abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:06:27 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_159093395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Alleen wie dan? Oud-klasgenoten met wie ik goed op kon schieten? 'nieuwe' vrienden zoeken is ook heel lastig. Ik hoop als ik straks een baan heb daar leuke collega's zitten (hoeft niet eens op de afdeling, maar mensen die je tegenkomt in de kantine bijvoorbeeld). Maar als ik die baan niet krijg duurt het weer even dus alsnog afhankelijk van mezelf. En nogmaals: ik zit er niet zo mee dat ik geen vrienden heb (hecht veel aan vrijheid) maar de maatschappij blijkbaar wel. Een relatie zonder vrienden is mogelijk, maar dan moet de ander dus ook denken van: oké hij wilt zelf geen vrienden / kan zichzelf vermaken. Dat moet ze dan kunnen accepteren.
Vrienden zijn geen vrijheidsberovers. Dat zijn toevoegingen aan je vrijheid, met wie je leuke en minder leuke dingen meemaakt. Samen naar de kroeg, naar het strand etc. Samen verhuizen, maar ook samen naar de begrafenis van de moeder van een van je maten die is overleden na een langdurig ziektebed.

Jij ziet vrienden als een verplichting. Daar moet je eens mee ophouden. Het moment dat jij in gaat zien dat een sociaal leven je verder gaat helpen in het leven steek ik de vlag uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_159093415
Heel veel relaties zijn uit vriendschappelijk contact onstaan. Komt maar heel weinig voor dat er net als in een Disneyfilm meteen vuurwerk is.
pi_159093420
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Vrienden zijn geen vrijheidsberovers. Dat zijn toevoegingen aan je vrijheid, met wie je leuke en minder leuke dingen meemaakt. Samen naar de kroeg, naar het strand etc. Samen verhuizen, maar ook samen naar de begrafenis van de moeder van een van je maten die is overleden na een langdurig ziektebed.
Zo onbegrijpelijk he. Als je dat niet ziet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159093443
Ik vraag me ook af of je er niet mee zit. Zie je vaak dingen zeggen als 'ik wil iets doen met oud en nieuw maar heb niemand om mee te gaan'

Je zult echt eerlijker naar jezelf moeten zijn denk ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_159093448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Veel afwijzingen, nergens bijhoren ondanks altijd maar proberen en dus nooit echt vriendschappen opgebouwd meer. Daarom faal ik sociaal dus ook sneller. maar dates gaan bijvoorbeeld wel goed want dan is het 1 op 1 :)
Mag ik vragen hoe je het dan geprobeerd hebt? Het komt namelijk op mij neer dat jij totaal niet openstaat voor vriendschappelijke relaties omdat je bij voorbaat al denkt dat ze je niet mogen. Je doet alsof iedereen al meteen een vooroordeel heeft over jou, maar eigenlijk ben jijdegene die meteen zijn vooroordeel klaar heeft. Iedereen is bij voorbaat al kut omdat ze jou zogenaamd niet zouden accepteren.

Ik kan best snappen dat je zo in het leven staat, maar het wordt echt tijd om in te zien dat het niet aan een ander ligt. Je ziet toch op dit forum dat mensen het beste met je voor hebben? Waarom zou dat dan ook niet in het echt kunnen zijn? Geloof jij nou echt dat er van die 17 miljoen mensen in Nederland geen één persoon is waar jij een vriendschap mee zou kunnen hebben?

Het zou voor mij een enorme afknapper zijn als mijn date geen sociale kring zou hebben. Je hebt toch mensen in je leven nodig joh. Je maakt jezelf wijs dat je geen behoefte hebt aan vriendschappelijke relaties, maar dat is echt bullshit, want elk persoon heeft behoefte aan (h)erkenning. Jij ook, anders zat je niet op een forum.
pi_159093569
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:10 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe je het dan geprobeerd hebt? Het komt namelijk op mij neer dat jij totaal niet openstaat voor vriendschappelijke relaties omdat je bij voorbaat al denkt dat ze je niet mogen. Je doet alsof iedereen al meteen een vooroordeel heeft over jou, maar eigenlijk ben jijdegene die meteen zijn vooroordeel klaar heeft. Iedereen is bij voorbaat al kut omdat ze jou zogenaamd niet zouden accepteren.

Ik kan best snappen dat je zo in het leven staat, maar het wordt echt tijd om in te zien dat het niet aan een ander ligt. Je ziet toch op dit forum dat mensen het beste met je voor hebben? Waarom zou dat dan ook niet in het echt kunnen zijn? Geloof jij nou echt dat er van die 17 miljoen mensen in Nederland geen één persoon is waar jij een vriendschap mee zou kunnen hebben?

Het zou voor mij een enorme afknapper zijn als mijn date geen sociale kring zou hebben. Je hebt toch mensen in je leven nodig joh. Je maakt jezelf wijs dat je geen behoefte hebt aan vriendschappelijke relaties, maar dat is echt bullshit, want elk persoon heeft behoefte aan (h)erkenning. Jij ook, anders zat je niet op een forum.
Aan de ene kant hecht ik heel veel waarde aan mijn vrijheid, aan de andere kant sla ik sociaal dingen ondernemen niet af. Maar ik zit niet te wachten op iemand om lief en leed mee te delen gewoon op activiteiten dan. Ik ga bijvoorbeeld altijd alleen naar de film. Ik kan precies gaan wanneer ik wil zonder dat ik moet wachten tot de ander ook eens kan, en ook zelf mijn films uitkiezen. Dat is een enorme vrijheid. Ik kan elke dag naar een andere film bij wijze van spreken. Neemt niet weg dat het soms ook gezellig is om met meer mensen naar de film te gaan, want ik zie ook wel dat slechts een handjevol mensen alleen is bij de film en de rest allemaal met hun geliefde, vrienden, collega's of familie. Voor de film begint hebben ze het ff over het werk en andere dingen en na de film heb je samen een verband (dezelfde film gezien). En daarna gaat iedereen zijn eigen gang naar huis.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:20:04 #67
157922 fathank
pi_159093604
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aan de ene kant hecht ik heel veel waarde aan mijn vrijheid, aan de andere kant sla ik sociaal dingen ondernemen niet af. Maar ik zit niet te wachten op iemand om lief en leed mee te delen gewoon op activiteiten dan. Ik ga bijvoorbeeld altijd alleen naar de film. Ik kan precies gaan wanneer ik wil zonder dat ik moet wachten tot de ander ook eens kan, en ook zelf mijn films uitkiezen. Dat is een enorme vrijheid. Ik kan elke dag naar een andere film bij wijze van spreken. Neemt niet weg dat het soms ook gezellig is om met meer mensen naar de film te gaan, want ik zie ook wel dat slechts een handjevol mensen alleen is bij de film en de rest allemaal met hun geliefde, vrienden, collega's of familie. Voor de film begint hebben ze het ff over het werk en andere dingen en na de film heb je samen een verband (dezelfde film gezien). En daarna gaat iedereen zijn eigen gang naar huis.
Nogmaals. Waarom denk jij dat vrienden vrijheidsberovers zijn? Omdat je ze niet kunt neuken? Want zoals jij erover denkt is een vriendin net zo goed een vrijheidsberover zijn. Of denk je dat ze elke keer zin heeft om met jou naar een of andere kutfilm te gaan?
pi_159093663
quote:

[..]

Ik vind het echt heel sneu dat je zo in het leven staat. Denken dat je vrijheid wordt beperkt wanneer je vrienden hebt... Het is juist een verrijking van je leven. Als jij op deze manier blijft denken ga je nooit een vriendin krijgen. Helaas zul jij daar veel te laat zelf achter komen.
pi_159093836
quote:

[..]

Het feit dat je (een) vriend(en) hebt om mee naar de film te gaan, bijvoorbeeld, betekent niet dat je dan ook altijd met iemand moet gaan en niet meer alleen kan en mag gaan. Maar dan is het een keuze die je maakt, en dat is toch anders dan uit pure noodzaak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159093841
quote:

[..]

Waarom, echt waarom, wil je dan zo graag een vriendin?

En als je vriendschappen al vrijheidsbeperkend vindt, dan moet je eens in een relatie zitten. Dan moet je ook heel veel vrijheden (en naar mijn inziens zelfs meer dan bij vrienden) opofferen.
pi_159093955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:32 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

En als je vriendschappen al vrijheidsbeperkend vindt, dan moet je eens in een relatie zitten. Dan moet je ook heel veel vrijheden (en naar mijn inziens zelfs meer dan bij vrienden) opofferen.
Goede vraag. Verplichte familiebezoeken e.d. maar alleen is ook maar zo alleen en natuurlijk de intimiteit. Dat is betaald op te lossen maar daar pas ik voor. Van welke opoffering baal jij dan?
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:41:21 #72
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 04:13 schreef Kokoswater het volgende:
Mijn eerste probleem nu is het tegenkomen van nieuwe meisjes. Veel meisjes die ik leuk vind (potentie om verliefd op te worden) hebben al een vriend, en nieuwe vrijgezellen die ik leuk vind kom ik eigenlijk nooit tegen.

Iedereen zegt "komt wel" maar ik geloof er zelf helemaal niks van, want dit zeiden ze zeven jaar geleden ook tegen me.

Qua datingsites: ik heb geen leuke foto's van mezelf en weet niet hoe ik hieraan kom. Het is zo lame om anderen te vragen: "hey maak eens een random foto van me terwijl ik hier voor deze kroeg sta"
Vaak gaat dat automatisch. Al bij elk wissewasje pakken bepaalde mensen hun telefoon om een foto van zichzelf en evt. de groep te maken. Dat is wat ik zie hoor, ik doe zelf niet aan die bullshit.

Voor mijn foto's (die niet per de voor datingprofielen zijn) heb ik me laten fotograferen door m'n beste vriend.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_159094038
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:32 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Hilarisch, die zogenaamde wijsheden op FOK! Je lekker verheven voelen om mensen die je als minder beschouwt de les te lezen over hoe liefde en relaties werken.

Twee mensen kunnen prima bij elkaar zijn en toch een een eigen leiden met weinig rekening voor de ander. Denk bijvoorbeeld aan relaties met militairen op uitzending, denk aan relaties tussen professionals, zoals artsen en advocaten die elkaar nooit zien. Denk aan mensen die heel ver uit elkaar wonen. Denk aan mensen die met elkaar afgesproken hebben dat ze andere mannen en vrouwen mogen neuken. Denk aan mensen die gewoon hun eigen ding doen met eigen hobby's en vriendenkring, waarbij de man bijvoorbeeld na thuiskomst van zijn werk de hele avond gaat gamen, terwijl de vrouw de hele avond naar de tennisclub gaat en ze elkaar pas weer zien als ze naar bed gaan, of in het weekend en pas dan besluiten iets samen te doen.

Maar nee, Deezertje moet voortdurend even wijsgemaakt worden hoe de vork in de steel zit. Echt triest.
pi_159094121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:42 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Hilarisch, die zogenaamde wijsheden op FOK! Je lekker verheven voelen om mensen die je als minder beschouwt de les te lezen over hoe liefde en relaties werken.

Twee mensen kunnen prima bij elkaar zijn en toch een een eigen leiden met weinig rekening voor de ander. Denk bijvoorbeeld aan relaties met militairen op uitzending, denk aan relaties tussen professionals, zoals artsen en advocaten die elkaar nooit zien. Denk aan mensen die heel ver uit elkaar wonen. Denk aan mensen die met elkaar afgesproken hebben dat ze andere mannen en vrouwen mogen neuken. Denk aan mensen die gewoon hun eigen ding doen met eigen hobby's en vriendenkring, waarbij de man bijvoorbeeld na thuiskomst van zijn werk de hele avond gaat gamen, terwijl de vrouw de hele avond naar de tennisclub gaat en ze elkaar pas weer zien als ze naar bed gaan, of in het weekend en pas dan besluiten iets samen te doen.

Maar nee, Deezertje moet voortdurend even wijsgemaakt worden hoe de vork in de steel zit. Echt triest.
het gaat niet zo zeer om elkaar weinig zien maar om de compromissen die je moet sluiten. Je bent toch met 2

Ik denk dat ik een relatie heb met bovengemiddeld veel vrijheid, maar 100% vrij in mijn beslissingen ben ik niet. Puur omdat er een ander is om rekening mee te houden. Als ik besluit nog 12 katten te nemen dan is mijn man daar niet gelukkig mee. Dus dat doe je dan niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:46:50 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159094136
Het gaat nu vooral om de basis leggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:48:13 #76
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094162
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Goede vraag. Verplichte familiebezoeken e.d. maar alleen is ook maar zo alleen en natuurlijk de intimiteit. Dat is betaald op te lossen maar daar pas ik voor. Van welke opoffering baal jij dan?
Dus het komt erop meer dat je vriendin thuis moet gaan wachten tot jij klaar bent met werken, zodat jij dan elke dag een lekker prakkie en een neukbeurt toegeworpen krijgt?

Of hoe zie jij een relatie voor je?
pi_159094166
quote:

[..]

Kijk, als je geen zin hebt om met vrienden lief en leed te delen, wordt een relatie ook geen succes. Daarin wordt dat ook verwacht. En alleen voor de intimiteit een vriendin willen, is ook een heel slecht idee.

En ik heb sinds een half jaartje een relatie met een meisje studerend in een andere stad, we zien elkaar voornamelijk in de weekenden. En dat gaat wel eens ten koste van een wedstrijdje voetballen met het elftal, of een avondje kroeghangen, of een andere leuke activiteit met vrienden, omdat ik bij haar ben (en soms omdat ik daar zelfs iets minder leuks moet doen). En ik probeer, en het lukt me best wel aardig, om daarin de juiste balans te vinden. Maar het is een keuze die ik zelf gemaakt heb. En dit hoort nu eenmaal bij een relatie, zeker met een grote onderlinge afstand.

Voordat je jezelf afvraagt of je wel een relatie wilt, moet je jezelf ook afvragen wat de consequenties hiervan zijn.

Edit: ik dwaal af, dit is meer voor stappenplan nr. 2. Excuus.
pi_159094206
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik denk dat als ik Deezertjes posts zo lees, zoals ik die laatste, is hij wel op zoek naar iemand die ook een groot deel van zijn familiale verplichtingen mee op zich neemt. Een vriendin die hij kan laten zien, meenemen. Een dergelijke relatie als jij hierboven beschrijft, zal hij niet voor kiezen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:52:54 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_159094254
quote:

[..]

Dit hele riedeltje heeft heb je per individu ook nodig.

Maar het schaad'm bij sociale activiteiten.

Deezer ziet bij contact met het andere geslacht als potentiële vriendin.
Hij kan wel zeggen dat hij ook bepaalde punten heeft waar hij op valt. Maar ook dat praat hij steeds tegen.

Als hij nou eerst een sociale kring opbouwt (al is dat 3 Zaterdagavonden gamen en 1 avond knorren in een kroeg om de hoek).
Dan gaat dat een stuk makkelijker.

Ik was vroeger ook zo'n onzeker(soms nog steeds) ventje.
Ik gamede aardig wat af en had geen sociale contacten.
Het is dat ik elke Zondag naar de kerk ging en daar door toch iets sociaals en dat ik opzoek moest naar werk omdat er inkomen moesten komen.

Daardoor ben ik uit m'n sociale isolement gekomen.

Goed, dat ben ik dan natuurlijk en Deezer denkt veeeuuuul te veeuuuul na en ook veeuuul te moeilijk.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:58:43 #80
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094387
Even een vraagje tussendoor. Ik heb de afgelopen 2 jaar een vriendenkring opgebouwd, maar ik merk dat dat steeds minder wordt. Al het contact moet ineens van mij afkomen, niemand spreekt mij meer aan, afgezien van 2/3 vaste personen. Heeft iemand anders dat meegemaakt? Wat doe je daaraan? Gewoon op zoek gaan naar andere vrienden?
pi_159094421
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:48 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dus het komt erop meer dat je vriendin thuis moet gaan wachten tot jij klaar bent met werken, zodat jij dan elke dag een lekker prakkie en een neukbeurt toegeworpen krijgt?

Ik kan prima koken, leuk ook.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:00:55 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159094428
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef broccoli. het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb de afgelopen 2 jaar een vriendenkring opgebouwd, maar ik merk dat dat steeds minder wordt. Al het contact moet ineens van mij afkomen, niemand spreekt mij meer aan, afgezien van 2/3 vaste personen. Heeft iemand anders dat meegemaakt? Wat doe je daaraan? Gewoon op zoek gaan naar andere vrienden?
Heb je het ze al eens gevraagd? Dat lijkt mij een eerste stap, ipv direct te gaan denken om de vriendenclub vaarwel te zeggen.
pi_159094451
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef broccoli. het volgende:
In iig niet alleen maar focussen op die ene groep. Ga ook weer eens alleen dingen ondernemen, leer nieuwe mensen kennen. Eigenlijk altijd je comfort zone uitgaan af en toe.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_159094454
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar hoe zie jij een relatie?
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:05:46 #85
157922 fathank
pi_159094547
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Iemand die slaafs achter hem aanloopt want hij wil z'n vrijheid niet kwijt. Dat is namelijk het grootste goed.

*stopt volgen.
pi_159094552
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Iemand die slaafs achter hem aanloopt want hij wil z'n vrijheid niet kwijt. Dat is namelijk het grootste goed.

*stopt volgen.
Hotel California...
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:07:11 #87
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094577
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe zie jij een relatie voor je?
pi_159094708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:52 schreef K44S het volgende:
en dat ik opzoek moest naar werk omdat er inkomen moesten komen.

Daardoor ben ik uit m'n sociale isolement gekomen.
Eens.

Werkt Deez?
pi_159094755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nog geen idee. Vooral de leuke dingen. En ieder je eigen ding bijven doen, overdag werken etc. 24/7 samen bestaat niet.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:14:50 #90
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094762
quote:
5s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je het ze al eens gevraagd? Dat lijkt mij een eerste stap, ipv direct te gaan denken om de vriendenclub vaarwel te zeggen.
Da's wel een goeie ja.
Ik zeg niet direct die mensen vaarwel, het viel me gewoon op.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

In iig niet alleen maar focussen op die ene groep. Ga ook weer eens alleen dingen ondernemen, leer nieuwe mensen kennen. Eigenlijk altijd je comfort zone uitgaan af en toe.
Dat ben ik ook van plan. Weet alleen nog niet wat en hoe precies maar het gaat wel lukken. Iig bedankt voor de tips :)
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:15:28 #91
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094773
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nog geen idee. Vooral de leuke dingen. En ieder je eigen ding bijven doen, overdag werken etc. 24/7 samen bestaat niet.
Definieer leuke dingen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:16:20 #92
416020 K44S
The bearded man
pi_159094787
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Da's wel een goeie ja.
Ik zeg niet direct die mensen vaarwel, het viel me gewoon op.

[..]

Dat ben ik ook van plan. Weet alleen nog niet wat en hoe precies maar het gaat wel lukken. Iig bedankt voor de tips :)
Misschien Fok! meets een idee?

Ben ik stiekem van plan heen te gaan :@.

Puur comfort dingetje en omdat nieuwe mensen ontmoeten altijd leuk is :)
pi_159094804
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57

Ik had me recentelijk aangemeld bij de eerste en ben in de FB-groep toegevoegd. Is opzich niks mis mee, ben zelf (nog) niet naar een meet geweest, maar zou dat iets voor Deez zijn?

Allemaal autisten op een plek, beter kan niet. ;)
pi_159094812
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:15 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Definieer leuke dingen.
Samen zijn, dingen ondernemen, knuffelen, interesses ontdekken etc.
pi_159094920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zou je dit ook willen ondernemen met een (aantal) vriend(en)? Op het knuffelen na (hoewel.. :D ), zijn de dingen die je opnoemt ook geschikt om met een vriend of een groepje te doen.
pi_159094995
Ik knuffel ook met vrienden O+
pi_159095067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik knuffel ook met vrienden O+
Helaas willen alleen meisjes dat. ;(
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:31:15 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159095091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57

Ik had me recentelijk aangemeld bij de eerste en ben in de FB-groep toegevoegd. Is opzich niks mis mee, ben zelf (nog) niet naar een meet geweest, maar zou dat iets voor Deez zijn?

Dat lijkt mij een prima idee. Je hebt al raakvlakken, want allemaal FOK!kers. Dat maakt de drempel lager en zo kun je dus starten met sociale activiteiten ondernemen.
pi_159095093
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:48 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik denk dat Deezertje zijn potentiële vriendin vooral ziet als statussymbool. Dat hij niet langer meer die 'zielige' jongen is die nog nooit een vriendin heeft gehad. Je ziet wel vaker dat mensen op een bepaalde manier hun jeugd proberen in te halen. Het is opmerkelijk dat iemand die beweert geen sociale kring nodig te hebben wel heel graag een vriendin wil.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:31:58 #100
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159095114
quote:

[..]

Maar waarom bewandel je niet de gemakkelijke weg? Een relatie is gemakkelijker te verkrijgen met gezamenlijke interesses.

In plaats van dat ontdekken tijdens je relatie.
pi_159095133
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Helaas willen alleen meisjes dat. ;(
Lekker met je maten knuffelen. O+

(als je lekker gaat op een festival, maar oke, dat is slechts een detail).
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:33:44 #102
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159095155
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Misschien Fok! meets een idee?

Ben ik stiekem van plan heen te gaan :@.

Puur comfort dingetje en omdat nieuwe mensen ontmoeten altijd leuk is :)
Daar zit ik ook over na te denken. Het enige probleem voor mij is dat ik totaal niet kan mengen met groepen, dan val ik stil en sta ik er maar bij te kijken :')
pi_159095164
quote:

[..]

als ik lees wat je post, heb jij vooral de behoefte aan een relatie, een vriendin, om de buitenwereld te laten zien dat je een vriendin hebt. Om je familie te laten stoppen met het maken van stomme opmerkingen, niet meer de zielige alleenganger te zijn. Misschien andere meisjes jaloers maken ook nog? En zelf niet meer zo nodig moeten scoren/daten/sociaal doen/blauwtjes lopen.

Is er een intrinsieke motivatie? Behalve misschien nog dat je wel eens seks wil?
pi_159095201
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

als ik lees wat je post, heb jij vooral de behoefte aan een relatie, een vriendin, om de buitenwereld te laten zien dat je een vriendin hebt. Om je familie te laten stoppen met het maken van stomme opmerkingen, niet meer de zielige alleenganger te zijn. Misschien andere meisjes jaloers maken ook nog? En zelf niet meer zo nodig moeten scoren/daten/sociaal doen/blauwtjes lopen.

Is er een intrinsieke motivatie? Behalve misschien nog dat je wel eens seks wil?
Dat ik langzamerhand op mezelf ben uitgekeken ja, dus op zoek naar een nieuwe toevoeging in mijn leven
pi_159095228
Voeg dan dingen aan je leven toe?
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:38:00 #106
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159095236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat ik langzamerhand op mezelf ben uitgekeken ja, dus op zoek naar een nieuwe toevoeging in mijn leven
Neem een hond.
pi_159095242
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:33 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Daar zit ik ook over na te denken. Het enige probleem voor mij is dat ik totaal niet kan mengen met groepen, dan val ik stil en sta ik er maar bij te kijken :')
FOK! meets zijn een geweldige manier om mensen te leren kennen waar je normaal nooit zo snel mee af zou spreken. Ga naar een FOK! meet als meet-n00b en als je dan op zoek bent naar de meet groep in de kroeg/bar/het park, dan is het altijd de groep mensen die ogenschijnlijk helemaal niet bij elkaar lijkt te passen.

Ik heb over de 15 jaar dat ik hier nu zit héél veel gemeet, met verschillende mensen op verschillende plekken. Er zaten genoeg mensen bij waar ik niets mee had, maar ook genoeg mensen die ik echt heel tof vind, ondanks dat we op FOK! na op het eerste gezicht niets 'gemeen' hebben en we elke in het 'echte leven' nooit echt tegen zouden komen dmv gedeelde hobbies of werkplaatsen. Dat verbreedt je horizon echt ontzettend, en laat je zien dat ondanks dat je heel verschillend kan zijn je ook best veel dingen gemeen kan hebben.
Ja doei.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:38:46 #108
416020 K44S
The bearded man
pi_159095251
quote:

[..]

Doe ik net zo hard mee:

"duuuus........ik ben K44S"

Iedereen:"mja... "

*drinkt zn biertje verder op.
pi_159095254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat als ik Deezertjes posts zo lees, zoals ik die laatste, is hij wel op zoek naar iemand die ook een groot deel van zijn familiale verplichtingen mee op zich neemt. Een vriendin die hij kan laten zien, meenemen. Een dergelijke relatie als jij hierboven beschrijft, zal hij niet voor kiezen.
Maar dat lijkt weer voort te komen uit het willen voldoen aan bepaalde verwachtingen, niet omdat hij dat zelf wil.

Edit: oh, spuit elf.
pi_159095307
quote:

[..]

Je geeft dus toe dat je moet veranderen?
pi_159095317
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:23 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel sneu dat je zo in het leven staat. Denken dat je vrijheid wordt beperkt wanneer je vrienden hebt... Het is juist een verrijking van je leven. Als jij op deze manier blijft denken ga je nooit een vriendin krijgen. Helaas zul jij daar veel te laat zelf achter komen.
Gokje, door zo in te leven te staan kan het alleen maar meevallen. Als je leven verrijkt is kun je wel eens teleurstellingen te verwerken krijgen (daarvan heeft hij er al veel gehad qua afwijzingen en niet erbij horen). Voor hem liever dus het vooruitzicht dat het kan meevallen dan gevoelsmatig de kans op teleurstellingen vergroten.

Zijn houding van 'accepteer' mij is een selectieproces. Alleen degene die hem 100% accepteren, die durft hij enig vertrouwen te geven. Dat daarbij zijn kansen zo ongeveer tot 0 worden gereduceerd deert hem niet.

Heb altijd gedacht dat zijn invullingen en aannames, die hij ziet in de samenleving, met een stoornis te maken hebben. Het kan ook wel eens een onbewuste 'overlevingsstrategie' zijn want op detailniveau neemt hij bepaalde dingen best scherp waar. Alleen de samenhang tussen die details komen op mij verwrongen over.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159095318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:38 schreef K44S het volgende:

[..]

Doe ik net zo hard mee:

Elke meet heeft wel een moblo die zal zorgen dat je op z'n minst de kans krijgt om een beetje uit je schulp te komen ;)
Ja doei.
pi_159095327
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:32 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Lekker met je maten knuffelen. O+

(als je lekker gaat op een festival, maar oke, dat is slechts een detail).
mijn manlijke vrienden knuffelen wel hoor :D
Oké ze kruipen niet tegen elkaar aan met een dekentje op de bank maar met oud en nieuw word er echt serieus geknuffeld. Of als iemand een mijlpaal bereikt of juist in de put zit.

Vind dat altijd kei lief om te zien :@

Maar Deezertje je zegt toe te zijn aan iets nieuws. Maar je klaagt hier al jaren zonder daadwerkelijk iets te veranderen. Doe dan iets nieuws?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159095334
quote:

[..]

Wat was er eerst zo prettig aan jezelf dat je niemand anders nodig had? Wat is er veranderd? Waarom heb je nu ineens een externe toevoeging nodig?
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:43:44 #115
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159095345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:38 schreef K44S het volgende:

[..]

Doe ik net zo hard mee:

Herkenbaar _O-
pi_159095346
quote:

[..]

Wil niet lullig zijn maar ben je niet op jezelf uitgekeken omdat je persoonlijk op bepaalde gebieden weinig ontwikkelingen doormaakt? In hoeverre is je persoonlijkheid veranderd ten opzichte van pak em beet 10 jaar?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:43:49 #117
416020 K44S
The bearded man
pi_159095347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Elke meet heeft wel een moblo die zal zorgen dat je op z'n minst de kans krijgt om een beetje uit je schulp te komen ;)
In mijn geval ben ik daar ook absoluut niet bang voor.
Ik ben juist de gene met de grootste bek en die makkelijk (al zeg ik het zelf) een gesprek aankoppel.
pi_159095350
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:42 schreef Koral het volgende:

[..]

Gokje, door zo in te leven te staan kan het alleen maar meevallen. Als je leven verrijkt is kun je wel eens teleurstellingen te verwerken krijgen (daarvan heeft hij er al veel gehad qua afwijzingen en niet erbij horen). Voor hem liever dus het vooruitzicht dat het kan meevallen dan gevoelsmatig de kans op teleurstellingen vergroten.

Zijn houding van 'accepteer' mij is een selectieproces. Alleen degene die hem 100% accepteren, die durft hij enig vertrouwen te geven. Dat daarbij zijn kansen zo ongeveer tot 0 worden gereduceerd deert hem niet.

Heb altijd gedacht dat zijn invullingen en aannames, die hij ziet in de samenleving, met een stoornis te maken hebben. Het kan ook wel eens een onbewuste 'overlevingsstrategie' zijn want op detailniveau neemt hij bepaalde dingen best scherp waar. Alleen de samenhang tussen die details komen op mij verwrongen over.
de beste knul is toch ook gewoon gediagnosticeerd met het een en ander?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159095401
quote:

[..]

Daar heb ik ook een beetje last van, omdat ik het ook heel erg moeilijk vind om groepsgesprekken te volgen. Ik sta/zit dan ook maar wat bij en probeer het wel mee te volgen, maar vaak lukt dat ook niet.
Daarom heb ik ook liever individuele of kleinschalige (3/4 man) meets, en daar is FOK! ook geschikt voor. Door de jaren heen genoeg gehad en leuke mensen aan over gehouden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 12:46:36 ]
pi_159095448
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mijn manlijke vrienden knuffelen wel hoor :D
Oké ze kruipen niet tegen elkaar aan met een dekentje op de bank maar met oud en nieuw word er echt serieus geknuffeld. Of als iemand een mijlpaal bereikt of juist in de put zit.

Vind dat altijd kei lief om te zien :@

O+ Bromance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')