Nogmaals, niemand roept dat het onlogisch is. Het is net als een zwerver die niets te eten heeft en daarom een supermarkt berooft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het zijn mensen en mensen doen wat mensen doen.
Er zijn ook tal van Europeanen naar Afrika gevlucht tijdens de verschillende wereldoorlogen.
Dus gaan ze vervolgens naar een andere supermarket etc. etc. totdat ze weer bij jou terugkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nogmaals, niemand roept dat het onlogisch is. Het is net als een zwerver die niets te eten heeft en daarom een supermarkt berooft.
Hoe begrijpelijk ook, het is mijn supermarkt en daar blijf je met je poten van af. Als één zwerver zou aankloppen zou ik hem misschien nog wat te eten geven omdat ik een goed mens ben. Staan er tien bij de deur zou ik me bewapenen en ze eruit schoppen.
Honger en armoede is ook niet op te lossen nee. Het enige wat je kunt doen is de ingang tot de supermarkt stevig bewaken en iedere poging om in te breken met de sterke arm der wet te beantwoorden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dus gaan ze vervolgens naar een andere supermarket etc. etc. totdat ze weer bij jou terugkomen.
Dat lost helemaal niets op.
En weer terug gekomen na de oorlog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het zijn mensen en mensen doen wat mensen doen.
Er zijn ook tal van Europeanen naar Afrika gevlucht tijdens de verschillende wereldoorlogen.
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee, maar het lijkt me duidelijk waarom deze mensen 'vijanden' worden genoemd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, ik heb het nu over de verhuizing an sich.
Als er in jouw land oorlog is of een uitzichtloze economische situatie of de boel overstroomt/droogt uit dan ben jij daar ook pleite.
Ja en dat boek doet me denken aan de zikamug. Wat mij betreft is die mug dan ook meer dan welkom in europa.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En daar komen straks de eerste klimaatvluchtelingen ook bij (die beginnen nu al langzaam binnen te druppelen).
Basically we're all fucked. Er zijn gewoon teveel mensen op deze rots.
Heeft iemand hier toevallig Inferno van Dan Brown gelezen. De oplossing voor het bevolkingsoverschot daar aangedragen door de 'badguy' vond ik nog niet eens zo'n hele slechte oplossing (hoewel over de ethiek van die oplossing gediscussieerd kan worden natuurlijk).
P.S: Dan Brown is overigens geen goede schrijver, maar dat terzijde.
Het is maar de vraag of dit verdrag tussen de EU en Turkije juridisch haalbaar is en deze route wordt afgesloten. Nu het weer beter wordt komt de migratiestroom vanuit noord-afrika richting Italië ook weer op stoom.quote:Akkoord EU-Turkije houdt bootvluchtelingen niet tegen
Ook vannacht hebben vanuit Turkije weer vluchtelingen de oversteek naar Griekenland gemaakt. Zwaaiend en juichend kwamen ze op het strand van Lesbos aan. Veel hoop dat ze mogen blijven is er niet: om middernacht ging het akkoord tussen de EU en Turkije in. De afgelopen uren zijn meer dan 850 vluchtelingen per boot aangekomen op een van de Griekse eilanden voor de Turkse kust.
Over het tijdstip waarop de nieuwe regels zouden ingaan, was wat verwarring. De regeringsleiders zeiden afgelopen week dat het akkoord in zou gaan in de nacht van zondag op maandag. Maar volgens de Griekse autoriteiten en de Europese Commissie geldt de afspraak sinds afgelopen nacht. En dus zullen ook mensen die vandaag aankomen in Griekenland worden teruggestuurd naar Turkije.
http://www.ivir.nl/publicaties/download/683quote:Ook oproepen om het blanke ras te beschermen tegen immigratie en het
afschilderen van asielzoekers en immigranten als criminelen leidden tot veroordelingen.
Jezelf en je leefomgeving beschermen tegen een invasie is niks strafbaars aan hoor. Jij schermt meteen weer met racisme, uit het niks.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:45 schreef Wespensteek het volgende:
Toch maar eens even wijzen op relevante wetgeving voor het geval iemand bij Fok het handhaven van de regels van belang zou vinden:
[..]
http://www.ivir.nl/publicaties/download/683
Dus ik mag mezelf en leefomgeving eindelijk beschermen tegen al die idioten die ik hier tegenkom?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jezelf en je leefomgeving beschermen tegen een invasie is niks strafbaars aan hoor. Jij schermt meteen weer met racisme, uit het niks.
Als er honderdduizenden jouw kant op komen, lijkt me dat niet onverstandig idd.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus ik mag mezelf en leefomgeving eindelijk beschermen tegen al die idioten die ik hier tegenkom?
HONDERDDUIZENDEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2016 13:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er honderdduizenden jouw kant op komen, lijkt me dat niet onverstandig idd.
Helaas niet uit het niks, nadat ik hier één en ander gelezen heb. Verder heb ik het over de strafwet gehad en niet over racisme.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jezelf en je leefomgeving beschermen tegen een invasie is niks strafbaars aan hoor. Jij schermt meteen weer met racisme, uit het niks.
Alle laagopgeleiden tegen de muur? Goed plan.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Tja, soms moet je dingen met helaas geweld oplossen.
Ik zie geen andere mogelijkheid.
"het blanke ras"quote:Op zondag 20 maart 2016 13:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Helaas niet uit het niks, nadat ik hier één en ander gelezen heb. Verder heb ik het over de strafwet gehad en niet over racisme.
Wat natuurlijk heel goed kan komen door jouw beperkte vermogen om een andere oplossing te vinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Tja, soms moet je dingen met helaas geweld oplossen.
Ik zie geen andere mogelijkheid.
Ja dat stukje stond ook in die zin, het is wat lullig een halve zin te citeren maar goed dat je dat deel gelezen hebt.quote:
Wordt Nederland meteen een stuk blanker inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle laagopgeleiden tegen de muur? Goed plan.
Wat kun je verder nog? Als alle oplossingen al zijn geprobeerd en er is nog niks veranderd. Wat blijft er dan over? Over je heen laten lopen of iets terug doen?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat natuurlijk heel goed kan komen door jouw beperkte vermogen om een andere oplossing te vinden.
Jij weet donders goed wat ik bedoel Koos.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle laagopgeleiden tegen de muur? Goed plan.
Ik ken het probleem niet eens, je kunt van mij geen oplossing verwachten voor een fantasie van wat mensen. Ik vind het alleen vreemd dat mensen hier bang zijn dat anderen zich niet aan de regels houden terwijl ze zelf ook niet geven om die regels.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat kun je verder nog? Als alle oplossingen al zijn geprobeerd en er is nog niks veranderd. Wat blijft er dan over? Over je heen laten lopen of iets terug doen?
Heeft niks te maken met een beperkt vermogen.
Klopt, en dat is ook precies de reden dat ik zo reageer, Erwin.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij weet donders goed wat ik bedoel Koos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |