Hoe groot is nou echt het verschil tussen blue-rey en DVD?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht nu wel tot de blu-ray. Nog krap 3 maandjes.
dat merk je vanzelf wel als je een nieuwere tv koopt. Het verschil is dan echt heel goed te zienquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoe groot is nou echt het verschil tussen blue-rey en DVD?
Ik heb (nog) geen blue ray speler maar zit erover te denken om er nu toch maar eentje aan te schaffen. Omdat ik TFA niet als DVD wil kopen, zeg maar.
Groot genoeg.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen blue ray speler maar zit erover te denken om er nu toch maar eentje aan te schaffen. Omdat ik TFA niet als DVD wil kopen, zeg maar.
Hangt et vanaf wat voor tv je hebt. Heb je een 50+ inch full hd tv, dan kan je beter blu ray kijke. Heb je een 32 inch tv? Dan maakt het nauwelijks wat uit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Haha, nee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hangt et vanaf wat voor tv je hebt. Heb je een 50+ inch full hd tv, dan kan je beter blu ray kijke. Heb je een 32 inch tv? Dan maakt het nauwelijks wat uit.
Verschil in beeldkwaliteit is duidelijk genoeg. Maar ook interessant vind ik dat Bluray geavanceerdere mogelijkheden heeft voor extra's bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Door online diensten zoals Netflix worden er veel minder blue-ray spelers verkocht. Als mensen nog wat hebben staan is het een dvd speler. Verkoop stijgt dan ook niet genoeg om het echt zo veel rendabeler te maken om ze goedkoper te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Groot genoeg.
Edit: al blijf ik ze ivm DVD belachelijk duur vinden voor iets wat als productie marginaal duurder is. Zelfde zag je in de DVD begindagen, pas toen die gemiddeld tussen de tien en vijftien gingen kosten in massa's nam de verkoop toe.
Als de vraag afneemt neemt de prijs ook af is mij altijd geleerd. Daarnaast bezitten iig beide grote consoles gewoon een blu-ray speler en Netflix is niet bepaald een vervanging voor nieuwe films wanneer je wil, maar een aardige aanvulling. Maar we gaan wel heel off topic.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Door online diensten zoals Netflix worden er veel minder blue-ray spelers verkocht. Als mensen nog wat hebben staan is het een dvd speler. Verkoop stijgt dan ook niet genoeg om het echt zo veel rendabeler te maken om ze goedkoper te maken.
Denk ik. ...
Lekker voetenwerkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef KingRadler het volgende:
Jedi Training van Rey en nu buiten (zijn geen spoilers)
https://igcdn-videos-f-17(...)877_1385138228_n.mp4
Smeerlap, roken tijdens de filmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Smeerlap, roken tijdens de film
Nu maar hopen dat dit zorgt voor hogere investeringen in de volgende 2 films.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Zoiets idd, en dat verdient zich rap terug. Ook alle merchandising is nu van Disney natuurlijk.
HD vs. SD of zoals het eigenlijk genoemd zou worden LD.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een bekende oefening voor hardlopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:06 schreef KingRadler het volgende:
Jedi Training van Rey en nu buiten (zijn geen spoilers)
https://igcdn-videos-f-17(...)877_1385138228_n.mp4
het verschil is met blote oog niet zichtbaar als je een kleine TV hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
dit is een echte Jediquote:
haar eerste echte rol, ooit, dus dan mag ze echt niet klagen. Ze zien jou al aankomen bij je eerste normale baan, en gelijk het salaris van een senior vragen...quote:Op zondag 14 februari 2016 09:32 schreef KingRadler het volgende:
vind het wel jammer dat Daisy niet veel betaald kreeg voor Star Wars.
Ze moet er zoveel voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |