quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Row: "Je bent een snitch!"
Bjorn: "Tief in elkaar joh!"
Niks de fout bij de streamers.De fout lag bij Waaif/Ivan/Feboquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren was het ook al zo erg. Ze zijn bang om maar iets verkeerds te laten zien.
En het gelul dat wij daar debet aan zijn door het Ivan "incident" gaat er bij mij niet in.
Er zit 20 seconden vertraging in, tijd genoeg dus. De SL's lijken nu echt random.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:19 schreef mootie het volgende:
Die krijgen ook alleen maar opdracht om alles wat eventueel, misschien, mogelijk problemen kan veroorzaken weg te locken.
Maar wel Bas telkens stemmen geven omdat hij geen groepsmens zou zijn. Pure jaloezie natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En de groep vond het ook maar weer goed dat die Mark niet meedeed.Begrepen ze allemaal.
Als je pas om 11 uur je ontbijt naar binnen schuift, is het nu tijd voor de lunch. Ik zie Bjorn hele kipfilets behandelen. Als dat ook lunch is. Ze zijn nog niet bezig met 'op de armoedegrens leven'quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat moeten ze toch allemaal eten op deze tijd.
Het zijn er over de gehele dag al veel meer geweest hoor.quote:
Die hadden net wel woorden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Zeyina het volgende:
Gaat Mark verhuizen? Ik zag hem zijn bed naar beneden slepen en tegen de wand van de kapsalon zetten.
Inclusief zijn matras.
Heeft hij ruzie met Gina?
Is hij ook niet,quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar wel Bas telkens stemmen geven omdat hij geen groepsmens zou zijn. Pure jaloezie natuurlijk.
Snetchquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Row: "Je bent een snitch!"
Bjorn: "Tief in elkaar joh!"
vanaf een uurtje of 12 kijk ik meequote:Op woensdag 13 januari 2016 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn er over de gehele dag al veel meer geweest hoor.
Wat is het ook een klein kind. Gaat ie zeker weer dagen zielig op bed zitten/liggen mokken, deed ie ook al als ie weer es mot had met LauAquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Zeyina het volgende:
Gaat Mark verhuizen? Ik zag hem zijn bed naar beneden slepen en tegen de wand van de kapsalon zetten.
Inclusief zijn matras.
Heeft hij ruzie met Gina?
Mee eens, zelfs voor een Wim die hem niet mot had ie een luisterend oor toen die weer eens heimwee had.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:23 schreef flatflower het volgende:
Ik ben van mening dat Bas meer gevoel heeft voor de groep per individu dan meniggeen daar!
Jah hallo, zonder geluid kan ik het ook wel volhouden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb geen geluid nu aan, maar heb het idee dat Row nogal geïrriteerd is, aan het lopen te zien
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb geen geluid nu aan, maar heb het idee dat Row nogal geïrriteerd is, aan het lopen te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |