Je maakt een vergelijking die al meteen mank gaat. Das jammer.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:38 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Chinese nasi hier, is toch ook aangepast? Zomaar gebakken rijst wat verschilt van restaurant tot testaurant waar van alles in zit wat je niet direkt kunt identificeren als nederlander. Lusten wij toch ook niet?
Mijn tante van 60 zegt het ook. Zij hebben stukjes van 4,5,6 opnieuw nagespeeld en een nieuwe film van gemaakt. Ze vond het wel leuk. Maar denkt wel dat Lucas de film gemaakt heeft.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef KingRadler het volgende:
Kylo Ren gaat undercover in Undercover Boss SNL
Rey Palpatine geloof ik persoonlijk niet zo in. Heb het idee dat Palpatine vanaf het begin af aan kwaardaardig is, geen goeie jongen die op een gegeven moment verleid is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:38 schreef DrParsifal het volgende:
Voor evenwicht in the force. Zie ik ook wel wat in Rey als afstammeling van zowel Palpatine (of Dooku) als Luke (of Kenobi).
Ik zie die ouders al op hun hover-bakfiets stappen om hun beklag te doen bij de Jedi-academy, als de teleurstellende midi-chlorian score binnen is. 'Zo'n test is maar een momentopname!' 'Onze Diederik-Jan heeft faalangst!'quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dat een kind van 2 jedi toch totaal geen binding met the force kan hebben.
Leuk voor de weblog maar ik hoef dergelijke onzin hier niet zo te zien.quote:
hoort hier niet echt thuisquote:
quote:
Geniaal hoe dom die man is... Kan niet anders dan een troll zijn... Toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk voor de weblog maar ik hoef dergelijke onzin hier niet zo te zien.
mijn filmpje over Kylo Ren hoorde hier ook niet thuisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Geniaal hoe dom die man is... Kan niet anders dan een troll zijn... Toch?
Een goede duiding van het verhaal achter het verhaal (metaforen en zo) hoort hier wat mij betreft wel thuis maar ik denk dat deze man het in de verkeerde richting zoekt en te veel ziet wat hij wil zien. Er zijn goede documentaires gemaakt waarin mensen zoals George Lucas erover aan het woord kwamen, de strijd met Vietnam zou bijvoorbeeld invloed hebben gehad op het script, het keizerrijk ("empire") zou een metafoor voor de USA of het 'westen' zijn geweest. Hiermee was Star Wars meer een anti-oorlogsfilm dan een oorlogspromotiefilm.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk voor de weblog maar ik hoef dergelijke onzin hier niet zo te zien.
Ik denk niet dat hij dom is of dat hij trolt, ook (normaal) intelligente mensen zien soms wat ze graag willen zien. Ze hebben een theorietje ontwikkeld en shoppen met de feiten zodat hun theorietje uitkomt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Geniaal hoe dom die man is... Kan niet anders dan een troll zijn... Toch?
Ach, rewrites zijn voor SW films meer regel dan uitzondering. Zelfs op de set zelf.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:10 schreef KingRadler het volgende:
Even Serieus
De volgend Star Wars film word waarschijnlijk herschreven ze hebben de rollen van de nieuwe acteurs kleiner gemaakt. En acteurs die het goed deden in tfa groter gemaakt zoals Rey/Finn/Poe
Dit gebeurd vaker in Hollywood als er meer films gepland zijn.
Bron: http://www.blastr.com/201(...)viii-may-get-rewrite
Kylo Ren zal een aangepast masker krijgen die hij niet meer kan afdoen net als Darth Vader.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:28 schreef ufopiloot het volgende:
Finn mag van mij weer Stormtrooper worden.
En als Kylo Ren zijn masker ophoudt mag hij wel de main villain blijven.
Blablabla, ik kies toch voor de dochter van luke. maar, net wat hij zegt, denk ik ook dat het een skywalker is. SW = Skywalker.quote:
Ren vermoord zijn vader en gaat verder trainen in de dark force. Nee, ik denk niet dat hij nu nog een goodguy gaat worden. Of het moet net zo leip gaan gebeuren als in ROTJ.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef stinkie het volgende:
Ren komt terug naar de light side en wordt dus combinatie light/dark en daarmee komt de balans in de force terug. En zo is ook de link naar de prequels en vader gemaakt.
Ach, we hebben Rogue One nog tussendoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef FredVleespet het volgende:
Episode 8 uitgesteld naar December 2017
[ afbeelding ]
och wie had oorspronkelijk verwacht dat vader terug zou keren naar de good guys.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ren vermoord zijn vader en gaat verder trainen in de dark force. Nee, ik denk niet dat hij nu nog een goodguy gaat worden. Of het moet net zo leip gaan gebeuren als in ROTJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |