SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 16-01-2016 11:34:11 ]![]()
Ik maak me ook niet echt druk, hoor, ik vind het ook gewoon leuk als ik toch moet trainenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Controlfreak much?
De wind kan ook ergens anders vandaan gaan komen lijkt me? En de route zal staan aangegeven dus daar zou ik me niet te druk om makenIk woon redelijk in de buurt en train sowieso al een jaar wekelijks op een deel van het parcours. Nu wilde ik de rest ook wel eens zien.
En ik weet niet zeker of ik de afstand ga uitlopen (want eerste keer) dus het is wel ff lekker om aan de route geen energie te verspillen. Het is bovendien een route in de open polder met altijd zuid/zuidwesten wind, die vrijwel altijd hard is, dus dan is de wind belangrijk, zoals de Egmond aan Zee-watjes inmiddels wel weten![]()
Bovendien is het een lokale loop die niet altijd even goed georganiseerd is. Vorig jaar lieten ze vlak voor de finish een loopster van het parcours af gaan, waardoor zij na omkeren pas 30 minuten later binnen kwam dan haar tijd was......Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
LT ik vermoed dat het hoogte hartslag, variabilteid in combinatie met gemiddeld tempo is. De nieuwe perfomance condition feature gebruikt deze variabelen in combinatie met een gemiddelde baseline. Deze vervangt de herstelconditie. Die gaf toch al alleen maar voornamelijk goed aan of heel soms redelijk.![]()
Dat knie-stukje gaat volgens mij over schoolslag. Zie ook de eerste paragraaf bij 'Blessures bij zwemmen' en de rest van mijn post. Maar he, ik ben geen fysio, het waren slechts wat gedachtenquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Buigen is niet roteren hč?
http://www.sportzorg.nl/sporttakken/zwemmen
Zie ook het stukje bij blessures en knie.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik vind het ook vaag. Ik had dat stukje van Jero idd ook al gelezen. Gaat over de schoolslag idd. Zwemmen is mij niet verboden hé. Hij raadde het niet aan. Maar met fietsen roteer je je knieen niet.. toch? Dat roteren is met zwemmen wel watquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat knie-stukje gaat volgens mij over schoolslag. Zie ook de eerste paragraaf bij 'Blessures bij zwemmen' en de rest van mijn post. Maar he, ik ben geen fysio, het waren slechts wat gedachten.
meer denk ik. Maarja. Misschien doe ik allebei want echt snel zwemmen word het dan toch niet.
En idd wij zijn allemaal geen fysio. Dus hij zou het wel weten.. Neem ik aan dan.![]()
Die zwemmersschouder komt vrij vaak voor trouwens. Ik was een uitzondering toen, ik heb nooit een schouderblessure gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat knie-stukje gaat volgens mij over schoolslag. Zie ook de eerste paragraaf bij 'Blessures bij zwemmen' en de rest van mijn post. Maar he, ik ben geen fysio, het waren slechts wat gedachten![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Overigens hadden de schoolslagzwemmers bij ons vaak geen knieblessure maar een liesblessure. Die zijn ook behoorlijk gevoelig als ik het mag geloven.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nu ook spm op de Polar M400
http://updates.polar.com/(...)e-and-other-goodies/
Toch wel veel opties voor een prima prijs![]()
![]()
Ik heb een hardloopdate met een ex-roeier die voor defensie een coopertest binnen een bepaalde tijd wil lopen, en wat tips en tricks wil![]()
Ik had hem natuurlijk ook gewoon de video 'how to run a sub20 5K' kunnen laten zien, maar dit is ook wel leuk
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Of juist het makkelijkstequote:Op woensdag 13 januari 2016 16:37 schreef YUR het volgende:
Een coopertest binnen een bepaalde tijd lopen is het moeilijkste dat er isZo lang die tijd gelijk aan of meer dan 12 minuten bedraagt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah, er is nu een nieuw topic. Mag ik dan in de op met deze wedstrijden Devv?
1
2[b] 31 januari 2016 - [url=http://www.mpmhengelo.nl/wooldereslopen/]Woolderesloop (Hengelo)[/url][/b]
[*] Voccar - 10 km
1
2[b] 7 februari 2016 - [url=http://www.midwintermarathon.nl/]Midwinter marathon (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] Voccar - 25 km
1
2[b] 21 februari 2016 - [url=http://www.mpmhengelo.nl/wooldereslopen/]Woolderesloop (Hengelo)[/url][/b]
[*] Voccar - 10 km
1
2[b] 13 maart 2016 - [url=http://www.mpmhengelo.nl/wooldereslopen/]Woolderesloop (Hengelo)[/url][/b]
[*] Voccar - 10 km![]()
Ok, dan valt het wel mee inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet echt druk, hoor, ik vind het ook gewoon leuk als ik toch moet trainenIk woon redelijk in de buurt en train sowieso al een jaar wekelijks op een deel van het parcours. Nu wilde ik de rest ook wel eens zien.
En ik weet niet zeker of ik de afstand ga uitlopen (want eerste keer) dus het is wel ff lekker om aan de route geen energie te verspillen. Het is bovendien een route in de open polder met altijd zuid/zuidwesten wind, die vrijwel altijd hard is, dus dan is de wind belangrijk, zoals de Egmond aan Zee-watjes inmiddels wel weten![]()
Bovendien is het een lokale loop die niet altijd even goed georganiseerd is. Vorig jaar lieten ze vlak voor de finish een loopster van het parcours af gaan, waardoor zij na omkeren pas 30 minuten later binnen kwam dan haar tijd was......![]()
Enne... Gewoon uitlopen die handel! Pak een veilig tempo en dan lukt het vast. Tenzij je onderweg geblesseerd raakt, dan kan je beter stoppen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ligt eraan. als je bij defensie zit vind ik dat je makkelijk 3km 12 min hoort te lopen zo snel is dat nou ook niet voor iemand die fit moet zijn voor zijn werk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:37 schreef YUR het volgende:
Een coopertest binnen een bepaalde tijd lopen is het moeilijkste dat er is![]()
Hij bedoelt denk ik dat ik me verkeerd uitdrukte, een coopertest is altijd 12 minuten dus het gaat niet om binnen een bepaalde tijd maar om de afstandquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:05 schreef Skweezer het volgende:
[..]
ligt eraan. als je bij defensie zit vind ik dat je makkelijk 3km 12 min hoort te lopen zo snel is dat nou ook niet voor iemand die fit moet zijn voor zijn werk.
Ga ik doen!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, dan valt het wel mee inderdaad![]()
Enne... Gewoon uitlopen die handel! Pak een veilig tempo en dan lukt het vast. Tenzij je onderweg geblesseerd raakt, dan kan je beter stoppen.![]()
Thx
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik loop hem altijd in 3 minuten.... inderdaad, de mini-coopertestquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:37 schreef YUR het volgende:
Een coopertest binnen een bepaalde tijd lopen is het moeilijkste dat er is(sorry.....)
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertoCarlos op 13-01-2016 17:24:00 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik denk dat de meesten het echt niet halen. Voor het corps mariniers hoef je zelfs maar slechts 2700 meter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:05 schreef Skweezer het volgende:
[..]
ligt eraan. als je bij defensie zit vind ik dat je makkelijk 3km 12 min hoort te lopen zo snel is dat nou ook niet voor iemand die fit moet zijn voor zijn werk.![]()
Mwah, hij roept bij elke loop dat hij het nationaal record gaat aanvallenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Interessant!
Nageeye valt record halve marathon aanVerder wel fan van Abdi!
Ik vind 3km bij de coopertest ook wel behoorlijk veel. Ook al moet je natuurlijk voor zo'n baan natuurlijk wel fit zijn, ik zou het misschien na meerdere jaren hardlopen net halen.![]()
Nouja, het zijn natuurlijk vooral jongens/mannen van 18/begin 20 die zich aanmelden, als je dan een beetje fit bent en er specifiek op traint moet het wel te halen zijn. Bij ons haalden enkele jongens in de 5e klas al 3000 meter tijdens de coopertest, en die zaten niet op atletiek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:32 schreef Voccar het volgende:
Ik vind 3km bij de coopertest ook wel behoorlijk veel. Ook al moet je natuurlijk voor zo'n baan natuurlijk wel fit zijn, ik zou het misschien na meerdere jaren hardlopen net halen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat voor alle kandidaten geldt en wat ook als eerste wordt getest, zijn de fysieke eisen die aan een commando worden gesteld. En deze eisen zijn spijkerhard en als je ze niet haalt, ga je meteen woensdagmiddag al weer naar huis. En wat zijn deze eisen dan? Een Coopertest waarbij in twaalf minuten hardlopen minimaal 2800 meter moet worden gehaald, zeven meter touwklimmen, dertig keer opdrukken in twee minuten, veertig sit-ups in twee minuten en zes keer optrekken in de bovengreep waarbij de kin boven de rekstok moet komen zonder tijdslimiet.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen deze eisen voor de commando's.![]()
Haha, voor mij zouden het hardlopen, de sit ups en het opdrukken easy peasy zijn, maar het optrekken en touwklimmen.. FAIL! Maar goed, daar is wel op te trainen. Ik doe nu in de fitness dat optrekken met tegengewicht in 3 setjes van 12 en ben in 3 weken al van -27 naar -18 gegaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat voor alle kandidaten geldt en wat ook als eerste wordt getest, zijn de fysieke eisen die aan een commando worden gesteld. En deze eisen zijn spijkerhard en als je ze niet haalt, ga je meteen woensdagmiddag al weer naar huis. En wat zijn deze eisen dan? Een Coopertest waarbij in twaalf minuten hardlopen minimaal 2800 meter moet worden gehaald, zeven meter touwklimmen, dertig keer opdrukken in twee minuten, veertig sit-ups in twee minuten en zes keer optrekken in de bovengreep waarbij de kin boven de rekstok moet komen zonder tijdslimiet.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen deze eisen voor de commando's.
Ik zie trouwens ook nog dit op de site van defensie: Zwemmen: Met overall aan, vijf vormen: 50m schoolslag, 50m rugslag, 50m borstcrawl, 50m met wapen en 15m onder water.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
https://werkenbijdefensie(...)uring/landmacht.html
Oh, ik zou sowieso niet mogen want ik ben te licht (maar dat is natuurlijk op te lossen) en draag af en toe een brilMaar ik zie ook nergens aparte eisen voor vrouwen, zou dat precies hetzelfde zijn?
Nouja, sowieso niet relevant want ik ga niet bij DefensieAlhoewel een groepsgenootje van mij daar wel werkt en die komt ook uit op sportevenementen voor militairen en ze krijgt superveel vrij om te trainen en financiele ondersteuning en zo dus dat is wel heel gunstig!
Hij houdt van druk?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, hij roept bij elke loop dat hij het nationaal record gaat aanvallenVerder wel fan van Abdi!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Yes, net eind van de middag gezien, meteen de update gedaan. Ik telde al regelmatig mijn pasfrequentie, maar dat is toch een stuk onhandiger. Erg blij mee dus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:20 schreef Skweezer het volgende:
Nu ook spm op de Polar M400
http://updates.polar.com/(...)e-and-other-goodies/
Toch wel veel opties voor een prima prijs
Vanavond toch lopen, dus meteen maar kijken hoe het werkt.
En inderdaad, best veel waar voor je geld. Fijn dat ze blijven ontwikkelen en functies toevoegen. Was natuurlijk nog mooier geweest als alle functies er vanaf dag 1 op hadden gezeten.
(en het blijft jammer van de afwasplicht, al doe ik dat maar af en toe)![]()
Coopertest 2800 meter ga ik echt niet halen, ook niet als ik heeeeeel hard train. Dat optrekken en opdrukken ook niet. En de borstcrawl.
Oh, ik val sowieso al af vanwege leeftijd, lengte, gewicht, slechtziendheid, te astmatisch en te slecht zwemmen.![]()
Gelukkig bestaan er obstacle runs.![]()
![]()
Ik durf niet op de stormbaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:51 schreef wyccie het volgende:
Coopertest 2800 meter ga ik echt niet halen, ook niet als ik heeeeeel hard train. Dat optrekken en opdrukken ook niet. En de borstcrawl.
Oh, ik val sowieso al af vanwege leeftijd, lengte, gewicht, slechtziendheid, te astmatisch en te slecht zwemmen.![]()
Gelukkig bestaan er obstacle runs.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan doe ik de borstcrawl en klim jij over het muurtjequote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is dan ook voor de Commando's. De volgende eisen is de defensie conditieproef eisen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:51 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig bestaan er obstacle runs.![]()
![]()
Die in Utopia?! Bedoel je die?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:19 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik hoop dat de Brandwondenrun dit jaar weer wordt georganiseerd.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, 1800 bij de Cooper haal ik makkelijk.Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die in Utopia?! Bedoel je die?![]()
![]()
Je staat erbij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:59 schreef Voccar het volgende:
Ah, er is nu een nieuw topic. Mag ik dan in de op met deze wedstrijden Devv?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
Ben je daar geweest?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:38 schreef wyccie het volgende:
Oh, 1800 bij de Cooper haal ik makkelijk.
[..]
Ja.
Ja, het parcours was grotendeels op het oefenterrein van de brandweer, met afgebrande huizen, uitgebrande auto's, muurtjes, waterbakken etc. En een gedeelte was dus op het Utopiaterrein, waar zij obstakels hadden gebouwd. En ze hielpen een handje mee. Dat wisten we vooraf niet. We moesten ook toestemmen met mogelijke uitzending van de beelden die gemaakt werden.quote:![]()
Wat grappig! Heb je je zelf nog op tv gezien?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, het parcours was grotendeels op het oefenterrein van de brandweer, met afgebrande huizen, uitgebrande auto's, muurtjes, waterbakken etc. En een gedeelte was dus op het Utopiaterrein, waar zij obstakels hadden gebouwd. En ze hielpen een handje mee. Dat wisten we vooraf niet. We moesten ook toestemmen met mogelijke uitzending van de beelden die gemaakt werden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Coopertest..ik sla over. Voor de rest van m'n leven.
1e intervaltraining van m'n schema: *check*
10 min inlopen, daarna 4x (4:00 threshold temp - 1:30 rust) en uitlopen.![]()
Ik wil 'm nog best wel 's doen eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef GotC het volgende:
![]()
Ik vond het te onboeiend om het in de gaten te houden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat grappig! Heb je je zelf nog op tv gezien?![]()
![]()
Je moment of fame!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het te onboeiend om het in de gaten te houden.
Wat is de threshold tempo eigenlijk?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:12 schreef GotC het volgende:
http://coachmefit.nl/kenn(...)t-threshold-running/quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is de threshold tempo eigenlijk?
Ik weet niet precies m'n anaerobe drempel, maar ging voor +- 10km tempo, lekker doorlopen.![]()
Daar houd ik niet zo van.quote:
En mijn mooiste momenten zijn al op hardloopfoto's vastgelegd.![]()
Bij de Meeuwen Makrelenloop is er een erg mooie gemaakt. Die wil ik aanschaffen en ik wil er iets mee doen, samen met de medailles. Maar het moet niet een soort van altaar worden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar houd ik niet zo van.
En mijn mooiste momenten zijn al op hardloopfoto's vastgelegd.![]()
Bij de Meeuwen Makrelenloop is er een erg mooie gemaakt. Die wil ik aanschaffen en ik wil er iets mee doen, samen met de medailles. Maar het moet niet een soort van altaar worden.
Doe een 3000m baanwedstrijd, is praktisch hetzelfde voor de meesten!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:14 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik wil 'm nog best wel 's doen eigenlijk
Half offtopic/half ontopic:
Pfff wat een poepdag. Vriend en ik hebben de hele kerstvakantie doorgewerkt zodat we vanaf morgen een lang weekend weggaan. Vandaag had ik dus het plan om allerlei dingen nog af te maken, maar word ik de hele dag voor het karretje gespannen van mijn begeleider waardoor ik dus niet aan mijn eigen dingen toekom. Verder stond ik vanochtend al om 07.15 in de sportschool zodat ik vanavond naar de sportmasseur kon (normaal gesproken donderdag na de training, maar dan kan ik dus niet). Had via de mail een afspraak gemaakt en dat was bevestigd, maar toen stond ik dus voor een dicht en donker hok. Blijkt er voor een paar maanden geen massage op woensdag te zijn maar ze hadden mijn mail niet goed gelezen. Nu weet ik dus ook niet of ik gewoon kan lopen met die enkel of niet. En tot overmaat van ramp heeft mijn vriend al de hele dag 38.8 graden koorts of hoger dus ik denk dat we uberhaupt niet meer gaan.
[ Bericht 2% gewijzigd door La_Tramposa op 13-01-2016 21:46:54 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb net 4 worstenbroodjes uit de oven gehaald. Op de verpakking stond dat ze 6 tot 8 minuten op 180 graden in de oven moesten, maar ik heb ze er 9 minuten in gehad. Ik denk dat we ze wel gaan opeten. En net nu ik weer lekker op de bank zit, is het bijna rust bij de voetbalwedstrijd op tv.F means you're fucked![]()
Da's flink balen zeg !quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Doe een 3000m baanwedstrijd, is praktisch hetzelfde voor de meesten!
Half offtopic/half ontopic:
Pfff wat een poepdag. Vriend en ik hebben de hele kerstvakantie doorgewerkt zodat we vanaf morgen een lang weekend weggaan. Vandaag had ik dus het plan om allerlei dingen nog af te maken, maar word ik de hele dag voor het karretje gespannen van mijn begeleider waardoor ik dus niet aan mijn eigen dingen toekom. Verder stond ik vanochtend al om 07.15 in de sportschool zodat ik vanavond naar de sportmasseur kon (normaal gesproken donderdag na de training, maar dan kan ik dus niet). Had via de mail een afspraak gemaakt en dat was bevestigd, maar toen stond ik dus voor een dicht en donker hok. Blijkt er voor een paar maanden geen massage op woensdag te zijn maar ze hadden mijn mail niet goed gelezen. Nu weet ik dus ook niet of ik gewoon kan lopen met die enkel of niet. En tot overmaat van ramp heeft mijn vriend al de hele dag 38.8 graden koorts of hoger dus ik denk dat we uberhaupt niet meer gaan.![]()
![]()
van langzaam garen wordt je sneller toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:44 schreef YUR het volgende:
Ik heb net 4 worstenbroodjes uit de oven gehaald. Op de verpakking stond dat ze 6 tot 8 minuten op 180 graden in de oven moesten, maar ik heb ze er 9 minuten in gehad. Ik denk dat we ze wel gaan opeten. En net nu ik weer lekker op de bank zit, is het bijna rust bij de voetbalwedstrijd op tv.
Heerlijk gelopen hier op de baan 200-400-600-400-200 op 4:45~50 lekker
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Zon? Waar woon jij? Of ben je op vakantie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:26 schreef steffelonio het volgende:
Zo, 2016 als hardloopjaar is nu echt begonnen: duurloop van 16km in het zonnetje gelopen vandaag.![]()
Het zonnige zuidenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zon? Waar woon jij? Of ben je op vakantie?![]()
Nou ja, misschien was ik wat te positief over het weer, maar het was fijn om een keer doordeweeks overdag te kunnen lopen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: