Als dame kun je volgens mij je ook prima aanmelden op e-matching.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:53 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nu een account bij Pepper. Leuk principe,maar met een gratis account kan je dus niet chatten.
Is het de moeite waard om een abbo te nemen of hebben de meesten daar geen abbo waardoor er alsnog geen gesprek op gang komt?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef K44S het volgende:
Ik ben ook weer terug.
Was tijdje bezig met het huisgenootje van m'n nichtje.
Eerste date was prima, potje poolen en daarna weer naar huis. Klik was er zeker alleen chemie miste.
2e date: Met haar , m'n nichtje en nog een huisgenootje wezen stappen in de buurt... ging ook lekker helaas nog steeds alleen de klik.
3e date: Samen met haar "gekookt" en een leuke nachtgehad. nog steeds alleen de klik.
4e date: Pannenkoeken gegeten in Utrecht.... en daarna was zij er eigenlijk wel over uit dat het niets meer werd/word dan klik en geen chemie.
Hier was ik het wel mee eens.
Daarbij wil zij over lange tijd ( 2 jaar,... 3 jaar) gaan reizen. En ik heb daar geen behoefte aan (niet dat dat niet kan komen of dat zij er over paar jaar anders overdenkt).
Maar goed.
Al met al erg jammer dat het niets geworden is omdat we het op vele fronten goed konden vinden en ik alles"best"vond.
Nu heb ik voorlopig geen zin om te datenKlinkt als leuke dates manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerst aan mezelf en toekomst werken.
Naar mijn mening zit ik hier goed: Leuke vrienden, opzoek naar een (leuke) baan en ik ben sociaal alles behalve onhandig.
Probeer het niet als reden te zien om te stoppen met jagen, maar dat je het de volgende keer wat anders aanpakt.
Wat jou denk ik zou helpen is om je intenties vanaf het begin wat duidelijker te maken. Zoals ik het nu lees is het heel erg vriend-vriend, zonder aantrekkingskracht.
Oftewel, wat meer seksuele spanning tijdens de eerste date en wat directer zijn ;-)''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Hahah, leuk dat mee denkt.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klinkt als leuke dates man
Probeer het niet als reden te zien om te stoppen met jagen, maar dat je het de volgende keer wat anders aanpakt.
Wat jou denk ik zou helpen is om je intenties vanaf het begin wat duidelijker te maken. Zoals ik het nu lees is het heel erg vriend-vriend, zonder aantrekkingskracht.
Oftewel, wat meer seksuele spanning tijdens de eerste date en wat directer zijn ;-)
Gewoon een paar keer doen, voor je het weet is het een tweede natuur.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Hahah, leuk dat mee denkt.
Inmiddels vind ik het mooi zo.
Ik heb morgen een selectie-dag voor een baan.
En ik heb momenteel totaal geen behoefte aan jagen.
Maar ik zal de tips onthouden. Ik ben alleen heel slecht in hintjes ontvangen en geven.
Herkenbaar, heb op deze manier al veel te vaak dames moeten laten lopen. Ontmoet je net een leuke, ben je op vakantie, gaat ze volgende week voorgoed in Amerika wonen, etc.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:21 schreef Mandéra het volgende:
Heb ik weer, kom zat mensen tegen maar degene die eruit springt woont aan de andere kant van Europa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Morgen toepassen bij die selectiedagquote:Op zondag 17 januari 2016 14:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer doen, voor je het weet is het een tweede natuur.
Als ze er sexy uit ziet, zeg dat ze er sexy uit ziet.
Ga naast haar zitten, niet tegenover haar, raak haar aan als het lekker loopt.
Strak oogcontact.
Geef gerichte complimenten. Iedereen kan zeggen dat ze leuk is, maar wat vind je specifiek zo leuk aan haar?
Succes met je selectiedag morgen!
Hahah. Die laatste werkt ook prima om interesse te laten blijken in een bedrijfquote:
"zo, waarom wil je juist bij ons werken?"quote:Op zondag 17 januari 2016 14:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahah. Die laatste werkt ook prima om interesse te laten blijken in een bedrijfAl zou ik niet teveel hosselen bij toekomstige werkgevers.
Goed advies (vind ik als vrouw zijnde)quote:Op zondag 17 januari 2016 14:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Strak oogcontact.
Geef gerichte complimenten. Iedereen kan zeggen dat ze leuk is, maar wat vind je specifiek zo leuk aan haar?
Goed advies.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Strak oogcontact.
Ik ben gewoon (al zeg ik het zelf) vrij onhandig als het daar om gaat.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:58 schreef Wolves het volgende:
[..]
Goed advies (vind ik als vrouw zijnde)
[..]
Goed advies.
Als vrouw zijnde zie ik iemand die dat doet wel sneller als potentiële partner dan als vriend, shallow, i know, maargoed
Dat vind ik niet oppervlakkig hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:58 schreef Wolves het volgende:
[..]
Goed advies.
Als vrouw zijnde zie ik iemand die dat doet wel sneller als potentiële partner dan als vriend, shallow, i know, maargoed
En al die aziaten die er voor zouden sterven om 1 dagje een 2 m lange europeaan te zijn... :-)quote:Op zondag 17 januari 2016 15:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben gewoon (al zeg ik het zelf) vrij onhandig als het daar om gaat.
Zij is/was dan ook 1,63 en ik 2 meter. Dus een arm om dr middel ging maar net. En een arm om d'r schouder vond ik te kinderachtig.
gewoon opzoek gaan naar een langere chick
quote:Op zondag 17 januari 2016 14:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb op deze manier al veel te vaak dames moeten laten lopen. Ontmoet je net een leuke, ben je op vakantie, gaat ze volgende week voorgoed in Amerika wonen, etc.
Je kunt er heel lang over inzitten, maar uiteindelijk heeft het geen zin. Je kunt blijven verlangen naar een meisje 2000 km weg, of je blijven focussen om je eigen leven hier zo tof mogelijk te maken en er op vertrouwen dat er nog genoeg andere vrouwen op je pad gaan komen.We hebben nog steeds contact via Skype en Facebook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komende weken ben ik van plan om wat gas te geven en mijn intensies wel enigszins duidelijk te maken. Slaat dat aan dan is het leuk, slaat het niet aan dan ga ik gewoon weer verder.
Ik denk er waarschijnlijk wel iets makkelijker over dan een groot deel van de overige lezers, aangezien ik zelf van plan ben om vanaf deze zomer tijdelijk naar het buitenland te gaan voor werk en wonen.
We will see.![]()
Ik klaag ook echt niet over m'n lengte en bouw (goed, ik zou liever wat spier aankomen... maar als je een ectomorph lichaam heb gaat dat niet zo snel).quote:Op zondag 17 januari 2016 15:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat vind ik niet oppervlakkig hoor.
[..]
En al die aziaten die er voor zouden sterven om 1 dagje een 2 m lange europeaan te zijn... :-)
Ik was er zelf ook altijd onhandig in, zoek gewoon een beetje de grenzen op. Als ze het niet leuk vind zie je dat vanzelf. Dan weet je bovendien een stuk sneller of het iets gaat worden of niet, daar heb je geen 4 dates voor nodig.
Om hier toch nog even op in te gaan:quote:Op zondag 17 januari 2016 15:06 schreef Wolves het volgende:
Dan heb je je lengte in ieder geval al mee, want alle vrouwen die ik ken willen allemaal een lange man
Dat komt omdat vrouwen gelukkig naar meer dingen kijken dan alleen lengte.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Om hier toch nog even op in te gaan:
Hoe vaak ik dit gehoord heb, maar vrijwel nooit een dame spontaan op mij is afgelopen.
Dit "verbaast" mij toch elke keer. En ik heb ook geen idee wat ik uitstraal wat dat betreft. Want dat zal er dan ook we iets mee te maken hebben.
Uit het niets op iemand afstappen doe ik sowieso eigenlijk niet, denk wel meer vrouwen niet, maar als iemand naast me aan de bar zou staan om wat te bestellen bijvoorbeeld, dan zou ik die weer wel durven aanspreken.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Om hier toch nog even op in te gaan:
Hoe vaak ik dit gehoord heb, maar vrijwel nooit een dame spontaan op mij is afgelopen.
Dit "verbaast" mij toch elke keer. En ik heb ook geen idee wat ik uitstraal wat dat betreft. Want dat zal er dan ook we iets mee te maken hebben.
Als iemand die PUA shit probeert dan lach je 'm toch keihard in z'n gezicht uit zeker?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:58 schreef Wolves het volgende:
[..]
Goed advies (vind ik als vrouw zijnde)
[..]
Goed advies.
Vast niet zo hard als ze om jouw versierpogingen op FOK lachen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand die PUA shit probeert dan lach je 'm toch keihard in z'n gezicht uit zeker?
Versierpogingen?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vast niet zo hard als ze om jouw versierpogingen op FOK lachen.
quote:Op zondag 17 januari 2016 14:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij dit "PUA shit" noemt, dan vraag ik me af hoe jij laat zien hoe je interesse hebt in de persoon waarmee je op date bent? In mijn ogen is dit een hele normale voortgang van zaken als je elkaar leuk vindt.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand die PUA shit probeert dan lach je 'm toch keihard in z'n gezicht uit zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |