Dat is een nieuwe complottheorie, like it.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben nu de visual companion aan het doorlezen van de film en een paar dingen vond ik wel interessant
1. Er was een Imperial Classified Research Base boven Jakku
2. De naam op de Rebel-helm die Rey heeft is 'Ræh'.
Dus Rey kan net zo goed een geheim Empire experiment zijn, er is in ieder geval gegronde reden om te twijfelen aan haar voornaam.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel als 1 daarvan uit pure Forceelementen is opgewekt. Het is dat hij geen Janakin Ckywalker heet...
tsja, het is echter ook niet dat het klinkklare onzin is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar je noemt het wel zo duidelijk dat het een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid betreft. Tuurlijk.
Ha, dat zou wel tof zijn!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben nu de visual companion aan het doorlezen van de film en een paar dingen vond ik wel interessant
1. Er was een Imperial Classified Research Base boven Jakku
2. De naam op de Rebel-helm die Rey heeft is 'Ræh'.
Dus Rey kan net zo goed een geheim Empire experiment zijn, er is in ieder geval gegronde reden om te twijfelen aan haar voornaam.
Nee, maar je brengt het aanvankelijk als zo duidelijk dat het wel zo móét zijn om later die keutel weer in te trekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
tsja, het is echter ook niet dat het klinkklare onzin is.
Meer dat het dan een JC verwijzing is, welk verhaal ook binnen het Hero with a thousand faces-patroon hoort.quote:
The force lijkt me ook meer een aangeboren talent dan iets wat echt genetisch bepaald is. Ik zou het iig. veel interessanter vinden indien iemand een supergetalenteerde force-user kan zijn terwijl de rest van de familie uit 100 generaties complete force-noobs bestond. En dat een kind van 2 jedi toch totaal geen binding met the force kan hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De kans echter dat het op een bewoners aantal van in de miljarden beperkt blijft tot 1 familie is ook niet echt aannemelijk natuurlijk
Het idee dat Anakin de vader van Luke was kwam pas tijdens het schrijven van Empire Strikes Back, dus de hints zijn eerder toevallig dan expres in A New Hope.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:47 schreef blessed19 het volgende:
Soortgelijke hints deden ze in IV ook richting anakin.
jammer vaak was nummer 2 beter net als the Empirequote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:03 schreef Peachbird het volgende:
Nou gezien, en vond het echt oprecht een stompzinnige voorspelbare saaie faalfilm, nogal gerushed en onsamenhangend, geen moment zat ik te kijken met de gedachte "wat tof".
Hoef de volgende delen hierop niet te zien.
Empire is juist een van die uitzonderingen... Of bedoel je binnen de reeks?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
jammer vaak was nummer 2 beter net als the Empire
Zaten naar mijn idee best wel wat van die overgangen in.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Empire is juist een van die uitzonderingen... Of bedoel je binnen de reeks?
Ik heb er goede hoop op maar mis we een beetje de magie die Lucas er wel in wist te krijgen. Ook de kenmerkende geanimeerde overgangen zaten er niet in.
Ik vind het qua editing juist een nostalgische vibe hebben. Je komt bij mij over alsof je de film met een half oog gezien hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar harde cut naar harde cut van actie in actie zo'n beetje. Meer rust zou de toekomstige films echt goed doen...
Ben twee keer geweest.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik vind het qua editing juist een nostalgische vibe hebben. Je komt bij mij over alsof je de film met een half oog gezien hebt.![]()
Ben het wel mee eens dat het meer een rollercoaster film is, maar dat komt volgens mij meer omdat hier, in vergelijking met anh en esb, geen yoda/training stukken in zitten.
Dat maakt het dan nog vreemder. Maarja, misschien ben je juist zo gewend aan die SW overgangen dat je het niet hebt opgemerkt.quote:
Muggleborns en Squibs dus ;;)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The force lijkt me ook meer een aangeboren talent dan iets wat echt genetisch bepaald is. Ik zou het iig. veel interessanter vinden indien iemand een supergetalenteerde force-user kan zijn terwijl de rest van de familie uit 100 generaties complete force-noobs bestond. En dat een kind van 2 jedi toch totaal geen binding met the force kan hebben.
Chinese nasi hier, is toch ook aangepast? Zomaar gebakken rijst wat verschilt van restaurant tot testaurant waar van alles in zit wat je niet direkt kunt identificeren als nederlander. Lusten wij toch ook niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zit geld en als een aanpassing op hun smaak meer geld als gevolg heeft dan is dat interessant. Dat betreft weet ik nog niet of dat een goed of een slecht teken is..:
Je maakt een vergelijking die al meteen mank gaat. Das jammer.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:38 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Chinese nasi hier, is toch ook aangepast? Zomaar gebakken rijst wat verschilt van restaurant tot testaurant waar van alles in zit wat je niet direkt kunt identificeren als nederlander. Lusten wij toch ook niet?
Mijn tante van 60 zegt het ook. Zij hebben stukjes van 4,5,6 opnieuw nagespeeld en een nieuwe film van gemaakt. Ze vond het wel leuk. Maar denkt wel dat Lucas de film gemaakt heeft.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef KingRadler het volgende:
Kylo Ren gaat undercover in Undercover Boss SNL
Rey Palpatine geloof ik persoonlijk niet zo in. Heb het idee dat Palpatine vanaf het begin af aan kwaardaardig is, geen goeie jongen die op een gegeven moment verleid is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:38 schreef DrParsifal het volgende:
Voor evenwicht in the force. Zie ik ook wel wat in Rey als afstammeling van zowel Palpatine (of Dooku) als Luke (of Kenobi).
Ik zie die ouders al op hun hover-bakfiets stappen om hun beklag te doen bij de Jedi-academy, als de teleurstellende midi-chlorian score binnen is. 'Zo'n test is maar een momentopname!' 'Onze Diederik-Jan heeft faalangst!'quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dat een kind van 2 jedi toch totaal geen binding met the force kan hebben.
Leuk voor de weblog maar ik hoef dergelijke onzin hier niet zo te zien.quote:
hoort hier niet echt thuisquote:
quote:
Geniaal hoe dom die man is... Kan niet anders dan een troll zijn... Toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk voor de weblog maar ik hoef dergelijke onzin hier niet zo te zien.
mijn filmpje over Kylo Ren hoorde hier ook niet thuisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Geniaal hoe dom die man is... Kan niet anders dan een troll zijn... Toch?
Een goede duiding van het verhaal achter het verhaal (metaforen en zo) hoort hier wat mij betreft wel thuis maar ik denk dat deze man het in de verkeerde richting zoekt en te veel ziet wat hij wil zien. Er zijn goede documentaires gemaakt waarin mensen zoals George Lucas erover aan het woord kwamen, de strijd met Vietnam zou bijvoorbeeld invloed hebben gehad op het script, het keizerrijk ("empire") zou een metafoor voor de USA of het 'westen' zijn geweest. Hiermee was Star Wars meer een anti-oorlogsfilm dan een oorlogspromotiefilm.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk voor de weblog maar ik hoef dergelijke onzin hier niet zo te zien.
Ik denk niet dat hij dom is of dat hij trolt, ook (normaal) intelligente mensen zien soms wat ze graag willen zien. Ze hebben een theorietje ontwikkeld en shoppen met de feiten zodat hun theorietje uitkomt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Geniaal hoe dom die man is... Kan niet anders dan een troll zijn... Toch?
Ach, rewrites zijn voor SW films meer regel dan uitzondering. Zelfs op de set zelf.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:10 schreef KingRadler het volgende:
Even Serieus
De volgend Star Wars film word waarschijnlijk herschreven ze hebben de rollen van de nieuwe acteurs kleiner gemaakt. En acteurs die het goed deden in tfa groter gemaakt zoals Rey/Finn/Poe
Dit gebeurd vaker in Hollywood als er meer films gepland zijn.
Bron: http://www.blastr.com/201(...)viii-may-get-rewrite
Kylo Ren zal een aangepast masker krijgen die hij niet meer kan afdoen net als Darth Vader.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:28 schreef ufopiloot het volgende:
Finn mag van mij weer Stormtrooper worden.
En als Kylo Ren zijn masker ophoudt mag hij wel de main villain blijven.
Blablabla, ik kies toch voor de dochter van luke. maar, net wat hij zegt, denk ik ook dat het een skywalker is. SW = Skywalker.quote:
Ren vermoord zijn vader en gaat verder trainen in de dark force. Nee, ik denk niet dat hij nu nog een goodguy gaat worden. Of het moet net zo leip gaan gebeuren als in ROTJ.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef stinkie het volgende:
Ren komt terug naar de light side en wordt dus combinatie light/dark en daarmee komt de balans in de force terug. En zo is ook de link naar de prequels en vader gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |