Vrijnemen. Woensdag de 13e om 10.00 uur dusquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Nice!
Hier zaterdag want 13e werken en relatiejubileum erachteraan.
Ik heb mezelf hendig sjiek ingeroosterd omdat december anders helemaal versnipperd zou zijn.quote:Op woensdag 6 december 2017 11:30 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Vrijnemen. Woensdag de 13e om 10.00 uur dus
U wot mate?!quote:
Kinepolis Antwerpen, zaal 5 toevallig?quote:Op woensdag 6 december 2017 11:30 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Vrijnemen. Woensdag de 13e om 10.00 uur dus
See u therequote:Op woensdag 6 december 2017 12:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
Kinepolis Antwerpen, zaal 5 toevallig?
Ik ben een beetje 3D-moe, misschien ligt dat aan de combinatie met mijn bril op sterkte. De 2D-versie draait alleen om 12 uur 's middagsquote:
Dagoduck indeed... blijft immers flink anders dan thuis kijken.quote:Op woensdag 6 december 2017 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een beetje 3D-moe, misschien ligt dat aan de combinatie met mijn bril op sterkte. De 2D-versie draait alleen om 12 uur 's middagsen ik vind de bios het geld niet altijd waard, ga meestal alleen heen als ik nog een bioscoopbon heb. (sprak de gierige Dagoduck)
Thuis is ook veel chiller, lekker rustig, geen pratende mensen enzo.
Al lang niet meer. En toch prefereer ik een bioscoop, zelfs met een minder scherpe projectie (hier en daar helaas wel het geval).quote:Op woensdag 6 december 2017 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Zo veel als vroeger scheelt het niet meer vind ik, thuis of bioscoop. Je zit niet meer op een 15 inch beeldbuis met blikken speakers te kijken natuurlijk.
Tuurlijk, eens hoor. Maar met een 65 inch en een beetje surroundset kom je toch een eind.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al lang niet meer. En toch prefereer ik een bioscoop, zelfs met een minder scherpe projectie (hier en daar helaas wel het geval).
En met zo'n pathe-kaart is het ook superhendig hier. Voor het geld hoef je het iig niet te laten, qua drukte is het een kwestie van vroeger opstaan of het voor lief nemen.
Dit soort films schreeuwen om een groot beeld iig.
Ik zit nog op een TV van 32 inch. Ook prima en volgend jaar wellicht 55-65, maar het blijft gewoon niet dezelfde ervaring. Ook vind ik het wel prettig dat je hem niet voor elke zucht op pauze kunt zetten.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, eens hoor. Maar met een 65 inch en een beetje surroundset kom je toch een eind.
Ik ga ook wel gewoon naar de bioscoop, net als bij alle voorgaande delen (incl A new Hope)
.
Nouja, dat laatste vind ik wel weer prettig. En wat men al zei, geen mensen om je heen met mobieltjes en knisperende zakken chipsquote:Op woensdag 6 december 2017 17:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit nog op een TV van 32 inch. Ook prima en volgend jaar wellicht 55-65, maar het blijft gewoon niet dezelfde ervaring. Ook vind ik het wel prettig dat je hem niet voor elke zucht op pauze kunt zetten.
Daar heb ik haast nooit last van behalve bij topdrukte of slechte horrorfilms.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, dat laatste vind ik wel weer prettig. En wat men al zei, geen mensen om je heen met mobieltjes en knisperende zakken chips.
ze draaien hem ook in zo'n 4d zaal, waar je de Tauntaun*-stront kan ruikenquote:
Dat loopt hier juist als een trein. Star Wars is de enige film die ik in 4D wil zienquote:Op woensdag 6 december 2017 20:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
ze draaien hem ook in zo'n 4d zaal, waar je de Tauntaun*-stront kan ruiken
maar echt veel animo voor de eerste voorstelling is daar nog niet voor:
[ afbeelding ]
* Geen idee of er tauntaun's in de nieuwe film zitten. Ik gok van niet
dat kaartje is overigens wel van de allereerste screening, om 13:00u op woensdag.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat loopt hier juist als een trein. Star Wars is de enige film die ik in 4D wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |