Of juist dat ze wel weg moet, dat geeft wel mooie beeldenquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:28 schreef flatflower het volgende:
Als Do slim is houdt ze haar binding met Bas, want inderdaad krijgt zij waarschijnlijk veel stemmen, maar als vriendinnetje van Bas gaat ze nooit naar huis. Bas gaan ze sowieso niet laten gaan, kijkcijferkanon.
Ik wilde iets antwoorden, maar dan word ik weer afgeleid door die UI van je......ben ik het weer kwijtquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:36 schreef klabbakus het volgende:
hahaha, dus die caravan lekt doordat ze er camera's hebben opgehangen![]()
Bas pissed
ah vandaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wilde iets antwoorden, maar dan word ik weer afgeleid door die UI van je......ben ik het weer kwijt![]()
Een echte kip caravan danquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
ik zie die caravan straks nog wel als kippenhok dienst doen
Tuurlijk gaat ze, mooie drama TVquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:28 schreef flatflower het volgende:
Als Do slim is houdt ze haar binding met Bas, want inderdaad krijgt zij waarschijnlijk veel stemmen, maar als vriendinnetje van Bas gaat ze nooit naar huis. Bas gaan ze sowieso niet laten gaan, kijkcijferkanon.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:42 schreef sjampoeh het volgende:
Die mike kauwt ook heel wat weg or nah
Dan zal de caravan wel weer even uit beeld gaan zodat achter even alles goed kan afkitten... vocht samen met dure camera's lijkt me niet goed...quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:36 schreef klabbakus het volgende:
hahaha, dus die caravan lekt doordat ze er camera's hebben opgehangen![]()
Bas pissed
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:44 schreef mootie het volgende:
Do moet chief Cees om een borrelglaasje wodka voor in de cake vragen.
Ik kijk het nog ff aan.Precies.Bizarquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:43 schreef xFleur het volgende:
Ergeren zich meer mensen aan Do of ben ik de enige?
sylvie meis 2.0quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:43 schreef xFleur het volgende:
Ergeren zich meer mensen aan Do of ben ik de enige?
Wodka is opquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:44 schreef mootie het volgende:
Do moet chief Cees om een borrelglaasje wodka voor in de cake vragen.
VInd het vooral bizar dat men haar daar niet door lijkt te hebben. Maar heb ik ook bij Ramona, naja mss moeten ze kleur bekennen bij de volgende stemming ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik kijk het nog ff aan.Precies.Bizar
Ze hebben allemaal slechte EQquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:45 schreef Urb het volgende:
[..]
VInd het vooral bizar dat men haar daar niet door lijkt te hebben. Maar heb ik ook bij Ramona, naja mss moeten ze kleur bekennen bij de volgende stemming ofzo
dat stemmetje, ik word er gewoon allergisch vanquote:
Niemand heeft elkaar daar door..quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:45 schreef Urb het volgende:
[..]
VInd het vooral bizar dat men haar daar niet door lijkt te hebben. Maar heb ik ook bij Ramona, naja mss moeten ze kleur bekennen bij de volgende stemming ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |