Behalve de x-wing en de set op Jakku is er weinig direct van Ralph, maar de invloed is er idd wel, en bewust, meer dan in de oude films haast.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:48 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik kopieer niks van mensen dit is mijn eigen mening
Ik heb niemand mijn opmerking over costume design van Ralph Macquarrie zien schrijven (bijvoorbeeld). Het is gewoon zo klaar als wat
O jawel hoor, (kan de link even niet vinden) maar er was al een vergelijking tussen oude concept-art voor Luke en de outfit van Rey.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:48 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik heb niemand mijn opmerking over costume design van Ralph Macquarrie zien schrijven (bijvoorbeeld). Het is gewoon zo klaar als wat
Wat naar mijn mening nogal veel over het hoofd wordt gezien door de mensen die zeuren omdat het een soort van remake is: het doel bij deze films was om het vertrouwen van de fans te herwinnen, ze wouden daarom iets herkenbaars geven. Ik vind het niet gek dat je dan teruggrijpt naar dat wat de filmsreeks zo populaire maakte. Voor de volgende delen zullen ze wel met meer vernieuwende verhaallijnen moeten komen, dat komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve de x-wing en de set op Jakku is er weinig direct van Ralph, maar de invloed is er idd wel, en bewust, meer dan in de oude films haast.
Maar dat is al lang en breed bekend, dus waarom hierover blijven keuvelen. Het is een eerste film met gemengde successen en problemen, zoals A New Hope en The Phantom Menace dat ook veel meer hadden dan hun opvolgers.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe delen iig, kom maar op.
Herkenbaar zou zijn de stijl. Dit miste ik in I II III. Hele scenes kopieren (BB8 valt in dat gat bovenop chewbacca ivm de hyperdrive?) is wel erg mager.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat naar mijn mening nogal veel over het hoofd wordt gezien door de mensen die zeuren omdat het een soort van remake is: het doel bij deze films was om het vertrouwen van de fans te herwinnen, ze wouden daarom iets herkenbaars geven. Ik vind het niet gek dat je dan teruggrijpt naar dat wat de filmsreeks zo populaire maakte.
Ditto! Ik wil hem nog een paar keer zien. Ben alleen niet Die Hard genoeg om hem meerdere keren in de Bios te willen zien (wil kunnen roken tijdens film, op pauze kunnen zetten voor de plee etc xD)quote:Op zondag 7 februari 2016 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht nu wel tot de blu-ray. Nog krap 3 maandjes.
Idd, Jakku.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve de x-wing en de set op Jakku is er weinig direct van Ralph, maar de invloed is er idd wel, en bewust, meer dan in de oude films haast.
Janken, jonge, janken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef polderturk het volgende:
Zitten jullie nog steeds over deze remake die ons op klaarlichte dag van onze centen heeft beroofd te praten?
Twee keer geweest al zelfs. In extra dure zetels zelfs. Bam!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef polderturk het volgende:
Zitten jullie nog steeds over deze remake die ons op klaarlichte dag van onze centen heeft beroofd te praten?
Je stelt je aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik voel me echt belazerd. Dit is gewoon afzetterij.
http://www.nu.nl/economie(...)nkzij-star-wars.htmlquote:Walt Disney behaalt hoogste kwartaalwinst dankzij Star Wars
Gepubliceerd: 09 februari 2016 22:53 Laatste update: 10 februari 2016 07:25
Het Amerikaanse entertainmentconcern Walt Disney heeft in het afgelopen kwartaal de hoogste kwartaalwinst ooit behaald, dankzij het succes van de nieuwe Star Wars-film The Force Awakens.
Dat maakte Disney dinsdag na het slot van de beurshandel in New York bekend.
De nettowinst in het eerste kwartaal van het gebroken boekjaar bedroeg 2,9 miljard dollar (ruim 2,5 miljard euro), tegen 2,2 miljard dollar een jaar eerder. De omzet ging met 14 procent omhoog naar 15,2 miljard dollar.
Disney zag de omzet bij zijn filmstudiodivisie met 46 procent toenemen dankzij de enorme populariteit van de nieuwe Star Wars-film die in december in de bioscoop uitkwam. Daarnaast werd ook geprofiteerd van de verkoop van speelgoed van Star Wars. Verder werd bij de pretparken van Disney een flink hogere winst in de boeken gezet.
"Dankzij het fenomenale succes van Star Wars hebben we de hoogste kwartaalwinst in de geschiedenis van ons bedrijf geboekt", zei topman Robert Iger in een toelichting op de resultaten. De cijfers waren beter dan analisten hadden gedacht.
Daar komt bij dat Star Wars voor altijd van hun is. Die rechten kunnen ze weer door verkopen voor minimaal 4 miljard.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Zoiets idd, en dat verdient zich rap terug. Ook alle merchandising is nu van Disney natuurlijk.
As if.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:50 schreef polderturk het volgende:
[..]
Daar komt bij dat Star Wars voor altijd van hun is. Die rechten kunnen ze weer door verkopen voor minimaal 4 miljard.
Jammer dat je geen tieten kunt trainen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:01 schreef KingRadler het volgende:
Rey is flink aan het trainen
https://www.instagram.com/p/BBZrkFMlEyp/
die train je afquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:10 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jammer dat je geen tieten kunt trainen.
Hoe groot is nou echt het verschil tussen blue-rey en DVD?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht nu wel tot de blu-ray. Nog krap 3 maandjes.
dat merk je vanzelf wel als je een nieuwere tv koopt. Het verschil is dan echt heel goed te zienquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoe groot is nou echt het verschil tussen blue-rey en DVD?
Ik heb (nog) geen blue ray speler maar zit erover te denken om er nu toch maar eentje aan te schaffen. Omdat ik TFA niet als DVD wil kopen, zeg maar.
Groot genoeg.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen blue ray speler maar zit erover te denken om er nu toch maar eentje aan te schaffen. Omdat ik TFA niet als DVD wil kopen, zeg maar.
Hangt et vanaf wat voor tv je hebt. Heb je een 50+ inch full hd tv, dan kan je beter blu ray kijke. Heb je een 32 inch tv? Dan maakt het nauwelijks wat uit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Haha, nee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hangt et vanaf wat voor tv je hebt. Heb je een 50+ inch full hd tv, dan kan je beter blu ray kijke. Heb je een 32 inch tv? Dan maakt het nauwelijks wat uit.
Verschil in beeldkwaliteit is duidelijk genoeg. Maar ook interessant vind ik dat Bluray geavanceerdere mogelijkheden heeft voor extra's bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Door online diensten zoals Netflix worden er veel minder blue-ray spelers verkocht. Als mensen nog wat hebben staan is het een dvd speler. Verkoop stijgt dan ook niet genoeg om het echt zo veel rendabeler te maken om ze goedkoper te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Groot genoeg.
Edit: al blijf ik ze ivm DVD belachelijk duur vinden voor iets wat als productie marginaal duurder is. Zelfde zag je in de DVD begindagen, pas toen die gemiddeld tussen de tien en vijftien gingen kosten in massa's nam de verkoop toe.
Als de vraag afneemt neemt de prijs ook af is mij altijd geleerd. Daarnaast bezitten iig beide grote consoles gewoon een blu-ray speler en Netflix is niet bepaald een vervanging voor nieuwe films wanneer je wil, maar een aardige aanvulling. Maar we gaan wel heel off topic.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Door online diensten zoals Netflix worden er veel minder blue-ray spelers verkocht. Als mensen nog wat hebben staan is het een dvd speler. Verkoop stijgt dan ook niet genoeg om het echt zo veel rendabeler te maken om ze goedkoper te maken.
Denk ik. ...
Lekker voetenwerkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef KingRadler het volgende:
Jedi Training van Rey en nu buiten (zijn geen spoilers)
https://igcdn-videos-f-17(...)877_1385138228_n.mp4
Smeerlap, roken tijdens de filmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Smeerlap, roken tijdens de film
Nu maar hopen dat dit zorgt voor hogere investeringen in de volgende 2 films.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Zoiets idd, en dat verdient zich rap terug. Ook alle merchandising is nu van Disney natuurlijk.
HD vs. SD of zoals het eigenlijk genoemd zou worden LD.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een bekende oefening voor hardlopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef KingRadler het volgende:
Jedi Training van Rey en nu buiten (zijn geen spoilers)
https://igcdn-videos-f-17(...)877_1385138228_n.mp4
het verschil is met blote oog niet zichtbaar als je een kleine TV hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
dit is een echte Jediquote:
haar eerste echte rol, ooit, dus dan mag ze echt niet klagen. Ze zien jou al aankomen bij je eerste normale baan, en gelijk het salaris van een senior vragen...quote:Op zondag 14 februari 2016 09:32 schreef KingRadler het volgende:
vind het wel jammer dat Daisy niet veel betaald kreeg voor Star Wars.
Ze moet er zoveel voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |