nou zeg dat wel..t Iq is ook niet veel hogerquote:
nee, maar je zou wel wat meer verwachten van de mensenkennis als je op een bepaalde leeftijd zit.. maarjaquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou zeg dat wel..t Iq is ook niet hogere
het gedrag he, niet de looksquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerder Nicole Kluijver...
Die vind ik wel leukquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerder Nicole Kluijver...
Oeps.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:48 schreef mootie het volgende:
Ramona zou het wel op Ben kunnen. Mike snapt het wel.
Serieus ? Ik mis alles vandaagquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:48 schreef mootie het volgende:
Dat ergeren zal nog wel toenemen, , hoe langer zij daar zit hoe meer bitch ze zal blijken te zijn,quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:43 schreef xFleur het volgende:
Ergeren zich meer mensen aan Do of ben ik de enige?
Haar toontje soms zoals nu ook tegen Cees ..haar zin doordrijven...ze liegt volgens mij alles aan elkaar daar zoals gisteren tegen Ramona zeggen dat ze niets met Bas zou doen maar later wel gaat zoenen..doet poeslief maar het is een gehaaide...quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:43 schreef xFleur het volgende:
Ergeren zich meer mensen aan Do of ben ik de enige?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Haar toontje soms zoals nu ook tegen Cees ..haar zin doordrijven...ze liegt volgens mij alles aan elkaar daar zoals gisteren tegen Ramona zeggen dat ze niets met Bas zou doen maar later wel gaat zoenen..doet poeslief maar het is een gehaaide...
Ze heeft niet met Bas gezoend...quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Haar toontje soms zoals nu ook tegen Cees ..haar zin doordrijven...ze liegt volgens mij alles aan elkaar daar zoals gisteren tegen Ramona zeggen dat ze niets met Bas zou doen maar later wel gaat zoenen..doet poeslief maar het is een gehaaide...
Top! Ikhoudervanquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Erger mij vooral aan al dr zielige verhalen waarvan de helft nog niet waar is (waarschijnlijk).quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ergeren zal nog wel toenemen, , hoe langer zij daar zit hoe meer bitch ze zal blijken te zijn,
jawel hoor, vanachtquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft niet met Bas gezoend...
Snap ik ook welquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:48 schreef mootie het volgende:
Nouja bij Wim zijn er wel een paar die hem doorhebben, iig Bas en Cees maargoed die lamlul zit daar ook alweer een half jaar of langer dus mag ook wel es.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:46 schreef xFleur het volgende:
[..]
Niemand heeft elkaar daar door..
Iedereen gelooft wim met zn ene leugen na zn andere leugen.
Nu do weer met al dr sterke zielige verhalen.
Tis ongelofelijk...
Watquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:48 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |