Ik merk wel dat ze Ivan heel krampachtig buiten beeld houden. Ik vind dat niet zo erg, dat weet je.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:07 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat het deels wel meespeelt. Alleen snap ik niet wat voor ergs er nu nog kan gebeuren. Het hondje is immers weg.
Walgelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
echt een stelletje kontenkruipers
Omdat ze de smaak te pakken hebben? Dat geloof ik niet zo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen kunnen op alle slakken zout gaan leggen.
Nog 1 zetje en hij is ook de poort uit...quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ze Ivan heel krampachtig buiten beeld houden. Ik vind dat niet zo erg, dat weet je.
Twee happen en klaar. Hoeft ze geen hele boterham voor zichzelf te maken die ze over een uur weer uitkotst.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:08 schreef mootie het volgende:
Ben eet een broodje. Do 'wat eet je', en neemt meteen een hap. Ben staat zijn broodje braaf af.
hoezo?quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:11 schreef snetje het volgende:
Bas ontdekt dat ze een camera hebben veranderd in de caravan ..Serieus? Zegt hij ... daar heb jij om gevraagd Do...
Meer dat Talpa nu uit voorzorg alles maar locked. Want je weet het niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze de smaak te pakken hebben? Dat geloof ik niet zo.
Schijnbaar kon achter niet alles meekrijgen met de camera's met wat er gisteren gebeurde (zoenen van Bas en Do)..quote:
Daar lijkt het inderdaad wel op. Maar het lijkt me eigenlijk voor alle partijen behoorlijk irritant, dus ze kunnen er beter mee ophouden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer dat Talpa nu uit voorzorg alles maar locked. Want je weet het niet.
Ze kunnen beter wat incompetente prutsers achter de schermen eruit schoppen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer dat Talpa nu uit voorzorg alles maar locked. Want je weet het niet.
doe even normaal ik heb tot december betaaltquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Maar het lijkt me eigenlijk voor alle partijen behoorlijk irritant, dus ze kunnen er beter mee ophouden.
Hahahaha, zo bedoel ik het niet, ik heb ook voor het hele jaar betaald. Ik bedoel ophouden met die streamlocks.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
doe even normaal ik heb tot december betaalt
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha, zo bedoel ik het niet, ik heb ook voor het hele jaar betaald. Ik bedoel ophouden met die streamlocks.
Die krijgen ook alleen maar opdracht om alles wat eventueel, misschien, mogelijk problemen kan veroorzaken weg te locken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze kunnen beter wat incompetente prutsers achter de schermen eruit schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |