abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159235496
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme vent, stuur d'r een berichtje met 'zullen we eens een datum prikken om af te spreken? We hebben 't allebei druk, dus dan kan een beetje plannen geen kwaad' en kap met zeiken.
Zojuist gevraagd. En ik mag toch wel zeiken? De tijd van een gesprek op gang houden en hopen op een datum waarop ze eindelijk kan is voorbij. Vorige keer mocht ik hier geen chatgesprekken plaatsen maar die dame had zélf het gesprek met mij een week langer laten duren terwijl ze zelf al wist niet op date te willen... waarom dan?! Zeg dan eerlijk een week eerder: hey, ik wil niet met jou op date.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 januari 2016 @ 19:07:26 #206
364681 over_hedge
pi_159235507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nu al even niet meer nee. Vaak omdat gesprekken te lang lopen zonder uiteindelijke date. Daarom wil ik nu meer actie (datum) maar daar heb je de ander ook voor nodig... heb er nu één waar het heel goed mee klikt maar die zit tot vrijdag sowieso al vol met school en daarna gelijk tentamens komende week dus komend weekend moet ze eigenlijk leren, vrees dat er deze week geen date komt... En ook al weet ik dat (zelf vaak ook gehad met toetsen) wil ik toch niet zo lang wachten met een date prikken dus vraag nu al wanneer ze haar laatste tentamen heeft, weet ik waar ik op kan rekenen. Ze woont ook niet dichtbij, dus ergens een uurtje prikken gaat al lastig.
Omdat ze aankomende week niet kan, kan je toch wel alvast vragen voor volgende week? Dan heb je tenminste een datum. Sowieso handiger want dan kan je er rekening mee houden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159235575
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Omdat ze aankomende week niet kan, kan je toch wel alvast vragen voor volgende week? Dan heb je tenminste een datum. Sowieso handiger want dan kan je er rekening mee houden.
Dat zou de week van 1 februari worden. Ben ik erg als ik dat al lang vind duren terwijl je elkaar niet hebt gezien? Ik heb juist dat gesprekken er dan ook niet beter op worden want soms komen dingen op de app nou eenmaal anders over als je de toon, achtergrond, fysieke gezichtsuitdrukking etc. niet snapt.

Edit: ze stelt dus ook na 1 feb voor.. en ik lees hier altijd verhalen dat als mensen je écht wel zien zitten ze tijd vrij willen maken ook al hebben ze het druk.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 januari 2016 @ 19:10:41 #208
364681 over_hedge
pi_159235614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat zou de week van 1 februari worden. Ben ik erg als ik dat al lang vind duren terwijl je elkaar niet hebt gezien? Ik heb juist dat gesprekken er dan ook niet beter op worden want soms komen dingen op de app nou eenmaal anders over als je de toon, achtergrond, fysieke gezichtsuitdrukking etc. niet snapt.

Edit: ze stelt dus ook na 1 feb voor..
Erg? nee hoor. Iedereen heeft zijn voorkeur he :P Ik zelf vind dat prima. 2/3 weken praten. Als je dat vol kan houden dan moet een date van 4uurtjes ook wel lukken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159235666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Erg? nee hoor. Iedereen heeft zijn voorkeur he :P Ik zelf vind dat prima. 2/3 weken praten. Als je dat vol kan houden dan moet een date van 4uurtjes ook wel lukken.
Maar als je niet verder dan die eerste date komt (klikt mist of wat dan ook) is 3 weken dagelijks praten wel weer lang en voelt als weggegooid. Want al die gesprekken heb je dan niks aan behalve dat je weet dat je een gesprekje op gang kan houden. En dat is mij al iets te vaak gebeurd. Daarom wil ik ook sneller afspreken.
pi_159235699
DAN ZEG JE DAT.
Ja doei.
pi_159235745
Ik denk dat hij het uiteindelijk zo vaak gaat zeggen dat elke kans op een date snel verkeken is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159235780
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
DAN ZEG JE DAT.
En als zij echt niet kan moet ik het accepteren. Of gewoon paar dagen niks meer laten horen als ik ook niks meer te vertellen heb en online ben uitgesproken.. maar dan krijg je weer een hele andere discussie :') Ik ben oprecht benieuwd naar haar nu want online is de klik er, maar wil de verwachtingen weer niet te hoog maken wat 2 weken doorlullen toch wel een beetje doet.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 januari 2016 @ 19:16:37 #213
364681 over_hedge
pi_159235840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En als zij echt niet kan moet ik het accepteren. Of gewoon paar dagen niks meer laten horen als ik ook niks meer te vertellen heb en online ben uitgesproken.. maar dan krijg je weer een hele andere discussie :') Ik ben oprecht benieuwd naar haar nu want online is de klik er, maar wil de verwachtingen weer niet te hoog maken wat 2 weken doorlullen toch wel een beetje doet.
Je bent alles over aan het analyseren... Echt doe gewoon wat goed voelt. En als ze geen tijd heeft, heeft ze geen tijd. Deal with it. :) Als je dat kut vind dan zoek je een ander?
pi_159235871
"Ik wil eigenlijk niet zo lang wachten. Vind onze gesprekken erg leuk, en ben erg benieuwd naar hoe het irl gaat. Misschien een keer een korte lunch koffie doen op een zaterdag/zondag? Dan weten we allebei waar we aan toe zijn"
Ja doei.
pi_159235874
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat hij het uiteindelijk zo vaak gaat zeggen dat elke kans op een date snel verkeken is.
De eerste keer kwam ik erachter dat ze tentamens heeft en nu gevraagd wanneer de laatste is. Dus ik heb mijn punt dat ik wil afspreken (en liefst snel) wel gemaakt. Enige wat zij zegt is: 'sorry haha, daarna meer tijd'. En wat is 2 weken nou als ze echt de moeite waard is? Niet anders dan 2 andere doodnormale weken, maar nu wil ik kijken of de klik er is.
pi_159235911
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
"Ik wil eigenlijk niet zo lang wachten. Vind onze gesprekken erg leuk, en ben erg benieuwd naar hoe het irl gaat. Misschien een keer een korte lunch koffie doen op een zaterdag/zondag? Dan weten we allebei waar we aan toe zijn"
Prima, alleen dat 'weten we allebei waar we aan toe zijn' lijkt me niet zo slim, want misschien is ze juist een type dat nooit snel afspreekt of uberhaupt geen verwachtingen heeft, komt een beetje needy (ja ben ik stiekem ook :P) over..
Komend weekend is ze weer dichtbij, dus zal wel een balletje opgooien tegen die tijd.
pi_159235917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De eerste keer kwam ik erachter dat ze tentamens heeft en nu gevraagd wanneer de laatste is. Dus ik heb mijn punt dat ik wil afspreken (en liefst snel) wel gemaakt. Enige wat zij zegt is: 'sorry haha, daarna meer tijd'. En wat is 2 weken nou als ze echt de moeite waard is? Niet anders dan 2 andere doodnormale weken, maar nu wil ik kijken of de klik er is.
Waarom zoek je in de tussen tijd niet iemand anders? Ze heeft het druk met tentamens blijkbaar.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_159235963
Niet stiekem, dat bén je, zéér duidelijk. En als ze op zo'n opmerking afhaakt dan weet je dat ze niet voor jou is en jij niet voor haar.
Ja doei.
pi_159236131
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:18 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarom zoek je in de tussen tijd ook niet iemand anders? Ze heeft het druk met tentamens blijkbaar.
Omdat ik dan weer helemaal van vooraf aan moet beginnen. Ik heb wel gesprekken lopen maar die zijn allemaal zo goed als dood. Deze loopt niet dood en de klik is er. Dus op zich het wachten waard, maar des te jammerder als het straks toch niet zo blijkt te zijn. Is die klik er straks wel, dan waren die 2 weken wachten dus niet zo'n ramp. En wat ik van de week ook zei: mensen die heel dichtbij wonen (en dus makkelijker zouden kunnen) wil het allemaal niet mee vlotten of zijn gewoon saai. Meiden die ver weg wonen heb ik meer geluk mee, maar is tijd en afstand gewoon lastiger. Degene waar ik veel dates mee had woonde ook een eind weg, maar zodra ik haar had ontmoet wist ik: ik weet dat afspreken lastig is, maar ik heb het graag voor haar over.
pi_159236197
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Niet stiekem, dat bén je, zéér duidelijk. En als ze op zo'n opmerking afhaakt dan weet je dat ze niet voor jou is en jij niet voor haar.
Weet niet hoe zwaar de tentamens zijn maar die zijn op donderdag en vrijdag. Dus in weekend afspreken waar ze eigenlijk had willen/moeten leren kan ze nog inhalen die drie/vier dagen erna.
pi_159236243
Ja dág hoor.

Fijne avond.
Ja doei.
pi_159236275
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ja, ik dus ook! Wellicht ga ik het ook leuk vinden. Al is natuurlijk de ideale man/vrouw eentje die writer is of er iets mee te maken heeft _O-

En Fax, dat is vet. Bijna elke man doet wel zoiets _O_
We zijn grote kinderen toch O+
  dinsdag 19 januari 2016 @ 19:29:05 #223
47102 Elvi
miemkwien
pi_159236319
Ik heb een paar keer gehad dat ik het inderdaad druk had en later wilde afspreken en de man dan steeds begon te zeuren "ah kan het echt niet eerder? Ah toe? Ik vind het zo lang duren! Kan je dan en dan niet? ;( "

Ik heb ze allemaal geblokkeerd. Ik zeg toch duidelijk wanneer ik wil afspreken, als je nu mn mening al niet respecteert wil ik niet weten hoe het is als we verder gaan. :{w

#thisiswhyiamsingle
pi_159236338
De mannen moeten zich maar weer aanpassen...
pi_159236372
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een paar keer gehad dat ik het inderdaad druk had en later wilde afspreken en de man dan steeds begon te zeuren "ah kan het echt niet eerder? Ah toe? Ik vind het zo lang duren! Kan je dan en dan niet? ;( "

Ik heb ze allemaal geblokkeerd. Ik zeg toch duidelijk wanneer ik wil afspreken, als je nu mn mening al niet respecteert wil ik niet weten hoe het is als we verder gaan. :{w

#thisiswhyiamsingle
Kan je je niet vinden in dat je écht wel ff tijd kan vrijmaken? Je hebt elke dag toch wel een loos uurtje? En hoeft geen topdate te zijn maar gewoon elkaar in het echt zien, stem horen, uitstraling zien etc. kan binnen 10 minuten. Alternatief is Skype ofzo maar dat is nog niet 'echt', kan door de camera ook heel anders overkomen.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 19:31:44 #226
47102 Elvi
miemkwien
pi_159236395
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kan je je niet vinden in dat je écht wel ff tijd kan vrijmaken? Je hebt elke dag toch wel een loos uurtje? En hoeft geen topdate te zijn maar gewoon elkaar in het echt zien, stem horen, uitstraling zien etc. kan binnen 10 minuten. Alternatief is Skype ofzo maar dat is nog niet 'echt', kan door de camera ook heel anders overkomen.
Nee, mijn loze uurtjes zijn van mij. Ik ga niet elk uur van de dag volplannen.
pi_159236439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee, mijn loze uurtjes zijn van mij. Ik ga niet elk uur van de dag volplannen.
Dan heb ik blijkbaar tijd over. Ik heb er dus een bloedhekel aan dat het zo lang moet duren (keerzijde online daten). Offline daten zie je meteen wie je voor je hebt en heb je daarná pas het gesprek op gang houden effect.
pi_159236445
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef broccoli. het volgende:
En mijn voornaamste obsessie komt nogal autistisch over, want ik maak foto's van treinen met graffiti :+ alleen krijg ik nooit kans om uit te leggen wat ik nou precies doe :p
Is dat alles? :D
Vind ik nog reuze meevallen qua raar/autistisch hoor. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nu al even niet meer nee. Vaak omdat gesprekken te lang lopen zonder uiteindelijke date. Daarom wil ik nu meer actie (datum) maar daar heb je de ander ook voor nodig... heb er nu één waar het heel goed mee klikt maar die zit tot vrijdag sowieso al vol met school en daarna gelijk tentamens komende week dus komend weekend moet ze eigenlijk leren, vrees dat er deze week geen date komt... En ook al weet ik dat (zelf vaak ook gehad met toetsen) wil ik toch niet zo lang wachten met een date prikken dus vraag nu al wanneer ze haar laatste tentamen heeft, weet ik waar ik op kan rekenen. Ze woont ook niet dichtbij, dus ergens een uurtje prikken gaat al lastig.
Wat MoBlo zegt. Gewoon bericht sturen, niet teveel nadenken en al zeker niet voor haar gaan antwoorden, dat kan ze best zelf.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 19:40:13 #229
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_159236570
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 17:23 schreef broccoli. het volgende:
Hoe ga je om met interesses of meningen die niet standaard zijn? Een datingsite is en blijft imo een keuringsplaats, en door mijn afwijkende interesses en meningen komt er nooit een gesprek op gang.

Het is niet heel bijzonder ofzo, maar blijkbaar wel bijzonder genoeg om 'afgewezen' te worden.
Als jij ergens gepassioneerd over bent moet je dat imo niet verbergen. De kunst is alleen om het relateerbaar te maken. In andere woorden, praat niet over het ding zelf, maar waarom vind je het zo leuk vind. Als het jou een gevoel van rust en vrijheid geeft bijvoorbeeld, kan de ander zich daar een beeld bij vormen. Als je een half uur lang gaat praten over de specificaties van je modeltreinen is die kans een stuk kleiner.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 19 januari 2016 @ 19:41:09 #230
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159236607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:33 schreef Operc het volgende:

[..]

[..]

Wat MoBlo zegt. Gewoon bericht sturen, niet teveel nadenken en al zeker niet voor haar gaan antwoorden, dat kan ze best zelf.
Ja, alleen lezen 99% van de mensen 'foto's maken van treinen' en dan denken ze dat ik een Socios ben :+ en dan knappen ze af.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_159236612
Morgenavond weer aan de Skype met m'n contact uit Macedonië. Ze begon gisteren via Facebook chat over het feit dat ze in juni 2 weken vakantie heeft van werk en als het financieel even meezit naar Nederland wil komen. :)

Mijn positieve antwoord en verhaal dat ik ook wel wil kijken naar de mogelijkheid voor mij om in april die kant op te gaan werd goed ontvangen. We zullen morgen eens zien of we al een soort van concept kunnen plannen. Stiekem best spannend, maar vooral heel leuk!
pi_159236633
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ja, alleen lezen 99% van de mensen 'foto's maken van treinen' en dan denken ze dat ik een Socios ben :+ en dan knappen ze af.
Veranderen in: "Foto's maken van graffiti kunst op bewegende technische machines"? :P
pi_159236662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:33 schreef Operc het volgende:

[..]

[..]

Mijn punt is gemaakt. Mogelijk komend weekend afspreken als ze er voor open staat, en anders moet ik dus nog een week wachten tot volgend weekend.
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 19:46:09 #234
5428 crew  miss_sly
pi_159236753
quote:

[..]

Als je in dezelfde stad woont, kun je even koffie gaan drinken, maar als je er een uur of langer voor moet reizen, ben je een halve dag kwijt. Als je het dus druk hebt (en leren voor tentamens vind ik zeer legitiem), heb je geen zin en tijd om een halve dag op te offeren voor een nog onbekende kerel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 19 januari 2016 @ 19:47:16 #235
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159236784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:42 schreef Operc het volgende:

[..]

Veranderen in: "Foto's maken van graffiti kunst op bewegende technische machines"? :P
Ach, hoe je het doet boeit niet, het is toch niet goed. :p
pi_159236817
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je in dezelfde stad woont, kun je even koffie gaan drinken, maar als je er een uur of langer voor moet reizen, ben je een halve dag kwijt. Als je het dus druk hebt (en leren voor tentamens vind ik zeer legitiem), heb je geen zin en tijd om een halve dag op te offeren voor een nog onbekende kerel.
Eens, maar ik heb nooit eens binnen 3 dagen een date ofzo. Altijd minimaal 2 weken verder voor een datum komt, mochten ze al niet zijn afgehaakt.
pi_159236851
quote:

[..]

Wat is nou precies het probleem met dat ze het echt druk heeft?
pi_159236902
2 opties:

- of ze wil niet afspreken en gebruikt de 2 weken als smoes. Ze weet nu al dat er geen date komt

-ze heeft het de komende 2 weken druk, maar daarna ws wel zin in een date. Lekker blijven janken om een eerdere date, dan weet je ook bij optie 2 zeker dat de date er niet komt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159236919
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nou, je hebt mijn interesse al :P Ik wil wel weten waarom je dat doet. Er moet iets achter schuilen.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 januari 2016 @ 19:56:01 #240
364681 over_hedge
pi_159236982
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:47 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ach, hoe je het doet boeit niet, het is toch niet goed. :p
En zo wel kan je nog altijd fotos van trainen gaan maken als date :P
pi_159236985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:50 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Wat is nou precies het probleem met dat ze het echt druk heeft?
Dat ik uit eerdere teleurstellingen voortaan snel wil afspreken om te kijken of iemand offline ook zo is als ie online overkomt. En omdat we goed op één lijn zitten, dus ik het liefst vanavond nog wel wil afspreken om te kijken of 't klikt :) Twee weken wachten zorgt ervoor dat ik het contact moet warmhouden wat op zich niet zo'n probleem is als het klikt, maar zonder elkaar gezien te hebben raak je wel een beetje uitgepraat over de standaard dingen en kan je ook niks afspreken om te gaan doen als vervolgdate/activiteit e.d.. We zitten niet voor piet snot op zo'n datingapp toch? Als je geen tijd hebt ga dan niet op zo'n app. Sommige gebruiken het ook puur als afleiding. Als er tentamens zijn hier stijgt het aantal matches flink en gaat men studieontwijkend gedrag vertonen op zo'n app wat behalve aandacht niks oplevert in gewone dates.
pi_159237042
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
2 opties:

- of ze wil niet afspreken en gebruikt de 2 weken als smoes. Ze weet nu al dat er geen date komt

-ze heeft het de komende 2 weken druk, maar daarna ws wel zin in een date. Lekker blijven janken om een eerdere date, dan weet je ook bij optie 2 zeker dat de date er niet komt.
Ik denk de tweede, maar ik kan niet nu tot eind volgende week niks meer laten horen... En iedere dag het verplichte 'goedemorgen, hoe is je dag, slaap lekker' te sturen 10 dagen lang is kansloos. Ik ben meer van als je niks te melden hebt dan is er niks te melden.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 januari 2016 @ 19:59:50 #243
364681 over_hedge
pi_159237096
Als ze je goedemorgen uit zichzelf stuurt zonder dat jij als eerste wat gestuurd hebt denkt ze blijkbaar wel aan je. Dus zal maar gewoon geduldig zijn en niet zo huilen over dat je 2 hele weken moet wachten..
pi_159237146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:59 schreef over_hedge het volgende:
Als ze je goedemorgen uit zichzelf stuurt zonder dat jij als eerste wat gestuurd hebt denkt ze blijkbaar wel aan je. Dus zal maar gewoon geduldig zijn en niet zo huilen over dat je 2 hele weken moet wachten..
Als je kleren besteld wil je die toch ook zo snel mogelijk hebben (anders bestel je ze niet)? Als ze dan na 2 weken nog eens opduiken zal je wellicht minder staan te popelen dan het moment dat je ze bestelde..
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:02:41 #245
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159237181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En zo wel kan je nog altijd fotos van trainen gaan maken als date :P
Samen benchen, hoe romantisch O+
pi_159237191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je kleren besteld wil je die toch ook zo snel mogelijk hebben (anders bestel je ze niet)? Als ze dan na 2 weken nog eens opduiken zal je wellicht minder staan te popelen dan het moment dat je ze bestelde..
Nou dan zeg je toch tegen haar "Ik wil zo snel mogelijk afspreken want heb geen zin om 2 weken lang over koetjes en kalfjes te praten, je kan vast wel heel even tijd vrij maken"
  FOK!fotograaf dinsdag 19 januari 2016 @ 20:03:07 #247
364681 over_hedge
pi_159237201
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ah ja vergelijk kleding kopen met vrouwen date. Jij komt er wel. :D
  FOK!fotograaf dinsdag 19 januari 2016 @ 20:08:39 #248
364681 over_hedge
pi_159237374
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:02 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Samen benchen, hoe romantisch O+
Het is hoe dan ook wel origineel.
pi_159237498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:41 schreef Mandéra het volgende:
Morgenavond weer aan de Skype met m'n contact uit Macedonië. Ze begon gisteren via Facebook chat over het feit dat ze in juni 2 weken vakantie heeft van werk en als het financieel even meezit naar Nederland wil komen. :)

Mijn positieve antwoord en verhaal dat ik ook wel wil kijken naar de mogelijkheid voor mij om in april die kant op te gaan werd goed ontvangen. We zullen morgen eens zien of we al een soort van concept kunnen plannen. Stiekem best spannend, maar vooral heel leuk!
Goed man!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159237743
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijn punt is gemaakt. Mogelijk komend weekend afspreken als ze er voor open staat, en anders moet ik dus nog een week wachten tot volgend weekend.
Wat zullen we je hier missen als je het over 2 weken te druk hebt met daten :)

Je toont in ieder geval initiatief en je laat jezelf niet aan het lijntje houden. Dat zijn best goede eigenschappen, maar zorg dat het niet doorslaat in je zin doordrammen. Geef haar wat ruimte om er samen uit te komen. Als ze het zo druk heeft met studeren hoef je niet bang te zijn dat ze veel tijd besteed aan andere dates?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159238206
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:19 schreef Koral het volgende:

[..]

Wat zullen we je hier missen als je het over 2 weken te druk hebt met daten :)

Je toont in ieder geval initiatief en je laat jezelf niet aan het lijntje houden. Dat zijn best goede eigenschappen, maar zorg dat het niet doorslaat in je zin doordrammen. Geef haar wat ruimte om er samen uit te komen. Als ze het zo druk heeft met studeren hoef je niet bang te zijn dat ze veel tijd besteed aan andere dates?
Bang ben ik ook niet, het is meer dat hoe langer je appt des te grotere verwachting/spanning je opbouwt waar je wellicht na 2 minuten 'real time' weet dat het niks gaat worden. Dat is zonde. Dat heb je offline niet, als je elkaar direct ziet Dan moet je juist weer je andere capaciteiten aanspreken waar je online minder moeite mee hebt.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:02:40 #252
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159239238
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah ja vergelijk kleding kopen met vrouwen date. Jij komt er wel. :D
Hij kan beter een bruidje kopen uit Rusland :P
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 21:15:39 #253
5428 crew  miss_sly
pi_159239725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Bang ben ik ook niet, het is meer dat hoe langer je appt des te grotere verwachting/spanning je opbouwt waar je wellicht na 2 minuten 'real time' weet dat het niks gaat worden. Dat is zonde. Dat heb je offline niet, als je elkaar direct ziet Dan moet je juist weer je andere capaciteiten aanspreken waar je online minder moeite mee hebt.
Wat kun jij zeuren over niets. Of in ieder geval over dingen die je niet kunt veranderen. Dus live with it of stop er mee, maar loop niet zo t zeiken over dit meisje. Werkelijk , als ze dit wist, wilde ze echt niet meer daten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:59:10 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159241646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 19:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan heb ik blijkbaar tijd over. Ik heb er dus een bloedhekel aan dat het zo lang moet duren (keerzijde online daten). Offline daten zie je meteen wie je voor je hebt en heb je daarná pas het gesprek op gang houden effect.
Jij hebt zeker tijd over, al is dat niet jouw grootste issue. Ook nu weer las ik een paar posts waarvan ik denk, dit is waarom het bij deezer niet wil vlotten. Natuurlijk wil iedereen zo snel mogelijk afspreken, maar alles daarvoor aan de kant (moeten) schuiven is te idioot voor woorden. Als je nu al zo bent, hoe gaat t dan in een relatie? Of beter, hoe zie jij dat voor je?

Als ik twee weken op een date moet wachten is dat maar zo, forceren werkt echt niet en werkt eerder averechts. En nee, gewoon duidelijk zijn qua intenties is niet hetzelfde als forceren. Je mag best aangeven dat je graag eerder af wil spreken omdat je online een klik hebt en nieuwsgierig bent of die er irl ook is, maar pushen en dreigen met afhaken werkt niet. Maar misschien is dat makkelijk gezegd als je meerdere contacten tegelijk hebt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159244632
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef yats het volgende:

[..]

Jij hebt zeker tijd over, al is dat niet jouw grootste issue. Ook nu weer las ik een paar posts waarvan ik denk, dit is waarom het bij deezer niet wil vlotten. Natuurlijk wil iedereen zo snel mogelijk afspreken, maar alles daarvoor aan de kant (moeten) schuiven is te idioot voor woorden. Als je nu al zo bent, hoe gaat t dan in een relatie? Of beter, hoe zie jij dat voor je?

Als ik twee weken op een date moet wachten is dat maar zo, forceren werkt echt niet en werkt eerder averechts. En nee, gewoon duidelijk zijn qua intenties is niet hetzelfde als forceren. Je mag best aangeven dat je graag eerder af wil spreken omdat je online een klik hebt en nieuwsgierig bent of die er irl ook is, maar pushen en dreigen met afhaken werkt niet. Maar misschien is dat makkelijk gezegd als je meerdere contacten tegelijk hebt...
Je hebt gelijk. Ik push ook niet meer. Ze weet wat ik wil en aan haar drukheid verander ik niets. Ze studeert aan de uni dus dan is het soms even aanpoten en als je pech hebt bevindt je je in een semester waar de deadlines elkaar opvolgen dus heb je nooit ff rust. Ze is wel echt typisch 'mijn' type zowel qua karakter als uitstraling, dus ik moet gewoon geduld hebben! :) En dat is lastig als je ergens enthousiast over bent... maar voor mijn eigen bestwil ;)

Om straks toch, zoals bij een sollicitatie niet alle pijlen op één ding te richten en dan teleurgesteld te worden, ben ik verder gaan zoeken. En ik kwam zowaar een andere meid tegen op Tinder die ik weleens heb gezien en die ff een Superlike gestuurd :D Zal wel helemaal niks uitkomen, maar je weet 't nooit. Ik weet zeker dat ze me kent iig en ze is blijkbaar (weer) single.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')