Ik zal het dan maar eens in de groep gooien haha...quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:56 schreef Wizz-Art het volgende:
[..]
Ik zal het dan maar eens in de groep gooien haha...
En als je een beetje goed oplet zie je dat het niet 1 vaste groep is. Je ziet gerust nog iemand een beetje ongemakkelijk om zich heen kijken. Ga daar naast staan en zeg hoi.... Voor je het weet ben je in gesprek met meer mensen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:33 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Daar zit ik ook over na te denken. Het enige probleem voor mij is dat ik totaal niet kan mengen met groepen, dan val ik stil en sta ik er maar bij te kijken
Sexy vind ik het niet, maar ik vind het wel aantrekkelijk, in de zin dat ik de mannen in kwestie die op die manier kunnen laten zien dat ze echt goede vrienden zijn wel wat hoger aanslaquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben ik de enige die het ook wel een beetje sexy vind?
Van die stoere mannen die dan zo lief doen
Ja dit!quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
En als je een beetje goed oplet zie je dat het niet 1 vaste groep is. Je ziet gerust nog iemand een beetje ongemakkelijk om zich heen kijken. Ga daar naast staan en zeg hoi.... Voor je het weet ben je in gesprek met meer mensen.
Gebeurt mijn nooit in de zomer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:59 schreef Wizz-Art het volgende:
Heb stiekem altijd één van m'n beste maten willen knuffelen, is 194cm en dan ik met m'n 176cm. Zal er keischattig uit zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Wat versta jij onder 'omhelzing'?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:01 schreef Bananenpap het volgende:
Het is ook maar net wat je gewend bent denk ik. Als nuchtere Zeeuw knuffel ik niet zo snel, behalve als ik dronken ben. Ik heb vrienden uit andere delen van Nederland die het wel heel normaal vinden om bij een ontmoeting een omhelzing te geven.
Heej, maar dat ben ik ook. Zou het dan aan Zeeuwen liggen. Denk het haast. Onze mentaliteit is over het algemeen heel nuchter ja, ook dat herken ik. En toch ga ik het gewoon eens proberen, nu het nog winter isquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:01 schreef Bananenpap het volgende:
Het is ook maar net wat je gewend bent denk ik. Als nuchtere Zeeuw knuffel ik niet zo snel, behalve als ik dronken ben. Ik heb vrienden uit andere delen van Nederland die het wel heel normaal vinden om bij een ontmoeting een omhelzing te geven.
ik zou t geen probleem vinden als m'n partner geen vrienden heeft, zolang ik niet het gevoel zou hebben dat hij constant aan me wilde hangen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alleen wie dan? Oud-klasgenoten met wie ik goed op kon schieten? 'nieuwe' vrienden zoeken is ook heel lastig. Ik hoop als ik straks een baan heb daar leuke collega's zitten (hoeft niet eens op de afdeling, maar mensen die je tegenkomt in de kantine bijvoorbeeld). Maar als ik die baan niet krijg duurt het weer even dus alsnog afhankelijk van mezelf. En nogmaals: ik zit er niet zo mee dat ik geen vrienden heb (hecht veel aan vrijheid) maar de maatschappij blijkbaar wel. Een relatie zonder vrienden is mogelijk, maar dan moet de ander dus ook denken van: oké hij wilt zelf geen vrienden / kan zichzelf vermaken. Dat moet ze dan kunnen accepteren.
Worden op dergelijke meets op fysieke wijze rekeningen vereffend omdat een user iets lelijks over een ander user zei of omdat users elkaar online hebben beledigd? Maar wat je schrijft, wil dus zeggen dat users die het niet kunnen vinden online, toch op meets bevriend kunnen raken met elkaar? Users weten toch van al wat van elkaar door hetgeen hier op FOK! wordt opgeschreven. Dus bestaat er een kans dat users op zo'n meet mij links laten liggen of zeggen: "Whahaha, daar hebben we Krulbrul. Dat is dat knaapje dat sociaal gezien weinig onderneemt en alleen maar solo hobbies heeft. De sukkel!"quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
FOK! meets zijn een geweldige manier om mensen te leren kennen waar je normaal nooit zo snel mee af zou spreken. Ga naar een FOK! meet als meet-n00b en als je dan op zoek bent naar de meet groep in de kroeg/bar/het park, dan is het altijd de groep mensen die ogenschijnlijk helemaal niet bij elkaar lijkt te passen.
Ik heb over de 15 jaar dat ik hier nu zit héél veel gemeet, met verschillende mensen op verschillende plekken. Er zaten genoeg mensen bij waar ik niets mee had, maar ook genoeg mensen die ik echt heel tof vind, ondanks dat we op FOK! na op het eerste gezicht niets 'gemeen' hebben en we elke in het 'echte leven' nooit echt tegen zouden komen dmv gedeelde hobbies of werkplaatsen. Dat verbreedt je horizon echt ontzettend, en laat je zien dat ondanks dat je heel verschillend kan zijn je ook best veel dingen gemeen kan hebben.
Op fysieke wijze rekeningen vereffenen heb ik niet zien gebeuren. En ik heb het hier ook regelmatig met iemand aan de stok.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:21 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Worden op dergelijke meets op fysieke wijze rekeningen vereffend omdat een user iets lelijks over een ander user zei of omdat users elkaar online hebben beledigd? Maar wat je schrijft, wil dus zeggen dat users die het niet kunnen vinden online, toch op meets bevriend kunnen raken met elkaar? Users weten toch van al wat van elkaar door hetgeen hier op FOK! wordt opgeschreven. Dus bestaat er een kans dat users op zo'n meet mij links laten liggen of zeggen: "Whahaha, daar hebben we Krulbrul. Dat is dat knaapje dat sociaal gezien weinig onderneemt en alleen maar solo hobbies heeft. De sukkel!"
dat zou vrij bizar zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:21 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Worden op dergelijke meets op fysieke wijze rekeningen vereffend omdat een user iets lelijks over een ander user zei of omdat users elkaar online hebben beledigd?
Dat kan, dat ligt aan hoe je jezelf opstelt en of je openstaat voor contact leggen. Er zijn mensen op meets geweest die de hele tijd stil in een hoekje aan een flesje fristi hebben zitten sippen met 'n rietje terwijl de rest gezellig aan het praten was, om vervolgens op FOK! te zeggen dat de meet zo geweldig gezellig was. Tsja. Hè?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:21 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Worden op dergelijke meets op fysieke wijze rekeningen vereffend omdat een user iets lelijks over een ander user zei of omdat users elkaar online hebben beledigd? Maar wat je schrijft, wil dus zeggen dat users die het niet kunnen vinden online, toch op meets bevriend kunnen raken met elkaar? Users weten toch van al wat van elkaar door hetgeen hier op FOK! wordt opgeschreven. Dus bestaat er een kans dat users op zo'n meet mij links laten liggen of zeggen: "Whahaha, daar hebben we Krulbrul. Dat is dat knaapje dat sociaal gezien weinig onderneemt en alleen maar solo hobbies heeft. De sukkel!"
Deels dat ja. Het enige waar ik al jaren naar smacht is een relatie omdat ik dat zoveel om me heen zie gebeuren. Dat wil ik dus ook meemaken, om eventueel later te kunnen zeggen: nee dit is echt niks voor mij of juist: ja dit was goed voor mij. Als je die kans niet hebt zul je t nooit weten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:42 schreef Koral het volgende:
[..]
Gokje, door zo in te leven te staan kan het alleen maar meevallen. Als je leven verrijkt is kun je wel eens teleurstellingen te verwerken krijgen (daarvan heeft hij er al veel gehad qua afwijzingen en niet erbij horen). Voor hem liever dus het vooruitzicht dat het kan meevallen dan gevoelsmatig de kans op teleurstellingen vergroten.
Zijn houding van 'accepteer' mij is een selectieproces. Alleen degene die hem 100% accepteren, die durft hij enig vertrouwen te geven. Dat daarbij zijn kansen zo ongeveer tot 0 worden gereduceerd deert hem niet.
Heb altijd gedacht dat zijn invullingen en aannames, die hij ziet in de samenleving, met een stoornis te maken hebben. Het kan ook wel eens een onbewuste 'overlevingsstrategie' zijn want op detailniveau neemt hij bepaalde dingen best scherp waar. Alleen de samenhang tussen die details komen op mij verwrongen over.
Koop eerst eens een hondquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels dat ja. Het enige waar ik al jaren naar smacht is een relatie omdat ik dat zoveel om me heen zie gebeuren. Dat wil ik dus ook meemaken, om eventueel later te kunnen zeggen: nee dit is echt niks voor mij of juist: ja dit was goed voor mij. Als je die kans niet hebt zul je t nooit weten.
Ja, ik wil ook dat ze dat van mij denken op datingsites. Maar dan moet ik eerst nog beter contact over de app krijgen. En dan wil ik afspreken. Liefst een keertje in de week, ergens in het weekend. En daarna nog een keer, maar niet te snel achter elkaar. Ik heb al zoveel plannen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef rival het volgende:
Iemand zal eerder denken, hey dat is Krulbrul, eens kijken hoe hij IRL is.
Je hoeft niet constant elk gesprek te volgen. Dat doet niemand. Bemoei je alleen met de gesprekken die je daadwerkelijk boeienquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:41 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook dat ze dat van mij denken op datingsites. Maar dan moet ik eerst nog beter contact over de app krijgen. En dan wil ik afspreken. Liefst een keertje in de week, ergens in het weekend. En daarna nog een keer, maar niet te snel achter elkaar. Ik heb al zoveel plannen.
Die groupsmeets zijn niks voor mij. Op excursies en ook op studentenkamers ging het me allemaal te snel, iedereen door elkaar heen, teveel verschillende onderwerpen etc. Ik kon niet meekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |