quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Row: "Je bent een snitch!"
Bjorn: "Tief in elkaar joh!"
Niks de fout bij de streamers.De fout lag bij Waaif/Ivan/Feboquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren was het ook al zo erg. Ze zijn bang om maar iets verkeerds te laten zien.
En het gelul dat wij daar debet aan zijn door het Ivan "incident" gaat er bij mij niet in.
Er zit 20 seconden vertraging in, tijd genoeg dus. De SL's lijken nu echt random.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:19 schreef mootie het volgende:
Die krijgen ook alleen maar opdracht om alles wat eventueel, misschien, mogelijk problemen kan veroorzaken weg te locken.
Maar wel Bas telkens stemmen geven omdat hij geen groepsmens zou zijn. Pure jaloezie natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En de groep vond het ook maar weer goed dat die Mark niet meedeed.Begrepen ze allemaal.
Als je pas om 11 uur je ontbijt naar binnen schuift, is het nu tijd voor de lunch. Ik zie Bjorn hele kipfilets behandelen. Als dat ook lunch is. Ze zijn nog niet bezig met 'op de armoedegrens leven'quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat moeten ze toch allemaal eten op deze tijd.
Het zijn er over de gehele dag al veel meer geweest hoor.quote:
Die hadden net wel woorden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Zeyina het volgende:
Gaat Mark verhuizen? Ik zag hem zijn bed naar beneden slepen en tegen de wand van de kapsalon zetten.
Inclusief zijn matras.
Heeft hij ruzie met Gina?
Is hij ook niet,quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar wel Bas telkens stemmen geven omdat hij geen groepsmens zou zijn. Pure jaloezie natuurlijk.
Snetchquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Row: "Je bent een snitch!"
Bjorn: "Tief in elkaar joh!"
vanaf een uurtje of 12 kijk ik meequote:Op woensdag 13 januari 2016 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn er over de gehele dag al veel meer geweest hoor.
Wat is het ook een klein kind. Gaat ie zeker weer dagen zielig op bed zitten/liggen mokken, deed ie ook al als ie weer es mot had met LauAquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Zeyina het volgende:
Gaat Mark verhuizen? Ik zag hem zijn bed naar beneden slepen en tegen de wand van de kapsalon zetten.
Inclusief zijn matras.
Heeft hij ruzie met Gina?
Mee eens, zelfs voor een Wim die hem niet mot had ie een luisterend oor toen die weer eens heimwee had.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:23 schreef flatflower het volgende:
Ik ben van mening dat Bas meer gevoel heeft voor de groep per individu dan meniggeen daar!
Jah hallo, zonder geluid kan ik het ook wel volhouden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb geen geluid nu aan, maar heb het idee dat Row nogal geïrriteerd is, aan het lopen te zien
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb geen geluid nu aan, maar heb het idee dat Row nogal geïrriteerd is, aan het lopen te zien
Die heeft 5 minuten geleden gebakken eieren naar binnen geschovenquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:24 schreef sjampoeh het volgende:
Wel kloten voor ram.. Gaat row daar zitten met ik veel allemaal lekkere dingen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die heeft 5 minuten geleden gebakken eieren naar binnen geschoven
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:26 schreef LLgetikt het volgende:
weten ze al dat bas heeft lopen zoenen?
Het was altijd 1 muntje voor 1,50.quote:
Welnee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:26 schreef spapaars het volgende:
2 voor zeker genomineerden
[ afbeelding ]
Dan weet die Ramona er weer niks vanaf.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het was altijd 1 muntje voor 1,50.![]()
Tenminste wel toen wij er zaten te slempen
Dat dus kit is een wondermiddelquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bas even met de kitspuit langs dat dak!
Dus dat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:28 schreef flatflower het volgende:
Als Do slim is houdt ze haar binding met Bas, want inderdaad krijgt zij waarschijnlijk veel stemmen, maar als vriendinnetje van Bas gaat ze nooit naar huis. Bas gaan ze sowieso niet laten gaan, kijkcijferkanon.
+1quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:28 schreef flatflower het volgende:
Als Do slim is houdt ze haar binding met Bas, want inderdaad krijgt zij waarschijnlijk veel stemmen, maar als vriendinnetje van Bas gaat ze nooit naar huis. Bas gaan ze sowieso niet laten gaan, kijkcijferkanon.
Do:Misschien is dit de cue/clue? dat ik naar binnen moetquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:29 schreef mootie het volgende:
De caravan lekt. Het dak. Plafond heeft ook vochtplekken.
Ivan vindt dat de caravan al minder stinkt. Dit dankzij Vic, water met wasverzachter sprayen in de caravan.
Het lijkt me echt een ranzig ding. Schimmel, stank.
Ivan mag daar zeker wel commentaar op hebben en Cees die schijnbaar aan haar achterban beloofd had op Ramona te letten niet (maar geen idee waanneer en hoe hij dit geregeld moet hebben, mss in haar post gevraagd ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:21 schreef snetje het volgende:
Ramona smeert een boterham waarop Ivan vraagt of ze het nodig heeft..
Ramona: Ja ik heb het nodig! Ik heb vanmorgen nog niets gehad...
Denk het ook idd, die zitten wel safe voorlopig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:28 schreef flatflower het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |