abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:13:02 #51
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159117670
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 08:04 schreef rhubarbje het volgende:
Een negatief compliment. Sorry dacht dat het een vrij bekende term was. Word ook gewoon gebruikt in popcultuur en zo

De bedoeling is dat je zelfvertrouwen omlaag gaat en dat je geprikkeld word om te reageren

http://www.newstatesman.c(...)-latest-dating-trend
Kay, thanks! Wazige trend :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_159120527
De spammers zijn terug op Tinder. En ze zijn geen 24 meer, maar alle leeftijden. Wel nog steeds absurde namen en soms wazige foto's. Happn lijkt wel spamvrij :)
pi_159128252
Nou, ik ben van plan om 'het baliemeisje' uit te vragen. Ik heb geen idee of ze mij leuk vindt, of dat ze gewoon hartelijk is. Maar elke keer als ik de sleutel bij haar ophaal en inlever laat ze toch zo een indruk achter. Dus er valt niets anders te doen, dan haar uit te vragen :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_159128275
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kay, thanks! Wazige trend :(
Dat is geen trend hoor, meer iets van de afgelopen 10 jaar.
pi_159128913
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:17 schreef Mathemaat het volgende:
Nou, ik ben van plan om 'het baliemeisje' uit te vragen. Ik heb geen idee of ze mij leuk vindt, of dat ze gewoon hartelijk is. Maar elke keer als ik de sleutel bij haar ophaal en inlever laat ze toch zo een indruk achter. Dus er valt niets anders te doen, dan haar uit te vragen :P
In ieder geval gedurfd! Wat maakt het dat ze zo'n leuke indruk achter maakt? En niet om negatief te doen, maar de meeste mensen in dat soort beroepen zijn gewoon aardig omdat dat bij hun werkzaamheden hoort, kwam ik laatst ook pijnlijk achter. Hoop voor jou dat ze dat met een extra reden is :)
  vrijdag 15 januari 2016 @ 18:51:13 #56
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159128963
Dat weet hij niet. En zonder het met al te veel gedoe en gemits en gemaar proberen te peilen waardoor hij onzeker overkomt, vraagt hij het kennelijk op goed geluk, krachtig, zelfbewust. Niet geschoten, altijd mis, echter niks verloren.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159129118
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In ieder geval gedurfd! Wat maakt het dat ze zo'n leuke indruk achter maakt? En niet om negatief te doen, maar de meeste mensen in dat soort beroepen zijn gewoon aardig omdat dat bij hun werkzaamheden hoort, kwam ik laatst ook pijnlijk achter. Hoop voor jou dat ze dat met een extra reden is :)
Dat weet ik niet. Maar ze is anders dan alle andere baliemeisjes in hoe ze praat, lacht en kijkt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:51 schreef Andromache het volgende:
Dat weet hij niet. En zonder het met al te veel gedoe en gemits en gemaar proberen te peilen waardoor hij onzeker overkomt, vraagt hij het kennelijk op goed geluk, krachtig, zelfbewust. Niet geschoten, altijd mis, echter niks verloren.
Dit ^O^

Het is klein beetje net als Tinder, maar dan in real life :P
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:44:09 #58
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159133928
Ik ben weer aan het Tinderen geslagen. Nog even om net gemaakte matches wat warm te houden, maar ook om niet teveel aan mijn date (codenaam: BKM) te blijven hangen na de fantastische date van zojuist. Beetje uit zelfbescherming. Blijven onthouden dat er nog andere mannen zijn. Pfffft. Het is zo'n onzeker spel.... :{

zie ook: R&P / Datingstappenplan -stap 3: deel hier je succesdates of datemissers
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159133987
Waarom spelletjes spelen?
Je kunt ook gewoon iemand leuk vinden en daarin investeren. (en nee dat is niet het zelfde als claimen)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159134931
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Ik ben weer aan het Tinderen geslagen. Nog even om net gemaakte matches wat warm te houden, maar ook om niet teveel aan mijn date (codenaam: BKM) te blijven hangen na de fantastische date van zojuist. Beetje uit zelfbescherming. Blijven onthouden dat er nog andere mannen zijn. Pfffft. Het is zo'n onzeker spel.... :{

zie ook: R&P / Datingstappenplan -stap 3: deel hier je succesdates of datemissers
Mijn ervaring is dat back-ups niet helpen, zodra je iemand leuk vindt en het fout gaat.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 05:02:41 #61
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159142861
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 07:57 schreef rhubarbje het volgende:
Dit is het topic over datingsites he? Ook waar je er over mag zeiken?

Kreeg net mijn eerste neg. Waarom denken mensen dat zoiets werkt? (En wie zij de debielen die er in trappen zodat ze blijven denken dat het werkt?)
Wat is een neg? :@ Wat zei hij precies en hoe reageerde je?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 05:04:04 #62
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159142865
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 11:54 schreef Deezertje het volgende:
De spammers zijn terug op Tinder. En ze zijn geen 24 meer, maar alle leeftijden. Wel nog steeds absurde namen en soms wazige foto's. Happn lijkt wel spamvrij :)
Ik krijg ook nu vijf matches achter elkaar met bots.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 08:13:01 #63
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159143168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is geen trend hoor, meer iets van de afgelopen 10 jaar.
Oh, ik leef ook al best lang onder een steen, dus ik mis nog wel eens wat.
pi_159144285
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 05:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat is een neg? :@ Wat zei hij precies en hoe reageerde je?
wat het is staat hier boven al. En ik reageer natuurlijk niet, want elke reactie beloont hem alleen maar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:25:35 #65
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_159147269
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:06:44 #66
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159148095
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat het is staat hier boven al. En ik reageer natuurlijk niet, want elke reactie beloont hem alleen maar
Ja, ok, maar wat zei precies om je te neggen dan. Dat bedoelde ik.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:09:36 #67
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159148142
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 05:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik krijg ook nu vijf matches achter elkaar met bots.
Ik heb tinder verwijderd, het werkt voor mij duidelijk niet. Dan ben ik irl succesvoller.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:19:27 #68
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159148331
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb tinder verwijderd, het werkt voor mij duidelijk niet. Dan ben ik irl succesvoller.
Ik ga het ook verwijderen binnenkort. Ben denk ik wel en tijdje klaar met jagen. :')
pi_159148520
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ok, maar wat zei precies om je te neggen dan. Dat bedoelde ik.
ja ik ga een beetje een belediging zitten herhalen :')

Sowieso post ik liever geen berichtjes letterlijk hier
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:29:42 #70
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159150630
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja ik ga een beetje een belediging zitten herhalen :')

Sowieso post ik liever geen berichtjes letterlijk hier
Dan niet. :')
pi_159151300
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dan niet. :')
Ben je een Fok!ster?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:09:59 #72
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159151459
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:04 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ben je een Fok!ster?
Ik ben gewoon een dude hoor.
pi_159151898
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een dude hoor.
Snap ik, maar ik denk dat de belediging was.
pi_159151999
Ik heb nu een heel leuk gesprek lopen op Tinder sinds gisteren! Hopelijk na maandag nog steeds, want het weekend sturen ze altijd wel maar daarna weer wat stiller. Probeer morgenavond ook wat voor te stellen qua afspreken, al heeft ze het niet komende week maar de week daarop iig druk (tentamens).
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:39:25 #75
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159152125
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:29 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Snap ik, maar ik denk dat de belediging was.
Dus rhubarbje leek volgens haar match op een man? 8)7
pi_159154445
Tinder mag trouwens wel met een webversie komen... app vreet batterijen als je een leuk gesprek hebt lopen :)
pi_159154478
Die is er al, tenminste, een chrome extension genaamd 'Flamite'.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_159154553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Tinder mag trouwens wel met een webversie komen... app vreet batterijen als je een leuk gesprek hebt lopen :)
Daarom ook zsm naar whatsapp door.
pi_159154597
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Daarom ook zsm naar whatsapp door.
Ja maar hoe die stap maken? De ene dame geeft 'm zelf al en de ander vind 't te vroeg als je er naar vraagt... Middenweg zoeken.

Edit: gewoon de vraag gesteld of het bij haar ook zoveel batterijen kost.
pi_159154657
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Die is er al, tenminste, een chrome extension genaamd 'Flamite'.
Thanks! Werkt inderdaad. Je kan ook automatisch liken zie ik. Blijkbaar gebruiken de spambots dat.
pi_159154682
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja maar hoe die stap maken? De ene dame geeft 'm zelf al en de ander vind 't te vroeg als je er naar vraagt... Middenweg zoeken.

