en Thailand. Dat was een erg gave reis waar ik bij een klein dorpje onverwacht op een lokaal festival terecht kwam. Het hele dorp liep uit om het einde van het regenseizoen te vieren en daar werd er afscheid genomen van al het slechte. Dit deden ze door slechte gedachten over te brengen op een vlotje met bloemen en deze op de rivier te laten wegdrijven. Ik heb hier natuurlijk ook aan mee gedaan. Geweldig!
Linda als ik je profiel lijk jij mij als een vrouw die enorm kan genieten van het maken van mooie reizen. Wat is jouw bijzondere reiservaring?
Ik vind het leuk om je wat beter te leren kennen, dus ik hoor graag wat van je.
Fijn weekend,
Dyna
quote:Hoe gaat het Linda?
Wat gaaf dat je aan skaten doet. Daar kan ik ook van genieten. Beloof me echter dat je mij niet onderuit skate.
Wat leuk om te lezen dat je lekker sportief bezig bent. Zelf hou ik ook van actief bezig zijn, zoals skaten en skiën. Heb je wel eens meegedaan met de Haarlem Skate Parade?
Ik vind het fijn om wat van je te horen.
Fijne avond,
Dyna
Wat komt wel goed over en wat niet?quote:Hoe is het er mee Linda?
Ik zag je opvallende hoed. Daar trok je echt mijn aandacht mee. Hoe vaak heb je al te horen gekregen dat dames met een hoed graag in de belangstelling staan?
Zelf ga ik graag zeilen. Op het water geniet ik met volle teugen. Als ik jou zo inschat Linda lijk jij mij ook iemand die de goede dingen kan waarderen. Waar kan jij van genieten?
Ik vind het fijn om wat van je te horen.
Fijne avond,
Dyna
Jezus wat formeel allemaal. Dat komt heel stijf en oubollig over.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Eerst even wat feedback op mogelijke berichten om terug te sturen.
Ik heb wat verschillende insteken geprobeerd voor een denkbeeldige vrouw Linda.
[..]
[..]
[..]
Wat komt wel goed over en wat niet?
ik hoor graag jullie reactie
mbt 1; Jouw reisverhaal zou mij bij een eerste bericht niets kunnens chelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm. Mijn ervaring met okcupid (ik weet niet of je daarop zit) is dat ik vaak gelijkaardige berichten kreeg zoals jouw voorbeelden. Ik snap de goede intenties (interesse tonen, complimenten, iets te vertellen hebben) maar teveel tekst en te lange zinnen zou ik vermijden. Meer to the point zijn. Unieke reisverhalen zou ik meer houden voor op de date zelf. Kaart 1 iets aan en probeer daarop verder te gaan. "Ik word getriggerd door je vrolijke uitstraling, je komt over als iemand die positief in leven staat" is veeel te lang. Dat kan korter.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is geen PUA shit. Dat is hoe het altijd is geweest: diep in haar ogen kijken en zeggen wat je voelt en denkt.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand die PUA shit probeert dan lach je 'm toch keihard in z'n gezicht uit zeker?
In Hollywood jaquote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is geen PUA shit. Dat is hoe het altijd is geweest: diep in haar ogen kijken en zeggen wat je voelt en denkt.
Neequote:
Hahahahah neequote:Op zondag 17 januari 2016 18:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
NeeJe kunt het ook op de andere manier doen door eerst vrienden te worden en naar elkaar toe te groeien.
Liever niet. Dan wordt je goede vrienden. En dan ga je een vriendschap verneuken. of 1 van de 2 komt in de friendzone.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
NeeJe kunt het ook op de andere manier doen door eerst vrienden te worden en naar elkaar toe te groeien.
Het was ook klein beetje sarcastisch bedoeld.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Liever niet. Dan wordt je goede vrienden. En dan ga je een vriendschap verneuken. of 1 van de 2 komt in de friendzone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Dit is geen PUA shit, Fax. Dit is gewoon met zelfvertrouwen een gesprek met een vrouw aangaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand die PUA shit probeert dan lach je 'm toch keihard in z'n gezicht uit zeker?
wat is je doelgroep?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:30 schreef dyna18 het volgende:
Dank voor de feedback. Ik ga er deze week nog eens goed naar kijken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het onwijs moeilijk vind om het 'juiste' bericht te typen.
Nou, eh, hier de tweede vrouw die het wel degelijk op prijs stelt, als:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |