Of ze vinden de film gewoon niet leuk, kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ach, die Chinezen begrijpen niets van Star Wars. Boeiend.
In welk geval er wel een heel erg groot cultuurverschil is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of ze vinden de film gewoon niet leuk, kan natuurlijk ook.
Pacific Rim deed het nergens écht goed behalve in China. Ik vond dat een toffe film. Maar verder heb ik geen idee wat daar goed ligt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In welk geval er wel een heel erg groot cultuurverschil is.
Dat is sowieso al duidelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In welk geval er wel een heel erg groot cultuurverschil is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:19 schreef blessed19 het volgende:
Ha, tof!is helemaal niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij wil, maar het is wel duidelijk verteld. Zo deden ze ook in de eerdere star wars films hinten naar anakin.quote:
Rey is de halfzus van Ren dat is mijn verwachting.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar het is wel duidelijk verteld. Zo deden ze ook in de eerdere star wars films hinten naar anakin.
Ik weet niet wat jij duidelijk vind. Maar er is alleen een duidelijke hint dat de ouders van Rey nog een belangrijke rol spelen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar het is wel duidelijk verteld. Zo deden ze ook in de eerdere star wars films hinten naar anakin.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij duidelijk vind. Maar er is alleen een duidelijke hint dat de ouders van Rey nog een belangrijke rol spelen.
Maar meer dan dat is het niet. Luke zou ik lui schrijfwerk vinden. Ik gok meer op een Obi-Wan of Palpatine-kleindochter.
Dat laatste zou ik tof vinden, dan krijg je Kylo Ren (Darth Vader) tegen Rey (Darth Sidious)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 jaar en dan weten we t echt!![]()
Dan hebben we een trilogie waarin er geen skywalker is die de protagonist/held is. Het kan maar het zou een breuk zijn met wat we gewend zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij duidelijk vind. Maar er is alleen een duidelijke hint dat de ouders van Rey nog een belangrijke rol spelen.
Maar meer dan dat is het niet. Luke zou ik lui schrijfwerk vinden. Ik gok meer op een Obi-Wan of Palpatine-kleindochter.
Dat laatste zou ik tof vinden, dan krijg je Kylo Ren (Darth Vader) tegen Rey (Darth Sidious)
de trailer heb ik nooit gezien. Was bang dat die teveel zou verraden. Dat kleine vrouwtje met die glazen sprak die zinnen uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan hebben we een trilogie waarin er geen skywalker is die de protagonist/held is. Het kan maar het zou een breuk zijn met wat we gewend zijn.
Gezien de eerdere geruchten (er werd gecast voor een Kenobi, dat is zeker) zou ze een Kenobi kunnen zijn, er zijn geen geruchten die wijzen op Palpatine.
Stiekem hoop ik dat ze een Kenobi is aangezien ze in dat geval waarschijnlijk niet verleid zal worden door het duistere: een karakter waarvan je weet dat ze goed blijft vind ik wel prettig na het Anakin-verhaal. In de trailer werd inderdaad gesuggereerd dat ze de dochter van Luke is maar dat kan ook bewuste misleiding zijn.
Ik heb de trailer op Youtube bekeken nadat ik de film heb gezien. Het verraadde niets, dat kan je aan JJ wel overlaten, die deed er alles aan om ervoor te zorgen dat de kijker zo weinig mogelijk wist voordat hij de film bekijkt. Het enige wat werd verraden is wie de hoofdrolspelers zijn en hoe ze eruit zien, van Rey kon je vermoeden op basis van de trailer dat ze in een warm gebied leeft en dat ze arm is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de trailer heb ik nooit gezien. Was bang dat die teveel zou verraden.
Dat herinnerde ik mij ook maar dat werd hier door iemand tegengesproken. Binnenkort ga ik de tweede keer kijken, daarna zal ik elk detail wel 100% zeker onthouden.quote:Dat kleine vrouwtje met die glazen sprak die zinnen uit.
Dat wordt dan wel heel erg analoog.quote:daarnaast, aangezien luke "gefaald" heeft, zal hij Rey wel naar een kenobi sturen, zodat hij nog een film "emo" kan doen. Rey zal dan ondertussen door de kenobi getraind worden.
Maz Kanata heeft niets definitiefs gezegd over de relatie tussen Rey en Luke.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de trailer heb ik nooit gezien. Was bang dat die teveel zou verraden. Dat kleine vrouwtje met die glazen sprak die zinnen uit.
Ik zeg nergens dat het definitief is, maar wel enorm plausibel. De zinnen die ik in een spoiler heb gestopt heeft zij gezegd. Dat is idd geen definitie, maar wel een dikke hint. Soortgelijke hints deden ze in IV ook richting anakin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maz Kanata heeft niets definitiefs gezegd over de relatie tussen Rey en Luke.
Alleen dat Rey niet moet blijven wachten op mensen waarvan ze weet dat ze toch niet terugkomen, maar dat ze op zoek moet gaan naar Luke.
Of het is gewoon de Force zelf die balans zoekt. Er werd ook sterk naar gehint dat dat het geval was.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het definitief is, maar wel enorm plausibel. De zinnen die ik in een spoiler heb gestopt heeft zij gezegd. Dat is idd geen definitie, maar wel een dikke hint. Soortgelijke hints deden ze in IV ook richting anakin.
nog 2 jaar! Duurt lang...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of het is gewoon de Force zelf die balans zoekt. Er werd ook sterk naar gehint dat dat het geval was.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:01 schreef RvLaak het volgende:
Ik hoop juist niet dat Rey familie is van iemand die we al kennen. Zou voor mij een enorm zwaktebod zijn. Veel te makkelijk. "When in doubt, family"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog slechts 16 maanden. Valt mee.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]We hebben Kylo al, genoeg familie imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kennelijk zijn velen het erover eens dat dát dus niet duidelijk is terwijl jij stelt dat het duidelijk is. Sta je dan, met je theorie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het definitief is, maar wel enorm plausibel. De zinnen die ik in een spoiler heb gestopt heeft zij gezegd. Dat is idd geen definitie, maar wel een dikke hint. Soortgelijke hints deden ze in IV ook richting anakin.
Ik heb slechts een logische verwachting. Op het moment kunnen we slechts gissen, dat doe ik nu dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar kennelijk zijn velen het erover eens dat dát dus niet duidelijk is terwijl jij stelt dat het duidelijk is. Sta je dan, met je theorie.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]Spoilertags hoeven niet echt meer en zeker niet dit soort open deuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We volgen de Skywalkers ja, maar het kan nog steeds zo zijn dat de nieuwe trilogie draait om de Legacy van de Skywalkers.
Vader -> Kylo Ren
Luke -> New Jedi Order"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Ben nu de visual companion aan het doorlezen van de film en een paar dingen vond ik wel interessantquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:38 schreef DrParsifal het volgende:
Voor evenwicht in the force. Zie ik ook wel wat in Rey als afstammeling van zowel Palpatine (of Dooku) als Luke (of Kenobi). Rey als halfzus van Kylo Ren lijkt me niet passen voor Han of Leia, maar ook Kenobi die zich voortplant lijkt in strijd met zijn karakter.
Natuurlijk blijft de ultieme hoop dat Rey eigenlijk ReyRey Binks heet.
Maar je noemt het wel zo duidelijk dat het een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid betreft. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb slechts een logische verwachting. Op het moment kunnen we slechts gissen, dat doe ik nu dus.
Supergetalenteerde jedi's liggen nu eenmaal niet voor het oprapen. Is het zo gek dat die geclusterd zijn in bepaalde families zoals dat voor alle talenten die wij kennen geldt? Genen en opvoeding die je erft en zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:01 schreef RvLaak het volgende:
Ik hoop juist niet dat Rey familie is van iemand die we al kennen. Zou voor mij een enorm zwaktebod zijn. Veel te makkelijk. "When in doubt, family"
De kans echter dat het op een bewoners aantal van in de miljarden beperkt blijft tot 1 familie is ook niet echt aannemelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Supergetalenteerde jedi's liggen nu eenmaal niet voor het oprapen. Is het zo gek dat die geclusterd zijn in bepaalde families zoals dat voor alle talenten die wij kennen geldt? Genen en opvoeding die je erft en zo.
Dat is een nieuwe complottheorie, like it.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben nu de visual companion aan het doorlezen van de film en een paar dingen vond ik wel interessant
1. Er was een Imperial Classified Research Base boven Jakku
2. De naam op de Rebel-helm die Rey heeft is 'Ræh'.
Dus Rey kan net zo goed een geheim Empire experiment zijn, er is in ieder geval gegronde reden om te twijfelen aan haar voornaam.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel als 1 daarvan uit pure Forceelementen is opgewekt. Het is dat hij geen Janakin Ckywalker heet...
tsja, het is echter ook niet dat het klinkklare onzin is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar je noemt het wel zo duidelijk dat het een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid betreft. Tuurlijk.
Ha, dat zou wel tof zijn!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben nu de visual companion aan het doorlezen van de film en een paar dingen vond ik wel interessant
1. Er was een Imperial Classified Research Base boven Jakku
2. De naam op de Rebel-helm die Rey heeft is 'Ræh'.
Dus Rey kan net zo goed een geheim Empire experiment zijn, er is in ieder geval gegronde reden om te twijfelen aan haar voornaam.
Nee, maar je brengt het aanvankelijk als zo duidelijk dat het wel zo móét zijn om later die keutel weer in te trekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
tsja, het is echter ook niet dat het klinkklare onzin is.
Meer dat het dan een JC verwijzing is, welk verhaal ook binnen het Hero with a thousand faces-patroon hoort.quote:
The force lijkt me ook meer een aangeboren talent dan iets wat echt genetisch bepaald is. Ik zou het iig. veel interessanter vinden indien iemand een supergetalenteerde force-user kan zijn terwijl de rest van de familie uit 100 generaties complete force-noobs bestond. En dat een kind van 2 jedi toch totaal geen binding met the force kan hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De kans echter dat het op een bewoners aantal van in de miljarden beperkt blijft tot 1 familie is ook niet echt aannemelijk natuurlijk
Het idee dat Anakin de vader van Luke was kwam pas tijdens het schrijven van Empire Strikes Back, dus de hints zijn eerder toevallig dan expres in A New Hope.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:47 schreef blessed19 het volgende:
Soortgelijke hints deden ze in IV ook richting anakin.
jammer vaak was nummer 2 beter net als the Empirequote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:03 schreef Peachbird het volgende:
Nou gezien, en vond het echt oprecht een stompzinnige voorspelbare saaie faalfilm, nogal gerushed en onsamenhangend, geen moment zat ik te kijken met de gedachte "wat tof".
Hoef de volgende delen hierop niet te zien.
Empire is juist een van die uitzonderingen... Of bedoel je binnen de reeks?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
jammer vaak was nummer 2 beter net als the Empire
Zaten naar mijn idee best wel wat van die overgangen in.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Empire is juist een van die uitzonderingen... Of bedoel je binnen de reeks?
Ik heb er goede hoop op maar mis we een beetje de magie die Lucas er wel in wist te krijgen. Ook de kenmerkende geanimeerde overgangen zaten er niet in.
Ik vind het qua editing juist een nostalgische vibe hebben. Je komt bij mij over alsof je de film met een half oog gezien hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar harde cut naar harde cut van actie in actie zo'n beetje. Meer rust zou de toekomstige films echt goed doen...
Ben twee keer geweest.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik vind het qua editing juist een nostalgische vibe hebben. Je komt bij mij over alsof je de film met een half oog gezien hebt.![]()
Ben het wel mee eens dat het meer een rollercoaster film is, maar dat komt volgens mij meer omdat hier, in vergelijking met anh en esb, geen yoda/training stukken in zitten.
Dat maakt het dan nog vreemder. Maarja, misschien ben je juist zo gewend aan die SW overgangen dat je het niet hebt opgemerkt.quote:
Muggleborns en Squibs dus ;;)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The force lijkt me ook meer een aangeboren talent dan iets wat echt genetisch bepaald is. Ik zou het iig. veel interessanter vinden indien iemand een supergetalenteerde force-user kan zijn terwijl de rest van de familie uit 100 generaties complete force-noobs bestond. En dat een kind van 2 jedi toch totaal geen binding met the force kan hebben.
Chinese nasi hier, is toch ook aangepast? Zomaar gebakken rijst wat verschilt van restaurant tot testaurant waar van alles in zit wat je niet direkt kunt identificeren als nederlander. Lusten wij toch ook niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zit geld en als een aanpassing op hun smaak meer geld als gevolg heeft dan is dat interessant. Dat betreft weet ik nog niet of dat een goed of een slecht teken is..:
Je maakt een vergelijking die al meteen mank gaat. Das jammer.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:38 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Chinese nasi hier, is toch ook aangepast? Zomaar gebakken rijst wat verschilt van restaurant tot testaurant waar van alles in zit wat je niet direkt kunt identificeren als nederlander. Lusten wij toch ook niet?
Mijn tante van 60 zegt het ook. Zij hebben stukjes van 4,5,6 opnieuw nagespeeld en een nieuwe film van gemaakt. Ze vond het wel leuk. Maar denkt wel dat Lucas de film gemaakt heeft.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef KingRadler het volgende:
Kylo Ren gaat undercover in Undercover Boss SNL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |