abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:48:13 #76
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094162
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Goede vraag. Verplichte familiebezoeken e.d. maar alleen is ook maar zo alleen en natuurlijk de intimiteit. Dat is betaald op te lossen maar daar pas ik voor. Van welke opoffering baal jij dan?
Dus het komt erop meer dat je vriendin thuis moet gaan wachten tot jij klaar bent met werken, zodat jij dan elke dag een lekker prakkie en een neukbeurt toegeworpen krijgt?

Of hoe zie jij een relatie voor je?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_159094166
quote:

[..]

Goede vraag. Verplichte familiebezoeken e.d. maar alleen is ook maar zo alleen en natuurlijk de intimiteit. Dat is betaald op te lossen maar daar pas ik voor. Van welke opoffering baal jij dan?
Kijk, als je geen zin hebt om met vrienden lief en leed te delen, wordt een relatie ook geen succes. Daarin wordt dat ook verwacht. En alleen voor de intimiteit een vriendin willen, is ook een heel slecht idee.

En ik heb sinds een half jaartje een relatie met een meisje studerend in een andere stad, we zien elkaar voornamelijk in de weekenden. En dat gaat wel eens ten koste van een wedstrijdje voetballen met het elftal, of een avondje kroeghangen, of een andere leuke activiteit met vrienden, omdat ik bij haar ben (en soms omdat ik daar zelfs iets minder leuks moet doen). En ik probeer, en het lukt me best wel aardig, om daarin de juiste balans te vinden. Maar het is een keuze die ik zelf gemaakt heb. En dit hoort nu eenmaal bij een relatie, zeker met een grote onderlinge afstand.

Voordat je jezelf afvraagt of je wel een relatie wilt, moet je jezelf ook afvragen wat de consequenties hiervan zijn.

Edit: ik dwaal af, dit is meer voor stappenplan nr. 2. Excuus.
pi_159094206
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:42 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Hilarisch, die zogenaamde wijsheden op FOK! Je lekker verheven voelen om mensen die je als minder beschouwt de les te lezen over hoe liefde en relaties werken.

Twee mensen kunnen prima bij elkaar zijn en toch een een eigen leiden met weinig rekening voor de ander. Denk bijvoorbeeld aan relaties met militairen op uitzending, denk aan relaties tussen professionals, zoals artsen en advocaten die elkaar nooit zien. Denk aan mensen die heel ver uit elkaar wonen. Denk aan mensen die met elkaar afgesproken hebben dat ze andere mannen en vrouwen mogen neuken. Denk aan mensen die gewoon hun eigen ding doen met eigen hobby's en vriendenkring, waarbij de man bijvoorbeeld na thuiskomst van zijn werk de hele avond gaat gamen, terwijl de vrouw de hele avond naar de tennisclub gaat en ze elkaar pas weer zien als ze naar bed gaan, of in het weekend en pas dan besluiten iets samen te doen.

Maar nee, Deezertje moet voortdurend even wijsgemaakt worden hoe de vork in de steel zit. Echt triest.
quote:

[..]

Ik denk dat als ik Deezertjes posts zo lees, zoals ik die laatste, is hij wel op zoek naar iemand die ook een groot deel van zijn familiale verplichtingen mee op zich neemt. Een vriendin die hij kan laten zien, meenemen. Een dergelijke relatie als jij hierboven beschrijft, zal hij niet voor kiezen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:52:54 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_159094254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:42 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Hilarisch, die zogenaamde wijsheden op FOK! Je lekker verheven voelen om mensen die je als minder beschouwt de les te lezen over hoe liefde en relaties werken.

Twee mensen kunnen prima bij elkaar zijn en toch een een eigen leiden met weinig rekening voor de ander. Denk bijvoorbeeld aan relaties met militairen op uitzending, denk aan relaties tussen professionals, zoals artsen en advocaten die elkaar nooit zien. Denk aan mensen die heel ver uit elkaar wonen. Denk aan mensen die met elkaar afgesproken hebben dat ze andere mannen en vrouwen mogen neuken. Denk aan mensen die gewoon hun eigen ding doen met eigen hobby's en vriendenkring, waarbij de man bijvoorbeeld na thuiskomst van zijn werk de hele avond gaat gamen, terwijl de vrouw de hele avond naar de tennisclub gaat en ze elkaar pas weer zien als ze naar bed gaan, of in het weekend en pas dan besluiten iets samen te doen.

Maar nee, Deezertje moet voortdurend even wijsgemaakt worden hoe de vork in de steel zit. Echt triest.
Dit hele riedeltje heeft heb je per individu ook nodig.

Maar het schaad'm bij sociale activiteiten.

Deezer ziet bij contact met het andere geslacht als potentiėle vriendin.
Hij kan wel zeggen dat hij ook bepaalde punten heeft waar hij op valt. Maar ook dat praat hij steeds tegen.

Als hij nou eerst een sociale kring opbouwt (al is dat 3 Zaterdagavonden gamen en 1 avond knorren in een kroeg om de hoek).
Dan gaat dat een stuk makkelijker.

Ik was vroeger ook zo'n onzeker(soms nog steeds) ventje.
Ik gamede aardig wat af en had geen sociale contacten.
Het is dat ik elke Zondag naar de kerk ging en daar door toch iets sociaals en dat ik opzoek moest naar werk omdat er inkomen moesten komen.

Daardoor ben ik uit m'n sociale isolement gekomen.

Goed, dat ben ik dan natuurlijk en Deezer denkt veeeuuuul te veeuuuul na en ook veeuuul te moeilijk.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:58:43 #80
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094387
Even een vraagje tussendoor. Ik heb de afgelopen 2 jaar een vriendenkring opgebouwd, maar ik merk dat dat steeds minder wordt. Al het contact moet ineens van mij afkomen, niemand spreekt mij meer aan, afgezien van 2/3 vaste personen. Heeft iemand anders dat meegemaakt? Wat doe je daaraan? Gewoon op zoek gaan naar andere vrienden?
pi_159094421
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:48 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dus het komt erop meer dat je vriendin thuis moet gaan wachten tot jij klaar bent met werken, zodat jij dan elke dag een lekker prakkie en een neukbeurt toegeworpen krijgt?

Ik kan prima koken, leuk ook.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:00:55 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159094428
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef broccoli. het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb de afgelopen 2 jaar een vriendenkring opgebouwd, maar ik merk dat dat steeds minder wordt. Al het contact moet ineens van mij afkomen, niemand spreekt mij meer aan, afgezien van 2/3 vaste personen. Heeft iemand anders dat meegemaakt? Wat doe je daaraan? Gewoon op zoek gaan naar andere vrienden?
Heb je het ze al eens gevraagd? Dat lijkt mij een eerste stap, ipv direct te gaan denken om de vriendenclub vaarwel te zeggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159094451
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef broccoli. het volgende:
In iig niet alleen maar focussen op die ene groep. Ga ook weer eens alleen dingen ondernemen, leer nieuwe mensen kennen. Eigenlijk altijd je comfort zone uitgaan af en toe.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159094454
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar hoe zie jij een relatie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:05:46 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_159094547
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Iemand die slaafs achter hem aanloopt want hij wil z'n vrijheid niet kwijt. Dat is namelijk het grootste goed.

*stopt volgen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_159094552
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Iemand die slaafs achter hem aanloopt want hij wil z'n vrijheid niet kwijt. Dat is namelijk het grootste goed.

*stopt volgen.
Hotel California...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:07:11 #87
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094577
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe zie jij een relatie voor je?
pi_159094708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:52 schreef K44S het volgende:
en dat ik opzoek moest naar werk omdat er inkomen moesten komen.

Daardoor ben ik uit m'n sociale isolement gekomen.
Eens.

Werkt Deez?
pi_159094755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nog geen idee. Vooral de leuke dingen. En ieder je eigen ding bijven doen, overdag werken etc. 24/7 samen bestaat niet.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:14:50 #90
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094762
quote:
5s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je het ze al eens gevraagd? Dat lijkt mij een eerste stap, ipv direct te gaan denken om de vriendenclub vaarwel te zeggen.
Da's wel een goeie ja.
Ik zeg niet direct die mensen vaarwel, het viel me gewoon op.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

In iig niet alleen maar focussen op die ene groep. Ga ook weer eens alleen dingen ondernemen, leer nieuwe mensen kennen. Eigenlijk altijd je comfort zone uitgaan af en toe.
Dat ben ik ook van plan. Weet alleen nog niet wat en hoe precies maar het gaat wel lukken. Iig bedankt voor de tips :)
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:15:28 #91
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159094773
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nog geen idee. Vooral de leuke dingen. En ieder je eigen ding bijven doen, overdag werken etc. 24/7 samen bestaat niet.
Definieer leuke dingen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:16:20 #92
416020 K44S
The bearded man
pi_159094787
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Da's wel een goeie ja.
Ik zeg niet direct die mensen vaarwel, het viel me gewoon op.

[..]

Dat ben ik ook van plan. Weet alleen nog niet wat en hoe precies maar het gaat wel lukken. Iig bedankt voor de tips :)
Misschien Fok! meets een idee?

Ben ik stiekem van plan heen te gaan :@.

Puur comfort dingetje en omdat nieuwe mensen ontmoeten altijd leuk is :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159094804
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57

Ik had me recentelijk aangemeld bij de eerste en ben in de FB-groep toegevoegd. Is opzich niks mis mee, ben zelf (nog) niet naar een meet geweest, maar zou dat iets voor Deez zijn?

Allemaal autisten op een plek, beter kan niet. ;)
pi_159094812
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:15 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Definieer leuke dingen.
Samen zijn, dingen ondernemen, knuffelen, interesses ontdekken etc.
pi_159094920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zou je dit ook willen ondernemen met een (aantal) vriend(en)? Op het knuffelen na (hoewel.. :D ), zijn de dingen die je opnoemt ook geschikt om met een vriend of een groepje te doen.
pi_159094995
Ik knuffel ook met vrienden O+
pi_159095067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik knuffel ook met vrienden O+
Helaas willen alleen meisjes dat. ;(
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:31:15 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159095091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57

Ik had me recentelijk aangemeld bij de eerste en ben in de FB-groep toegevoegd. Is opzich niks mis mee, ben zelf (nog) niet naar een meet geweest, maar zou dat iets voor Deez zijn?

Dat lijkt mij een prima idee. Je hebt al raakvlakken, want allemaal FOK!kers. Dat maakt de drempel lager en zo kun je dus starten met sociale activiteiten ondernemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159095093
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:48 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik denk dat Deezertje zijn potentiėle vriendin vooral ziet als statussymbool. Dat hij niet langer meer die 'zielige' jongen is die nog nooit een vriendin heeft gehad. Je ziet wel vaker dat mensen op een bepaalde manier hun jeugd proberen in te halen. Het is opmerkelijk dat iemand die beweert geen sociale kring nodig te hebben wel heel graag een vriendin wil.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:31:58 #100
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_159095114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar waarom bewandel je niet de gemakkelijke weg? Een relatie is gemakkelijker te verkrijgen met gezamenlijke interesses.

In plaats van dat ontdekken tijdens je relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')