Ik zeg altijd gewoon dat het een kutapp is om veel mee te chatten en of ze verder wil op whatsapp. Gooi er nog een grapje achteraan dat je geen piemelfoto's zult sturen en het gaat bijna altijd goed.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 19:55:02 #82
349633 SiIk
Echt zijde
pi_159155162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik had een keer iemand die een foto van z'n sixpack zou sturen als ik mn nummer gaf. Was een goede foto :@

Verder kreeg ik net de melding van tinder dat er nu 711 mensen zijn die mij geliked hebben sinds mn vorige bezoek :')
Hij telt dus gewoon door sinds de vorige keer, lijkt me. Ondanks dat ik toen even gekeken heb en wat mensen heb geswiped.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_159155168
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zeg altijd gewoon dat het een kutapp is om veel mee te chatten en of ze verder wil op whatsapp. Gooi er nog een grapje achteraan dat je geen piemelfoto's zult sturen en het gaat bijna altijd goed.
Inmiddels d'r WA ;)
Benieuwd of er eindelijk eens een date komt!
Niet te happig worden, maar wil wel redelijk snel een date plannen als ze er voor open staat.
pi_159157469
Single na een relatie van 6 jaar, ben 25. Voor het eerst in mijn volwassen leven aan het daten dus. Althans, heb Tinder geïnstalleerd en heb een paar matches waarmee ik Whatsapp/bel contact heb. Heb twee dates gehad met dezelfde meid, maar daar was ik na de 2e date op uitgekeken. Daarna wel een moment gehad waarop ik Tinder weer bijna had verwijderd omdat ik misschien nog te veel met mijn ex in mijn hoofd zit en het gevoel heb dat ik een tijdje alleen moet zijn. Maar omdat daten ook wel weer leuk is toch doorgegaan.

Ik heb nu dagelijks contact met 2 dames, waarbij de ene extreem terughoudend is maar wel meermaals per dag appt. Ze ontwijkt ook hints om af te spreken of te flirten, maar blijft wel continue contact zoeken. Bellen wil ze ook niet. Ze ziet er wel leuk, is wat jonger (23) en onervaren in relaties. Ziet er verder wel erg goed uit en onze casual gesprekken zijn best leuk. Intelligent, ook niet onbelangrijk. Maar weet verder niet goed wat ik ermee aan moet. Merk wel dat ik steeds minder enthousiast wordt als ze appt omdat het allemaal zo 'correct' blijft.

Dame 2 is wat ouder dan ik en ook wel ervaren, wat ik wel prettig vind. Qua looks ook zeker niet verkeerd, hoewel misschien niet helemaal direct waar ik op val. Zij geeft wel continue hints om te gaan afspreken en ik heb aangegeven dat we ergens de komende weken wat gaan plannen bij haar in de buurt, ze woont hier 45m rijden vandaan. Moet wel eerlijk bekennen dat ik een heel klein beetje twijfel omdat ze wel erg nadrukkelijk contact zoekt continue. Spanning stijgt hierdoor niet zeg maar. :) Maar ergens vind ik het ook wel weer lief.

Eens kijken hoe het loopt. :P
pi_159158006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:15 schreef Alec690 het volgende:
Single na een relatie van 6 jaar, ben 25. Voor het eerst in mijn volwassen leven aan het daten dus. Althans, heb Tinder geïnstalleerd en heb een paar matches waarmee ik Whatsapp/bel contact heb. Heb twee dates gehad met dezelfde meid, maar daar was ik na de 2e date op uitgekeken. Daarna wel een moment gehad waarop ik Tinder weer bijna had verwijderd omdat ik misschien nog te veel met mijn ex in mijn hoofd zit en het gevoel heb dat ik een tijdje alleen moet zijn. Maar omdat daten ook wel weer leuk is toch doorgegaan.

Ik heb nu dagelijks contact met 2 dames, waarbij de ene extreem terughoudend is maar wel meermaals per dag appt. Ze ontwijkt ook hints om af te spreken of te flirten, maar blijft wel continue contact zoeken. Bellen wil ze ook niet. Ze ziet er wel leuk, is wat jonger (23) en onervaren in relaties. Ziet er verder wel erg goed uit en onze casual gesprekken zijn best leuk. Intelligent, ook niet onbelangrijk. Maar weet verder niet goed wat ik ermee aan moet. Merk wel dat ik steeds minder enthousiast wordt als ze appt omdat het allemaal zo 'correct' blijft.

Dame 2 is wat ouder dan ik en ook wel ervaren, wat ik wel prettig vind. Qua looks ook zeker niet verkeerd, hoewel misschien niet helemaal direct waar ik op val. Zij geeft wel continue hints om te gaan afspreken en ik heb aangegeven dat we ergens de komende weken wat gaan plannen bij haar in de buurt, ze woont hier 45m rijden vandaan. Moet wel eerlijk bekennen dat ik een heel klein beetje twijfel omdat ze wel erg nadrukkelijk contact zoekt continue. Spanning stijgt hierdoor niet zeg maar. :) Maar ergens vind ik het ook wel weer lief.

Eens kijken hoe het loopt. :P
Balen van je relatie! Hoe heb je haar ontmoet in de pre-online tijd? :P Ja, vreemd is dat. Als een gesprek goed loopt is dat fijn maar hoeft niet per se 'needy' te zijn. Ook iemand die wel appt maar geen hints geeft is soms lastig. Gewoon op je gevoel afgaan. En als na 1x daten blijkt dat het niks is weet je dat ook weer.
pi_159158204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Balen van je relatie! Hoe heb je haar ontmoet in de pre-online tijd? :P Ja, vreemd is dat. Als een gesprek goed loopt is dat fijn maar hoeft niet per se 'needy' te zijn. Ook iemand die wel appt maar geen hints geeft is soms lastig. Gewoon op je gevoel afgaan. En als na 1x daten blijkt dat het niks is weet je dat ook weer.
Ik heb mijn ex ook online ontmoet, dat bestond 6 jaar geleden ook al hoor. :D
  zaterdag 16 januari 2016 @ 22:29:04 #87
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159160286
quote:
Awhhh! :D Goeie cover ook! :P
pi_159162223
Dat ging snel! Ze wil op date, maar komende 2 weken is ze druk ;( Dus nu afgesproken dat wanneer ze toevallig eerder kan we dat doen, en anders dus nog sowieso dit gesprek 2 weken aan de gang houden... En ze woont ver weg, dus ff een half uurtje op een brakke locatie kan niet, wellicht ben ik nog wel zo gek die kant op te gaan (2u heen 2u terug), want zoals al vaker langsgekomen hier: iemand kan écht wel in die 2 weken tijd een uurtje vrij maken en anders neem ik graag die reistijd op me.

Pfff, waarom wonen ze altijd zo ver weg? Matches dichtbij falen altijd en aan de andere kant van het land lukt 't wel..

[ Bericht 8% gewijzigd door Deezertje op 16-01-2016 23:45:43 ]
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:47:42 #89
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159162692
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:31 schreef Deezertje het volgende:
Dat ging snel! Ze wil op date, maar komende 2 weken is ze druk ;( Dus nu afgesproken dat wanneer ze toevallig eerder kan we dat doen, en anders dus nog sowieso dit gesprek 2 weken aan de gang houden... En ze woont ver weg, dus ff een half uurtje op een brakke locatie kan niet, wellicht ben ik nog wel zo gek die kant op te gaan (2u heen 2u terug), want zoals al vaker langsgekomen hier: iemand kan écht wel in die 2 weken tijd een uurtje vrij maken en anders neem ik graag die reistijd op me.

Pfff, waarom wonen ze altijd zo ver weg? Matches dichtbij falen altijd en aan de andere kant van het land lukt 't wel..
Beggars can't be choosy.
pi_159162773
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Beggars can't be choosy.
Haha, maar toch apart? Dichtbij komt er geen zinnige date uit, en meiden die aan de andere kant van het land wonen willen wel op date en zijn vaak nog leuk ook? Nu heb ik er eentje die woont dichtbij, maar studeert juist de andere kant op... dus alleen in het weekend hier en doordeweeks andere kant van het land waardoor je sowieso op de weekenden bent aangewezen. En ja, eerste date moet uberhaupt nog plaatsvinden... maar soms wil ik gewoon een meisje een dorp verderop :P
pi_159163741
nee

[ Bericht 85% gewijzigd door Re op 17-01-2016 09:48:37 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 17 januari 2016 @ 01:59:46 #92
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159165782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha, maar toch apart? Dichtbij komt er geen zinnige date uit, en meiden die aan de andere kant van het land wonen willen wel op date en zijn vaak nog leuk ook? Nu heb ik er eentje die woont dichtbij, maar studeert juist de andere kant op... dus alleen in het weekend hier en doordeweeks andere kant van het land waardoor je sowieso op de weekenden bent aangewezen. En ja, eerste date moet uberhaupt nog plaatsvinden... maar soms wil ik gewoon een meisje een dorp verderop :P
Ach, dan ben je maar aangewezen op de andere kant van het land. Niet te ver vooruit denken, zorg nou maar eerst dat deze date geslaagd is. :)
pi_159165882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:31 schreef Deezertje het volgende:

Dit klinkt als: ik kan moeilijk nee zeggen tegen z'n verzoek om een date, dus ik gooi het er maar op dat ik het druk heb de komende tijd om het dood te laten bloeden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 17 januari 2016 @ 07:16:40 #94
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159167685
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 02:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit klinkt als: ik kan moeilijk nee zeggen tegen z'n verzoek om een date, dus ik gooi het er maar op dat ik het druk heb de komende tijd om het dood te laten bloeden.
Dat kan, maar hoeft niet. Dat meekt Deezer in de komende 2 weken vanzelf wel.
  zondag 17 januari 2016 @ 09:47:51 #95
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159168283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

je denkt al veel te veel stappen vooruit, nergens voor nodig want je creëert al een setting van negativiteit die nergens voor nodig is. Mijn eerste echte date was met iemand die 1300 km verderop woonde, dat ging toen ook prima.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 17 januari 2016 @ 09:53:58 #96
47102 Elvi
miemkwien
pi_159168332
Ik heb nu een account bij Pepper. Leuk principe,maar met een gratis account kan je dus niet chatten.
Is het de moeite waard om een abbo te nemen of hebben de meesten daar geen abbo waardoor er alsnog geen gesprek op gang komt?
pi_159168973
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 02:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ze had voor het verzoek al gezegd dat ze het druk heeft (tentamens e.d.). Hopelijk heeft ze sneller tijd. Ik ben zelf van het snelle afspreken. Heb te vaak gesprekken op gang gehouden die tot niks hebben geleid uiteindelijk.
pi_159169050
quote:
3s.gif Op zondag 17 januari 2016 09:47 schreef Re het volgende:

[..]

je denkt al veel te veel stappen vooruit, nergens voor nodig want je creëert al een setting van negativiteit die nergens voor nodig is. Mijn eerste echte date was met iemand die 1300 km verderop woonde, dat ging toen ook prima.
Klopt! Maar ik wil eigenlijk geen LAT.. Als ik hier om mij heen kijk hebben de meeste mensen allemaal op een half uurtje afstand iemand zitten. Als het echt de liefde van je leven is maakt zolang reizen ook niet echt uit (ben ik wel gewend) en doe je dat graag, maar ben je wel aangewezen op de weekenden en dan moet ze ook nog eens niet te vaak andere plannen hebben. Tussendoor doordeweeks afspreken kan van grote waarde zijn :)
pi_159169177
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt! Maar ik wil eigenlijk geen LAT.. Als ik hier om mij heen kijk hebben de meeste mensen allemaal op een half uurtje afstand iemand zitten. Als het echt de liefde van je leven is maakt zolang reizen ook niet echt uit (ben ik wel gewend) en doe je dat graag, maar ben je wel aangewezen op de weekenden en dan moet ze ook nog eens niet te vaak andere plannen hebben. Tussendoor doordeweeks afspreken kan van grote waarde zijn :)
Als het voorbestemd is, zal het niet onoverkomelijk zijn? Vergeet ook niet dat het dan een wederzijdse beperking is. En als ze je dan toch de moeite waard vindt, dat ze je dan echt leuk vindt en al die mogelijke dingen, die ze doordeweeks met iemand anders had kunnen doen, zichzelf ontzegt omdat ze vindt (los van dat zoiets tijdelijk is) dat jullie goed bij elkaar passen en het niet anders zou willen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 17 januari 2016 @ 11:32:16 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159169426
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 11:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

LAT is al een stap verder, eerst maar eens daten, is het je droomvrouw dan pas je er wel een mouw aan vast, is ze dat niet dan heb je weer wat ervaring... op voorhand conclusies maken, daar heb je niemand anders mee dan jezelf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')