Dus het komt erop meer dat je vriendin thuis moet gaan wachten tot jij klaar bent met werken, zodat jij dan elke dag een lekker prakkie en een neukbeurt toegeworpen krijgt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goede vraag. Verplichte familiebezoeken e.d. maar alleen is ook maar zo alleen en natuurlijk de intimiteit. Dat is betaald op te lossen maar daar pas ik voor. Van welke opoffering baal jij dan?
Kijk, als je geen zin hebt om met vrienden lief en leed te delen, wordt een relatie ook geen succes. Daarin wordt dat ook verwacht. En alleen voor de intimiteit een vriendin willen, is ook een heel slecht idee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goede vraag. Verplichte familiebezoeken e.d. maar alleen is ook maar zo alleen en natuurlijk de intimiteit. Dat is betaald op te lossen maar daar pas ik voor. Van welke opoffering baal jij dan?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:42 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Hilarisch, die zogenaamde wijsheden op FOK! Je lekker verheven voelen om mensen die je als minder beschouwt de les te lezen over hoe liefde en relaties werken.
Twee mensen kunnen prima bij elkaar zijn en toch een een eigen leiden met weinig rekening voor de ander. Denk bijvoorbeeld aan relaties met militairen op uitzending, denk aan relaties tussen professionals, zoals artsen en advocaten die elkaar nooit zien. Denk aan mensen die heel ver uit elkaar wonen. Denk aan mensen die met elkaar afgesproken hebben dat ze andere mannen en vrouwen mogen neuken. Denk aan mensen die gewoon hun eigen ding doen met eigen hobby's en vriendenkring, waarbij de man bijvoorbeeld na thuiskomst van zijn werk de hele avond gaat gamen, terwijl de vrouw de hele avond naar de tennisclub gaat en ze elkaar pas weer zien als ze naar bed gaan, of in het weekend en pas dan besluiten iets samen te doen.
Maar nee, Deezertje moet voortdurend even wijsgemaakt worden hoe de vork in de steel zit. Echt triest.
Ik denk dat als ik Deezertjes posts zo lees, zoals ik die laatste, is hij wel op zoek naar iemand die ook een groot deel van zijn familiale verplichtingen mee op zich neemt. Een vriendin die hij kan laten zien, meenemen. Een dergelijke relatie als jij hierboven beschrijft, zal hij niet voor kiezen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit hele riedeltje heeft heb je per individu ook nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:42 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Hilarisch, die zogenaamde wijsheden op FOK! Je lekker verheven voelen om mensen die je als minder beschouwt de les te lezen over hoe liefde en relaties werken.
Twee mensen kunnen prima bij elkaar zijn en toch een een eigen leiden met weinig rekening voor de ander. Denk bijvoorbeeld aan relaties met militairen op uitzending, denk aan relaties tussen professionals, zoals artsen en advocaten die elkaar nooit zien. Denk aan mensen die heel ver uit elkaar wonen. Denk aan mensen die met elkaar afgesproken hebben dat ze andere mannen en vrouwen mogen neuken. Denk aan mensen die gewoon hun eigen ding doen met eigen hobby's en vriendenkring, waarbij de man bijvoorbeeld na thuiskomst van zijn werk de hele avond gaat gamen, terwijl de vrouw de hele avond naar de tennisclub gaat en ze elkaar pas weer zien als ze naar bed gaan, of in het weekend en pas dan besluiten iets samen te doen.
Maar nee, Deezertje moet voortdurend even wijsgemaakt worden hoe de vork in de steel zit. Echt triest.
Ik kan prima koken, leuk ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:48 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dus het komt erop meer dat je vriendin thuis moet gaan wachten tot jij klaar bent met werken, zodat jij dan elke dag een lekker prakkie en een neukbeurt toegeworpen krijgt?
Of hoe zie jij een relatie voor je?
Heb je het ze al eens gevraagd? Dat lijkt mij een eerste stap, ipv direct te gaan denken om de vriendenclub vaarwel te zeggen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef broccoli. het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb de afgelopen 2 jaar een vriendenkring opgebouwd, maar ik merk dat dat steeds minder wordt. Al het contact moet ineens van mij afkomen, niemand spreekt mij meer aan, afgezien van 2/3 vaste personen. Heeft iemand anders dat meegemaakt? Wat doe je daaraan? Gewoon op zoek gaan naar andere vrienden?
In iig niet alleen maar focussen op die ene groep. Ga ook weer eens alleen dingen ondernemen, leer nieuwe mensen kennen. Eigenlijk altijd je comfort zone uitgaan af en toe.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:58 schreef broccoli. het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb de afgelopen 2 jaar een vriendenkring opgebouwd, maar ik merk dat dat steeds minder wordt. Al het contact moet ineens van mij afkomen, niemand spreekt mij meer aan, afgezien van 2/3 vaste personen. Heeft iemand anders dat meegemaakt? Wat doe je daaraan? Gewoon op zoek gaan naar andere vrienden?
Maar hoe zie jij een relatie?quote:
Iemand die slaafs achter hem aanloopt want hij wil z'n vrijheid niet kwijt. Dat is namelijk het grootste goed.quote:
Hotel California...quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Iemand die slaafs achter hem aanloopt want hij wil z'n vrijheid niet kwijt. Dat is namelijk het grootste goed.
*stopt volgen.
Hoe zie jij een relatie voor je?quote:
Eens.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:52 schreef K44S het volgende:
en dat ik opzoek moest naar werk omdat er inkomen moesten komen.
Daardoor ben ik uit m'n sociale isolement gekomen.
Nog geen idee. Vooral de leuke dingen. En ieder je eigen ding bijven doen, overdag werken etc. 24/7 samen bestaat niet.quote:
Da's wel een goeie ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het ze al eens gevraagd? Dat lijkt mij een eerste stap, ipv direct te gaan denken om de vriendenclub vaarwel te zeggen.
Dat ben ik ook van plan. Weet alleen nog niet wat en hoe precies maar het gaat wel lukken. Iig bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In iig niet alleen maar focussen op die ene groep. Ga ook weer eens alleen dingen ondernemen, leer nieuwe mensen kennen. Eigenlijk altijd je comfort zone uitgaan af en toe.
Definieer leuke dingen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nog geen idee. Vooral de leuke dingen. En ieder je eigen ding bijven doen, overdag werken etc. 24/7 samen bestaat niet.
Misschien Fok! meets een idee?quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Da's wel een goeie ja.
Ik zeg niet direct die mensen vaarwel, het viel me gewoon op.
[..]
Dat ben ik ook van plan. Weet alleen nog niet wat en hoe precies maar het gaat wel lukken. Iig bedankt voor de tips
Zou je dit ook willen ondernemen met een (aantal) vriend(en)? Op het knuffelen na (hoewel..quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Samen zijn, dingen ondernemen, knuffelen, interesses ontdekken etc.
Dat lijkt mij een prima idee. Je hebt al raakvlakken, want allemaal FOK!kers. Dat maakt de drempel lager en zo kun je dus starten met sociale activiteiten ondernemen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57
Ik had me recentelijk aangemeld bij de eerste en ben in de FB-groep toegevoegd. Is opzich niks mis mee, ben zelf (nog) niet naar een meet geweest, maar zou dat iets voor Deez zijn?
Ik denk dat Deezertje zijn potentiėle vriendin vooral ziet als statussymbool. Dat hij niet langer meer die 'zielige' jongen is die nog nooit een vriendin heeft gehad. Je ziet wel vaker dat mensen op een bepaalde manier hun jeugd proberen in te halen. Het is opmerkelijk dat iemand die beweert geen sociale kring nodig te hebben wel heel graag een vriendin wil.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:48 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dus het komt erop meer dat je vriendin thuis moet gaan wachten tot jij klaar bent met werken, zodat jij dan elke dag een lekker prakkie en een neukbeurt toegeworpen krijgt?
Of hoe zie jij een relatie voor je?
Maar waarom bewandel je niet de gemakkelijke weg? Een relatie is gemakkelijker te verkrijgen met gezamenlijke interesses.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Samen zijn, dingen ondernemen, knuffelen, interesses ontdekken etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |